10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

hoi meiden
    ik doe al een tijdje niet meer mee omdat ik niet meer afval. gelukkig nog steeds wel die 3 kilo kwijt:D ik doe er denk ik niet genoeg moeite voor.
    ik zie dat het met veel van jullie nogsteeds super gaat, succes allemaal met afvallen!

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Ik kom straks kletsen maar ik ga even snel wat huishouden doen en dan naar mijn lieve vriendin toe om Roosje in bad te doen en lekker te knuffelen.

Tot straks allemaal!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Ik wordt blij van mijn banner vandaag J
    Ferry heeft waarschijnlijk vandaag ook vrij want was niemand op kantoor. Moest om 16.00 terug bellen,dus gaan zo zwemmen.

Melanie, er lopend heen maakt al veel goed van de bbq toch.
    1587 calorieën is toch super voor zo’n dag !

Dani, hoe gaat het met je buik ? Komen die steken door je maagband ?

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ons kleintje.. Misschien dan toch wat strenger voor je zelf zijn?!

Dani.. Hopenlijk kan de woningstichting de veranda maken.

Kaatje.. Super zeg! Je gaat goed man.. Merk je het zelf ook al aan je kleding etc?

Vanmorgen was de weegschaal niet zo lief.. Wat wil je ook na een halve zal wingegums.. en chipjes..;)

74.0 Ach ja, was mijn streef he?!

Menuutje vandaag:

O: 2 volkorenboterhammen met achterham ( 200)
    T: 200 gram aardbeien ( 50)
    L:3 boterhammen, 2 met 30+ kaas (dubbel) en 1 met jam (307)
    T: Appel of peer ( 60)
    A: 150 gram gebakken aardappeltjes, 200 gram gekookte worteltjes en 4 vissticks. ( 433)
    T: Chipjes (268)

Totaal van zo rond de 1300..;)

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    200gr yoghurt en 2 eetlepels musli
    2 koppen thee de 3e staat klaar
    1 flesje water

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Mooi begin Rianne!

Zit bij de garage vanmorgen. BMW krijgt nieuwe slofjes :)
    Hopelijk ook verlost van het startprobleem straks...

7. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Er zit wel verschil met eetlepels of als je de gr invult

8. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ melanie, Wouw meid, die foto's van voor en na zijn echt super. je ziet er goed uit!
    - wel een idee om bij iedere 10 kilo dat je afvals een foto te maken...
    - klinkt super leuk, feestlocatie's bekijken.. en geniet lekker van je ijsje. (ik heb in 1 week 6 mars icecreams naar binnen zitten werken... tja pak moest op!)
    @ mamarianne, super meid, 9 ons eraf...
    @ kimmetje, ook complimemt voor jou! 3 ons!!! ga zo door!
    @ butterfly, leuk hoor, een kamertje opknappen... succes ermee...
    - leuke telefoon die nokia n97 mini. IK HEB HEM OOK !!! HAHA (ik ben echte nokia fan..) 8)
    @ beschuitje en mamametzoon, fijne vakantie meiden!!
    @ renieta, balen dat je in het ziekenhuis niet verder ben gekomen..we duimen voor vanmiddag verder... mooie naam yara lynn...
    @ kaatje, drukke dagen gehad zo te lezen!
    @ emma, helpen klussen bij je broer doe je toch gewoon als het kan... hij heeft ons ook heel veel geholpen... hij had eerder een huis maar wij moesten noodgedwongen eerder verhuizen. toen is er bij hem verder weinig gebeurt... Dennis heeft zijn keuken zo geod als in elkaar gezet,... is echt super geworden.. mooie kookplaat met wokbrander, afwasmachine en mooie combi over... en ik nog zeggen... je kan geen eens koken.. :D hahaha
    @ mamavesmee, super knap hoor dat je zo maar chocolade weg kan leggen... (dat kan ik denk echt niet)
    @ zustertje.. je mag trots zijn op je ventje...
    @ kibbeling, jullie hebben zaterdag echt veel kibbeling gegeten met z'n allen! was het toen kibbelingdag???

pfff, nog 5 pagina's te gaan...

@ melanie, super meid, leuk jurkje! (en legging natuurlijk)
    - balen van je vriendinnetje, op dit nieuws zit niemand te wachten!
    - je kan er toch niks aan doen dat je zo enthousiast bent over je zus... geen schuldgevoel krijgen..
    @ butterfly, heelijk zo'n bad.. ik gisteren ook in bad gegaan.. alleen was dat in de buitenlucht... haha
    @ moppie, dus avatar is een aanrader?? ik was het klussen in huis ook wel behoorlijk zat.. wij zijn 4 maanden bezig geweest maar de woonkamer en slaapakmer waren toe al wel klaar... .
    - vind je het leuk m voor veel mensen te kooken?? mijn vriend wel, die kan er van genieten
    @ mamavesmee. was erg leuk dat zwemmen gisteren... zelfs mijn zwager kon er niet aan ontkomen om even te gaan zwemmen.
    @ hvj, echt erg he? die kletstantes.
    @ kaatje, super meid.. 6,1 kilo! joehoe! zwemse vandaag !

