10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf

Echt RESPECT meid dat je er zo rustig en nuchter onder blijft!Maar ik weet natuurlijk niet hoe het voelt om zwanger te zijn en dat gevoel niet te hbben!
    Ik hoop dat het snel weer raak mag zijn voor jullie!!

Veel sterkte en kracht toegwenst

@moppie nou als ik pannenkoeken maak wil ik ze zelf maken (heerlijk om te doen met fruit erin!!)
    maar denk idd dat ik dat morgen ga doen ofzo! lijkt me wel erg lekker!
    misschienhaal ik petekindje naar hier (morgen nog cadeau shoppen met haar word zaterdag 4.......waar gaat de tijd heen!) dan erna pannenkoeken eten met haar!JAMMIE!!!

Pizza was erg lekker maar kreeg maar 1 kleintje (doorsneel 12 cm) op dus blij toe!
    zijn vrij weinig calorieen dan kan ik evt vanavond nog een waterijsje eten ofzo:D

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Bedankt ik had het net al via de site uitgerekend ;) op caloriechecker kwam ik op 400 zoveel scheelt nogal veel!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. Wat kijk je er nuchter tegen aan.. het is i.d. zo dat je nu weet dat je zwanger kan worden.. Het mocht helaas niet zo zijn. Vaak mankeerd het kindje toch wat mocht het afgestoten worden door je lijf.. Niet dat een kindje met beperking niet welkom is.. Je snapt wel wat ik bedoel.. Er weer tegenaan! VInd je een top wijf!:)

Dani.. En ? Wat gevonden in de kast van je moeder?

Moppie..Prima menuutje meid.. Een keer een dagje geen/minder groenten is niet erg.. Als je het morgen weer oppakt?!

HVJ.. inmiddels al gegeten?

T: Graan reep & 3/4 peer..
    A: Kleine patat mayo/pinda en een kroket ( gedeeld met Esmee)

Toetje.. 200 ml magere yoghurt met 5 kersen er door ( eerst ontpitten) zoooo lekker!!!

T: Chocolade mix!:)

4. zustertje

Voor sommige mensen komt dit misschien apart over maar mijn man en ik zijn alle twee nuchter ook toen het meer dan 2 jaar duurde voordat we zwanger werden het was onze tijd niet (en ook in andere dingen hoor ;))
    Nu is het onze tijd ook niet om een ''gezond'' en volgroeid kindje te krijgen. De HA zei gisteren ook als je een miskraam hebt dat is met NIKS tegen te houden hoeveel we ook kunnen en vaak is er iets mis met het kindje. En dat houden we in ons achterhoofd.
    We krijgen erg lieve reacties we belden mijn man zijn zusje en haar man op en die zijn direct gekomen hebben gehuild maar ook gelachen ze hadden 3 weken geleden al tegen elkaar gezegd volgens mij is ze zwanger.
    Ook belde om 17.00 mijn collega van vanmorgen op waar ik tegen vertelde dat ik niet kon komen werken ze had een hele dag aan me moeten denken en zei had vorige week zo iets volgens mij is ze zwanger heb een heel gesprek gehad en mag zo lang thuis blijven als ik wil maar alleen morgen blijf ik ''ziek'' thuis en weekend en maandag ben ik vrij en liefst ga ik dinsdag gewoon weer werken.
    Maandag belt ze me weer hoe en wat.

Maar ben erg blij dat ik bij jullie ben blijven hangen die tijd dat ik niet lijnde is erg fijn en nu ga ik vol goede moed weer verder!

Liefs!!!!

5. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Hier het eten weer op, alles weer opgeruimd.

Ik ga er van door, ga naar mijn vriendinnen om met de meiden een act te bedenken voor de bruiloft van een andere vriendin.
    Dus dat wordt weer gieren, brullen en lachen!!

Altijd leuk!!!!!!

@Zustertje, meid, het is heel erg moeilijk om zo nuchter te denken, maar ik denk dat het wel het beste is. Je bent uit de onzekerheid weg, je weet nu waar je een toe bent. Wanneer je lichaam zo'n wondertje afstoot is dat niet voor niets. Dat hield mij na de MK op de been, dat hield mij uit de put. Dat kindje was er toen nog niet klaar voor. Maar daarom is het heel moeilijk! Ik hoop dat jullie steun aan elkaar hebben en dat het heel snel weer raak mag zijn. Na de MK was ik na 2.5 maand opnieuw zwanger en toen ging alles goed!
    Sterkte meid, voor jullie beide!!! *dikke knuffel*.

Ik ga er van door!!!!!

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Dani: balen dat je geen leuk jurkje vond.

@Moppie: Jammie pannekoek ;)

@Zustertje: hele dikke knuf voor jou!!
    Ik weet helaas ook hoe het enigzins voelt om miskraam te hebben, heb er nu inmiddels 4 gehad.. het is enorm klote, maar ook ik reageerde net zoals jij/jullie nu. Het is een teken dat je zwanger kunt raken, keihard bewijs. Meis kopop, hele dikke knuf voor jou!!!

@All: net even me eigen woonkamer en keuken onder handen genomen, wasje gedraaid en opgehangen.
    Morgen beddegoed verschonen en de bovenverdieping stofzuigen.
    Moet eerst van 7.00-10.00 werken en dan om 11.20 ziekenhuis en s'middags huishouden doen en boodschappen doen.

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Zustertje: Jeetje wat een ***nieuws! Sterkte meid! Knuf! Knap dat je er zo goed mee om kan gaan meid. Aviko supercrunch ovenfriet is 155 kcal per 100 gram.

