10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Morning after pil heeft alleen zin de dag erna zo ongeveer. Leuke reactie van je vent zeg!

denk dat je lichaam ff moet wennen aan geen shakes meer, of gewoon een virusje...

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Tja we will see!

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Meiden, ik ga lekker op tijd naar mijn bedje. Ik ben bekaf (waarvan? geen idee)...

Morgen cadeautje kopen voor mij petekind (word dinsdag 3 jaar!). En daarna feestje van oma van vriendlief (word 90)...

Truste

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Trusten!!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier een poging gedaan tot het optellen van mijn calorieën, wat nogal lastig ging met kies&kook

Ontbijt: 368
    Tussendoor: 86
    Lunch: 278
    Tussendoor: 153
    Avond: 580
    Savonds: 20

Totaal 1485, maar geen idee of het klopt. Want weet niet hoe ik die kies&kook moet rekenen, en is een bruin bolletje net zoveel als bruin brood ?

Butterfly, ik zet er wel even iets over op hyves ivm meelezers

mamaRianne, zou voor de zekerheid een test halen. Ben je iig uit die onzekerheid
    Morning-afterpil kan idd maar 72 uur na de gemeenschap gebruikt worden. Ben er zelf ook geen voorstander van, tenzij je natuurlijk geen relatie ect hebt.

Ik ga hier ook gelijk off
    truste

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hier beetje bloed net met afvegen,had vanmorgen ook al de nodige buikpijn ook in de rug.
    Gisteravond banaan gehad voor de Diarree en vannacht niet naar de wc gehoeven daarvoor!

Zal even beschuiten smeren

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Rianne.. de ongi dus in aantocht!

Melanie.. Veel plezier met shoppen voor je petekindje. Wat ga je kopen? Je kunnen beheersen gisteren?

Moppie.. De logés weer naar huis? Wel opgeschoten?

Kaatje.. Een lekker dagje te zien aan de calorieen.. Moet kunnen voor een keer he?!

Butterfly.. Esmee bleek niet wakker maar erg te hoesten.. Voor niets me zelf zitten op te vreten! Ondanks een baby die aan het huilen was op de kamer naast Esmee ze toch lekker door geslapen. Lekker gebadderd en opgeschoten met de foto's?

Annemie.. Was de verjaardag leuk?

Gisteren een leuke avond gehad, lekker bijgekletst met vrienden en een kaartspel gedaan..

Heb me netjes ingehouden met het lekkers, een handje chocopinda's wat tucjes en een handje chipjes..

Vanmorgen 74,1 op de weegschaal terwijl ik ongi ben, netjes dus!

O: magere vruchtenyoghurt met 1 perzik en 20 gram muesli.. ( 190)
    T: 1/2 appel en 1/2 banaan.. ( 70)
    L: Tosti met 30+ kaas en light salami ( 250)
    T: reep ontbijtkoek ( 94)
    A: kop kippensoep en een 1/2 haantje.( 432)

Totaal : 1090 excl wat lekkers voor vanavond!;)

IK ga nu met esmee cakejes bakken! :D

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Grappig MvE dat we dan tegelijk ongi zijn ;)
    Ja denk wel dat het in aantocht is,maar ja maandag de nieuwe ring er maar weer in!

9. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Sorry maar ik moet op de biechtstoel!
    Gisteravond bij de MC gegeten. SLECHT SLECHT!
    Gelukkig maar 2 ons aangekomen, dus de schade is te overzien.
    Maar ik had na die tosti smiddags al helemaal geen honger, TOCH maar wat gegeten daar als avond eten, maarja niet zo verstandig.
    Al was het wel erg lekker!
    Vandaag weer naar vriendinnetje, gaan we nog wat foto's plakken, en dan is het klaar t/m haar kindjes 2e jaar. En dan nog alles bijwerken tot aan nu, dus voorlopig hebben we nog genoeg te plakken, maar het is altijd erg gezellig! :D

Heb alleen wel een probleem denk ik net. Zaterdag gaan we met alle meiden uit eten en stappen (doen we eens in de zoveel tijd).
    Maar zondag zou ik dus ook al uit eten gaan met paps en mams..... DILEMMA!

Ben helemaal blij met mijn telefoon! Hij is zo handig, net een computer eigenlijk. Lampje gaat knipperen als ik een email heb, en als ik erop klik opent mijn mail meteen, ideaal!
    (Je kan maar ergens verliefd op zijn) :D

Jullie nog plannen voor het weekend?

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Welke tel heb je dan??

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.

MamavEsmee, kwam denk vooral door de kies en kook. Daarbij schoten de calorieën omhoog gister.
    Mooi menu !

