Goedemorgen meiden. Hier druk aan het opruimen geweest vanmorgen. Alles begint aardig een eigen plek te krijgen. Verhuizen.... zucht..!!! Als iedereen dan toch aan het biechten is, ik heb gisteravond nog ijs gegeten, 2 bolletjes light slagroomijs en nog een beetje chocolade ijs . Was heel erg lekker! @Mamavanesmee, het album schiet niet op. Maar goed, ik scrapbook en er zit veel tijd in de bladen zelf, en pagina ben ik zo een halfuur mee bezig. Het is maar met hoe uitgebreid ik te werk ga en wat ik ermee wil doen. En badderen is er niet van gekomen helaas. Dat ga ik vanavond doen, lekker even benen ontharen, lekkere olie in bad, maskertje, heerlijk!! @Kimmetje, ik zou gewoon het etentje door laten gaan. Als je het een week uitstelt zit je volgende week weer. En qua kcal kun je het toch matig houden? Gewoon goed nadenken wat je gaat eten. Waar ga je eten? Kijk, als je een buffet hebt eet je snel meer van dingen. Dan moet je zorgen dat je geen buffet doet. @Kaatje, ik vraag het toch maar . Wat is kies en kook???? @Weekeinde plannen, vandaag in huis rommelen, ga zo even naar de gamma om plakplastic voor hout te halen. We hebben nu 2 verschillende kasten in de slaapkamer staan, van verschillend hout en een koloniaal bed. Ik erger aan de kleurencombi en wil het oplossen met een leuk plasticje wat je op hout kunt plakken. Moet nog even luiers halen en wil even kijken voor iets voor mijn neus. Mijn neus is al een week aan het snotteren, misschien iets om te stomen ofzow. Mag nu ook niet alles hebben. Vanmddag nog even scrapbooken, heb alles op tafel laten liggen dus als Esmee speelt probeer ik toch verder te gaan. Vanavond lekker in bad, maskertje, etc en dan met mijn mannetje film kijken. Morgen dus familiedag. Moet zeggen dat ik weinig zin heb. Komt allemaal al door het feit dat niemand rekening met ons hield en mijn plan radicaal van tafel is geveegd. We gaan naar kameleondorp in Terherne, en s'avonds uit eten bij de pizzeria. De weerberichten zijn slecht voor morgen. En ik weet dat als het veel geregend heeft kameleondorp waardeloos is, overal blubber. Dan ga ik dus niet. De hele wagen en Esmee onder de blubber zeker. We wachten het weer in elk geval af, anders gaan we alleen uit eten.
Kies en kook : Albert Heijn Zuidhorn Annemie, nog even als we zo vriendjes zijn op hyves, wil je aub niet ergens plaatsen dat we elkaar van zp kennen ? Heb niet zo'n zin dat iedereen masaal dit forum op gaat zoeken
@MamaRianne: In het begin is het even wennen, vooral omdat er zoveel op zit, maar nu gaat het al stukken beter! @Butterfly: Dat is ook zo, heb je gelijk in. Kan het ook eigenlijk maar gehad hebben! Het is geen buffet ofzo, dus dat scheelt inderdaad! Probeer me gewoon zo goed mogelijk in te houden. Ik hoop inderdaad voor jullie dat het weer morgen meevalt, is niet fijn als je door de blubber moet inderdaad! En kan me voorstellen dat je er weinig zin in hebt na al dat gedoe. Hoop dat jullie toch een leuke dag hebben!
Annemie haha aub niet zeg. daar wil ik niets meer mee te maken hebben Heb mijn broodje jam vervangen voor pindakaas. miste dat zo en had er zo'n trek in. Wel 100 calorieën maar heb er van genoten
zo, cadeautje is gekocht. Was niet zo moeilijk deze keer. Hoop dat ie dr blij mee is. Hoe het mijn menu gaat gaan vandaag weet ik niet. Vanmorgen ontbeten met 1 beker optimel drink, 200 gram optimel vanille yoghurt en 1 peer erdoor. Nu ligt er een minipizza hawai (186 kcal) in de oven. Vanaf 14.00 hebben we feestje van oma. Heb besloten dat ik gewoon een stukje taart neem. Feestje duurt tot 19.00 uur. En tussendoor hebben we een buffet. Dus een beetje afwachten, maar ik probeer me in te houden...
