10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    het gaat wel goed met haar nu?? met eten?

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Ja klopt idd!100 is netjes!!

Veel succes morgen bij de echo! kan me voorstellen dathte schrikken is en je ongerust bent!!
    mijn duimen draaien!

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Het ging met eten altijd goed met haar gelukkig, dus dat is nu ook geen probleem. Ze kreeg 3x per dag bv, meer als tussendoortjes en niet als maaltijden. Nu kan ze water of halfvolle melk drinken ipv bv, aan vocht zal ze wel voldoende komen.

Het is meer dat het mentaal voor mij moeilijk is, maar ik groei er wel overheen hoop ik.

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Renieta: lekker, tomatensoep!

@Hvj: inderdaad te weinig vocht denk ik, dat zou wel de hoofdpijn verklaren... Probeer anders eens constant een flesje van 500ml naast je te hebben, werkt voor mij! Dan hoef je niets steeds drinken te pakken maar heb je het altijd bij de hand.

BV > straks heb je weer een ukkie om te voeden! Het schijnt voor een zwangerschap ook niet goed te zijn om door te gaan met borstvoeding geven las ik ergens.
    Maar het is super dat je zo lang borstvoeding hebt kunnen geven! Hoop het zelf ook minimaal een jaar vol te kunnen houden...

@Zustertje: fijn dat je zo snel terecht kan. Succes morgen!

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ik merk dat ik van water ook misselijk word en al helemaal tijdens het sporten.

Ja kan niet wachten om de ander ukkie te voeden, zucht. Ik hoop dat ik er geen spijt van ga krijgen of het gevoel dat ik niet meer mijn best heb gedaan.

6. steenbokje

Het heeft even tijd nodig ;)
    En als je van water misselijk wordt, probeer dan spa&fruit of vruchtensap? of een grote pot thee op een theelichtje naast je zetten op tafel :) (ga ik zo ook doen)

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

Denk het ook.
    Ik ga morgen die spa&fruit proberen, is toch minder qua kcal dan vruchtensap.
    Pot thee is idd ook een goede, ga ik vanavond na het uiteten doen en dan op de bank hangen.

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Zustertje: Ik ben inderdaad vrij vandaag (elke Dinsdag)… Oei… kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik duim voor je voor een goede echo morgen meid!

@ Annemie: Normaal eet ik ongeveer 1200 kcal. Balansdag is bij mij idd rond de 1000 kcal.

@ Drinken: Dat heb ik vandaag nog niet gedaan, bedenk ik nu jullie het erover hebben. Meteen maar even een flesje water uit de koelkast pakken. Oeps!

Net een pakketje van Wehkamp gebracht. Even kijken of het past…

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mve, idd heerlijk weer om te fietsen, wij hebben gewandeld, maar vanmiddag was het alweer behoorlijk warm in de zon!

@zustertje, oh wat vervelend dat bruin verlies, hoever ben je nu?
    Fijn dat je eerder voor de echo mag!
    Ik ben 7 kilo afgevallen :)

@annemie, ja tuurlijk, het is hier veel te gezellig! :D en een goede stimulans om gezond te blijven eten!

@hvj, jeetje een week zonder je meisje, kan me voorstellen dat je haar erg mist!

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Renieta.. Jummie, ik vind tomatensoep altijd heerlijk! Ben benieuwd naar de uitslag morgenvroeg.. Spannend he?! :) Je ouders nog op vakantie? En die complimentjes doen je goed he? Van het weekend zei mijn schoonzusje.. Goh, ben je nog meer afgevallen? Had kleding aan wat slank maakt blijkbaar. Toch leuk om te horen..:)

Zustertje.. Misschien dat we nog een weekendje weg gaan.. Erwin gaat bezig met de keuken. We hebben hard gespaard voor de keuken dus even zien of we nog gaan of toch bijleggen bij de vakantie voor volgend jaar! ;)Je kunt het tenslotte maar 1x uitgeven!!:) Lekker gezond menu heb je.. Wat naar dat je last hebt van bruinverlies.. Is vaak oudbloed.. ( seks, hoesten, ontlasting) hoeft vaak niets te betekenen.. Fijn dat je morgenvroeg uit de onzekerheid wordt gehaald.Spannend hoor.. Nog 1 nachtje en je gaat voor het eerst je kindje zien!:D

HVJ... dit model is het geworden: Philips HD 7824/50 specificaties - koffiezetapparaten op VERGELIJK.NL Fanta pommelo zero is ook lekker!!

Annemie.. Echt? Sonja en dan zoveel koekjes? Wel lekker!! Was even vergeten dat je Sonja doet!:)

Melanie.. Oef.. nog niet veel gedronken? Misschien proberen het in te halen, scheelt toch weer vaak op de weegschaal..;)

Patriesja.. Hier was het s'middags ook al weer 29 graden.. Voelt dan lekker aan vergeleken met de 36 van vorige week!:D

Hier het huis weer aan kant.. De bedden zijn weer opgemaakt, de was is allemaal weg! Heerlijk!!

Heb me goed aan mijn menu gehouden, niets extra's gegeten.. Vanavond bij de koffie dus een graanreep en later nog wat chipjes..

11. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ MamavEsmee, ik heb deze week eens een ander boek tevoorschijn gehaald... dit is bereik je ideale gewicht... morgen is het meer fruit...

ontbijt: 250 gr magere yoghurt, 1 kiwi
    tussendoor: 1 plak ontbijtkoek
    Lunch, 2 volkoren boterhammen met halvarine, appelstroop en kipfilet
    tussendoor: glas optimel drink
    Diner: weet ik nog niet!
    Avonds: 1 sinaasappel...

morgen excl diner 608 kcal... iemand nog iedeeen voor morgen??

