10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Zustertje: Thanks!! Fijn dat het bloeden is gestopt. En ook nog eens bijna op vakantie, heerlijk! Geniet ervan!
    @Butterfly: Jullie hebben dus goed in kopen gedaan, goed zeg! Hopelijk waren je frietjes lekker! Wat voor mobiel heb je?
    @Emma29: WOW! Mooi zeg!!
    @Mel: Als het goed is gaan we volgende week zondag uit eten! Lekker!

Hey meiden,

Hier een erg hectische dag achter de rug. Best druk geweest, en op het einde ook nog een diefstal gehad.
    Ik mag het niet zeggen, maar ga het toch even doen (@%#$@# buitenlanders) sorry.
    3 Manneke's van een jaar of 20 wilden wat jatten. Alarm ging af.
    Bij mij ging meteen de knop op, heb mijn schoenen uitgegooit want die zijn vrij groot. En ben gaan rennen als een gek (geloof mij, stuk makkelijker met 15 kilo minder) en heb het vest terug afgepakt wat ze mee wilden nemen. Ook nog een pet van hunzelf gevonden.
    De beveiliging is ze daarna gaan zoeken, maar het park is zo groot dat ik heel benieuwd ben of dat gaat lukken.
    Ze staan in ieder geval wel op camera, en tja ik heb onze kleren terug dus dat was het belangrijkste.

Heb mijn beweging dus we gehad voor vandaag haha.
    Ga zo even mijn nageltjes laten doen, tot vanavond!

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Kim: Sensatie op het werk. Jij bent ook gek dat je erachteraan gaat he... hoewel, ik heb het ook ooit gedaan. haha... Je denkt niet na op zo'n moment maar je doet wat het eerste in je opkomt. ERACHTERAAN! Goed dat je de kleding terug hebt kunnen krijgen. Nu hopen dat ze die 3 op kunnen pakken. Dikke kans dat die ergens op het park logeren en nog een keer terugkomen of niet? Kijk maar uit!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Super is dat! Heb je hem vast voor een mooie prijs kunnen kopen. De woningen van de woningstichting gaan hier altijd zo'n 20-40 duizend onder de reguliere woningprijzen weg!

4. MamavEsmee

Butterfly.. De 1ste gastouder die hield het na 6x voor gezien omdat Esmee huilde..;)Ja, dat doen baby's nou eenmaal! De 2e gastouder is zo'n halfjaar lang er goed gegaan.. De laatste paar maanden was Esmee wat huilerig als we haar brachten en ophaalden. Erwin is toen een keer een uur eerder van zijn werk gekomen en toen zat Esmee helemaal alleen in de bijkeuken met oudere kindjes ( Esmee was toen net 1) En de gastouder zat in een andere ruimte. Toen hadden we zoiets van.. dit kan niet. Nog in gesprek geweest met haar en de bemiddeling. De gastouder vertelde dat Esmee veel aandacht nodig had en dat ze haar niet constant op schoot wou nemen en haar daarom soms apart zetten.. Nou ja! We betaalden haar ruim (6,00 per uur).. Dat was dus de laatste keer dat ze daar heen ging.
    Nu is het prima op te lossen met opa's en oma's dus doen we het zo.;)

Kim.. Jeetje, sensatie op je werk! Ik zou er ook op af sprinten!:D

Rianne.. Succes met de kellogs.:p

Moppie.. druk meid! Heb je nu weekend?

Hier de ijsco op.. Jummie!

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE: nee moet meer werken ivm ziekte/vakantie op het werk. ik mag overal invallen nu... kom later wel weer wanneer het wat rustiger lijkt...

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Kimmetje, brutaal zeg :( haha zie je in gedachten er al achteraan rennen. You go girl ! Ben benieuwd of de beveiliging ze nog vind

Mamavesmee, ja we hebben hem met korting kunnen kopen. scheelde idd iets van 40.000 euro.
    Heeft wel een voor en na deel. Willen we het verkopen, is de woningstichting het verplicht terug te kopen als we dat willen ( dus snel van je huis af ) maar wel voor hun prijs ( dus misschien verlies ) maar wij zitten hier voorlopig nog prima

Weltrusten

7. Annemie

Annemie Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    1,067
    0
    0
    Zuid Holland
    pas maar op, kimmetje komt eraan! :D super meid, dat je dat durft...

@ kaatje, slaap lekker

@ de andere... alles goed?

vriendlief ligt al op bed, ze hebben hem ingepland in udenhout :( moet hij eerst 1,5 uur rijden en de laatste dag voor zijn vakantie wilde hij vroeg beginne. dat betekend dat hij om half 6 moet wegrijden... (arme ik want ik wordt ook wakker van die wekker. ahah)

kon niet slapen, even jullie berichtjes lezen en eens kijken voor de vakantie in duitsland wat we allemaal kunnen doen...

8. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Diefstal: Ze zitten inderdaad op het park. Ze waren namelijk al berucht na onze omschrijving hoe ze eruit zagen etc. Dus zullen al wel meer uitgevreten hebben. Ook wordt er van grote of verdachte groepen bij aankomst meteen een notitie gemaakt, dus die zullen al wel vermoedens gehad hebben.

Enneh, dat ik dat durf tja. Als ik merk of zie dat iemand zoiets van plan is, kook ik van binnen, en dan wil ik er alles aan doen om die te grazen te nemen. Ik kan er zelf zooooooooooo slecht tegen dat mensen niet eerlijk hun spullen betalen of wat dan ook. Dus vandaar :D

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen meiden.

Ben al op, mannetje en Esmee slapen nog.
    Was wakker en kon de slaap niet vatten dus ben maar om gaan kleden en naar beneden gegaan. Mijn neus irriteert weer verschrikkelijk. Waar ik op reageer, geen idee!!!
    Heel vervelend, nu bekomt het weer langzaam. Heb ik elke ochtend en nacht last van :(.

Gisteravond zijn 2 zusjes langs geweest, was erg gezellig.
    Lekker buiten gezeten, kon nog mooi.
    Alleen een handje chips gehad en 2 kaneel sticks bij de thee, netjes dus :). Chips zegt me zeeeeeer weindig momenteel, dus kon er goed van afblijven. Mijn zusjes daarintegen lekker wel uitgehongerd :$.
    1 van mijn zusjes is op dieet, houdt het steeds maar een paar dagen vol en dan *vreet* ze echt alles weer aan, en nog meer.
    Probeer haar wel eens tips te geven om het langer vol te houden, maar daar lacht ze om en zegt het op haar eigen manier te doen.
    Nou ja, zelf weten, maar wilde haar wel helpen.
    Te lunchen met een bak ijs, en als tussendoortjes dagelijks chips en kroketbroodjes lijkt me niet echt kcal.arm!!!!
    En niet te vergeten de hoeveelheid cola :$. Ik was een paar jaar geleden heel erg zwaar, en die kant gaat zij mooi op deze manier. Maar je kunt het iemand niet duidelijk maken als ze er zelf niet achter staan helaas.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Plannen vandaag:
    Ten eerste de bank ophalen :).
    Harrold moet eerst de kar naar de stort brengen, die is vol.
    En dan haalt hij een kar van zijn werk, en gaan we richting ons wonder hahaha. Ben zooo mega blij dat de bank klaar is.
    Stoorde me zo aan de bank nu. Is je hele woonkamer klaar, maar de bank stoort gewoon :p.

Mijn dagje:
    O: 2 bruine bolletjes met balans smeerkaas, yoghurtdrink.
    T: fruit en een stukje volkoren ontbijtkoek.
    L: ?
    T: ?
    A: aardappeltjes, sla, gehaktballetje.
    T: ?

Lastig te plannen nu mannetje vakantie heeft :( hahaha!!
    Maar heb niet echt slechte dingen in huis gehaald, dus ik dek de broodtafel gewoon ;). Maar het is dan zo aanlokkelijk om al gauw veel meer te eten dan je gewoonlijk eet. Herkennen jullie dit ook?

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Balen Butterfly van je neus en je was er al vroeg bij :)

Ik d8 een hele nacht te kunnen slapen niet dus,2x eruit geweest om naar de wc te gaan (diarree) Norrit helpt tot nu toe ook niet veel :( ben er wel weer klaar mee eigenlijk....
    Vandaag maar niet veel eten dan ofzo haha weet het anders ook niet.
    Ga nu beschuitje eten met boter en jam en wat thee en dan aankleden enz enz en in de auto naar LWD moet naar de Tandarts,stond ik 2 week terug ook al maar toen kwam ik voor niks dus nu mag ik nog een x!!

Kom later vandaag wel weer even langs denk ik nadat ik bij de Tandarts ben geweest als ik me goed voel!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Ik was blij met de weegschaal vanochtend J 0.5 kg eraf in één dag. En dat terwijl ik shoarma en een beetje ijs op heb. Lijkt soms wel of het veel harder gaat als ik iets meer calorieën binnen krijg

12. MamavEsmee

KIm.. Ze waren dus al "bekend" op het park.. Maar goed in de gaten houden dus!

Rianne.. Succes bij de tandarts! Vervelend dat je nog steeds diaree hebt.

Kaatje.. Ja, je lichaam heeft soms een boost nodig om de vetverbranding op gang te houden.. Lekker toch?!:D Super dat er een halve kilo af is!

