@MamaRianne alvast van harte gefeliciteerd houden jullie ook nog een feest of niet? Krijgen we foto's te zien @Hier ik ben even snel aan het koken sla met aardappelblokjes en een runderburgertje gaan zo naar Leusden toe 1.5uur rijden ''even'' een lounge set ophalen. Misschien kom ik vanavond nog online ligt eraan hoelaat we thuis zijn. Fijne avond!
@melanie86, druiven mag dus ook niet.. hmm jammer, haha maar ik zou er op letten! ik eet altijd drie broodjes, anders blijf ik echt honger houden! is dat teveel dan?
Druiven mag wel hoor,maar met mate omdat ze heel calorierijk zijn.Mag deze week een schaaltje ( 20 stuks ) van sonja
26 juni doen we een feest in de tuin! We trouwen op maandag omdat dat gratis is! En we op dit moment het geld niet hebben voor een dure bruiloft!
@ renate: Bananen, druiven en mango mag wel. Alleen wel met mate. Er zitten veel suikers in, vandaar. Ander fruit kun je wel "onbeperkt" eten. En wat betreft 3 broodjes 's middags. Ik vind het veel, maar ik ben ook niet zo'n broodeter. 3 volkorenbolletjes zijn 330 kcal, daar komt het beleg nog bij. Meestal zit ik met mijn lunch tussen de 350 en 400 (400 is bij uitzondering). Jij zit vandaag op 685 kcal bij de lunch (uitgaande van magere melk). Maarja als je echt 3 broodjes moet eten om je honger te stillen is het moeilijk. Ik zou het denk ik beperken tot 2 broodjes.
@Renate, als je broodjes wil eten, neem dan bruin brood, dat vult veel beter, en dan kun je er misschien 1 minder doen inderdaad.
@ Renate: Ik denk dat je ook moet kijken naar wat je eerst at. Misschien eerst wennen aan andere producten, en als dat goed gaat, straks minderen in hoeveelheid???
@ Kim: Ik denk dat je gelijk had, wat betreft mijn nieuwe spijkerrok. Ik had toch een maat kleiner moeten nemen. Hij zakt nu al af!
hoe bedoel je dat? het enige wat er veranderd is, is dat ik nu geen snoep ofzo neem en dat ik in de ochtend ontbijt.. mijn lunch zag er altijd al zo uit..
nee, ik eet altijd dit.. anders heb ik echt een uur later het gevoel dat ik nog niet gegeten heb.. maar ik kan wel 2 broodjes proberen morgen..
@ Renate: Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt meid. We proberen je alleen te helpen. Misschien dat je het kan proberen inderdaad. Mocht je dan echt hele erge honger krijgen kun je altijd nog iets pakken. Maar ik denk dat je ook wel even door dat hongergevoel heen moet. Ik heb dat in het begin ook wel gehad. Maar je lichaam went eraan! Succes meid!
Renate, nu heeft je lichaam ook wel een paar dagen nodig hoor om te wennen aan minder eten. Had de eerste week ook veel honger. Hier hielp veel water drinken goed. Nu is mijn lichaam er eigenlijk al zo aan gewend dat ik gewoon een middagje op een stuk komkommer kan doen.
Ik zou het gewoon doen. Als je dan toch nog honger hebt en je tussendoortje niet red,kan je altijd iets kleins tussendoor nemen