Hoi Meiden, even snel een ego bericht want heb straks om 10 uur een solicitatiegesprek en moet nog eten en mijn haar doen!!! een hele lieve weegschaal vanmorgen. 102.1 kg ik ben zo blij, dat betekend dat ik in 1 week 1,3 kilo ben afgevallen... nu in totaal 6,8 kg. mijn bmi is in totaal ook al 2.3 gezakt... jippie!!! komt vanmiddag even op de rest reageren en mijn menu laten zien ! toedels!!! en een fijne ochtend!
Fijn dat je goed hebt geslapen zustertje! Met die warmte is maandverband ook niet echt een pretje! Lekker hoor jouw gewicht doe mij die HIHI!
Goed hoor Annemie dat heb je goed gedaan,dan ben je volgens mij lichter dan mij!! Succes met je sollicitatie!!
Gister heb ik beneden gesopt en gestofzogen en de wc gedaan toen daarna boven nog gesopt en gestofzogen en gedweild haha Dus ga ervan uit dat ik genoeg kcal heb verbrand gisteren
Zustertje.. Super zeg, de weegschaal is lief voor je! En hopenlijk kunnen ze vandaag kijken of alles goed is los gekomen en je baarmoeder mooi schoon is! Rianne.. Confronterend om het van je moeder te horen? Ik kreeg de vraag of ik zwanger was.. Dat was voor mij DE druppel.. Je kunt het ook zo bekijken, ik laat mijn moeder een poeppie ruiken! HVJ.. veel plezier bij het weerzien van je meisje! Annemie.. Succes bij het gesprek meid! En wat goed dat je 1,3 kg bent afgevallen! Renieta.. Voor niets zo vroeg je bed uit. Lekker is dat! **** Zo, aangekleed en al beneden.. Mijn schoonvader en Erwin zijn het oude keukenblok aan het weghalen. Ik trek voor de sier zo eerst even de stofzuiger er door. Al denk ik dat het niet zo heel veel nut heeft.. Straks komt een vriendinnetje koffie drinken.. Wou ze ondanks het klussen hier..Foto's kijken van kleine Daan! Mijn ontbijtje al op! Was lekker..
Net lekker onder een warme douche gestaan en daarna nog even op mijn vriendje gaan staan 98.2KG!!!!! Ga nu eerst eten en huishouden doen en dan kom ik kletsen
@Renieta, balen dat je voor niks vroeg eruit moest. Schoonmaak ze. @Rianne, dat komt hard op je dak als het van je ma komt maar meid je kan het en je hebt het eerder bewezen. Je moet eerst nagaan bij jezelf wat je niet lekker zit en dat proberen aan te pakken. @Zustertje, fijn dat je vriendje lief was voor je! @MvE, dank je. Veel plezier met je vriendin. @Annemie, succes dame! @Hier, dames ik verga van de krampen in mijn buik. Mijn darmen zijn goed van slag waardoor ik constant naar de plee moet (nee geen diarree). Heb nu alweer honger, mijn ontbijt ligt er weer uit pff.
Nou ja ze zitten er altijd al dik op wat dat betreft hoor!! Toen ik net bevallen was van Jurre en net weer terug was uit het ZH vanwege de KS kreeg ook gelijk van mijn vader te horen en dan straks er weer flink tegen aan *SLIK* Hallo zeg ik ben net bevallen en dan alweer lijnen?? Nou sorry maar daar zat ik op dat moment ECHT nog niet aan te denken en ik gaf BV dus dan al helemaal niet!! Succes MvE in de rommel en het lawaai
@Rianne, ik wou dat ik wat voor ej kon beteken maar wil je toch een dikke knuff geven meid en persoonlijk zou ik niet naar zulke praatjes luisteren. Laat ze maar zeggen wat ze willen!
Ze heeft natuurlijk wel gelijk maar ik moet het nog altijd zelf doen en dan moet er geen druk op mij gelegd worden! Ik weet gewoon even niet wat ik moet doen! Beste zal wel calorieen tellen zijn aangezien Sonja te laag is voor mij ik moet 1400 hebben
Zow hier alweer druk bezig geweest, benedenverdieping stofgezogen en met sopje erdoor. 1e was hangt al aan de lijn en 2e was draait, bijna klaar. Bovenverdieping stofgezogen en beddegoed zit lekker in de wasmachine. Zit nu aan een kop koffie met schaaltje magere yoghurt en verse perzik erdoor. Jammie. Had zo'n trek.. @Zustertje: blij dat je goed hebt geslapen en bloedverlies is gestopt, hopelijk mag je naar de HA toe. @Mamarianne: Vervelend dat je moeder zo reageert. @Annemie: Succes met je sol.gesprek @MvE: Ja dat dacht ik dus ook, net planning gebeld en die snappen er niks van. @HvJ: vervelend meis, hoop dat je je gauw weer beter voelt!! @Mamarianne: ik denk dat je eerst rust met jezelf moet krijgen, en de knop omdraaien. Je schommelt al vaak heen en weer, dit bedoel ik niet lullig, is goed bedoelt. Zet eerst de knop om, je moet er wel volledig achterstaan om te gaan afvallen anders wordt het niks ( spreek uit ervaring) Hele dikke knuf voor jou
I know!!! Maar als ik dat tegen me mams zeg die snapt dat toch niet,die legt de druk dan gelijk er weer op!! Maar ja wat ik al zei ze zitten er eigenlijk al dik op nadat ik net bevallen was dus ja! En ja Renieta dat weet ik dat moet ook allemaal maar ja HOE?? Ik weet niet hoelang Ronnie nog zo is,hoop dat het steeds wat beter gaat dan gaat het ook beter met mij
Komt vanzelf wel meid Als je zover bent, dan gaat het straks vanzelf. ik heb ook een nieuwtje Wij zijn vanacht trotse oom en tante geworden van een meisje Jara Lin. Ben onwijs trots en ga straks stiekem even naar de kraamafdeling als ik zelf voor controle ben geweest. Vanmiddag met me vriend op visite.
