Nee meis, die 1400 kcal is inclusief het avondeten! zit nu pas op 800 ofzo... Ik pak hier even een grote pot thee. Wat lastig dat je dat ook al niet meer kan drinken!! Hopelijk lukt het met die sportdrankjes en sap enzo wel?
Mijn man is al onderweg naar huis (25 min) rijden er is storing bij kpn zakelijk en nu kunnen ze niet werken! Ga snel even omkleden en dan rijden we naar Vlissingen toe even heerlijk naar het strand uitwaaien!
zo, net 200 gram meloen en 200 gram aardbeien (ananas verwisseld voor aardbeien) op.... voorlopig wel weer even genoeg gegeten! Lekker zeg! mmm
@Moppie, ow dacht exclusief. Ik heb net ff geteld en kom uit op 1500kcal incl avondeten. @Zustertje, geniet ervan! @Melanie, lekker en fris met dit weer. Moet ook weer fruit gaan inslaan.
Neem ook niet veel bananen hoor ik weet dat het stopt hihi,en ben ook niet echt bananen fan Heb ff Norrit gehaald en daar wat van genomen! Hoop dat het morgen dan weer over is.......
Wonder boven wonder net een flesje water van 0.5l water op zonder misselijk te worden en daar achteraan heb ik 2 kleine kanjers op (78kcal). Zit nu op 1578kcal vandaag, straks een raketijsje nemen.
@ menu.. zie weer prima menuutjes voorbij komen.. Hier vanmiddag een probleempje.. Erwin had een zijpaneel verboord en moest een nieuwe halen bij ikea.. Daar aangekomen bleek die niet op voorraad. Dat zou betekenen dat Erwin niet verder zou kunnen met de keuken. Dus een groter paneel meegenomen, Erwin zou deze kunnen verzagen. De zaagkanten zie je niet terug. Krijg ik de plaat niet mee in de auto. Erwin Esmee uit bed gehaal naar ikea gereden, in mijn auto kregen we hem we mee. Heb dus 45 minuten buiten op een bankje zitten wachten, wel lekker bruin geworden en mezelf getrakteerd op een softijsje en een cola light. Menu: L: 200 gram yoghurt, 100 gram aardbeien en 30 gram muesli, beschuitje met muisjes ( 286) T: softijsje (152) Incl avondeten en chipjes : 1360.. **** Net met Esmee in het zwembadje gezeten, nu met de laptop lekker in het zonnetje!
@ MamavEsmee: Fijn dat het allemaal goed gekomen is. Het is even wat gehannes, maar uiteindelijk dus toch gelukt. En jij even lekker kunnen genieten van een ijsje en het zonnetje. Al wat dat misschien niet op de plek waar je dat het liefst had gedaan...
Oh.... de buren zijn frietjes aan het bakken! Wat ruikt dat lekker zeg! En ik had al zo'n zin in iets lekkers
Melanie.. I.d. had me de middag anders voorgesteld.. Had Esmee beloofd naar de speeltuin te gaan. Ipv naar de speeltuin het badje opgezet.. Mama er bij in en toen was alles goed! Jij je lijstje afgewerkt? HVJ.. Fijn dat het water er in is gebleven! Wat is een kanjer? Rianne.. Vervelend dat je aan de diaree bent.. Zustertje.. lekker naar het strand, ben jaloers! ****** Hier is de electricien weer aan het werk. Hij heeft de meterkast vervangen en nu vliegen steeds de stoppen er door.. Erg iritant! SPeciaal een nieuwe stoppen kast ivm vaatwasser en keramische kookplaat en kun je het niet gebruiken. Heb honger maar we wachten maar even totdat hij weg is!
hey meiden woehoeeeeeeee mijn klanten vonden het ook te warm om vanavond op afspraak te komen en hebben netjes afgebeld ! dus ben ik lekker vrij ! man is snel naar de super vlees halen en we gooien de bbq nog maar eens aan en mijn ouders komen ook gezellig eten ! leuk leuk leuk ik ga dus maar weer gelijk uitloggen ... fijne avond meiden !! MvE balen van je middag .. maar hey een ijsje is nooit weg haha
mamavesmee, idd een probleempje. Gelukkig is het weer opgelost. Emma, lekker zo onverwachts een vrije avond Mijn menu : O: schaaltje yoghurt met muesli T: 2 koffie L: 3 crackers, spaans gehakt, linera smeerpate en grillworst T: 1 koffie, 1 snijkoek A: verse aardappelschijfjes uit de oven, sla en een groenteschijf. Zit geloof ik behoorlijk laag in mijn calorieën dus een beetje ijs toe denk
@Melanie, verleidelijk he. @MvE, langs de MC rijden en niks nemen netjes hoor! Kanjers zijn stroopwafels, ik heb 2 mini genomen http://farm4.static.flickr.com/3536/3990375680_b0547ac508.jpg @All, ik wil dit weekend weg met mijn man. Een hotelletje pakken en naar een privésauna/zwembad, iemand tips? @Emma, bbque ze. @Kaatje, mooi menu. Geniet van je ijsje! @Hier, kom man ondertussen langs met een kommentje vissoep en broodje haring dus heb die nu ook op (de kcal stapelen zich wel op zo). Weet iemand hoeveel kcal dat is?
Emma.. Geniet van de BBQ! HVJ.. Vis is goed voor zwangere vrouwen en je hebt flink gesport dus kan het wel hebben! Kaatje.. Geniet van je ijs! **** A: 150 gram aardappeltjes, 150 gram boontjes en 75 gram chipolata ( 393) T: rolletje chocolade toffee met munt smaak.. ( 400) stomme ikea.. Na het eten dus als nog naar ikea want de kookplaat bleek niet goed, geruild..Knallen de stoppen er ook met de nieuwe kookplaat weer door.. De electricien heeft dus iets niet goed gedaan.. Komt morgen dus weer terug..:x Het is dus eigenlijk de schuld van de electricien dat ik dat rolletje chocolade heb opgeten, vinden jullie ook niet? Totaal: 1477.. zonder chipjes.. Maar ik heb ook 16 km gefietst dus neem nog wel wat vanavond..