10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je baan !!

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

annemie gefeliciteerd

butterfly: gastouder is misschien idd ook een optie, echter ben er minder groot voorstander van

verder even ego bercihtje
    AAAAAAAAH MIJN ZUSJE HAAR KAT IS WEGGELOPEN
    dit was voorheen mijn katje
    in spijkenisse bij de dierenarts weggevlucht. Weet niet of er hier mensen in spijkenisse wonen maar drop hier toch maar even de link naar mp die ik heb gezet

Marktplaats.nl > VERMIST wit met bruine kat (geholpen) spijkenisse HELP AUB - Dieren en Toebehoren - Vermiste en Gevonden Dieren

Wat een naar gevoel om zo op vakantie te gaan zeg op deze manier :(
    Hopen dat die snel gevonden wordt... duimen jullie mee??!!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Annemie.. Gefeliciteerd meid!! Wat onzettend mooi..

MamamZoon.. Duim dat hij snel wordt gevonden..Dikke knuf!

Net een flink stuk gefietst en met Esmee bij een speeltuintje gespeeld.. Ging daar bijna van mijn graatje. Net een handje zoute pinda's gehad. Voel me nu weer iets beter.. Denk het warme weer.

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Annemie, gefeliciteerd!

@zustertje: niet erg groot, 3.10 x 2.60. Langs de korte kant komt het fornuis en afzuigkap, en 3 bovenkastjes. Langs de lange kant zit een groot raam. En ik mis ook nog 1m2 aan schouw die uitsteekt van de woonkamer...
    Huisje zelf is 70m2 dus piepklein, maar wel op 1800 m2 grond!

Foto's staan op Facebook. Facebook.com/moppie1981 en dan even vriendjes worden, dan kan je ze zien.

Hoe is het nu met jou/jullie? Vind het zo sterk dat je er zo nuchter onder blijft..

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Pfft valt niet mee, mobiel forummen...

Ben onderweg naar mn zus. Tot later allemaal!

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

@mamametzoon hopelijk wordt hij snel gevonden!

@Moppie ik ben wel sterk maar heb ook zeker mijn verdriet hoor heb net even lekker uitgehuild bij mijn lieve man in zijn armen :) Maar besef het aan de ene kant nog steeds niet lijkt net of het een ander overkomen is en niet bij ons zelf.

Hier is het avondeten op
    150 gram gekookte aardappels
    verse runderhamburger (90 gram)
    100 gram ijsbergsla met 2 tomaten en wat rode ui en wat yohurt dressing

was erg lekker

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier ook weer thuis .. gewerkt boodschappen gedaan naar mijn ouders geweest tim ophalen en alles ff opgeruimd in huis ! nu dus ff laptop en dan bankhangen ben er wel klaar mee

heeft er hier iemand met ovulatie testen gewerkt ?
    ik heb het vorige ronde gedaan .. was duidelijk .. ik ben om de 26 dgn ongi dus ik dacht morgen ei.. vanmorgen test gedaan een lichte streep .. maar moet dus niet met avondurine .. dus net nog een en geen streep .. zit op dag 12 nu ! volgensmij is mijn ei dan al geweest ..
    nou we hebben goed ons best gedaan ! dus nu maar duimen dan !

oh en weegschaal was lief ! ik blijf hetzelfde wegen
    ben gebruik van de alli tableten aan het afbouwen en flink ook van 3 naar 1 per dag ..
    dus ben al blij dat ik niet bijkom ingewicht ! was ik wel eerst bang voor

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kim: Balen dat je 7 ons aangekomen bent, maar die zijn er zo weer af hoor! ;)

@ Renieta: Kan me voorstellen dat het erg frustrerend is om stil te staan. Ik sta ook nagenoeg stil, maar dat is mijn eigen schuld! Enne… lekker handig dat ze je dubbel ingepland hadden. Voor niks vroeg opgestaan. Gefeliciteerd. Mooie naam heeft het meisje! (staat ook op mijn lijstje ;))

@ Mama Rianne: Irritant he… die moeders. Heel herkenbaar! Die van mij loopt nu allemaal te zeuren dat ik niks meer mag afvallen omdat ze bang is dat ik doorsla. Het is NOOIT goed! Gewoon lekker laten praten en je er niet te veel van aantrekken.

@ Annemie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan meid! Super!

@ Zustertje: Leuke weegschaal heb jij zeg. Doe mij er ook zo 1! Maandag dus controle. Hoop dat alles goed is meid!

@ Mamametzoon: Hele fijne vakantie! Geniet ervan meid!

@ Dani: Goed afgevallen weer meid!

@ Butterfly: Hahaha… het vrij zijn nu al beu… dat kan nog wat worden in de verlof! ;) Lekker uit eten geweest?

@ Beschuitje: Fijn zo’n kennis die je zo goed kan helpen! Hele fijn vakantie! Geniet ervan!

Ik ben ook weer bij gelezen. Vandaag een hongerdag gehad. Zo maar eens even kijken hoe ik uit ben gekomen met mijn calorieën.

Vanmorgen op de weegschaal 95,6 kg. Deze week 2 ons afgevallen. Schiet echt niet op zo, maar beter eraf dan erbij!

Vandaag druk, rommelig dagje op het werk. Nu lekker weekend. Morgen bij de eerste feestlocatie een kijkje nemen… ben benieuwd (tot nu toe mijn favoriet :D) en Zondag een bbq met vrienden. Hoop dat ik me deze keer wel ik kan houden.