@ hier, gisteren drukken dag gehad. huis aan kant, zwembad opgezet, boodschappen gedaan en toen rond 15.00 uur visite, de laatste ging om 20.30 uur weg, Het was natuurlijk super weer, zwembad uit de wind in het zonnetje gezet dus mijn neefjes hebben zich flink vermaakt. Uiteindelijk toen iedereen weg was zijn we zelf nog even in het zwembad gedoken.. warm water erbij, dekzeil eroverheen dat we uit de wind lagen... hahaha wasecht geweldig. straks in de auto naar rotterdam, even contract tekenen. eerst een half jaar via een bureau en daarna vast in dienst bij het nieuwe bedrijf... helemaal top.

heb nu 12 pagina's bijgelezen... pfff. als jullie eens wisten hoe ik dat doe? met een kladblok op de computer en dan tegelijk tikken... dan kan ik het knippen en plakken en zo lees ik alles bij. Anders is er geen houden aan! kletstantes...

@ ja, helemaal vergeten. heb besloten om ook naar de sportschool te gaan. normaal zwom ik 1 keer per week op woensdagochtend maar nu werk ik dus dat gaat hem niet meer worden... wil ook met zumba beginnen en als mijn schoonzus bevallen is gaan we samen! helemaal leuk!

spreek jullie vanmiddag !

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

allemaal lekker geslapen?

Hier wat minder!

Ik weet het niet moet morgenochtend terug naar het ziekenhuis en vraag dat meteen eens. ook wat betreft die steken enz! voel me echt moe!

Hier wachtten tot die man vd woningbouw komt voor de veranda! en ik eis gewoon eennieuwe plaat op veranda dak! lekt als een zeef!!

Ze hebben me nog niet gebeld om te werken dus ga denk ik de kelder herinrichten/opruimen en verven (de bewoners hiervoor hebben de kelder paars geverfd voel me een milka koe)
    en dan binnenkort ook de bovenverdieping schilderen en herinrichten heb er zin in maar wel lekker rustig aan doen!!

Ga zometeen beetje afwassen, was inzetten en stofzuigen en meer doe ik vandaag ook niet!

@kaatje fijne zwemdag

@de rest plannen vandaag??

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Bekijk bijlage 86639

Vooruit zal me zelf eens showen haha :) :)
    Nieuwe rok aan met shirt waar ik het laatst over had!
    Met zitten moet ik wel rechtop zitten ;) anders zit het zo hoog maar ja is een taille rok he dus zal vast moeten wennen!

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen.

Pfff, was alweer een latertje gisteravond.
    Film was om 00.30 uur afgelopen en heb toe mijn zusje naar huis gebracht. Ze was op de fiets en wilde naar huis fietsen. Ik stond erop haar te brengen. Je hoort zulke rare verhalen steeds, en ik voel me ook fijner als ik weet dat ze veilig thuis is.

Heb me met het ijs keurig gedragen :D.
    Heb gewoon maar 100 gram genomen, en bij de thee nog 3 kaneelkoekjes. Dus kwam uit op 2100 kcal.
    Vandaag dus even een wat strengere dag.

Het huis inmiddels aan kant.
    Nog druk met de was bezig, maar de badkamer en toiletten zijn allemaal schoon, de vloer even gedweild. Mijn boedha spullen die ik voor het raam wil hebben uit de schuur gevist. Ga ik nog even soppen en voor de ramen zetten. Manlief heeft de kar gehaald, dus de laatste spullen voor de stort kunnen daarop. Ruimt de zooi ook eindelijk eens op.

@Mamavesmee, op de doos van de ruimteijsjes die ik heb staat dus 77 kcal per ijsje. Dat zijn alleen niet de echte raket waterijsjes.
    Die zijn dan wel 45 denk ik. Ik ga daarom maar uit wat erop de verpakking staat. Oei, heel veel lekkers was er dus. Knap hoor, dat je je zo kon inhouden.

@Mamarianne, eindelijk zien we eens wie je bent :). Leuke rok trouwens. En je ontbijt was een super begin meid! Kom op, en nu doorzetten. Je kan het!

@Annemie, haha ja, het is een heel werk zoveel bij te lezen als een tijdje niet bent geweest ;). Ik lees van de nokia nu wel dat er accu heel snel leeg moet zijn? Hoe ervaar jij dat?

