10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zustertje, thanx voor de tip. Vanavond maar even proberen af te wegen dan ( normaal scheppen we het uit de pan in ons broodje ) zag de calorieën op de checker idd al omhoogschieten. Nou ja was het laatste restje uit de vriezer en dan is het ook weer op.

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Zustertje, haha ja ben deze week wel erg druk bezig geweest hoor hahaha. Als de kamertjes echt klaar zijn zal ik foto's laten zien.
    Nu is alles nog zo onafgemaakt. De voorste kamers moeten we nog gordijnen voor uitzoeken. En de meubels staan her en der en moeten allemaal verplaatst worden nog. Maar het weekeinde hoop ik dat alles opgeruimd en in die zin "klaar" is.

@Kaatje, ik zou het gewoon afwegen hoor. Weet je in elk geval hoeveel gram je hebt gegeten. Scheelt vast weer 100 ofzow.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Mijn dagje: ( zal ook weer eens plaatsen :p )
    O: 2 cracottes met balans smeerkaas, glas jus.
    T: koffie, verder niets :). Was te druk met intake gesprek en boodschappen.
    L: 4 bruine bolletjes, 1 met 30+ kaas, 1 met spaanse grilworst, 2 met hageslag, klein glaasje melk, klein glaasje magere yoghurtdrink.
    T: schaaltje meloen, flesje water.
    A: frietjesssssssss:D.

Zometeen lekker frietjes.
    We hebben maar nieuw vet voor de pan meegenomen.
    Is een stuk goedkoper dan steeds wat halen :p.
    Alhoewel..steeds??? :( Heb al een poos geen friet gehad.
    Is geloof ik wel 2 of 3 weken geleden. WOW..... hahahahaha!!
    Dan mag het wel weer een keer he :p.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Geniet van je friet :)

4. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ben ik weer dames, bezoek is net weg (was een verlate kraambezoek).
    Lunch is geworden pistolet gezond, kwart wagner tonijn pizza, 2 glazen appelsap, 1l water. Zit nog steeds tjokvol dus sla het avondeten over, heel misschien salade nemen.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    haha verlate kraambezoek ? je kan het maar beter op verlate verjaardagsbezoek noemen.

6. Annemie

Annemie Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    1,067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ mamavesmee, ja hoor, 2e dag goed doorgekomen en de derde nu ook ! wat gaat de tijd toch hard! ik drink de hele dag door thee en dan heb ik veelal in de middag een moment dat ik zo flauw ben, dan mag ik chocomelk... maar ik moet een vervanger gaan zoeken. weet iemand wat???
    Mooie keuken meis! complimenten van mijn vriend!
    @ kaatje, ik ga je ook eens opzoeken met hyves...
    @ moppie, wat vind je van de Greek Mac??? lekker?

@ alle andere, sorry meiden... zit nu 8 uur achter dit rotscherm en ben het zo zat als ik thuis kom, ga in het weekend eens uitvoerig reageren.

Menu van vandaag:
    Ontbijt: sinaasappelsap en een appel
    Tussendoor: 6 aardbeien.
    Lunch: bruine pisolet met huzarensalade en een beker vifit yoghurtdrink vruchten.
    Tussendoor: toch weer die chocomelk.. :)
    Avondeten: aardappelpuree, sla met dressing, kipfilet (en jus???)

Nu op 1008 kcal... eens kijken of ik het volhoud zo en anders misschien een paar chippies vanavond!

7. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Kaatje, haha zeg dat wel ja.

Zo wat heb ik een hoofdpijn zeg.

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

ik ben ook weer thuis van het werk

En moet wat bekennen :(

Ben net langs de mc gereden voor een hamburger :( erg he

Morgen zit het er weer aan :(

9. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    MvE mooooooie keuken !! wouw ziet er goed uit !

Zustertje meis wat super dat je het zo goed af hebt kunnen sluiten en wat een super HA heb je !

