Ik kan het nog steeds niet bevatten eigenlijk en zit ook niet echt op een roze wolk Maar mijn lieve man zei net dat de pretlichtjes in mijn ogen weer schijnen dus dat is toch wel positief! Termijn klopt wel want je zag kleine armpjes en beentjes en dat hoort bij 8 weken... Volgende week woensdagochtend krijgen we weer een echo ben zo benieuwd!! Zo komen vrienden van ons komen eten hun gaan vrijdag 2 weken op vakantie en daarna gaan wij een weekje dus als we elkaar zien ben ik al over de 13 weken heen dus willen het vanavond vertellen. We hebben 4 knalroze aardbeien gebakjes en dan gaat mijn man zeggen eigenlijk wilde ik 2 roze en 2 blauwe kopen maar die waren er niet kijken wat ze zeggen Ik ga nu koken we eten kipmadras met gemengde sla
hier regent en onweert het... mijn vriendje moet nu uit amsterdam komen.. hoop dat hij snel thuis is...
Ben ik ook weer Vanochtend op de koffie geweest bij een vriendin en vanmiddag geen fut om te klussen dus samen met Ferry een dvd gekeken. A.s vrijdag komt ons bed al,dus vanavond/morgen nog even doorwerken. Mijn menu van vandaag : O: 4 cracottes, appelstroop en vruchtenhagel, 1 koffie T: 2 koffie, 1 koekje L: 2 br. brood met aardbeien T: 2 koffie, ontbijtkoek met 30+ kaas A: aardappelpuree, rode bieten en een kipburger Komt uit op 1188 calorieën MamaRianne, baaldag dus vandaag Annemie, zijn goede zwembaden van de kruidvat. Wij hebben hem ook. Helaas is hij lek gegaan mamavesmee, mooi menu ! Gaat het niet helemaal goed met je zus dat ze op controle moest naar t ziekenhuis ? ow zie het al, haar catheter. gelukkig mag hij er waarschijnlijk uit. Leuk zo'n kraammand. Ik mag deze week ook op kraamvisite. Heb een luiertaart gemaakt Dani, en wat is het avondeten geworden ? Hvj, zie dat het eten vandaag goed gaat. Mooi Hier is het inmiddels begonnen met regenen Zustertje, gefeliciteerd met jullie goede echo
@zustertje gefeliciteerd!!blij dat alles goed is! klim nu toch maar langzaam op die roze wolk!! @kaatje Mijn avond eten is kipfilet met uitjes, rosti en witte bonen in tomatensaus geworden en vriendlief had shoarma met wraps @weer hier heeft het vanaf half 6 goed gewaaid, geregend en vooral geonweerd!veranda lekte als een zeef en ramen stonden boven nog open die werden bijn a door wind eruit getrokken! dus 1 maar veranda gedaan en de ander boven alles dichtmaken! nu regent het alleen nog een beetje dus ga zo alles tegenover elkaar open zetten!hopelijk koelt het af! @renieta ik doe zeker rustig aan nu ben erg geschrokken! Ben om 16uur nog even met vriendlief naar het winkelcentrum geweest en heb nieuwe schoenen gekocht normaal koop ik zoiets nooit maar waren mooi, zaten lekker en vriendlief vond ze leuk! pumps met een hak van 10 cm donkerbruin suede (bijna zwart) vd van haren nieuwe collectie! @iedereen wat gaan jullie vanavond doen?? ik ga zo lekekr lezen en vanavond tv kijken! en hier beetje kletsen
Ik ga zo met de buurvrouw naar de sportschool, gaan wel met de auto haha. Brrr zie tegen het weer op... Hopelijk koelt het straks af en kunnen de ramen hier open.. Zweet nu al haha, tot straks.
