10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    1,067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ zustertje, je heb nu een afspraak voor morgen bij de ha??

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Zustertje, euh, best wel!! Heb eigenlijk altijd zooooveel in de planning, maar van de helft komt er dan niets van hoor. Mijn schoonmoeder spreekt me er wel eens op aan. Ze vind dat ik veel te veel met het huishouden bezig ben. Maar ik vind het leuk. Ik vind het belangrijk om alles schoon te hebben en opgeruimd en zit totaal niet lekker in mijn vel als ik geen orde en overzicht heb en alles is vies en rommelig. Ben zoooo blij dat onze kamer nu ook zover klaar is dat het bed er in kan staan. Voor de muren moeten we nog maar eens denken, heb geen idee wat ik overal wil hebben hangen.
    Maar nu heb ik weer orde voor mezelf...in mijn hoofd hahahahaha!!! Ja, i know, erg!!!
    Op het werk ben ik ook zo, alles moet geordend, opgeruimd en netjes lopen. Anders ga ik na een dienst niet fijn naar huis. Mijn leidinggevende zegt altijd: neem niet teveel hooi op je vork.
    Dat kan ik namelijk heeeeeel goed :p;). Ach, zo lang ik er geen last van heb ervaar ik het niet als vervelend hoor.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Hoi dames,

Ben ik weer, was vanmorgen wezen sporten en net thuis. Kreeg me tijdens spinning toch een duizeling, moest ff aan de kant in de frisse lucht zitten.

Straks komt een vriendin van me en gaan we shoppen, leuk! Maar eerst afwassen en was draaien en daarna douchen om vervolgens te lunchen.

@Zustertje, ik blijf voor je duimen meid en hoop dat je vanavond nog terecht kan!

@Dani, succes bij de ha.

Vandaag:

O: 2 sneetjes bb met XL hagel, glas halfv. melk
    T: 0.5l water, kop rooibosthee, reuze krentenbol met roomboter
    L: weight care shake, 2 manderijnen
    T: sinaasappel, 0.5l water, kop bouillon
    A: stokbrood met brie/tomaat/kaas/olijfolie, kom soep

B: uurtje zumba, uurtje spinning, 20min gefietst, straks wandelen

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Is niet meer nodig dat ik ga denk ik zat net op de wc en voelde wat uit me komen een zakje van cm of 4 en daarin zie je een kindje zitten.
    Heb het idee dat het een tweeling geweest is omdat dat andere ook op een kindje lijkt maar veel kleiner.
    Mijn man is onderweg naar huis....

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Jeetje Zustertje, heb er ff geen woorden voor en wil je veel sterkte wensen.
    Dikke knuff!

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Lieve lieve zustertje :(!!!!!
    Wat verschrikkelijk. Weet ook even niets te zeggen.
    Heel veel sterkte meisje, fijn dat je man naar huis komt.

7. Annemie

Annemie Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    1,067
    0
    0
    Zuid Holland
    Zustertje, heb even geen woorden...

hoop dat je mannetje snel thuis is!

sterkte en een dikke knuf!!!

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Dames vanochtend gewogen en was 2 kilo lichter en 0.2% vet armer!

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Jeetje zustertje ben er even stil van! Misschien kan de VK het toch bevestigen ofzo!!
    Sterkte ermee meid!!!

10. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

:( sterkte zustertje...

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Butterfly ik bedoelde het niet lullig hoor ;) hihi!!!

12. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

zit op mijn werk even alles bij te lezen

@ zustertje... wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte. Misschien toch even laten checken nog hoor. Pfoe wat heftig :(

==
    Hier alles goed. vandaag en morgen nog werken en dan naar de canping. Ik hoop op mooi weer. haha

weegschaal was vanmorgen 75,4 (dus -0,1 t.o.v. gisteren) pff gaat momenteel niet echt snel maar goed.