Moppie butterly en HVJ wat jammer dat jullie jezelf allemaal wat minder voelen .. knuf

hier is de koelkast/diepvries gebracht !!
    View attachment 87595 tadaaaaaaaaaaaaaaa:D

wij zijn helemaal blij !!

vandaag goed aan C gehouden .. strak eens een bakje chips nog en wat fruit en dan is het weer op voor vandaag !

plassen jullie ook zo veel .. ben vandaag al zeker 30 keer geweest ! zal wel vocht zijn wat er nu uit komt :D

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Dani, zal ik dan ook bekennen. Net het laatst schepje roomijs op

Emma, mooi zo'n koelkast !

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Rianne.. Lijkt me sterk dat het door de rozijnen komt.. Dan zou ik altijd aan de diaree zijn ;).. Misschien heb je gewoon een virusje te pakken of moet je lijf weer wennen aan eten omdat je eerst shakes gebruikte. Veel plezier met stadten!:)

Dani... jeetje wat een heftig verhaal. Lief dat jullie die vriend nu steunen, die kan het wel gebruiken nu. Nog goed met je man kunnen praten? Prima menuutje .. en die hamburger kon je wel hebben hoor!

Kaatje.. Jullie zitten nu in een huurwoning ? Zie je het dan wel zitten om de keuken uit eigen zak te betalen, straks moeten jullie er ineens uit? Mooi menu.. Hier ook weer shoarma meegenomen. Vind het heerlijk.. Ik verdeel 100 gram shoarma over 2 broodjes. Op beide doe ik dan rauwe andijvie, shoarma en een eetlepel tzatziki..Jummie! Zit je zo rond de 580 ofzo.;)

Zustertje.. Dat klinkt heerlijk allemaal.. Geniet van jullie eten vanavond! Ik vind het ook heerlijk om te fietsen. Heb een omafietje, geen versnelling dus ben altijd wel gammel als ik een flink stuk ( bijv naar mijn ouders 8km) heb gefietst.. Jij geen last van?

HVJ.. Gelukkig heeft de kleine meid wat gekregen voor d'r billen. Sneu is dat he?! Esmee had het ook altijd heel erg als ze tanden/kiezen kreeg. Ik zou evt later op de avond nog wel wat nemen hoor!

Butterfly.. Goed geslaagd zo te horen. Best lekker he? Even met zijn 2'n er uit. Doen wij volgende week, avondje bios en dan Esmee lekker uit logeren! Hopenlijk is er een goede klik met de gastouder. Ben je niet bang dat de gastouder in jullie spullen gaat neuzen? :) Haha.. Veel kleding dus. Leuk toch!:p Je gewicht is prima, 3 kg aankomen en bijna 25 weken zwanger.. Je bent al dik over de helft .. gaat het snel nu? Lekker menuutje meid!

Annemie.. Je kunt als 4uurtje ook lekker cup a soep nemen! Heb je in allerlei smaken, helder of gebonden.. Zo'n 70 calorieen per kop. Thanx voor het complimentje over de keuken.. Nu met vloer er in is het nog mooier!:D

Emma.. WOW zo'n koelkast willen wij dus ook ooit! Hebben we in dit huis geen plek voor.. Met een jaar of 5 willen we graag een nieuwbouw woning en dan komt er ook zo'n 1~!!

@ biechten.. Iedereen is aan het biechten geloof ik! haha..

Menu..

T: reep ontbijtkoek met minder suiker ( 94), koekje ( 74) 2 blokjes chocolade ( 54)
    A: aardappels, doperwten en wortels en een slavink ( 427)

Zit dan op een totaal van 1109..

Heb heerlijke smoothie ijsjes meegenomen in de smaak mango en framboos en slechts 65 calorieen per ijsje! Daar pak ik er zo nog lekker 1tje van.. Verder lekker veel fruit, perzikken, banaan, meloen en aardbeien.

Vanmiddag helaas niet aan sausen en schilderen toegekomen.. Wel de boodschappen gedaan en de hele beneden verdieping uitgesopt, gezogen en gedweild.. Heb weer ruimte in de woonkamer.:) Stond namenlijk een maand lang de koel/vries combi.;). De keuken is dus op wat sauswerk klaar. Heerlijk!

Vanavond voor het eerst gekookt met mijn nieuwe pannen, super hoor!

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Emma wat een geweldige koelkast *hier jaloers te wezen*
    @Kaatje blij dta ik niet alleen ben :p haha
    maar heb me voorgenomen de rest van het avond eten te schrappen vanwege de calorieen wil echt niet weer aankomen! dus pak ipv avondeten schaaltje yoghurt en 2 boterhammen!!

