is niks vastgesteld... we zijn vanaf januari bezig... maar is denk nog te kort om naar een arts te gaan... al zou ik af en toe wel willen maar ben gewoon te bang om weggestuurd te worden dat ik me aanstel...
Ben je sinds januari ook aan het tempen? en gaf hij de afgelopen maanden wel een eisprong aan ? als je wel iedere maand een eisprong hebt, zou het in princiepe geen pcos zijn. Maar als je steeds lange cyclussen hebt, zou ik denk toch bij de huisarts een verwijskaart naar de gyn vragen. (desnoods lieg je dat je al een paar maanden langer bezig bent maar idd normaal sturen ze je pas na een jaar door, tenzij je dus een voorgeschiedenis hebt of hele rare cyclussen.
@Annemie vervelend dat je je zo akelig voelt! Je kunt de HA altijd bellen misschien mag je wel langskomen... WIj zijn afgelopen april naar de HA gegaan toen waren we officieel 2 jaar bezig (april 2008 gestopt met de pil) Toen is alleen mijn man zijn zaad gecontroleerd en toen hebben we afgesproken dat we nog tot oktober dit jaar zouden wachten zou ik dan nog niet zwanger zijn dan zouden we verder gaan met onderzoeken in mei ben in de laatste keer ongesteld geweest en nu ben ik ineens zwanger... Of het door het afvallen komt? geen idee misschien wel was veel te zwaar nu nog wel maar wel 25 kg lichter dan begin van het jaar. ''moet'' je veel afvallen? Dan zou ik dat eerst doen want daar begint de HA zeer waarschijnlijk toch over en in het ziekenhuis helemaal iemand die ik ken moet eerst 20kg afvallen voordat ze haar verder willen helpen. Onze HA zei ook dat als je jong bent gerust 0 tot 2 jaar mag rekenen om zwanger te worden... Het is zo een wonder om zwanger te raken gaat vaak niet in een keer hoor... Maar snap je ''ongeduld''wel wachten duurt zo lang!
bedankt voo jullie lieve berichtjes, Mijn vriend heeft voor dat hij mij leerde kennen een onderzoek gehad met zijn vorige vriendin... dat zat allemaal wel goed, hij schijnt zaad voor een 6 ling te hebben zegt hij steeds... (arme ik als dat zo zou zijn..) buikpijn is gelukkig iets afgezakt, voelde me echt niet fijn in die winkel... en dan nog naar huis rijden... maar goed, ik moet van mijzelf ook veel afvallen ja. zit nu aan een bmi van 35 dus dat is echt niet gezond... weet ik zelf ook... het is erin geslopen.. vorig jaar 7 maanden thuis gezeten en nu weer vanaf januari... dus lekker snaaien... 75 kilo zou goed zijn volgens BMI... enik zit nu ong 104... reken maar uit. 29 kilo eraf! ik ga ervoor, al denk ik niet dat ik zelf die 75 zou gaan halen... eerst maar eens 10 kilo en dan iedere keer het verleggen... en kaatje, ben rond moederdag begonnen met temperaturen... op advies van een arts... was toen zwanger maar is in een heel vroeg stadium mis gegaan.. dus het kan allemaal wel, dat weten we nu...
Als je een eisprong hebt idd wel ja. Toen ik zwanger wilde worden van Levi heb ik 3 maanden getemd maar dat sloeg nergens op aangezien ik geen eisprong had.
wat kan een mens toch raar in elkaar zitten he??? denk dat ik deze cyclus gewoon eens afwacht.. als ik nu weer rond de 52 dageb zit kan ik wel zeggen een regelmatige cylcus... (al 3 keer 52 dagen...)
hehe, het zakt weer een beetje... wat kan een mens zich beroert voelen... nou ik gaat effe off line, misschien tot vanavond...
@Annemie, ook ik begrijp je heel goed!! Ik heb 1.5 jaar moeten wachten, wij zijn niet bij de HA geweest. Ik was er erg veel mee bezig en toen ik het iets losser liet omdat we gingen trouwen en we met hele andere dingen bezig waren ben ik zwanger geraakt. Nu ben ik zwanger van onze tweede boef, en dat was meteen pats boem raak. Toen hadden we meer iets van: als het zo is, dan is het zo. Aangezien we op Esmee 1.5 jaar hadden moeten wachten dachten we dat dit weer zolang kon duren. Niet dus . Het is gewoon frusterend dat je heel graag wilt, en het lukt niet meteen. Je bent nog niet zo heel lang bezig, dus het kan zo ineens zover zijn. Geef het de tijd meid!!! Waarom ben je thuis? In de ziektewet of je baan kwijt geraakt? Kan me voorstellen dat het dan ook moeilijk is om je zinnen op wat anders te zetten. ******************************************** Hier heerlijk even gewinkeld en boodschappen gedaan. En heeeeel grappig, ben Renieta tegen gekomen haha! Waarschijnlijk elkaar wel vaker in het dorp of supermarkt vluchtig gezien, maar dan ken je elkaar niet. Nu wel hahaha, moest wel lachen. Vanavond moet ik nog een keer om boodschappen helaas. Esmee vind het niet zo leuk meer in het stoeltje van de kar, en zit dus in de kar zelf. Dat vind ze super leuk, maar de boodschappen zijn onveilig . Het nodige meegenomen en de rest moet dan maar zonder haar na het eten hahaha. Verder voor vaderdag deels geslaagd. Bij de action hebben ze van die kleidoosjes: the first hand print of my live, en dat ook in het voetje. Dus net Esmee haar handje en voetje in de klei gedrukt. Heel schattig. Maar ik heb overal gekeken wat ik wil geven, maar heb geen flauw idee. Een geurtje krijgt hij altijd al, en hij heeft flessen vol staan. Gereedschap heeft hij allemaal al, boeken vind hij saai! Ben bij de juwelier geweest voor een mooie armband, maar ja, vind 100 euro voor een vaderdag cadeautje toch wel veel geld hoor. Dus wil er nog even over nadenken. Pff lastig hoor. Ga zo maar vast koken, we eten aardappels, bloemkool, en een magere hamburger. En wel met een groentesausje, anders vind ik het veel minder lekker .
