10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Mamavesmee SUPER mooie keuken! Wat krijg je nog voor vloer of weet je het nog niet?

Kom straks reageren meiden

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Menu haha dat weet ik niet meer ;) misschien ook maar opschrijven voor mezelf!!
    Hele mooie keuken hoor!

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Whoohooooo MvE wat een mooie keuken!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Had een lieve weegschaal vanochtend J

MamavEsmee, schiet goed op dus in de keuken. Ben benieuwd naar de foto’s
    Mooi ! Dat is een keuken van Ikea toch ? Gaan daar toch ook maar eens kijken als we weer een zakcentje hebben opgespaard

Renieta, nee hoor geen wereldnieuws maar staat op hyves ivm meelezers

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Normaal zou ik nu aan het sporten zijn maar voel me niet lekker en de kleine is nog snotverkouden en straks komt er een vriendin met haar kleine op bezoek.
    Hier slecht geslapen heb rug en nekpijn, waarschijnlijk verkeerd geslapen en heb liggen woelen van de warmte vannacht.
    Straks met de kleine naar de ha, ze heeft al bijna 3 weken last van uitslag op haar billen, heb van alles geprobeerd maar niks helpt tot nu toe.

Vandaag:

O: 7 verse dadels, yoghurt met aardbeien en 20gr meusli
    T: glas magere melk, banaan
    L: broodje gezond met tomaat/komkommer/kaas
    T: peer, 0.5l water met scheutje carvan cevitan
    A: lasagne en rauwkostsalade
    T: pot verveine thee

B: uurtje wandelen

6. zustertje

@HVJ rustig aan doen dan ben je nog misselijk of valt het mee? Moet je binnenkort weer op controle of duurt het nog even?

@Kimmetje GEFELICITEERD!!! meer dan 15 kg kwijt SUPER! Fijn dat de verkoudheid aan het minderen is. Werkse vandaag!

@Kaatje jij ook al een lieve weegschaal!

Ik had ook een lieve weegschaal morgen zit ik als het goed is onder de 98 kg!!! Toen we hier begonnen was ik een van de zwaarste maar dat is nu niet meer echt apart!
    Ik heb net mijn ontbijt op 2 volkoren boterhammen met light salami (hoe kan ik die calorieen uitrekenen?)
    2 grote mokken groene thee
    1 mok bouillon (moet van de HA 's ochtends voor mijn bloeddruk)
    en 2 grote glazen water
    en 1 foliumzuur en vitamine pil haha

Ik ga zo even op de fiets naar de winkel en nog een blokje om fietsen wel even zin in.
    Bloeden is zo goed als over ben ik echt SUPER blij om en morgen ga ik weer werken!
    Vrijdag en zaterdag morgen en zondag avond dan maandag en dinsdag vrij dan nog 3 dagen werken en dan heerlijk met mijn lieve man,ouders en broertje en zusje naar Duitsland op vakantie!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Zustertje, misselijkheid zit er nog in ja. De volgende controle heb ik op 6 augustus nog 2 weken dus. Fijn dat je weegschaal lief is en je bijna onder de 98kg zit en dat het bloeden bijna gestopt is. Lekker om naar uit te kijken die vakantie. Fiets ze!

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

@ keuken.. Bedankt voor de complimentjes.. Hij komt i.d. bij ikea weg. We hebben de achterwant op maat laten maken en de spoelbak laten infrezen dus het ziet er super strak uit! Ben er ontzettend blij mee.. We gaan straks kijken voor een vloer.. Wit of licht grijs laminaat. ;)

Zustertje.. De weegschaal was dus lief. Leuk, een vakantie in het vooruitzicht!

Rianne.. ik zou als ik jou was echt je menuutjes gaan opschrijven, kun je terug kijken waar het mis gaat!;)

HVJ.. mooi menu vandaag! Veel plezier met je vriendinnetje!:)

Kaatje.. Een keuken bij ikea hoeft niet duur te zijn. Ligt er aan welke luxe je wil ;) Wij waren sowieso goedkoper uit dan bij een keukenzaak. Fijn dat de weegschaal lief was!

