10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Gelukkig! :D Succes met de gastenlijst......

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier lekker in bad geweest.
    Wat is dat toch heerlijk, ben zo blij dat we nu een bad hebben :).
    Echt ontspannend.
    Zit nu aan een grote bak galiameloen. Moest van mezelf eerst fruit eten, dan misschien nog wat lekkers als ik nog trek heb. Maar de bak meloen is erg groot :p.

@Mamavesmee, welke film kijken jullie?

@Melanie, staat leuk hoor, die blauwe legging. Maar vond de zwarte ook niet lelijk staan. De gastenlijst opstellen is een gedoe. Wie nodig je uit, en wie niet. Vonden wij ook heel erg moeilijk. Harrold heeft een grote familie waarvan een deel aan de andere kant het land ligt. Die zien we dus nooit! Maar omdat het familie is voel je gewoon haast verplicht. Wij hadden een feest voor ruim 120 mensen. Was een onwijs leuk feest. Maar als ik heeeeeeeel eerlijk ben.... als ik het over kon doen met mijn huidige man dan :p, ik toch een deel niet zou hebben uitgenodigd. Veel hebben we vanaf 3 oktober 2008 niet weer gezien.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier een slechte dag.
    Geluncht bij de Ikea met een broodje hotdog en een glas cola. Avondeten was een broodje hamburger en een broodje Lenera pate. Wel met een halve liter water erbij.

Wordt hoog tijd dat Ferry dinsdag weer aan het werk gaat en ik weer in mijn eet ritme kom.

Melanie, je ziet er goed uit !

Sorry verder geen fut meer om bij te lezen. Vandaag naar Ikea en Leen bakker geweest, geklust en met Levi bezig. Nu dus moe.

Kom morgen even bij lezen J

Truste

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Ja, dat probleem hebben wij ook met de gastenlijst. Wij hebben beide een grote familie. Ooms en tantes wil ik allemaal wel uitnodigen (op 1 stel na, maar die heb ik tijdelijk toch maar even erof gezet, maar waarschijnlijk komen die toch niet (ook niet als ik ze wel uitnodig)) Als ik alle neven en nichten uitnodig zit ik alleen met familie al op ruim 100 man. We hebben nu alleen de neven en nichten erop staan die we wel echt uit willen nodigen (zijn er niet zo veel) en een paar twijfelgevallen. Maar ik vind het wel moeilijk om verschil te maken. Vooral in vriendlief zijn familie. Die zien we namelijk allemaal evenveel, en toch willen we daar sommige wel en sommige niet van uitnodigen. We willen op het feest zo'n 100 tot max 120 mensen uitnodigen. Zoals het er nu uitziet, zitten we op 110 man. Precies ertussenin dus. Maar er kan in bijna 2 jaar natuurlijk nog veel veranderen. Gelukkig hebben we niet zo'n grote vriendenkring. Dus dat scheelt een hoop gasten (en dus geld)...
    De tijdelijke gastenlijst is nu klaar, maar het zal in de loop van de tijd nog wel veranderen. Maar goed het begin is er.

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Voel me wel redelijk, thanx!
    Hoe is het met jou? Verbouwing al achter de rug? Alles helemaal af en al gewend aan je nieuwe huisje?
    Wij zijn toe aan het stucwerk beneden. Spannend allemaal hahaha... moet een kleur uit gaan kiezen voor mijn plafond en kozijnen. Jee wat lijkt alles ineens snel te gaan!

O: 50gr lange vingers (100)
    T: 50gr lange vingers (100), 2 nectarines (60)
    L: pasta low fat (410kcal), pakje appelsap (90)
    T: halve it. bol met kipsate, halve waldkornbol met kipkerrie, croissantje (???)
    T: flesje spa rood
    A: handje borrelnootjes, glas water ???

Heb te weinig gedronken vandaag...
    Nu eerst even kijken of er nog lange vingers in de kast liggen. Heb (op de borrelnootjes na) niks meer gegeten sinds 3u vanmiddag.

We zijn druk bezig geweest met ons plafond (stukken renoveren waar een muur heeft gezeten en waar nu dus houten sierbalken moeten komen) en daarna direct door naar vrienden. Avatar gezien, super mooie film. Ben wel bekaf nu...

