Hoi Meiden, EINDELIJK WEEKEND!!! heb mijn eerste weekje werken erop zitten. Menu voor vandaag: ontbijt: beker optimel yoghurt Tussendoor: halve meloen Lunch: italiaanse bol met sla en brie(al moest ik die brie echt wel zoeken...) en een beker halfvolle melk tussendoor: 9 cherrytomaatjes (heb er 1 weggegooit want die was in het zakje opengesprongen... nu aan de 624 kcal en heb geen idee wat ik nu ga eten.. moet vanavond ook wel naar een verjaardag dus wil wel het e.e.a. incalculeren... Hoe is het verder met iedereen???
Butterfly, dat zeker. zou zelf ook 2 a 3 dagen willen werken voor de sociale kant. Nu werkte ik 4 dagen, best pittig maar financieel helaas nodig. Man is gedeeltelijk arbeidsongeschikt dus krijgt een gedeeltelijke uitkering. Geen vetpot dus. Annemie, leuke werkweek gehad ?
Humbly.. De eerste kilo is er weer af! Top hoor. Dani.. Je wel vermaakt vanmiddag.. Heerlijk die regen. Hier nog geen drupje gezien, ze hadden het wel voorspeld. Butterfly..Vervelend dat er niet te praten valt.. Hier ook 1 die meteen in de verdediging schiet. Erg iritant. Wat lief dat Esmee je wakker kietelde.. Leuk is dat naäpen ! Kimmetje.. Gezellig dat je bij je vriendinnetje gaat foto's plakken. En die lunch klinkt heerlijK! HVJ.. Ja, het viel me i.d. op. Gewoon eten waar je zin in hebt meid! Hormonen kunnen i.d. zorgen voor opvliegers e.d. Kaatje.. 4 dagen werken is best veel. Waar werkte je ook al weer, je hebt het wel eens gezegt maar het is me ontschoten.. Maar als je niet anders kan dan moet je wel.. Vervelend dat je man ziek is.. Annemie.. Prima menuutje vandaag! En lekker weekend, geniet er van! Veel plezier op de verjaardag.. ***** De verjaardag was gezellig. We zijn ook blijven eten, lekker makkelijk! Eenmaal thuis kon Esmee zo door naar boven, nog even gewassen en toen naar bed. Straks krijgen we visite.. Nu eerst lekker relaxen en dan even douchen.. T: handje chocopinda's ( 103). Stukje kruimel/vanille vlaai ( 230) en een blokje kaas(40) A: kleine patat mayo/pinda en een goulashkroket. ( 640) Totaal 1444.. En dan vanavond nog wat lekkers bij de borrel, maar geen koek bij de koffie!
Hey meiden, @ Butterfly: Als je zusje niet wil luisteren kun jij er niks aan doen. Je hebt je best gedaan. Maar kan me wel voorstellen dat je het moeilijk vind om te zien dat ze steeds de mist in gaat. Ik eet ook altijd meer als we uitgebreid met een gedekte tafel eten. We eten we altijd aan tafel maar haal dan de hoeveelheid brood die we gebruiken uit de vriezer en zet het beleg op tafel wat we ook echt gebruiken. Als ik alles uit de kast trek eet ik veel meer. Balen van de bank zeg. @ Mama Rianne: Bij diarree kun je het beste niks innemen. En zeker geen norit (word eigelijk alleen aangeraden bij voedselvergiftiging ed). Er zit een bacterie in je darmen die eruit moet. Als je iets inneemt om de diarree te stoppen blijft die bacterie daar, en komt het daarna alsnog terug. Zolang je voldoende blijft drinken is er niks aan de hand is het alleen erg vervelend. Als je er echt een week of langer last van blijft houden zou ik even naar de huisarts gaan. Maar tot die tijd proberen om niks te nemen. @ MamavEsmee: Fijn dat de weegschaal zo lief was. Genoten van je lekkere eetdagje? Kan best een keer hoor! Succes met je blaasontsteking! @ Kim: Dan maak je toch een nieuwe banner?! Enne lekker gewinkeld? Veel plezier met fotos plakken! @ Dani: Balen dat de weegschaal niet lief was meid! @ Kaatje: Handig he dat kies en kook?! Was het lekker? @ Humbly: Fijn dat er een kilo af is meid. Op naar de volgende. Het begin is weer gemaakt! @ Annemie: Is je eerste werkweek je bevallen? Zo ik ben ook weer bijgelezen. Vandaag wel een lekkere werkdag gehad. Maar ben wel blij dat het