Hier ook een redelijk lieve weegschaal, gelijk met gisteren. En ongi komt opzetten.

Menu:

O: 200 gram optimel kwark en 30 gram muesli ( 185)
    T: 200 gram meloen ( 24)
    L: 3 boterhammen met ham en kaas onder het tostiijzer ( 350)
    T: plakje happers ontbijtkoek ( 94)
    A: slavinkje,aardappels en doperwten en wortels.( 427)
    T: 75 gram lays baked ( 250)

Totaal: 1341.. misschien nog extra fruit vandaag!

Eerst even stofzuigen, dan kijken voor een vloertje en vanmiddag heb ik nog wat schilderwerk in de keuken( plintjes en deurkozijn)

Oja, als we nog tijd hebben kijken voor nieuwe gordijnen voor in de woonkamer. ALs we dan toch bezig zijn!;)

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Is niet mis gegaan hoor gister :D

Ik zat te denken zou die diarree komen van al die rozijnen die ik eet in de musli??
    Zo ja dan ga ik maar wat anders verzinnen voor in de Yoghurt!
    Iemand nog tips???

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, dank je. Jij ook met het werken in huis.

@Rianne, misschien fruit in je yoghurt een optie of een lepeltje jam erdoorheen?

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen meiden

heb 3 pagina's bij gelezen stelletje kletstantes :p

@MvE wat een mooie keuken!! ziet er goed uit!
    @Melanie heeft het ijs je wel gesmaakt? en is niet oed iedere dag softijs!
    @HvJ heeft het jou ook gesmaakt? en heb je het binnen gehouden?

voordat ik begon met afvallen zat bij mij het vet vooral bij bovenbenen, buik en billen
    Billen en bovenbenen zien er nog redelijk/goed uit maar buik is gaan hangen en goed (ondanks fietsen/wandelen/zwemmen/buikspieroefeneningen) en ook mijn borsten zijn gaan hangen! had een E (bijna F) cup en nu een D dus zou erg blij zijn als dat allemaal gelift werd:D

Nee dat klopt inderdaad hahaha maar hbe het gedaan ben er weer even vanaf :p
    Ja hartfilmpje was niet goed leek op hartritmestoornis (zeg ik dat zo goed )
    Dus ben erg geschrokken ja moet vandaag bellen voor uitslag bloedtest en morgen of maandag terug voor nog een filmpje om te kijken hoe en wat dus ben eens benieuwd!
    Ja die vrienden hadden het even nodig.
    Een vriend van hun heeft zijn vrouw betrapt met een ander en die vriend van ons was ebrij die vrouw is toen in de auto gestapt en met piepende banden achter hun aangereden en heeft geprobeerd ze omver te rijden (bewust erop afgereden) dus hebben beide een trauma/schok en moesten even hun verhaal kwijt!
    Die man wat zijn vrouw hefet betraspt heeft 2 kinderen met haar 1 van 16 (helemaal gehersenspoeld door mama en wil niks met papa te doen hebben) en 1 van 5!
    Die vrouw en nieuwe partner zijn aan het dreigen enz
    zaten we gisteravond daar belde de neiuwe vriend om dingen te regelen (vakantie, geld woning enz) en om zijn verontschuldiging aan te bieden voor de dreiging!
    Hebben aangeraden om aangifte te doen maar is bang dta hij kinderen nooit meer ziet!

Maar die vrouw is echt een posychopaat!echt was helemaal versteld gister!
    Dus had een kaartje met een gedicht erin en hij kwam huilend naar me toe omhelsde mij en mijn vriend bedankt en jullie zijn te lief en hebben hem ook weer laten lachen!
    maar pfff......was best heavy

Vandaag niet veel op de planning even wta poetsen/opruimen met d ehond wandelen en hopelijk bellen ze nog om te komen werken!