Butterfly.. Vervelend dat je zo'n iritatie aan de neus hebt.. verlate hooikoorts? Leuk dat je de bank op gaat halen, foto?;) Ik kan me goed inhouden nu Erwin bij huis is.. Hier regelmatig een sausijzenbroodje, bapoa oid. Maar eet dan zelf gewoon een broodje of yoghurt.

Hier gisteravond en vanmorgen veel op de toilet door gebracht, heb vermoedelijk blaas ontsteking, gisteren kon de huisarts nog niets vinden, nu cranberry tabletten en na het weekend weer kijken..

Vanmorgen was ik gek genoeg maar 73,5.. :D Ben er wel 4x op gaan staan..Gisteren weer eens goed naar het toilet geweest, dat helpt wel!;)

Menu:

O: magere yoghurt met aardbeien en muesli ( 180)
    T: Meloen ( 24)'
    L: 2 boterhammen met 30+ kaas en achterham op het tostiijzer ( 230)
    T: gebak en wat hapjes , mijn moeder is jarig ( 400)
    A: friet en een snack ( 630)
    T: ? krijgen visite..

Niet zo'n goed dagje maar moet een keer kunnen toch?;)

13. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Fijn dat jullie de bank op kunnen halen, ben benieuwd! En ik herken het inderdaad ook. Als ik op mijn werk ben gaat het prima, maar als je thuis bent, ben je toch sneller geneigd om nog gauw iets tussendoor te nemen...
    @MamavEsmee: Moet zeker een keer kunnen, geniet maar van al het lekkers!

Hier weer een lieve weegschaal, het gaat ineens heel goed deze week. Woog vanmorgen weer 2 ons minder dan gister, en zit nu op 87.9
    Weet alleen niet hoe ik mijn banner aan moet passen, want die kan niet lager dan 90 kilo haha

Vandaag lekker vol gepland. Vanmiddag met mams naar het winkel centrum. Moet naar het postkantoor om wat pakketjes terug te sturen, alles was te groot haha. Wel zuur dat de verzendkosten bij wehkamp meteen 8 euro zijn maar goed.
    Verder wil ik nog een zilver barok achtig kastje kopen, want nu ligt heel mijn bureau vol met troep.
    En ik wil toch gaan kijken voor de blackberry..

(Als ik iets in mijn hoofd heb moet het ook gebeuren) :D

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

Mijn weegschaal was minder lief (zal wel door de hamburger komen) 600 gra zwaarder dan vorige week weeg nu dus 84.3 :( ben vandaag ook niet gaan zwemmen!
    Mijn broertje krijgt vandaag sleutel van een nieuw appartementje dus vandaag daar helpen met verhuizen (vloer en tegels liggen er nog in)
    en als ze bellen om te werken ga ik natuurlijk werken!
    Om 18.15 bij iemand boeken halen voor mijn 2e leerjaar
    En moet nog op zoek naar een tent en 2 luchtbedden!
    Heb volgend weekend verrassing voor mijn lief (hopelijk vind hij het leuk!)

Mijn menu voor vandaag:
    O: niks heb geen honger
    T:water
    L:bakje yoghurt met aardbeien
    A: ipv gister gehakt met aardappelpuree en groente en even in de oven

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    mamavesmee, hoop dat het geen echte blaasontsteking wordt.
    Lieve weegschaal dus !

Kimmetje, dan moet je op de site van je banner je streefgewicht aanpassen naar bv 85

Dani, als je maar van je hamburger genoten hebt. Succes met helpen verhuizen

Hier blijft mijn zusje vanavond eten,dus heb kies&kook van AH gehaald. kipstukjes, italiaanse groente, zoetzure saus en gele rijst.

16. MamavEsmee

Kaatje nog 2,5 kg en dan zit je op je streef! Snel gegaan zeg!:) Eetze vanavond, klinkt lekker!

Dani.. Je verbranding kan ook stil komen te liggen he? VInd dat je erg weinig eet. Druk dagje vandaag!

Kim.. Jij gaat ook ontzettend goed! Vandaag lekker weekend!! Veel plezier met je mams.

Hier zowel beneden als boven alles lekker gepoetst, Erwin had Esmee mee naar de vuilstort dus kon lekker opschieten. Nu even een wasje ophangen.. Dan nog een ritje stort..

Net een bakkie koffie en 2 stukjes meloen op!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Schoonmaken gaat een stuk sneller zonder rondlopende kids he :)
    Ja idd snel gegaan,maar wil er daarna nog wel 5 af hoor.
    Had eerst 75 als streef en als het me goed af zou gaan door naar de 70

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    :x:( Manlief belde zopas, alleen de KUSSENS waren binnen gekomen. De bank is pas eind augustus binnen. Had een voicemail en daar stond het in dat de bank er was en ze ervan uit gingen dat we hem kwamen halen dit weekeinde.
    Zijn alleen de KUSSENS binnen, wat gigantisch jammer en balen....!!
    Regelt hij een grote bus van het werk, laat ze dat dan ook doorgeven zeg.