weekend is! Nog 5 weken werken en dan heb ik vakantie De weegschaal was vanmorgen superlief. Hij twijfelde tussen 93,7 (2x) en 94 kg (3x). Heb dus maar 94 kg aangehouden. Kan het morgen alleen maar meevallen. Ben deze week dus 1,6 kg afgevallen ik ben helemaal blij dat er weer wat af is. Mijn menu van vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans 1 beker optimel drink T: 200 gram meloen 200 gram aardbeien 1 chocobiscuitje L: 2 meergranenboterhammen met; 23 gram 20+ kaas ½ snelle jelle ontbijtkoek minder suiker 1 cup a soup tomaat T: 1 chocobiscuitje A: 2 pittabroodjes met; 100 gram kipshoarma (totaal) ¼ rode paprika 1 lepel knoflooksaus Totaal van 1205 kcal. Gemeen dat ze chocobiscuittjes op het werk hebben als ik ongi ben! Belachelijk! We zijn net klaar met eten. Maar ik merk dat ik eigenlijk niet genoeg heb. Hoop dat ik het vanavond vol kan houden Liefs
Kaatje. Oh ja, nu weet ik het weer! Ja, lekker patatjes meegegeten. Mijn zusje, zwager en de kleine bleven ook. Dus mijn moeder vroeg of wij ook bleven eten. Prima! **** Ik ga lekker even douchen.. Emsee slaapt nog steeds niet. Die is behoorlijk bezig op het moment. En ze heeft de slaap hard nodig , anders is ze alleen maar aan het chagerijnen
Melanie.. super zeg, 1,6 kg er af.. Anders neem je nog een beker kwark of een stuk fruit.. Die doen het hem echt niet hoor!
Dat is juist moeilijk om niks te nemen de Norrit schijt ik ook weer uit haha!! Maar ja waar komt die bacterie ineens vandaan?? Drinken doe ik goed genoeg! Had maandag de Nuvaring weer verwijderd maar tot nu toe ook nog geen ongi gezien! Zondag wel een half uurtje uit gehad vanwege ja ehh maar daarna gelijk er weer in gedaan,op die manier s*x werkt niet echt voor Ronnie hihi kan dat even niet kwa beweging Maar zien wanneer ze komen en anders tja gewoon maandag nieuwe erin!
@Butterfly, ik hoor vaker positieve verhalen over topmark. Eens een keer kijken naar duowagens in de winkel, en hoe ze rijden. Ben zelf niet van plan om een nieuwe te kopen (tenzij die niet duur is), lang leve marktplaats. Ok dus ikea heeft zo een ledikant, want ik ben niet van plan om een ledikant te kopen en na een jaar over te moeten stappen naar een peuterbedje. Mijn dochtertje is bijna 14 maanden en ze loopt nog niet, heeft niet eens pogingen tot dus een wagen heeft ze zeker nodig. @Melanie, super 1.6kg! @Annemie, jij ook fijne weekend. @MvE, ik geef veel toe aan waar ik zin in heb maar probeer het toch wel te beperken tot gezonde dingen (tot nu toe alleen maar afgevallen en niet aangekomen). Avondeten is hier geworden (man is nog werken dus heb met de kleine gegeten). Gekookte aardappels met zout/komijn (en voor haar met appelmoes) en een frikandel speciaal. Een lekker koude komkommer in stukjes op en nu zit ik tjokvol!
hey meiden wat een gezellig geklets weer hier vandaag en wat een lieve weegschalen ! ! die van mijn pa en ma ook ... ik woog nu 1.5 minder dan vorige week !! was natuurlijk ook aangekomen ... dus nu weer netjes vocht is ook weer uit mijn lijf aan het trekken ik plas me gek vanavond lekker frietjes op .. en een mexicano ! mmm zo lekker de milkshake heb ik maar niet gedaan was net zo blij met de weegschaal en een keer friet moet kunnen was al zo lang geleden ! tim lag al om7.15 op bed die was zooo moe vanmorgen naar kinderboerderij met opa en oma en vanmiddag naar school geweest hij wilde maar 1 ding en dat was naar bed ik ga ook zo bankhangen ben zo moe zal wel zijn omdat het weer wat koeler is ik heb ook zo'n mega honger
Rianne.. Wat raar. Hier dinsdagavond de nuvaring verwijderd en vannacht ongi geworden.. Hier vrijen we gewoon met de nuvaring in. Als hij hoog genoeg zit voelt je man hem als het goed is niet..of nauwelijks..