Menu voor vandaag:
    O: kommetje yoghurt met mandarijn/aardbei
    T:water
    L: 2 rijstwafels,1 beschuit met smeerkaas
    T:water en appel
    A: gehakt met courgette wortel, uien, mais ene ven kijken of ik pasta erbij maak of aardappelpuree en even de oven in doe
    T: water of thee

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @ allemaal Wat gaan jullie vandaag doen??

Omdat het hier lekker afgekoeld is (en naar regen ui ziet) alles lekker open staan hopelijk koelt het binnen ook af en als het weer zo blijft maybe op de fietst even naar mijn mams

13. zustertje

@Dani is jou hartslag niet oke? Of begrijp ik het nu verkeerd?
    Ik heb vanmorgen alleen nog maar boodschappen gedaan en gefietst.
    En de afwas gedaan.
    Net even mijn lunch gegeten en dan even stofzuigen en waar nodig misschien nog wat troepjes opruimen.
    Wil vanmiddag ook nog even gaan fietsen en voor de rest lekker relaxen.

Eind van de middag komen mijn ouders en broertje en zusje met der vriend eten.
    We gaan mosselen eten met ovenfriet,stokbrood en kruidenboter,zeeuwse zeekraal gewokt met knoflook en ui.

Erg veel zin in maar ga me wel inhouden met stokbrood.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MamavEsmee, nee prijzen vallen volgens mij reuze mee bij Ikea.
    Hebben nu nog zo’n standaard woningstichting keuken. Maar hebben nog de nodige verbouwplannen voor beneden en dan gelijk een andere keuken erin

Mamarianne, ik geef de rozijnen uit mijn muesli aan Levi ;)

Zie veel mooie menu’s langs komen

plannen voor vandaag Ben vanochtend op kraamvisite geweest. Zo even een bakkie koffie en dan boodschappen doen. Verder niet echt plannen.

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik ga aan de kellogs rode vruchten!! Zien of dat wat uitmaakt! Volgens mijn mams zou het niet veel uitmaken zij denkt dat het door het warme weer komt,we zullen zien kan daarna altijd nog over op de musli evt

Kids zijn 1 nachtje uit logeren,mijn ouders hebben nog vakantie en dan kunnen hun ze even opfleuren :D
    Morgenochtend vroeg naar de Tandarts dus kan ik mooi zonder de kids heen :) ook wel eens lekker,gaat Jurre de volgende x maar mee.
    Vanavond even de stad in met een vriendin.
    Moet ff een nieuwe broek hebben,heb een linnen broek is nu een jaar oud maar tussen de benen vallen daar nu grote gaten in dus ja kan niet meer he meiden ;)
    Hoop dat ik kan slagen want ben nogal pietje precies hoor :p

Fijne middag iedereen

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Dani, ja gisteren wel alles binnen gehouden gelukkig.

@Plannen, zou een vriendin om 13u op bezoek krijgen maar ze is d'r nog niet. Om 11u langs de ha geweest voor de kleine, ze heeft infectie en heeft zalf gekregen. Ga zo lunchen en verder relaxen.

@Zustertje, geniet ze vanavond!

@Rianne, hoop dat het wel helpt.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn menu vandaag:

O: 2 br. Boterhammen, 30+ kaas en grillworst ( 308 )
    T: 1 koekje ( 63 ) , 2 koffie ( 20 )
    L: Magere yoghurt met muesli ( 155 )
    T: 1 snijkoek ( 76 ), 1 koffie ( 10 )
    A: broodje shoarma met knoflooksaus ( 638 )
    S: 1 koffie ( 10 )

Totaal: 1232.
    Vind de shoarma altijd wel lastig te berekenen. Schep nu mijn broodjes iig halfvol ipv vol en minder knoflooksaus.