Met Esmee even langs mijn moeder geweest.
    Even stukje gefietst nog. Ze ligt nu lekker in bed, mannetje is onderweg naar huis dus zal de lunch klaar maken.

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nou lekker dan ben je ook mooi klaar mee :( wat zullen jullie balen meid!!!!
    Je mag hier wel komen liggen op onze lekkere bank :p maar ja ben jezelf niks mee geholpen he!!!

Knuff

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Nou ja, het schijnt mijn schuld te zijn :).
    Ze hebben gisteren gebeld en hebben voicemail ingesproken.
    Maar het bleek een vergissing te zijn, dus ze hebben nogmaals gebeld en weer voicemail ingesproken. Heb net 2 dagen een nieuwe telefoon, dus moet ook wennen. Ik heb maar 1 voicemail gehoord en dat was dat de bank klaar was. Manlief belde al een beetje sjaggie :(. Heb dus nogmaals mijn voicemail beluisterd en er stond nog een nieuwe bericht, en het klopte ook wel. Mijn stomme domme fout dus.
    Hij is voor niets naar Drachten gereden :) OEPS.
    Euh..... zwangerschapsdementie okeej?? hahhahaha.
    Hij zal zo wel thuis komen en krijg het vast wel te horen ;).

@Dani, ook ik vind dat je te weinig eet!
    Je eet alleen als lunch aardbeien en yoghurt en je avond maaltijd Meisje, daar kun je toch geen dag op teren??? Juist je ontbijt niet overslaan, neem dan iets heel luchtigs. Als ik geen trek heb probeer ik toch iets te eten, al is het maar een paar hapjes.

@Mamavesmee, ik kan me gelukkig wel inhouden. We zitten nu hij thuis is aan tafel te lunchen, dus al het brood en lekkers staat voor mijn neus. En smeer snel een boterham teveel ;). Ik heb bewust geen saucijsebroodjes e.d meegenomen. en hij past zich een beetje aan mij aan. Sinds de verhuizing is hij bijna 10 kilo afgevallen door het harde werken. Kon hij ook wel hebben, en hij wil het er nu af zien te houden. Dus met gezond eten heb ik hem ook aangestoken. Soms eten we iets teveel gezond eten hahaha. Maar kom er gelukkig niet van aan. Dus lijkt me geen groot probleem.

De zwangerschap vordert snel inderdaad ( om terug te komen op een eerder bericht van je ). Zit al op 25 weken bijna. Alles gaat goed, heel goed eigenlijk. Ben nog erg fit maar wel sneller moe. De laatste weken door de warmte kan Esmee moeilijk in slaap komen dus ze is langer op. Die tijd ben ik wel kwijt, want die had ik voor mezelf. Merk dat ik daar wat slechter tegen kan, en haar huiluurtjes vind ik momenteel ook slopend. Harrold is dan gelukkig wel thuis, maar goed.....! Die moet over 2 weken ook weer werken dus ik wen maar teveel aan zijn aanwezigheid. Laat hem vele in huis aan het werk zodat ik toch Esmee een groot deel van de dag heb. En weer werken volgende week vind ik ook wel prettig. Hoe lang heb jij nog vakantie?

Wat betreft jullie ervaring met de gastouders, kan me voorstellen dat je gestopt bent. Het is voor ons ook kijken en ervaren.
    Heb ook geen idee wat ik verwachten moet hoor. Zie er wel tegen op, maar Esmee nog langer naar mijn moeder voelt ook niet plezierig aan. Ze doet de laatste tijd wat gemener tegen Esmee voor mijn gevoel. Ze vond enkele weken geleden dat ik niet streng genoeg was dus zal zij dat wel even doen. Kan ik heeeeeeeeeeel slecht tegen. Als Esmee gestraft wordt waar ik bij ben, ben ik degene die dat doet. En de manier waarop mijn moeder haar dan toespreekt ( wat ik per ongeluk hoor ), bevalt me totaal niet. En mijn zusje had het gister ook over: "oh, mama pakt haar wel goed aan hoor". Dan gaan mij de alarmbellen rinkelen. Want de manier van mijn moeder spreekt me tegen.

Het is ook maar de vraag of deze gastouder het leuk vind, zo mega veel uren kan ik haar niet bieden. Werk veel late diensten en ook de weekeinden en Harrold is dan ook thuis.

@Kimmetje, fijne middag meid!!! En shopze :p. Maar daar weet jij je wel raad mee geloof ik ;).

Share This Page