@MvE ja iedereen aan de biecht hahaha
    ik heb idd n\nog goed met mijn vriend kunnen praten blij dat we dat zo goed kunnen over deze onderwerpen soms gaat het ook wel wat stroef

@annemie geniet van je verdiende rustavond

@zustertje geniet van je avondeten

@Butterfly je hebt genoeg gekocht maar is ook zo leuk om te doen!en hoe is je nieuwe mobiel??

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    #3193 Melanie86, Jul 22, 2010
    Last edited: Jul 22, 2010
    Hey meiden,

@ Kim: Jeej, ruim 15 kg kwijt! Wanneer staat het etentje gepland?

@ Hvj: Hoop dat jullie je snel weer beter voelen meid! Knuf!

@ MamavEsmee: En? Geslaagd voor een vloer en gordijnen?

@ Dani: Softijsje was heerlijk gisteren. Maar ik eet het echt niet elke dag hoor. Laatste tijd wel meer, maar elke dag zeker niet! Balen dat het hartfilmpje niet goed was meid. Maar je kunt het maar beter weten, als er iets niet helemaal goed zit. Sterkte ermee!

@ Zustertje: Lekker gezellig gegeten met je familie? Was de
    ovenfriet je bevallen trouwens?

@ Mama Rianne: Veel plezier met shoppen!

@ Butterfly: Zo… jij hebt het druk gehad. Wel allemaal leuke dingen. En dus goed geslaagd bij de Ikea. Fijn dat het gesprek met het gastouderbureau zo positief was. :D

@ Emma: Zo eh… doe maar duur ;) Mooi hoor!

Hier ook weer languit op de bank. Vandaag wel lekker gewerkt. Het was alleen een beetje hectisch (hoewel ik daar weinig van gemerkt heb, omdat ik medicijnen aan het maken was…)

Vanmorgen 1 ons zwaarder dan gisteren. Viel niet tegen. Ik voelde me zo opgeblazen vanochtend. Vanmiddag eindelijk weer eens naar de wc geweest. Dus ik hoop dat er morgenvroeg weer iets af is. Voel me in ieder geval lang niet meer zo opgeblazen.

Mijn menu:

O: 1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: 200 gram aardbeien
    1 lu time out graanreep

L: 2 meergranenboterhammen met;
    23 gram filet americain
    200 gram optimel vanille yoghurt met;
    1 peer erdoor

T: 1 klein chocobiscuitje (hmm…)

A: pastagratin met spinazie en salami

Totaal van 1114 kcal. Ik denk dat ik zo nog een raketje neem. :D

Liefs

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, bang dat ze in onze spullen gaan neuzen... tsja. Ik vind het wel heel erg spannend allemaal hoor. Maar een gastouder die bij ons komt is gezien mijn diensten in combi met 2 kinderen veel idealer. Als ik slaapdienst heb, heb ik de auto mee. Harrold moet om 06.30 naar zijn werk. Dus waar moet je dan 2 kinderen al kwijt?
    Dat was een punt waat we beiden erg tegen aan liepen.
    Dat is met een gastouder aan huis opgelost. We zijn wel van mening dat we al onze spullen goed moeten opruimen. Financieen mappen en administratie gaat naar boven. Daar hebben we beneden in de kasten geen ruimte voor. Verder is het een kwestie van proberen denk ik. Het ligt er voor ons wel heel erg aan wie het is, en hoe ze is. Als ze niet bevalt na een kennismakingsgesprek mogen we dat aangeven aan de bemiddelaar. Dus we mogen wel oordelen en veel vragen stellen. Als ik wil blijven werken, en 28 uur per week zit er niets anders op. En ja, heerlijk soms even samen weg te kunnen. We doen het te weinig als ik eerlijk ben. Jah, zondag hebben we familiedag en gaan we ook uit eten. Esmee gaat dan naar mijn moeder.

@Emma, wow, wat een gave koelkast meid.

@Dani & Annemie, de nieuwe mobiel is echt super!!!!
    Wat een cool ding zeg. Hij is ontzettend makkelijk en zooo schattig.
    Jah, ben er al helemaal aan gewend.