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Zo, gisteren een lange dag gehad.
    Esmee om 12.00 uur naar schoonmams gebracht, en toen door naar Assen gegaan om mijn nieuwe mobiel op te halen. We hebben daar samen lekker gelunched bij Bakker Bart, en hebben vervolgens een ijsje gehaald, koekje met 1 bolletje ijs ;).
    Toen in de auto naar Groningen, naar Ikea.
    En flink ingeslagen hahaha. Voor Esmee een nieuw ledikant en een garderobe kast. Ook een nieuw matrasje, lakentjes, 2 stoeltjes. Voor ons zelf 2 nieuwe dekbedovertrekken. Alles wat we hadden was erg oud. Verder nog 3 tafeltjes die zullen dienen als salontafeltjes als we de bank kunnen halen. Om 17.00 uur waren we thuis en hebben we Esmee opgehaald.

Vanmorgen om 09.00 kwam er een vrouw voor een intake gesprek voor het gastouder bureau. Was een erg gezellig gesprek.
    Ze heeft al een gastouder op het oog. Een meid van rond de 30 jaar die het liefst bij het gezin oppast. Dat is dus ideaal voor ons en precies wat we zoeken. Dus ik hoop dat het wat gaat worden.

Daarna is Esmee naar bed gegaan en heb ik weekboodschappen gedaan. Deed het afgelopen weken om de dag maar BAH, wat een rot werk. Nu ik maandag weer werken moet besloten het weer 1 keer in de week te doen hahaha. Sta je daar met een overvolle kar, niets aan!! Helemaal niet als je betalen moet :$. Hahahahaha!!!

Manlief is boven bezig.
    Een kledingkast in elkaar aan het zetten.
    Er stond al 1, maar echt waar.... :$:)ik heb zoveel kleding! Eigenlijk passen Harrold zijn spullen niet bij mij in. Dus er komt een kast bij hahaha. Hebben we ieder 1 :), erg he whahaha!!!!Zo gaat hij schuren en dan de babykamer verfen :D. Morgen als het goed is behangen en dan kunnen de meubels erin en kunnen we Esmee haar meubels in elkaar zetten :).

@Mamavesmee, wow meis, wat een mooie keuken :). Die kleur is erg mooi. Mag je trots op zijn. Als mannen iets niet lukt kunnen ze vloeken he hahaha.

@Zustertje, je hebt het voor jezelf mooi afgesloten meid. Je kunt het nu ook echt een plek geven en verder gaan! Knap van je dat dat je zo goed hebt afgerond voor jezelf. Ondanks het verdriet wat je ervan hebt. Het blijft een mooie herinnering meid.

@Moppie, voel je je wat beter meid? Ik ben afgelopen week ook weer wat misselijk in de ochtend. En de baby begint erg op mijn blaas te drukken. S'avonds is ze zooooo druk, schoppen en doen joh.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ben druk met de was bezig.
    Hoop alles erdoor te krijgen, gisteren geen tijd gehad om te wassen en dan hoopt het meteen weer zo op.

Qua gewicht weer stabiel, alleen nu rond de 89 kilo :(, dus ja, ben nu 3 kilo aangekomen. Ach, ben zwanger he, dan is dat logisch. Moest er even aan wennen.

He, fijne middag allemaal....

19. zustertje

@Kaatje shoarma is heel makkelijk te berekenen, Als je het gebakken hebt doe je jou portie op de keukenweegschaal afwegen en zo zie je precies hoeveel calorieen erin zitten. (schrik er niet van zitten veel calorieen in)

@Butterfly drukj baasje jij ben echt benieuwd naar de kamertjes van jullie meiden!
    Hopelijk is het snel klaar weer een zorg minder is wel zo fijn.
    3kg is niet veel maar snap wel dat je er aan moet wennen!

Ik heb vandaag alweer 53minuten gefietst was echt heerlijk toen ik zwanger was amper gefietst omdat ik gewoon geen energie had.

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wel bijgelezen.. Ga niet reageren.. Esmee is al weer wakker!

Kom ik vanavond even doen.

Tussen de middag kwamen mijn zusje, zwager en neefje Daan langs,, hebben hier gelunchd.

De vloer in de keuken zit er in, net nog even saus gehaald.. Ga nu met Esmee wat boodschapjes halen..;)

T: meloen ( 24)
    L: 1 pistoletje met 30+ kaas en ham.. ( 230)

Deel Deze Pagina