MamaRianne, heeft je ongi doorgezet ?

12. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Dat denk ik wel,het is nog niet veel,maar misschien komt het nog hoe verder de dag vorderd!

13. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@MvE: nee & nee helaas...

Gisteraaf bak lasagne uit de diepvries geplukt ipv de chocospritsen.

O: vanilleyoghurt met 3el muesli
    T: 3 chocospritsen (ja die waren er dus nog) en flesje cola

14. Annemie

Annemie Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    1,067
    0
    0
    Zuid Holland
    Moguh meiden,

hier een gezellige avond gehad op de verjaardag. Waren om half 1 thuis dus dat viel reuze mee...

weerschaal (voor mij doen) erg lief maar 2 ons gegroeid dus denk dat die er morgen ook wel vanaf zijn... daar ga ik in ieder geval mijn best voor doen...

menu van vandaag nog totaal geen idee maar probeer wel gezond te doen want we gaan morgen naar mijn moeder toe om bij haar vriendin te BBQen op de camping...

we gaan straks even lekker shoppen met manlief.. heb er zo 'n zin in !

o, trouwens, als ik niet onder meelezers val is dit mijn hyves... ben af en toe wel benieuwd waar jullie het over hebben en dan kunnen jullie mij ook in de gaten houden : ;) Annemarie Profiel - hyves.nl

Spannend mamarianne, als iets te ontdekken van een ongi?

ik zit hier te knorren, ga lekker even wat eten zoeken!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Annemie, ik voeg je zo even toe op hyves.
    Ik doelde gister meer op stiekeme meelezers hier op het forum ;) dus bekenden hier uit de buurt

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Moet kunnen voor een keer!;)

Moppie..Dikke knuf!

Annemie.. Die 200 gram is er i.d. morgen weer af! Een gezellige avond gehad dus..LEuk, BBQ op de camping!:D

Kim.. het is je vergeven!:D Oh.. 2 etentjes in het verschiet, kun je die met je pa en ma niet verzetten? Succes met de laatste foto's!

Hier de cakejes gelukt.. Heb 2 kleine hapjes van Esmee geproefd. Net een banaantje op.

Ga zo even boodschappen doen voor de pizza van morgen! Ga zelf pizza maken!:)

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: Staat er op de verpakkingen van kies en kook niet precies hoeveel erin zit?

@ Mama Rianne: Ongi dus toch onderweg… Hopelijk blijft de diarree nu weg!

@ MamavEsmee: Ik ga iets kopen van thomas trein. Daar is ie helemaal gek op. :D Uhm… gisteren niet in kunnen houden. Vriendlief kwam terug van het booschappen doen en vroeg of ik ook een magnum (gold) wilde. Moet je vooral aan mij vragen als in ongi ben… Maar vanmorgen wel 2 ons lichter, dus heeft geen schade opgeleverd gelukkig. Fijn dat je zo’n leuke avond hebt gehad gisteren, en goed dat je je in hebt kunnen houden. Veel plezier met cakejes bakken ;)

@ Kim: Oh… mac lekker! Gelukkig viel de schade mee! En tja… misschien etentje met pap en mam een week uitstellen?

Ik ben ook weer uit mijn bedje! Vanmorgen ondanks een dikke magnum gisteren… 2 ons lichter :D

Ik ga even op pad voor een cadeau voor mijn petekind!

Liefs

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamaRianne: Heb een Blackberry Bold 9700 :D
    @MamavEsmee: Tja, wil het eigenlijk ook verzetten, maar het is al een keer verzet, en aangezien ik trakteer vind ik het ook weer zo lullig om het NOG een keer te verzetten. Maar ik ga er toch maar overna denken ;)

Net wel eindelijk weer eens naar de wc geweest, was ook alweer een paar dagen geleden, dus misschien scheelt dat ook :p

Ik ga me maar eens omkleden...
    Fijn weekend allemaal!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mijn menu:

O: Magere yoghurt met muesli ( 155 )
    T: 2 koffie, 1 ontbijtkoek ( 97 )
    L: 2 br. Brood, halvajam en kipfilet ( 243 )

T: 1 liga evergreen, 1 koffie ( 80 )
    A: aardappelschotel ( 345 )
    S: 1 koffie ( 10 )

Totaal 931 calorieën. Dan ‘savonds misschien nog iets erbij.

Melanie, jawel,maar heb alles in 1 pan gegooid, en aten met zijn 3-en, dus heb niet afgewogen maar gewoon opgeschept

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Aha kim :) wennen of valt dat wel mee???

Het is nu weer bruin verlies geworden dus maar zien wanneer het echt door zet :)

Share This Page