10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hahahahaha MvE, de oven gebruiken... vis uit de oven is hier favoriet, maar de rest hoeft voor mij niet zo.
    Kan trouwens ook bijna niet wachten tot alles in ons huisje geinstalleerd is hoor! Vooral ons bubbelbad... mmmmmm.... en natuurlijk ook zeker weten de keuken, met het grote fornuis!!!

Ja, schoonmoeder en schoonzusje blijven slapen. Ze hebben een tentje opgezet achter ons huis (hebben immers 1800m2 grond bij het nieuwe huisje). Zij zijn gek! Is nog geen toilet, geen stromend water etc. maarja... moeten ze zelf weten!
    Wij zitten nog lekker "luxe" in ons flatje :p Met stromend water, toilet, douche hahaha...

Geen gevulde koek nee, was langs de snelweg en was al lang blij dat ze wel ijsjes hadden! Heel klein tankstation.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jammie, heb net ijs met karamel en pecan noten op. J waren in de aanbieding bij de albert Heijn en sprong zo mijn karretje in

Mamavesmee, lekker dat er weer een gedeelte van de keuken staat

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Als je er maar van genoten hebt meid! Klinkt heerlijk in ieder geval.

@ MamavEsmee: Dat is dus precies waar ik bang voor ben. Maarja... de rest van mijn leven 1300 kcal blijven eten is ook geen optie... We zullen zien.

4. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Inderdaad super lekker watermeloen! Heb vanmiddag een bakje gekocht zodat ik het mee naar mijn werk kan nemen. Jummie!
    @Mel: Hoop dat je hoofdpijn gauw zakt, is echt niet fijn continu hoofdpijn! :(

Morgenavond na mijn werk wou ik eigenlijk naar roze dinsdag gaan, maar aangezien ik zo snotter twijfel ik of ik wel moet gaan.
    Een collega van me moet optreden, dus is wel erg gezellig! Wil het eigenlijk niet missen, want vorig jaar kon ik er ook al niet bij zijn....

5. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hee meiden,
    Net heerlijk in de avondzon even met vriendlief in het zwembad zitten kletsen... Ook over het naar de dokter gaan...
    we hebben besloten omdat we nog "maar 7 maanden van de pil af zijn" het nog een half jaartje aankijken... maar wel lekker proberen... over een half jaar heb ik (ga ik vanuit) ook een vast contract en dan heb je even wat meer zekerheid... We vonden het niet nodig om weer aan de pil te beginnen omdat je dan weer de kans heb om te ontpillen... we gaan nu lekker genieten... ben erg blij met jullie meningen. Ga het misschien wel voorleggen aan de HA maar ga er niet speciaal een afspraak voor maken... bedankt allemaal!

@ kaatje, anders ik wel, moet morgen om 9.00 uur beginnen...
    Lekker hoor, ijs met karamel...
    @ renieta, ben helemaal blij voor je meis!! dat is denk even een bevestiging wat je wil... je lichaam doet het weer..
    @ emma, stoer hoor, ijsjes weggooien met deze warmte!
    @ kimmetje, beterschap meis!
    @ melanie, ook beterschap!
    @ mamarianne, super, meer dan 2 liter! ik bijna... nog 2 glazen water...
    @ zustertje, ik had die kokos ook gezien in de reclame, dus ecth een aanrader..
    @ mamavesmee, ik kan er weer tegen voor een paar maanden... niet naar de mc donalds haha. ben benieuwed hoe het morgen op werk gaat met het lijnen... neem in ieder geval groene thee mee... das het beste... en ik zit nu ook ong aan de 1500 kcal.. :)
    ik vind de flesjes water ook een uitkomst... ik drink zo veel meer!
    @ moppie, nou ik hoor het al, als de house warming er is, dan komen wij met z'n allen in tentjes naar je toe!!

6. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ spiffy, Lekker aan het meelezen meid? berichten tikken magf ook he? :D ;)

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. Wat grappig dat je schoonmams en zusje kamperen bij jullie in de achtertuin.. Jij geen fan van zelfgemaakte pizza en friet?

Annemie.. Fijn dat jij en je man een goed gesprek hebben gehad. Ik zou zelf lunch etc mee nemen.. Evt extra fruit om verleidingen te kunnen weerstaan.;)

Melanie.. Kan me voorstellen dat je er bang voor bent maar eeuwig op 1300 calorieen leven kan ook niet. Misschien je schildklier laten controleren?

Kimmetje.. Je kunt morgen ook nog beslissen of je gaat ja of nee.

Kaatje.. Jummie.. lekker ijs !:D

Net de bestek lade en de pannen al in de keuken gezet..

Woensdag of donderdag een flinke voorraad boodschappen halen, kan het nu allemaal weer kwijt. HeerlijK!!

Wij gaan zo lekker film kijken.. Tot morgen!

8. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    meiden, ik ga nog even de afwas doen... en dan lekker bankhangen of naar bedje toe... mijn ogen vallen bijna dicht... pfff. dat zwemwater heeft zijn werk goed gedaan... ben zo sloom als ik weet niet wat...

waarschijnlijk tot morgenavond, dan kom ik jullie wel even laten weten hoe het werken beviel... pfff. en dat na 6,5 maand thuis zitten !

fijne avond!!

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Annemie: Thanks! Heel veel succes met je eerste werkdag!!

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    We gaan lekker buiten zitten.
    Hebben vanmiddag gezwommen met Esmee in het bosbad.
    Ze ligt nu net op bed, pffffff!!

Nu tijd voor ons zelf!!

Kom qua kcal op 1900 uit.
    Vanmiddag lekker een calippo gehad bij het zwembad.
    Heerlijk!

Fijne avond iedereen!!
    Sorry, reageer dit keer niet. Ben heel moe en mijn koffie staat koud te worden :p.

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@mve jawel maar het is zo slecht!

Bluh kop knalt uit elkaar. Lig op bed. Ff rusten...

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    dat ben ik zeker!oel me ook echt goed, eer zelfvertrouwen, vrolijker en vooral meer bewegen

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Zustertje.. Gewoon zo'n dagje dat alles mag. Als je er maar van genoten hebt!;)

HVJ.. Fijn dat je meisje je nog kan opvrolijken. En heeft boullion geholpen?
    Annemie.. Succes met je eerste werkdag morgen.
    Wat betreft je lange cyclus zou ik nog even wachtten de pil heeft minimaal 1 jaar nodig om uit je lichaa te verdwijnen kan zijn dat je cyclus dan ook anders word! na 1 jaar kun je naar de ha voor doorverwijzing!
    succes

Rianne.. Lijkt me prima..

Kaatje.. Ben dol op bloemkool. Ach, als je er niet TE veel van eet!

Renieta.. Wat onzettend mooi nieuws! Je menu ziet er prima uit.

@ water drinken..Ik drink ook rustig tussen de 4 liter op een dag...heb genoeg flesjes water koud staan heerlijk!Vooral met dit warme weer!!!

net nog even bij een oom van mij hout gaan halen voor een hondenhok te maken want met dit weer is het niet uit te houden in de veranda (60 graden) en zolang ik thuis ben staat alles open maar als ik moet werken niet dus gaan het toch bouwen!!en oom had nog hout liggen altijd fijn!!

Hier net klaar met afwassen en zometeen lekker douchen en bankhangen

Jullie plannen voor vanavond nog??

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    rust ze lekker uit moppie

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Annemie: Succes met je eerste werkdag morgen!

@ MamavEsmee: Ik zal eerst eens zorgen dat ik bij mijn streefgewicht ben. Ik ga dan gewoon proberen op te bouwen. Lukt dat niet, omdat ik heel snel weer aankom, kan ik alsnog mijn schildklier laten nakijken...

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Annemie heel veel suc6 op je eerste werkdag geniet ervan! Ben erg benieuwd naar je verhalen morgen.

@Melanie vervelend joh hoofdpijn morgen lekker uitslapen is het hopelijk weer over!

Meiden ik ga naar bed ben erg moe!
    Ik hoef pas vrijdag weer te werken vanmorgen belde mijn planner super lief mens en ze wilde dat ik eerst op controle ga bij de HA woensdag en dat ik donderdag laat weten hoe en wat en dat ik dan als ik me goed voel vrijdag ga werken.
    Ze zijn allemaal zo lief voor ons echt SUPER!

17. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Fijn dat ze allemaal zo meegaand en lief zijn! Maar dat hebben jullie ook verdiend zulke lieve mensen.

Ik ga maar eens slapen, slaap lekker meiden.

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moppie.. Zelf pizza maken valt best mee ;) Mager vlees/vis, veel groenten en 20+ kaas ;) Rustze!

Dani.. Mijn reacite gecopieerd?!:D Leuk, een hondenhok bouwen!

Zustertje.. lief dat iedereen met jullie mee leeft.

Melanie.. Ja, eerst op streef komen is wel handig ja..;) Hoeveel kg wil je er nog af?

Hier is de film afgelopen.. Nou, ja.. Hij was geen bal aan!;)

Weer te veel chipjes gesnoept.. Hopenlijk valt het morgen mee!:)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanavond nog een glas water achterover gegooid, als compensatie voor het ijs, of het werkt zien we morgen :)

Annemie, succes morgen op je eerste werkdag !

Ik ga ook off, had op onze hyves nog wat gezet onder mijn kopje.
    Truste

20. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Moppie, ja dat zal het dan maar moeten worden alles behalve water.

@MvE, nee thee gaat er ook niet in maar zuivel en bouillon wel.

@Annemie, goed besluit en hoop dat het tegen die tijd niet meer nodig is! Succes morgen.

@Dani, mooi om te horen.

@All, ben net thuis en duik zo mijn bed in om morgen te gaan sporten in de ochtend. Trusten.

Deel Deze Pagina