HVJ.. I.d. toegeven aan de trek maar wel met mate, maar dat komt volgens mij wel goed met jou! Emma.. Goed dat de weegschaal weer lief was. Als je trek hebt kun je evt nog wat fruit nemen.. **** Hier nu aan een flesje water, ga zo even een pcm pakken.. Heb buikpijn..
Oh ja... een collega van mij (is nogal aangekomen) had kleding die niet meer paste meegenomen voor mij. 1 jurkje 1 broek en 3 shirtjes. Kei leuk, en het past allemaal!
@MamaRianne: nog geen ongi? Ik was hier een week lang aan de sk**t voordat ik posi testte === K*T dag (met hoofdletters!) hier vandaag... O: mag. yoghurt met 3 el muesli T: 2bh kaas, opkikker, 2 thee, flesje water L: - T: 1bh kaas, 2 thee A: - T: glas ranja B: 2 uur enorm hard aan het schoonmaken geweest uit frustratie. keuken schoon, 2 kattenbakken schoon, hele huis grondig gezogen, alle 7 deuren afgenomen en gepoetst met glassex (ruiten erin). vraag me af waarom we zo veel deuren hebben in een 50m2 appartementje Daarna toilet gedaan, badkamer van boven tot onder. muren helemaal schoon gepoetst. waren zwart van het vocht (vochtproblemen hier). zit net eindelijk weer op mn gat... Ik ga morgen naar mn ouders (die zijn vandaag terug gekomen van vakantie) en blijf daar tot woensdag denk ik. tenminste als ik niet eerder moet werken... En nu een pak choco spritsen soldaat maken don't ask... owja: -2,5kg ten opzichte van 2 weken geleden...
@HVJ, Esmee is nu ook bijna 14 maanden. En zij loopt dus al wel. En niet eventjes. Nee, ze loopt en rent de hele dag, van s'morgens vroeg tot de avond. In winkels wil ze niet meer in de buggy, loopt liever en in het karretje zitten is ook geen suxces meer. Ze is zoooo fanatiek. Vanavond liep ze gewoon tegen de glijbaan omhoog . Niet om op te scheppen.... maar het had van mij wel iets minder gemogen. Nu ik zwanger ben is ze me soms veel te druk en wil ze veel te veel. Vind het erg vermoeiend. Helemaal boodschappen doen vind ik vermoeiend met haar. Deed altijd grote weekboodschappen met haar, maar heb maar besloten dat 1 keer in de week in de avond te doen. Heb een erg fanatiek en beweegelijk meisje. Daarom vond ik het ook lastig te beslissen of ik voor een duo wagen moest gaan. Want ja, misschien gebruik ik hem niet lang. Maar dan verkoop ik hem gewoon weer. De site waar ik de duowagen heb gekocht hadden ze in de aanbieding. Normaal is de wagen al 230 euro en komt het babynestje er weer overheen. Ik denk dat jij hem heel hard nodig bent straks. Zou het wel doen en marktplaats heel veel hoor. Alleen weinig hier in de buurt en ik had liever een nieuwe. @Mamarianne, vervelend je diarree. Is het nog steeds niet over? Ben je heel anders gaan eten ineens? Van rozijnen kan het niet komen, dat geloof ik nooit. Als het te lang aan houdt zou ik toch de huisarts denk ik maandag bellen. Te lang diarree is niet goed geloof ik. @Melanie, wow meis, 1.6 kilo kwijt. Goed man!! En wat leuk dat je collega die kleding voor je heeft meegenomen zeg. Erg lief. Scheelt je mooi weer. @Kaatje, nee kan me voorstellen dat je dan geen vetpot hebt. Meis, soms kan het niet anders dan dat je beide werkt. En helemaal als je man gedeeltelijk een uitkering heeft. De maandlasten zijn giga . En voor jezelf is het ook wel lekker. Je moet dus weer opnieuw solliciteren begrijp ik. Ben je al bezig met rond neuzen? En wat zou je graag willen gaan doen? @Annemie, nou meis, hoe is je werkweek bevallen? Moest je wennen aan het weer werken? Denk ik wel prettig om weer wat ritme in het leven te hebben. En je menuutje ziet er goed uit hoor. @Mamavesmee, en Esmee inmiddels op bed? Hier ligt Esmee ook steeds vrij laat. Gaat mijn avond . Vanavond ook weer 20.00 uur! Als ze nou eens uit sliep , nee, hoe later ze naar bed gaat, hoe vroeger ze wakker schijnt te worden. Mag hopen dat de hitte is. Want haar kamer is ERG warm nog. Ik ga nog even de badkamer opruimen!! En dan zo lekker badderen en ook foto's plakken net als Kimmetje .