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Hoi meiden

Nou de BBQ was errug geslaagd, was erg gezellig. qua eten redelijk gedragen, niet super veel gehad ofzo.
    Nu even wachten op de wasmachine.. heb direct me kleding ( bier overheen gekomen) en kleding van vriend is wasmachine gedaan, hang ik dat zo nog even op..
    Vriend is nog naar de kroeg geloof ik, had geen zin in, dus lekker thuis.
    Morgen weer naar ons nichtje, kunnen we haar weer bewonderen :D
    Lekker slapen meiden

7. steenbokje

Fijn dat je een leuke avond hebt gehad!
    Dankzij jou denk ik ook aan de was die nog hier in de machine zit :)

Trusten!

8. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden,

Hier lekker geslapen. Had gisteravond mijn spulletjes voor vandaag al klaar gelegd dus dat scheelt weer een hoop tijd, kon ik langer blijven liggen.
    Heb een beetje keelpijn, collega van me had het gister ook en had aan het eind van de dag geen stem meer. Hoop niet dat ik het van haar heb overgekregen haha.

Ik ga maar eens actie ondernemen. Fijne dag iedereen!!

9. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    Goeiemorgen meiden.
    Ben ik ook alweer.
    Vanmorgen was de weegschaal 74.8, 0,7 eraan door de bbq, wijn, sorbet met slagroom en nog gewoon ijsje....
    Valt me nog reuze mee eigenlijk.

Vandaag lekker rustig dagje, gaan vanmiddag weer naar Yara toe:D

Mijn menu:
    O: Italiaanse bol met 30+kaas-ham-komkommer
    Glas verse jus
    T: niks.
    L: Magere yoghurt met kellogs.
    T: Beschuit met wit/roze muisjes, koffie
    A: Nog geen idee.

@Kimmetje: Werkse meid.

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Succes met de gastenlijst. Lijkt me erg lastig om te kiezen wie wel en niet mogen komen.. Hier zijn bruiloften van 200 man niet ongebruikelijk.. Best veel eigenlijk.

Moppie.. Was het feestje bij je zus leuk?! Prima menuutje meid.. Langevingers? Lekker!!

Renieta.. prima menuutje meid.

Kim.. Werkse vandaag.. Daarna wat daagjes vrij?!

Net ontbeten met 200 gram magere yoghurt, 50 gram frambozen en 2 eetlepels muesli.. Zit goed vol nu..

Zo opweg richting Nunspeet.. Gezellig!

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Moppie: Het schiet dus al goed op in jullie huisje… fijn hoor!

@ Renieta: Fijn dat je het zo leuk hebt gehad gisteren bij de BBQ! Goed dat je je in hebt kunnen houden. Veel plezier vandaag bij je nichtje!

@ Kim: Werkze, en veel plezier vanavond!

@ MamavEsmee: 200 man op het feest vind ik te veel. Op zich niet het aantal mensen, maar wel de kosten. Zo groot is ons budget nou eenmaal niet. Het is toch allemaal al duur genoeg. En ik wil niet bezuinigen op de voor mij belangrijke dingen. Dan nodig ik liever wat minder mensen uit. Ik vind 120 man, meer dan genoeg ;) Veel plezier vandaag!

Hier helemaal blij! :D De weegschaal was superlief vanmorgen. 7 ons lichter dan gisteren. (misschien toch maar vaker zo’n overheerlijke ijsco eten ;)) Nu baal ik van de ene kant wel een beetje dat ik nou vanmiddag die BBQ heb. Zit het er morgen vast weer aan… Net nu ik eindelijk weer een beetje afval! We zullen zien.

Ik heb me voorgenomen om vanmiddag bij de BBQ geen stokbrood te eten. Benieuwd of me dat lukt. Verder niet meer dan 3 stukjes vlees en zo min mogelijk saus. Verder weet ik niet wat er is. Maar zal wel fruitsalade en huzarensalade in ieder geval zijn. Dus dan kan ik daar nog wat van nemen. En dan hoop ik dat de schade morgen niet al te groot is.

Net ontbeten met 200 gram optimel vanille yoghurt en 30 gram cruesli balans. Lekker! Dadelijk eerst maar even douchen en
    aankleden…

Liefs

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Nog 1 ons en dan is die shoarma er eindelijk weer vanaf

Melanie, netjes zeg 7 ons in een dag !
    Lastig he bbq. Het is allemaal zo lekker. vooral het stokbrood.

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden !!
    veel leuke plannen lees ik bij iedereen ..
    hier het hele huis weer schoon ook de bedden en de was is bijna klaar .. nog ff opruimen en dan wat eten en eens lekker niks doen
    vanmiddag komen vrienden gezellig BBQ-en dus alles staat klaar ! wat een lekker weer zeg ..

14. steenbokje

@MvE: feestje was erg gezellig!