@ MamavEsmee: Fijn dat de weegschaal lief was. Lekker zeg, een half pak koekjes en een halve zak chips. :D Ben benieuwd naar het eindresultaat van de keuken! Succes met klussen! Geniet maar lekker van je ongezonde eten ;)

@ Butterfly: Lekker bezig geweest dus weer. Fijn dat langzaamaan alles weer netjes word en een eigen plekje krijgt in huis. Wat jij beschrijft over orde en netheid herken ik heel erg. Op het werk worden ze allemaal niet goed van mij omdat ik werkelijk de hele dag op loop te ruimen! Tja… zij houden van rommel en laten dus overal alles slingeren, en ik houd niet van rommel dus ruim het op. Tja… als ze dan dingen kwijt zijn is het hun eigen probleem… hadden ze het zelf maar op moeten ruimen. Ik kan ook heel moeilijk dingen uit handen geven. Doe het liever zelf, weet ik in ieder geval zeker dat het goed gebeurd. Lekker menu heb je vandaag ;)! Veel plezier vanavond!

@ Kim: Lekker geshopt? Iets leuks gekocht?

@ Weer: Hier is het gisteren wel flink tekeer gegaan! Flink aantal omgewaaide bomen tegengekomen vandaag!

@ Dani: Goed dat je naar de huisarts bent gegaan. Je kunt er beter maar op tijd bij zijn meid. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar er word nu in ieder geval wel onderzocht wat er aan de hand is. Dan weet je straks wel meer. Knuf meid!

Hier vandaag wel lekker gewerkt. Niks bijzonders… Morgen nog 1 dagje en dan hebben we weer weekend :D

Ik was goed bezig vandaag, tot we even geld moesten pinnen voor de APK en grote beurt van vriendlief zn auto (300 euro… echt niet normaal). Die pinautomaat zit naast de friettent. Heb daar een softijsje gehad. Ik was vanmorgen al 2 ons zwaarder dan gisteren, dus zal morgen nog wel meer aangekomen zijn. Pfff… net nu morgen mijn officiele weegdag is

Mijn menu:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans
    1 beker optimel drink

T: 100 gram ananas
    200 gram meloen

L: 1 reuzekrentenbol
    1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker

T: niks

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (chickentonightsaus/kipfilet/groenten)

T: 1 softijsje

Totaal van 1288 kcal.

We zullen zien, morgen op de weegschaal. Mijn ijsje was in ieder geval wel HEEL lekker!

Liefs

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey zustertje ook vanuit hier een dikke knuffel ..
    ook ik weet helaas hoe het is als het mis gaat maar ik had gelukkig zelf al heel snel door dat er toch iets niet klopte
    goed dat je zo nuchter bent ! knap hoor .. maar laat wel een keer je tranen stromen ! het lucht zo op
    knap dat je doorgaat ! ik zie mezelf ook nog bij de kassa staan met een bonbonblok en heb hem ook terug gelegd ! het lost ook niks op ..maar goed je moet het ook maar kunnen
    dkke knuf ik heb het met tranen in mijn ogen zitten lezen !

9. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Dieppe respect voor zustertje en je mannetje hoe jullie dit allemaal oppakken !!! en wat je zegt, je weet dat het kan, zwanger worden...

ik hoop dat we over een tijdje hier allemaal zwanger zijn!

10. zustertje

Tranen zijn er vandaag genoeg gevallen ;) En net belde er een goede vriendin en daar gingen ze weer maar dat mag en laat ik ook toe hoor!
    Ik heb juist vandaag helemaal niet veel gegeten kom misschien amper aan de 800 calorieen maar heb gewoon geen zin vanaf morgen weer een goed menu van rond de 1200 calorieen.
    Vandaag wel genoeg fruit en groente op.

Ik hoop dat alle meiden hier die er zo naar verlangen snel zwanger mogen zijn!

11. zustertje

@Melanie jammer van de weegschaal maar als het maar gesmaakt heeft en dat heeft het zo te lezen ;)
    Hoe gaat het met je vriend zijn gewicht?

12. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hij zegt goed, ik vroeg het m net nog toevallig, aangezien ie hier naast mij zit mijn zijn 2e magnum gold voor vandaag. Hij blijft goed op gewicht zegt ie, dus dat zullen we maar geloven! ;)

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Zustertje, ik voeg me toe bij hetgeen wat de meiden al gezegd hebben en petje af voor jou/jullie dat jullie er zo nuchter onder zijn.
    Dikke knuff meid en veel succes verder met afvallen, het gaat je lukken!

14. MamavEsmee

** misselijk** :)

15. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, moet je ons iets vertellen meid?

@Hier, ook misselijk en heb trek in alles en ook niks haha.

16. zustertje

Opbiechten! wat heb je gesnaaid ;):D

17. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

18. MamavEsmee

Jij dan?!:D

Sweetmix.. bakje van 200 gram op!! Choco en yoghurt bananen, pinda's, macadamian, cashewnootjes.. Lekkerrrr..

Waarom neem ik het ook steeds weer mee..:(

19. zustertje

Volgens mij wil je niet weten hoeveel calorieen haha ach als het maar gesmaakt heeft!

Waar haal je die mix? bij de supermarkt of notenboer?

20. MamavEsmee

Notenboer.. En dat is zo'n 560 calorieen per 100 gram.. I know!:$

Deel Deze Pagina