Hier net 2 boterhammen met kaas en ham op! wist het anders ook niet meer... Net 2 uur liggen slapen op de bank... ben echt kappot, en nu nog naar die verjaardag....pffff... gfelukkig hier om de hoek.. @ kaatje, het was een hele leuke, leervolle maar vermoeiende week, stel je voor, ruim 7 maanden thuis zitten en dan nu ineens 32 uur werken... haha en trouwens ik heb nog nooit zoveel liften van binnen gezien als in deze week ! @ dani, jij ook een fijn weekend! gaat het goed met lijnen?? @ mamavesmee, ik ga zeker genieten, dat besef ik me nu maar al te goed... dat weekend leer je waarderen als je weer 40 uur in de week gaat werken... liefst zou ik nu thuisblijven en mijn bed induiken maar kan dat niet maken tegenover mijn zwager... en als ik er misschien eenmaal zit valt het wel weer mee... Ohh jij lekker patatjes gegeten... wilde ik ook maar heb het gelukkig niet gedaan... had niet echt genoeg kcal meer over... zit nu overigens aan de 1050 kcal.... @ melanie, moet je maar even bovenstaande lezen... (ook bij kaatje en mamavesmee.. leuke week gehad maar zeer vermoeiend...Super meid, 1,6 kilo eraf!! @ butterfly, je moet het bovenstaande maar even lezen. hjahah Ik denk ook wel dat ik het fijn vind om regelmaat te krijgen.. allleen moest vriendlief vanmorgen om half 6 gaan rijden naar het zuiden van het land dus het is best een hele lange dag geweest! ik hoop dat ik morgen ben afgevallen, woog mijzelf heel laat op de ochtend, dat scheelde heel veel... maar ben nu boven dat gewicht. ben dus bang dat ik ben aangekomen... voor het eerst in zowat 2 maanden... tot morgen, we gaan nu weg ! dikke kus!
Nou als ik wel zwanger ben tja dan ehhhh........... Pffffff Mannetje zei al dan maar een morning after pil ik zo nou d8 het niet,we zijn al een kindje verloren dan denk je toch niet dat ik deze ook ga doden ja sorry meiden hoe moet ik het anders zeggen??? Geloof dat maandag de Diarree is begonnen niet heel dun ofzo en dat het dinsdag heeft door gezet,net een banaan gegeten want ben alweer een paar keer geweest,misschien teveel voor mijn darmen allemaal,maar ja ik eet niet anders als toen met die shake!! Nadat de shake op was ben ik natuurlijk gestopt en heb ik de thee en aloë opgemaakt,dus ja waar het van komt??!! Als ik morgen nog niet ongi ben misschien ga ik dan wel een test halen om het uit te sluiten??!! Moet toch nog Chamodent halen voor Jurre zijn tandjes boeltje Pfffffff het zou wat wezen als ik zwanger ben,ben af en toe wel lichtjes wat vaag misselijk of nou ja wat raar gevoel enzo maar link het dan weer aan de diarree dat het daar door komt! Ben nu wel 2 kilo kwijt. Begon met 103.3 en vanmorgen was het 101.3 ben benieuwd of het morgen dan ook weer minder is,nu bleef de weegschaal wel ong gelijk nadat de batterij er even is uit geweest nou ja ach whaaaaaaaaaaaaa we zullen het zien!! Mams zei al anders alleen maar rijst eten en beschuit en goed drinken enz enz!!