@Melanie: ja het begint nu echt ergens op te lijken, maar dat mag ook wel na 5,5 maand verbouwen! We zijn eindelijk aan de afwerking toe =)
    Wanneer gaan jullie trouwen? Lijkt me wel ontzettend leuk, al die plannen maken!

@Emma: al weer lekker druk bezig!

===

O: 50gr lange vingers
    T: dubbellikker
    L: brood
    T: water. sap
    A: bloemkool, aardappeltjes en vlees

zo... dat was de planning

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

Wij gaan zo samen poetsen en daarna met de hond wandelen en op de fiets naar vrienden toe! qua eten weet ik nog niet wat we doen!!

fijne dag iedereen geniet lekekr van het zonnetje!

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Moppie: Jeetje... als 5,5 maand bezig met verbouwen?! Das al een hele tijd inderdaad. (het lijkt veel korter haha) Wij trouwen op 1 juni 2012. Duurt dus nog een hele tijd. Maar omdat we nu al bij lokaties willen gaan kijken (hier in de buurt zit alles blijkbaar heel snel vol. Een jaar van te voren ben je te laat), moeten we wel een beetje weten hoeveel gasten er gaan komen. Dus vandaar de gastenlijst. Ik vind het echt superleuk om er mee bezig te zijn. Dus eigelijk wel leuk dat het nog zo lang duurt. Langere voorpret... :D

17. steenbokje

Ja, haha... dat krijg je met een jaren 30 woning waar sinds de bouw niks meer aan gedaan is behalve wat laagjes fineer op de muren...

Eind Januari: huisje op naam gezet
    Februari: alles er uit gesloopt wat er uit kon
    Maart: isolatie dak en gevels
    April: fundering blokhut, opbouwen blokhut, bovenverdieping afwerken met gipsplaat, dak van de aanbouw vervangen
    Mei: houten vloer eruit begane grond, isolatiebeton laten storten, vloerverwarming aangelegd, alle electra leidingen gelegd
    Juni: afwerklaag vloer laten storten, muren metselen beneden
    Juli: plafond schuren, in de grondverf...

Zover zijn we nu...
    Plafond moeten we nog afwerken, beneden muren stucen, nieuw glas in alle kozijnen in het hele huis
    Augustus: bovenverdieping afwerken, behangen, beneden betegelen, badkamer betegelen, badkamer en keuken plaatsen
    September: schilderen in het hele huis, en hopelijk verhuizen!
    Oktober...
    November...

Maandag wordt het glas geleverd voor de gehele woning
    Woensdag komt de badkamer
    Ergens komende week komt het leisteen voor de vloer en het marmer voor de badkamer
    Badkamer komt tegen het einde van de bouwvak

En we kunnen pas over een week of 3 gaan betegelen want de vloer moet nog uitharden! Pfffttt... dus in de tussentijd idd maar stucen, en boven afwerken...

ps. Alles in de avonduren/weekenden gedaan he! Alleen heb ik de afgelopen 2 maanden weinig gedaan. Veel dingen waren te zwaar, of ik mocht er niet bij zijn ivm chemicalieen... Vandaag weer lekker hard aan de slag!

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Moppie: Succes met klussen vandaag! Hoop dat je in september kunt verhuizen meid. Nog een hoop te doen. Maar nu komt wel het "leuke" werk, zoals de badkamer enz. Meteen een mooi resultaat!

Hier net lunch op:
    3 meergranenboterhammen met;
    25 gram filet americain (2 boterhammen)
    15 gram kip-kerriesalade (1 boterham)
    1 beker optimel drink

Ik zit tot nu toe op een totaal van 550 kcal. Heb dus nog wel wat over voor de BBQ. :D

19. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Meiden,

gisteren leuke avond gehad... lekker aan de bbq geweest en toen nog naar een verjaardag. Was volgens mij behoorlijk klaar met de drank... 8) maar goed.

uiteindelijk weer een hele lieve weegschaal, weer een ons eraf ondanks de BBQ. nu op 102.0

straks weer familie over de vloer, zwembad is opgezet voor de jongste 2 neefjes... even gezellie.

ik besef me dat ik niet zo heel veel tijd heb om op iedreen te reageren en de laatste tijd vaak ego berichtjes post... sorry hiervoor...zal straks als ik weer aan het werk ben ook alleen maar in de avond op het form te vinden zijn...

een hele fijne dag voor iedereen!

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    moppie pffff nou ik was het na 2 mnd al beu !!
    ik vind het knap hoor ..

Deel Deze Pagina