Mijn menu van vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram muesli
    1 beker optimel drink

T: 100 gram ananas
    200 gram meloen

L: 3 meergranenboterhammen met;
    Totaal 45 gram kip-kerriesalade
    1 cup a soup tomaat

T: niks

A: 2 bruine pistolets met;
    100 gram gebakken stukjes kipfilet
    Champignons
    Ui
    Paprika
    Totaal 2 eetlepels Heinz curry, mango saus (lekker)

T: 1 kletskop (bij mijn ouders, moest even een pakketje ophalen)

Totaal van 1245 kcal. Valt nog mee dus.

Hier inmiddels flinke regen en onweer!

Liefs

9. MamavEsmee

Zustertje.. Je avondeten klinkt lekker! Je bent gek op tomaten he?!

Emma.. Aan het afbouwen? Heeft het geen meerwaarde meer? Gelukkig blijf je stabiel. Geniet van je avondje op de bank meid!

Melanie.. Prima menu hoor! Hongerig? Anders misschien extra fruit eten? Succes met inhouden het weekend meid..Je kunt het hoor!!

Het broodje gezond en de soep was lekker en ruim voldoende.. Net nog een cornetto op .. Kon het nog wel hebben.

Zo even mijn calorieen bekijken en menuutje voor morgen maken.

De onderkant van de keuken staat ( kastjes, oven en vaatwasser) maandag het blad en de frontjes er op.. Ben zoooo benieuwd!

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    spannend morgen melanie !! en leuk ..
    hoop dat het helemaal te leuk is morgen
    en hier ook zondag BBQ ! maar lekker thuis..

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Tja ;) Mannen kunnen er soms wat van maar ook Moeders!!!

Annemie gefeliciteerd!!

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    MvE nou ik zat op 3 pillen per dag maar nu ik op het gewicht ben dat ik wil zijn wil ik het eerst afbouwen en dan kappen.. tja je moet het toch zelf doen he !
    en mocht ik zwanger zijn kan ik het ook niet gebruiken .. dus nu alleen na het avondeten nog 1 pil en over een week wil ik daar ook mee stoppen

het helpt goed met afvallen maar op gewicht blijven moet je zelf doen !

dus ik ga straks net als jou puzzelen wat ik er voor moet doen
    zit nu op 1200/1300 c per dag .. maar hoop wel naar wat meer te kunnen

en super hoor van je keuken ! gaat goed he !
    zag mooie pannen voorbij komen die zullen straks wel mooi staan ...
    en mmmmm cornetto ! dat durf ik nog niet hoor

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ohja.... toen ik thuis kwam uit mijn werk lag er een zak van wehkamp in de brievenbus met mijn jurkje! Hij is zoooo gaaf. I'm in love :D Nu nog even ergens een donkerblauwe legging zien te scoren, dat word een groter probleem ben ik bang.

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Annemie: Proficiat met je baan!!! SUPER!

Hier ontzettend shagrijnig!!!!!!!!!!!!! Sorry meiden, ik waarschuw vast.
    Heb net mijn nieuwe rooster gekregen, en ipv 120 uur sta ik maar 91 uur ingeroosterd. Ben er echt niet blij mee, en dat is ook nog in het hoogseizoen.
    Heb expres geen zomervakantie genomen omdat dat niet mogelijk was om te combineren met de rest.
    Omdat ik geen kinderen/partner heb, heb ik gezegd dan neem ik later wel vakantie.
    En als ik dadelijk vakantie wil nemen zul je zien dat ik geen uren meer heb. Ben zwaar pissed.
    Onze nieuwe floormanager heeft dit rooster gemaakt, maar M (oude baas waar ik dus ruzie mee heb) moest het rooster nakijken.
    Morgen ga ik dus aan mijn nieuwe floormanager vragen waarom ik zo weinig ingeroosterd sta, vind het echt niet tof.

Grrrrrrrrrr. Heb het helemaal gehad vandaag. :(

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    tja dat is nu een moeilijke kleur hoor melanie ...
    zwart heb ik nog wel ... mocht je niks kunnen vinden ! laat het maar weten ..

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    he kimmetje daar zou ik ook goed sjaggie van worden hoor !
    wat is dat een groot verschil van 30 uur .. idd maar eens navragen .. sjeeee zeg wat pesten ze jou daar ..
    dikke knuf

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zustertje ook jou wilde ik nog even een extra dikke knuf geven
    ik zag dat je vandaag geen leuke dag hebt gehad .. meissie toch wat een ellende
    ik hoop zo dat je snel weer zwanger mag zijn !

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kim: Kan me voorstellen dat je over de zeik bent. Niet te hopen voor mel dat zei dit allemaal aangepast heeft. Maar daar kom je zo achter door het aan je nieuwe floormanager na te vragen.

@ Emma: zwart heb ik ook wel. Kan op zich ook wel eronder alleen het is een zandkleurig jurkje met een donkerblauwe print. Dus blauw is mooier. Morgen maar eens kijken of ik eraan kan komen. Misschien bij miss etam?! Kijk wel!

19. MamavEsmee

Emma.. Je kunt vast meer eten dan 1200-1300 hoor.. Hier zo tussen de 1500-1800 en dat gaat prima!:)

Melanie.. het jurkje past? H&M heeft ook veel kleuren!;)

Kimmetje.. Wat een &%#@&^% Zeg!! Lief dat je je vakantie opschuift voor ander personeel en dan krijg je dit.. Lekker hoor,,:x

Zit nu op 1580.. Incl een schaaltje van 50 gram chipjes.. Lekker!!

Ga zo eerst lekker douchen en de pyama aan!:)

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Hij past! :D Thnx voor de tip. Ga ik daar morgen eerst kijken (vind van de miss etam nooit zo fijn zitten en van H&M wel). Zal wel eens een foto plaatsen! :D

Deel Deze Pagina