@HvJ, je kleine meid weer lekker thuis dus. Je hebt haar erg gemist he. Fijn dat ze het leuk vond bij oma.

@Moppie, je menuutjes gaan goed he.

@Zustertje, en lekker geknuffeld met kleine Roos?

@Melanie, zo, netjes BBQ menu meid. En wat sneu voor je vriendin zeg. Zulke dingen zijn nooit leuk. Hopen dat het snel los komt, dan kun je verder. Je zus is dus ook niet zo lang zwanger.

Zo, dan nu mijn dag tot nu:
    O: 2 meergranen beschuitjes, met smeerkaas balans, glas melk ( 254 )
    T: Thee en een peer ( 61 )

Heb verder geen idee, vind het soms lastig plannen wat ik ga/wil eten. Helemaal nu manlief vakantie heeft. Dus maar even zien, wel gezond :).

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Jullie hadden me toch al gezien?? Had toch laatste een trouwfoto neer gezet?????

13. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    ontbijtkoek ook achter de kiezen

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    3 volkoren boterhammen.
    1 met philadelphia light bieslook geloof ik
    1 met halverine dieet met appelstroop
    1 met 30+ kaas

Daarna op middag
    1 appel
    en 2 kiwi's Gold denk ik als ze nog goed smaken ;)

125 gr aardappelen gekookt
    200 gr sperziebonen
    100 gr tartaar

zit ik op 1104 dus er mag dan nog wel wat bij.

15. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik moet toegeven dat dat wel zo is, ik gebruik de laatste tijd veel de foto functie en de navigatie... en hij is sneller op dan mijn vorige telefoon. Maar als ik in de auto zit kan ik hem altijd opladen omdat er een carkit met toebehoren is bijgeleverd... ik ben er wel heel tevreden over...

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Annemie, ach, en anders op de lader, zo denk ik ook hoor. Ik bedoel, een telefoon wordt ook gebruikt. Vond het wel een handig dingetje en hij zag er zoooooo sweet uit. Was meteen om van de telefoon. Woensdag kan ik hem ophalen.

@Mamarianne, dat klopt, je hebt een trouwfoto geplaatst maar op deze sta je dichterbij ;). En je menu te lezen, een heel goed begin.

Heb even kwark toegevoegd bij de tussendoortje, werd net ineens zoooo raar, tot nu iets te weinig gegeten geloof ik.

Dus nu:
    O: 2 meergranen beschuitjes, met smeerkaas balans, glas melk ( 254 )
    T: Thee en een peer ( 61 ) en 150 gram kwark yoghurt ( 140 )

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Je moet niet van je stokje gaan hoor :D

Oh dan zal ik nog een leuke toevoegen van dichterbij :p

Bekijk bijlage 86649

18. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@melanie, leuke fotos en wat een verschil!!

@hvj, wat fijn dat je dochtertje weer thuis is! en op deze manier kunnen stoppen met bv, goed hoor!

@onskleintje, moeilijk he om de motivatie te houden, misschien dat je over een tijdje weer de motivatie kunt vinden, komt vast goed!

@zustertje, hoe gaat het nu met je?

@kaatje, goed hoor! gaat lekker he met afvallen!

@mve, oh winegums! daar eet je idd zo een halve zak van leeg ;)
    Netjes hoor je menu!

@moppie, gezellig in de garage ;)

@annemie, dat bij lezen is niet te doen he ;)
    Goed dat je gaat sporten zeg!

@dani, vervelend van die steken, hopelijk weten ze morgen in het ziekenhuis wat meer.
    Hier ook vandaag niet teveel in het huishouden met dit weer, gaan straks wel lekker naar buiten!

@rianne, ook al goed afgevallen hoor! leuke outfit!
    Oh leuk zeg die 2e foto :)

@butterfly, fijn he als alle zooi weg is! is je huisje nu helemaal klaar?

@hier, ik blijf nog steeds aardig op gewicht gelukkig!
    Zo ga de laptop maar is afsluiten en dan gaan we lekker naar buiten :D
    Gaan even naar oma, misschien in het badje nog!
    Fijne dag iedereen!

19. steenbokje

Niet echt gezellig hoor. Zit hele tijd spelletjes te spelen of te internetten... heb honger!

O: vanilleyoghurt + 3 el. muesli
    T: glaasje water
    L: straks iets van het tankstation... lekker ongezond! Zit in Franeker dus moet nog wel een eindje naar huis rijden straks. Ga niet wachten met lunchen tot ik weer thuis ben... zit te watertanden als ik aan een gevulde koek denk, mmmmmm...... en een ijsje! Goede lunch toch hihi...

20. steenbokje

Oeh, Rianne.. taart! Yum!

Leuke rok trouwens :)

Deel Deze Pagina