Rianne.. Lastig voor je! Renieta.. gefeliciteerd meid! Alles goed met moeder en dochter? Jara Lin.. leuk zeg!! **** Hier inmiddels naar de vuilstort geweest, met een halfuurtje komt mijn vriendinnetje.. Het begint buiten al weer flink warm te worden.. PFfff
Ja alles is goed gegaan, vrij vlot gegaan Whaaa kan wel uitschreeuwen, zo leuk Meiden ik drink me koffie nog even op en dan om twintig voor elf wil ik die kant op, ben ik mooi op tijd Hopelijk is er wel wt gebeurt bij me eiblaasjes.. * zucht *
Waait het niet bij jullie MvE?? Ik hoop het,want wil het dolgraag maar ja ergens wil het gewoon niet!! Renieta gefeliciteerd en leuke mooie naam!!
Hallo meiden, ik meld me ook weer even. zustertje: respect voor jou en je man / vriend hoor. Ik heb nooit een miskraam gehad gelukkig maar met 9 weken toen wel veel bloedverlies en ik dacht toen ook echt dat het over was. Heel raar hoe rustig je er dan ineens onder blijft, dat had ik op dat moment ook. Helaas was er vou dus geen goed vervolgnieuws, maar knap dat je het zo oppakt allemaal hoor. Hopen dat alles nu schoon is verder. En goed joh je weegschaal HvJ: naar dat je zo last van krampen hebt joh. Hopelijk zijn ze snel weer over == Hier alles goed. Weegschaal nog hetzelfde. Heb alleen vanmorgen al wel gezondigd Ze hadden koffiebroodjes op het werk. O dat vind ik echt wel lekker dus ging er toch ineens 1 mijn mond in. Baal baal. Vanavond ga ik na het werk naar de camping lekker 2 weekjes vrij / vakantie. Vervelende is alleen dat ik dan dus niet kan wegen. Ik wil toch echt niet ineens na de vakantie weer aangekomen zijn of zo. Hmmm hoe doen jullie dat? Verder vandaag van het werk te horen gekregen dat er over een tijdje ruimere openingstijden komen. nu is de kinderopvang waar ik werk open van 8-18 dat wordt dan w.s. van 7 - 18.30 of 19 uur. Vervelende is dat dan van mij ook verwacht gaat worden dat ik 1x per week een late dienst en 1x per week een vroege dienst draai (of beiden 1x per 2weken). Ik werk als pedagoog dus niet op de groep en heb daardoor samen met maatschappelijk werk en directie eindverantwoordelijkheden en wij sluiten en openen de opvang samen met 2pm-ers Nu betekent dat voor mij dat ik 1x per week tot 18 uur werk en de rest tot 17 uur. Deze veranderimng zal w.s. gaan betekenen dat ik 1x p.w. tot 19 uur of 18.30 moet werken en 1x per week al om 7 uur moet beginnen. Pfff lekker handig als alleenstaande moeder. De opvang vanaf 18 uur tijdens mijn late dienst nu was al een gepuzzel en doen mijn ouders nu, maar ochtenden is nog lastiger. Maar geen bekijken dan hoe ik dat weer geregeld krijg. Ik zal w.s. vanmiddag nog wel even snel komen buurten hier. Lukt dit niet wil ik jullie allemaal vast gedag zeggen. Ben er vanaf augustuis weer na mijn vakantie in dat geval !
@Renieta van harte gefeliciteerd en een mooie naam! Is weer eens iets anders leuk! Suc6 in het ziekenhuis. Ben benieuwd of we naar de HA moeten of wat. Ik laat het straks wel weten. @mamavesmee het is hier wel warm maar het waait ook heerlijk! Heb alles tegen elkaar open staan maar moet gewoon sommige deuren klem zetten anders klappen ze elke keer dicht. Jullie ook al weer druk bezig geweest lekker hoor. geniet van de visite! Heeft je man nu ook vakantie? @Mama rianne Komt goed hoor met afvallen niet naar andere mensen luisteren gewoon doen waar jij je goed bij voelt! @HVJ geniet van je meisje! Fijn dat je ze weer op gaat halen. Wel balen van het overgeven maar komt goed hoor. @Hier ook al weer veel gedaan boven alles schoongemaakt en was gevouwen en opgeruimd hangt een was buiten en die is al weer bijna droog. Beneden verdieping moet ik nog even stofzuigen. Mijn ma belde net hoe het met me ging en ze komen vanavond wat drinken echt lief van ze Zo zal mijn man wel bellen met hoe en wat de HA gezegd heeft.