wij hebben net toch een amerikaanse koelkast gekocht ! via de bcc kan je beschadigde artikelen kopen .. en dus ook gedaan ! hij was nu 700 euro goedkoper !! man is zoooooo blij .. volgende week komt hij al regen is weer weg ! wat is het lekker afgekoeld zeg ! onweer viel hier erg mee
@MvE: 't gaat, thanx for asking =) Lieve schaal heb jij zeg! Wil ik ook op staan Heb je een fruitdagje vandaag? @Renieta: wat fijn dat alles in orde lijkt, en super dat je cyclus ook goed is!!! @Hvj: hoop het ook. Gelukkig gaat het overdag goed. Tis meer 's avonds en 's nachts dat ik er last van heb... Hoe was de film? Welke hebben jullie gezien? @Annemie: als je de foto's in paint opent, kan je ze verkleinen (even in het menu zoeken). Of je gaat naar www.fotoverkleinen.nl @MamaRianne: hier een vent die alles eet, en altijd 2x opschept, of het nou eetbaar is of niet Behalve als ik zeg dat het niet eetbaar is, dan geeft hij het ook echt toe, maar eerder niet Gelukkig komen dat soort dingen amper voor. Maar nu ik zwanger ben maak ik soms wel rare combi's... En met kruiden, mijn smaak is veranderd. Hij vind het fijn, ik gebruik nu zout in het eten hahaha... @Butterfly: wat naar, maar het komt zo veel voor tijdens zwangerschap! Ben al heeeeeeel lang niet naar de kapper geweest. Vorig jaar heeft mn schoonzusje mn haar geknipt. Denk dat ik mn moeder vraag als ze weer terug zijn van vakantie... @Zustertje: fijn dat alles in orde is! @Emma: super, wat een stuk goedkoper zeg!!! ==== O: vanilleyoghurt T: 1 bbh kaas, thee, 200gr witte/blauwe druiven T: 2 nectarines L: 2 bbh kaas, cup a soup T: 1 bbh kaas, thee, 200gr witte/blauwe druiven A: 300gr pastasalade (over van gister) T: dubbellikker pffft wat een hitte! het begint hier nu net te regenen. hoop dat het lekker af koelt. denk dat ik nog een dubbelliker pak... heb vanmiddag bij de dierenarts opvolgmelk gehaalt omdat dropje (de wit zwarte kitten heb ik dropje genoemd) zo klein blijft. ze was gister 340gram, terwijl ze met 4 weken toch echt rond de 430 moet zijn, zoals haar zusje. haar 2 broertjes zijn 450/475 gram, dus nog een flink verschil! daarnet dus met een klein spuitje wat melk gegeven, ze vond het heerlijk! dus we gaan elke dag nu bijvoeden =)
ow ja heb fotos van de schoenen gemaakt: deze schoenen heb ik een tijdje geleden bij de van haren gekocht en deze heb ik vandaag gekocht vond ze echt cute! Meningen zijn welkom! Loop hier niet iedere dga op natuurlijk hbe ook nikes, puma's, instappers, slippers, balarina's en heb volgens mij 8 paar schoenen met zo een hakken!
Drukke avond gehad....ben blij dat ik zit en net op tijd . 17.00 naar de kapper geweest, thuis gekomen gegeten, daarna ben ik grote boodschappen gaan doen, manlief heeft Esmee in bad gedaan. Daarna als een wiedeweer buiten alles opgeruimd en net toen we naar binnen zouden stappen begon het te regenen. De lucht ziet er nog aardig uit, regent alleen wat. Af en toen een onweerdondertje. Heb zo'n idee dat het wel mee gaat vallen hier. Nog altijd windstil hier. Ik heb ze dan nu toch echt eindelijk.... De.. MARS ICECREAM . Hahahahahaha!!! Weerlicht ineens vreselijk , hm, misschien wordt het dan toch een tikkeltje erger. @Plannen hier, boven de slaapkamer in orde maken. Laatste behang gaat erin en dan het bed in elkaar zetten en de boel weer naar onze kamer verhuizen. Dan morgen boven grote opruimdag. Esmee kan dan naar haar kamer, kan ik die lekker gaan inrichten . Hoop dat het lekker af gaat koelen. BEN ZO KLAAR MET DIE STOMME HITTE!!!! @Zustertje, meid!!! Wat een opluchting. Moest steeds aan je denken vanaf 16.00 uur. Dat je op de roze wolk klimt komt volgende week wel!! Kon je de baby nu ook zien?
@Annemie, zou ze al 2 weken meenemen, maar vergat het gewoon steeds. Het heeft steeds niet zo mogen zijn. Heb nog wel getwijfeld, vind ze best duur. Kun je 3 dozen waterijs voor halen , en dat is veeeeeeel gezonder. Maar ach, hier zitten minder kcal in dan mijn lievelings aardbeien koeken . Dat was de doorbraak voor mij whahaha
@Annemie, auw op je voorhoofd das niet zo best. Ik zal eens navraag doen, bedankt voor de tip! Mooie foto's van het huis! @Dani, kan ik me zeker in vinden meid en hoop dat jullie heel die mmm niet eens nodig hebben. Iig succes met afvallen en het behalen van je streef! Doe rustig aan meid en succes bij de dokter morgen! @MvE, ja idd een goed idee die pastasalade en soep maar manlief besloot voor de kotelet, salade en bamischijf te gaan (dat laatste neem ik niet). We willen geen huis kopen. @Zustertje, super dat de echo goed was en jullie volgende week weer terug mogen komen. @Moppie, we zijn naar SATC2 gegaan. Was een leuke film, we hebben ook gelachen. Tijdens de film popcorn op en na afloop alles eruit gekotst, was zo misselijk als wat en had me een barstende hoofdpijn joh. Zo en nu ga ik koken, kom straks terug dames!