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Gekookte wortelen met aardappelpuree met cremefraise ( maggi) en een stukje gebakken zalm?

13. steenbokje

Even menuutje van vandaag droppen...
    Ben vannacht/vanmorgen weer flink misselijk geweest dus had niet echt de behoefte aan veel eten vanmorgen...

O: 100ml mag. yoghurt met el. muesli (100)
    T: 2 nectarines, 200gr aardbeien (100)
    L: 500gr pastasalade (510) (fusilli, rode pesto, rode/gele paprika, ui, prei, champignons, drup olijfolie, gemarineerde kip, parmezaanse kaas), 200gr roomyoghurt (280)
    T: waterijsje (50)
    T: 2 sneetjes ontbijtkoek (150)
    T: dubbellikker (60)
    A: cup a soup tomaat, 1 cracotte zuivelspread komkommer, 1 kb zuivelspread komkommer, 1 kb leverpastei, 2 donker volkoren sneetjes zuivelspread (450)

Totaal: 1700kcal

Drinken: 2 flesjes spa, 1 flesje water.

Straks nog een potje thee zetten en bak met fruit voor morgen op het werk klaar maken...

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden !

hier weer een goede dag achter de rug !
    ben dol op salmiak snoepjes en in zo'n snoepje van larkrol (of zoiets is maar 5c per snoepje ! dus daar snoep ik wel wat van .. had zo'n zin in drop .. dan is dit beter
    ben wel moe maar geloof heel nl ff aan het bijkomen is van het weer
    zag op tv nog wel wat oranje voorbij komen ziet er leuk uit zeg !
    ga zo eerst tim op bed leggen en dan lekker wat bankhangen
    na 12 uur werken kan het wel

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Hier weer terug van het werk. Lekker gewerkt vandaag, veel kunnen doen dus dat is fijn!
    Heb al de hele dag trek in vanalles, verschrikkelijk.
    Merk aan mezelf dat ik steeds meer moeite heb om vol te houden...

Krijg weer hoofdpijn, ga denk ik op tijd mijn bedje in vanavond...

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ik heb ontzettend zin in een lekker vet ijsje... een magnum ofzo, of softijs, of schepijs van de ijssalon...

Zo maar even mijn menu voor morgen in elkaar flanzen. Morgen werkoverleg, dus een geplitst avondeten. Eerst een broodje op het werk, dan werkoverleg en dan thuis nog een kop soep oid.

17. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Patriesja, ja wist niet dat het zo moeilijk zou zijn zonder mijn dohtertje.

@MvE, mooi ding. Ja klopt, maar daar zit toch prik in?

@Hier, uit eten geweest bij een turks restaurant met mijn vriendin (was leuk en gezellig).

Avondeten:
    Voorgerecht (7 tappenades)
    Hoofdgerecht (bulgur, mix grill van kip en lams, salade, friet)
    Nagerecht (thee, baklava)
    Tussendoor (2 glazen cola)

Die baklava heb ik in laten pakken voor mijn man omdat ik het niet lust, die friet heb ik ook niet gegeten, van de tappenades heb ik van ieder een beetje geproefd.
    Kortom genoten maar niet teveel gegeten. Zo aan mijn pot thee!

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ohhhh... WAAROM BEN IK ZO STOM??? :x:x:x

Goede dag achter de rug... kom ik een zakje witte chocoladetruffels in de kast tegen (waar die ineens vandaan komen weet ik niet, dacht dat die al lang op waren (zaten in kerstpakket!))

Natuurlijk heel die zak leeg gegeten a 900 kcal!

Daar gaat mijn balansdag... :(:(:(

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

@HVJ super dat je genoten hebt van het eten!

@Melanie balen joh van die chocolade truffels :( hopelijk valt de weegschaal morgen mee!
    Drink nog even veel water vanavond scheelt wel hoor!
    Komop het komt echt goed!

@Mamavesmee het is oud bloed maar ook wel wat vers bloed maar ja het kan zoveel zijn moet gewoon afwachten tot morgen!

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Melanie, wat rot dat je je nu niet lekker voelt bij het zondigen ! ALS je zondigd moet je er eigenlijk ook van genieten en je niet schuldig voelen haha...( hoor wie het zegt..ik ben zelf ook net zo hoor als ik te veel op heb ;))
    Probeer je niet schuldig te voelen, morgen weer een nieuwe dag. Extra streng dan maar hihi :D

Zustertje ik ben benieuwd hoor naar je verhaal. Het bruinverlies zal vast niets ergs betekenen als ik de andere reacties zo hoor.

HVJ heerlijk genoten dus van het uiteten ! Denk maar zo je mist je kindje wel, maar nu heb je wel extra tijd voor jezelf om dit soort leuke dingen te doen.
    Enne bovendien gaat de tijd dan sneller ;)

Hier gaat alles goed. Heb momenteel erg zin in alles wat slecht is:x. Had net een vervelende discussie met vriendlief en baal daar toch altijd van. Hij is nu even sporten, hoop dat de bui bij beiden weer over is straks. Ik zondig niet want ik wil nu wel eens AFVALLEN op die nieuwe weegschaal haha...8)

Vanmiddag nog even de tocht gezien van de voetballers. Tjonge er werd wel erg gedaan of ze 'm gewonnen hadden hoor;) ! Weet niet hoe jullie het ervaren maar ik vind het wel ietsje overdreven. Als je ziet hoeveel geld er is uitgegeven..(aan beveiliging enzo) Nou ja het was ook wel weer goed voor de saamhorigheid hè zeggen ze...

Deel Deze Pagina