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik ben maar aan de poets geslagen ;) :p
    Tis nu een stuk koeler buiten en ook binnen :D raam open aan de voorkant daar waait het flink dus nog even en dan waai ik gewoon weg :p haha

14. Annemie

Annemie Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    1,067
    0
    0
    Zuid Holland
    ik denk dat hier iemand even een schop onder haar kont nodig heeft... :( ik ben niet vooruit te branden... moet de afwas doen... ik heb er gewoon geen puf voor...

15. Renieta

Renieta Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    1,587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Zustertje: Bah meis.. weet niks te zeggen.. helaas zelf er ook ervaring mee.
    Hele dikke knuffel voor jou, zit hier echt met tranen in de ogen.

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Rianne, hier ook maar de zwijnenstal onder handen genomen (zag er gwn niet meer uit). De afwas gedaan, keuken gepoetst, gezogen, wc gedaan en wasje gedraaid. Ben nu uitgeteld en heb buikkrampen pff.

@Annemie, *schop onder je kont* en al opgestaan haha?

@Mamametzoon, alle klein beetjes helpen! Je gaat morgen al op vakantie he?

@Hier, kan niet wachten om mijn dochtertje morgen te zien pfff (nooit laat ik haar zolang ergens weg).

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Annemie een schop onder je kont!!!!! :p

Hvj maar even rustig aan doen nu dan!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

Rianne, ja dat moet ik zeker doen. Mijn buik (beeb) geeft duidelijk aan wanneer ik gas terug moet trekken.

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    meid dikke knuffel en heel veel sterkte!!
    dikke knuffel!
    Ben echt even stil! gister alles in orde! 95% kans dat ales goed gaat!!zit hier gewooon met kippenvel

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Annemie.. Gelukkig bleek het goed te zijn met je schoonzusje! Hup aan de poets meid!!:p

Dani.. Fijn dat de weegschaal weer wat liever was.. Hoe was het bij de huisarts?

Butterfly.. Klopt, ik ga dan niet meteen overmatig eten;).. Kijk goed waar ik calorieen kan "besparen" Mooi menu!! haha..:p En al weer lekker aan het poetsen geweest.. Hier ook de badkamer al met een lap doorgeweest en het dagelijkse poetswerk natuurlijk. De witte was draait ook al weer.. Hoef me niet te vervelen in iedergeval!;)

@ weer.. Hier ook slechts wat regen en 2 rommels gehoord. Meer niet!

HVJ.. vervelend dat je tijdens het sporten niet lekker werd. Misschien vraag je toch te veel van je lijf.;) En morgen je meisje weer zien! FIjn hoor.. Je hebt een lekker menu meid! En 2 kg kwijt.. Zorg je wel dat je niet te veel afvalt nu? Veel plezier vanmiddag!:)

Zustertje.. Heel veel sterkte meid! :( * huilt*

MamamZoon.. Maar er is tenminste wat af.. Zo moet je het maar zien! Oh bijna op vakantie..Heerlijk!:)

Vanmorgen bij mijn hoogzwangere vriendinnetje geweest, de VK kwam vanmorgen thuis controle doen omdat de bloeddruk te hoog is.. Heb haar tussen de middag gebeld en ze moet naar het ziekenhuis.. Getsie! Ze is bijna 36 weken zwanger..

Daarna nog even een kopje thee en beschuit met muisjes bij mijn zusje gedaan.. We waren met zijn 2tjes ( en Esmee) dus lekker even kunnen kletsen.. Deed haar goed volgens mij! Ze heeft een onwijs lieve kraamhulp dus het komt helemaal goed daar!!:) Ben zo onwijs trots op haar en haar vriend..

Menu:

O: kwark met muesli
    T: beschuit met muisjes
    L: 2 boterhammen met 30+ kaas en achterham en augurk ( 2e er tegen aan)
    T: graanreep en fruit.

Net de keuken helemaal leeg gepakt, de naadjes in het plafond opnieuw met de kwast gedaan.. Super mooi allemaal! Heb zo'n zin in morgen!!! Gaan we eindelijk met de keuken beginnen.. Kan ik weer normaal boodschappen doen ( heb nu geen bergruimte) En weer normaal koken.. EINDELIJK!!!;)

Share This Page