@HVJ, hahahaha, verlaat kraambezoek :D. Een maand voor Esmee 1 werd hadden we ook nog kraambezoek. Je kunt het nu inderdaad een verlaat verjaardagbezoek noemen.

Onze bank is er!!!!!!!!!
    We kunnen hem morgen ophalen :D:D:D:D:D:D:D Yoehoeeeeeeee
    Helemaal happy!!

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dani.. Fijn dat je een goed gesprek met je vriend hebt gehad.. Vervelend als je er niet goed over kunt praten.. Slim om yoghurt en brood te gaan eten.;)

Melanie.. Mooi menu meid! Is de sfeer op het werk weer wat beter?
    Balen van de 100 gram, maar die is er morgen vast af!;)

Butterfly.. Ja, dat is dan i.d. een risico wat je moet lopen. Ik zou dan ook de financieen e.d. goed opbergen..;) En aan huis is een gastouder i.d. wel ideaal.. Helaas beviel het ons niet goed ( hebben 2 gastouders gehad).. :) Hoop voor jullie dat het wel goed gaat! En de oppas voor zondag is geregeld? Wat gaan jullie nu precies doen?

Ga maar eens een ijsco uit de vriezer vissen! En hoor dat de vaatwasser klaar is.. Ga ik meteen de was in de machine doen.. En dan gaan we zo weer door!;)

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    De sfeer op het werk wisselt met de dag. Vandaag was het niet zo gezellig. Maar ik sta deze week in een andere ruimte als de rest, dus heb er niet zoveel last van. Meestal zijn de woensdagen en vrijdagen de leukste dagen ivm de leukste collega's. Donderdag is altijd waardeloos. Dan lopen we met de meeste mensen, het is de rustigste dag van de week, en er word het minste werk verzet. Kan ik niet zo goed tegen. Vandaag is er ook weer heel veel blijven liggen, terwijl het helemaal niet druk was... Komende tijd word helemaal knudde. Hoop collega's met vakantie. Wij draaien dus op minimale bezetting (sommige dagen zelf onder de minimale bezetting) maar aangezien wij in een wijk zitten met heel veel 65+ers gaan die allemaal buiten het seizoen met vakantie, waardoor het dus (bijna) niet minder druk word. Ik heb altijd vakantie aan het eind van de zomer. Ben altijd helemaal gaar, en echt toe aan vakantie dan...

17. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, jullie hebben ook een gastouder aan huis gehad?
    Waarom is dat niet bevallen als ik vragen mag? Ik moest wel even wennen aan het idee hoor. Je weet niet wat je in huis haalt he.
    Maar goed, oma en beppe gaat het niet meer worden, en kinderopvang is ook geen goede optie aangezien we dan veel meer betalen dan we afnemen wat we ook weer zonde vinden.
    We laten het wel op ons afkomen en we zien wel. Denk er nu vast makkelijker over dan wanneer baby 2 erbij is. Weet nog dat ik heel erg veel moeite had om Esmee als baby weg te brengen. Dacht er voor ze geboren was veel makkelijker over, maar als het er dan is, is wel moeilijk weer.
    Geniet van je ijsje!!!!!

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Tja nou ja ik ga ff aan de Kellogs kan ik altijd nog weer aan de musli gaan :)
    Ik had alleen op de ochtend een shake en nu at ik yoghurt met musli ipv een shake,voor de rest at ik gewoon wat ik nu ook doe!
    Nou ja hoop dat het snel voorbij is :)

19. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Op het moment zelf wel, maar ben de dag erna (gister dus) flink aan de skijt geweest en hele dag misselijk / buikpijn / buikkramp.
    Dat kan toch niet van dat ene slokje rare cola zijn gekomen???
    Burger zelf was niet vet, lekkere yoghurt dressing, maarja... Mac voedsel is niet aan mij besteed. Heb 2 jaar bij de mac gewerkt toen ik nog op school zat in een ver grijs verleden

@Emma: super mooie koelkast!!!!!

@Hier: te druk op t werk, kan echt niet overal op reageren, sorry...

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    MamavEsmee, nee we hebben onze woning eerst anderhalf jaar gehuurd, en toen gekocht.

Share This Page