10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

hoi dames

wat een baalmoment zeg, snap er niets van
    heb vandaag echt goed op mijn eten en drinken gelet. Ook gewoon gewerkt en gefietst naar opvang en werk...
    dus dacht dat zil wel goed.

maar toch ben ik AANGEKOMEN
    ja idd aangekomen. snap dat dus niet. begonnen met 78.9, gisteren 78.4 en nu 79,3
    hoe kan dat nu toch. heb niet eens gezondigd of te veel gegeten

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden hier weer gewerkt en zo druk met de verbouwing gehad !
    tim opgehaald en we aten lekker pannekoeken !!
    ik heb er ook twee op jammer dat ik nu al weer honger heb .. maar tim wou een pannekoek ! en hij heeft meer dan een hele op .. echt top hoor het gaat echt goed met hem nu zijn amandelen er uit zijn
    morgen gezellig voetbal kijken ! zal me in moeten houden met snaaien hoor
    voel me echt opgeblazen maar de weegschaal vond van niet weeg nog netjes hetzelfde ! en dat nog wel tijdens de bouw .. natuurlijk beweeg je ook meer maar ik eet ook meer ..
    nou ik ga eens op de bank zitten iets wat ik al lang niet meer heb gedaan savonds

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @mamametzoon: 's Avonds weeg je altijd meer dan 's ochtends. Ik begrijp uit je verhaal dat je je net nog gewogen hebt? Dat scheelt namelijk erg veel.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Daarom weeg ik altijd 'sochtends ;)

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Mijn avondeten was echt heerlijk. Maar ik heb nu alweer zin in iets! :( Net mijn menu voor morgen in elkaar gedraaid. Weer even een balansdag. Zondag en maandag zijn we in Brugge dus dan ga ik niet echt opletten. We gaan lekker uit eten enzo. Dus dan doe ik van te voren alvast een balansdag. Dan erna nog, en dan moet het goed komen (hoop ik)...

6. kleinvisje

Tja, inderdaad morgenochtend weer wegen en dan gewoon de ochtende verder maar aanhouden he.
    maar de voorgaande keer had ik me ook 's avonds gewogen hoor. maar had toen andere kleren aan en ben vandaag nog niet naar toilet geweest. Zal wel alles bijelkaar zijn dan of zo hahah

Afijn... morgenochtend wegen en de keren daarop ook. is toch een beter en eerlijker beeld dan

Maar toch baal ik nu wel hoor :(

7. kleinvisje

@melanie veel plezier in Brugge dan !

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier net 15 min. ge wii-shaped en 224 calorieën verbrand. Ga nu dus heerlijk genieten van 3 toastjes filet en een kop afslank thee

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @mamametzoon: Ik heb dat inderdaad ook vaak als ik niet naar de wc kan, dat scheelt heel veel.

@Mel: verstandig zo'n balansdagje, kun je lekker genieten in Brugge. Had net ook nog honger, heb een peer genomen want ik werd er gek van.

En de drang naar chocola is weer enorm aanwezig!!!

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    @Moppie!!

Ja dan heet ik Rianne van der Zee-Bosscha :D

11. liebrando

liebrando Niet meer actief

meiden wat verstaan jullie onder een balansdag?

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Jongmoedertje, dan eet je een dag wat minder dan anders om de dagen erna te compenseren. Dus als je weet, ik ga twee dagen weg en eet dan wat meer, kun je nu 2 dagen even wat minder eten.

13. liebrando

liebrando Niet meer actief

Oke dan doe ik dat. En maandag ga ik nu ECHT beginnen met sonja bakker. Ben het echt sch*tzat al die kilo's en gevreet!! Ik wil afvallen!!!!!!!

14. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Ik ga maar eens slapen.
    Zaterdag&zondag werken, en heb totaaaaaaal geen zin. Weekenden zijn altijd zo slecht gepland qua bezetting, terwijl het dan juist het allerdrukst is.
    Heb me voorgenomen me niet druk te maken haha. Even kijken of dat ook gaat lukken ;)

Slaap lekker allemaal, en fijn weekend alvast! :D

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Slaap lekker kimmetje

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Esmee vind het boodschappen doen dus niet meer zo leuk? Koekje of fruit geven hielp bij ons goed!

Renate.. Oef.. Pizza is i.d. niet echt lijn vriendelijk.

Rietje.. Even een tip.. pindakaas is echt mega vet.. 1 beleg is al gauw 115 calorieen..

Kimmetje.. Succes met je weekend werken!

Kaatje.. We zijn ook nog eens even lang. Balen dat de kilo's voornamenlijk op je heupen zitten. Maar die 75 kilo ga jij ook halen hoor. Zeker op de manier dat je nu bezig bent meid!

Melanie.. Leuk weekend voor de boeg. En i.d. genieten! Slim om nu al te balansen!

Jongmoedertje.. Welcom Back!:D

Zustertje.. Wat lief van de lounge set!

Was even uit mijn hoofd..

Onverwachts toch een slaapdienst. Ik kwam op het werk en een collega vertelde dat haar opa erg slecht lag en hij vanavond medicatie kreeg waardoor hij slapende werd en dus overleed. Ben naar huis gereden en mijn spullen opgehaald. Haar naar huis gestuurd zodat ze bij haar opa kon zijn.. Erwin baalde wel even.. Maar morgenavond ben ik wel lekker vrij!

Vanavond op het werk 2 opscheplepels wittebonen in tomatensaus, 2 opscheplepels aardappelen en een klein stukje worst gehad..

Verder nog een peer en nu wat lays baked..

ZIt netjes rond de 1500 vandaag!

Morgen frietjes eten.. Nu al zin in!:D

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mamavesmee, thanx voor je vertrouwen ;)
    Lief van je om je collega's dienst over te nemen

18. MamavEsmee

Kaatje. Je mag best trots op je zelf zijn hoor!:) En ik vind het niet meer dan logische dan een collega uit de brand te helpen wanneer dat kan.. Ik werk onderhand 5 jaar met haar! Zij zou het zelfde voor mij doen!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd, en zeker met zo'n reden.

20. MamavEsmee

Werk je momenteel niet of ben je bewust thuis bij de kleine man?

Deel Deze Pagina