Hoi meiden. Nou inderdaad kwam butterfly tegen, erg leuk Wilde boodschappen doen, maar het was best wel druk en kon de auto niet kwijt bij de lidl. Dus vanavond maar weer heen.. * zucht *. Nog wat kleine boodschapjes gedaan.. even langs de kaasboer.. nog kleding gepast en uiteindelijk bij henk ten hoor een leuk zwart jurkje ( lange blouse ) met ceintuur en witte ketting. Heb ik weer wat leuks en leukste is... is een maat M joepie. Nu eens bedenken wat we gaan eten vanavond.. misschien dat ik ook wel chinees haal ofzo. Vriend is laat vanavond en ik word om 17 uur door me schoonvader opgehaald om me auto van het schadebedrijf op te halen. Hopelijk hebben ze hem gewassen haha. Ben erg benieuwd
Heb even gerekend. Ga mijn vlees van vanavond halveren ( deel ik hem met Levi ), dan kan ik vanavond 3 toastjes met Filet nemen. Dan zit ik aan de 999 vandaag ( komt er vanavond alleen nog een kop koffie bij ) Butterfly, "raar" he dat het bij een tweede opeens zo snel raak kan zijn. Over levi hebben we 3 jaar gedaan. Bij Milou* was het na 2 maanden raak en de laatste keer zelfs in 1x Leuk he die blikken met klei van de Action. Heb ze mee genomen voor een kraamcadeautje
@Kaatje, ja die blikken zijn heel leuk. Zag ze eerder ook al wel liggen trouwens. Vond het wel leuk voor vaderdag. Hoeven we ook niet met verf te knoeien en het moest snel klaar zijn. Manlief is over een dik kwartier ook thuis en morgen ook de hele dag dus jah, had weinig tijd. Te laat begonnen hahaha. @Mamavesmee, ik heb van HG wel dat schimmelspul. Zal eens kijken inderdaad. Want dat schimmel spul is geweldig joh. Ben een nieuw dekbedovertrek aan het wassen! Ook nog gekocht. We hadden allemaal oude en ik zag dat de gaten er in vielen. Dus jah, moest nodig nieuwe. Een erg leuke gevonden. Zal het spul buiten hangen.
Vind het leuker als verf Is hier toch nog droog geworden dus gaan even naar de eendjes en de brievenbus wandelen.
Maandag al, spannend! Waarom op maandag, had je niet liever tegen het weekeinde getrouwd? Of doen jullie geen feest enzo?
Hey meiden, Vaderdagcadeau is gekocht. Vriendinnetje is weer naar huis. Was gezellig! @ Kimmetje: Ja die hebben ze daar ook. Ook zonder bloemetjes in andere kleuren. (verschillende kleuren per slipper zeg maar. Dus groen met bruin en wit (alle bandjes een andere kleur) @ Butterfly: Hahaha waar overnachten wij? Das een goede vraag. Zou ik in de reispapieren moeten kijken hahah Fijn te horen dat het daar mooi is. Das de bedoeling! @ Renate: Ik zou uitkijken met bananen (net als druiven en mango!) . Max 2x per week. Suiker in de thee vervangen door zoetjes (of gewoon zonder). Ik zou tussendoor max 1 eierkoek nemen (ik weet niet hoe groot ze zijn, maar zitten vaak veel calorieën in) Verder vind ik je menu netjes hoor. Alleen grote lunch of ligt dat aan mij? Oh ja, wat voor melk is het? Magere? @ MamavEsmee: We gaan Zondag 2 dagen naar Brugge (1 overnachting) verder willen we gaan kijken voor behang voor op de slaapkamer. Die willen we gaan aanpakken vlak voor onze nieuwe linnenkast komt eind augustus. Verder nog geen plannen, maar die dagen komen wel vol. Daar ben ik niet zo bang voor! Beterschap voor Esmee! @ Monique: Welkom en succes met afvallen. Misschien eet je TE weinig? Dan heb je kans dat je lichaam alles wat het krijgt opslaat. Of misschien eet je de verkeerde dingen? @ Annemie: Niet zo negatief meid. Het gaat je helemaal lukken met afvallen hoor. Ik dacht ook toen ik begon dat ik nooit verder zou komen dan 10 kg. Inmiddels zit ik op 33 kg. Ik had toen ik begon een BMI van 36,2, nu inmiddels 27. Nog maar 8 kg, en dan heb ik een gezond gewicht. Met jou komt het ook helemaal goed meid! Positief zijn! Ik hoop dat je snel zwanger bent meid! Knuf!
@Mel: Ooh wat nice! Had ze gister voor het eerst aan, maar ze snijden een beetje. Maar het is leer dus ze zullen nog wel wijder worden denk ik.. Heeft R. d'r ware lover al gevonden? @MamaRianne: Hele fijne dag dan maandag, maar dat zal vast wel goedkomen!