Goedenmorgen dames Hoe is het vandaag met jullie? moet 4 pagina's teurg lezen dus dta ga ik even proberen te doen
Ondanks manlief vakantie heeft en lekkere dingen eet gata het me goed af, ook vandaag!!! O: 2 boterhammen, kipfilet, kopje thee ( 154 ) T: 1/2 peer, 1 minneola, plakje ontbijtkoek, water ( 145 ) L: 2 boterhammen, 1 hamburger, 2 blaadjes sla, 1/2 tomaat, lepel mayo, water ( 389 ) Normaal at ik zo 2 broodjes hamburgers. Dus vind dit netjes van mezelf en lekker belegd met groente. Ik drink meestal melk of yoghurt drink erbij, maar merk dat het heel wat scheelt als je dat weg laat en water drinkt. Drink teveel melk soms en dat tikt wel aan. Zit tot nu toe in totaal nog maar op 688 kcal!!! @Melanie, fijne dag meid! En ik vind dat je ook best een taartje mag hebben hoor, GENIET er lekker van! En ook van het buffet. Komt wel goed hoor. @Dani, hier alles goed hoor . Ik spring even de op de fiets om het centrum in te gaan. Esmee slaapt nu mooi eventjes. Als het vanmiddag droog blijft gaan we nog even fietsen. Had brood voor de eendjes, bedenk me alleend at ik heb in de prullenbak heb gegooid .
Nou hbe alles bijgelezen maar ben vergeten weer op wie ik allemaal wilde gaan reageren (sorry) Lees veel weekendplannen! hier vanmiddag boodschappen doen daarna douchen/verzorgen en om half 6 richting een verjaardagsfeestje van kind van vrienden van ons die word 16! en rond half 9 naar housewarming van een nichtje van ruud dus rond 23uur thuis nog wta tv kijke en heerlijk naar bed! zal er vandaag dus niet veel zijn! O: 2 beschuiten met las melk T: water L: tosti met ham en smeerkaas en uien T:water A: is op de verjaardag: goulash, wat van de bbq, koude schotel, stokbrood en fruitsalade dus even kijkenw at ik pak denk: fruitsalade en goulash T: water
hey meiden hier ook weer thuis ben gezellig naar mijn zus geweest en daar was mijn nichtje ook en de kids hebben lekker gespreeld heb een stukje van een krentending op .. was lekker vanmiddag dus lekker 2 koppen tomatensoep op en laat het er maar bij ! vanavond denk ik een light pizza of aardappels ben er nog niet aan uit .. man is later thuis die wilde broodje kroket maar ik heb gister al friet op dus doe dat maar niet ... ga nu eens ff lekker niks doen tim slaapt ook al ..
Melanie.. Had al zo'n vermoeden dat je toch iets lekkers had genomen! Thomas de trein is leuk! Veel plezier op de verjaardag.. Succes met inhouden, is met een buffetje altijd lastig.. Kimmetje..Je bent al zo ver gekomen, de 2x uiteten kunnen er dan ook wel bij, een weekje extra hard je best doen en het is er weer af! Kaatje.. Mooi menu meid, balans dagje vandaag? Rianne.. met de nuvaring is de een heel heftig en de ander maar heel weinig ongi. Een vriendinnetje is het 2 dagen minimaal en ik 5-6 dagen vrij heftig. Is erg verschillend. Butterfly.. haha, ook al aan de biecht! Ijs is jummie! Vind alleen ben en jerry's ijs echt heel lekker, als er daar een pot van in de vriezer staat is die in 1 avond op. Mijn zusje heeft een tijd bij de Ola gewerkt en nam dan elke week een doos bekers mee.. Er zat dan een productie fout in en dan kon je als personeel zijnde bekers opkopen voor een euro ( groot ) en 50 cent ( klein).. lekker!!! Maar goed dat ze dat nu niet meer doet! Vanavond een lekker verwenavondje in de planning. Ja scrappen gaat i.d. veel tijd in zitten. Heb er het geduld niet voor! Veel plezier voor morgen. Veel plezier in de stadt! Prima menuutje tot nu toe! Dani.. Veel plezier vandaag! ******** Hier al weer druk geweest, beneden schoongemaakt. stofgezogen en gedweild, 2 wasjes weggewerkt, de bedden weer opgemaakt. En wat boodschapjes gehaald.. Erwin moest nog wat kleine klusjes doen.. Dus maar in huis aan het rommelen gegaan. Vanmiddag gaan we oppad voor gordijnen. Leuk! We willen kant en klaar gordijnen met ringen die je aan een rail kunt hangen dus hopenlijk hangen de er vanavond al! Menu is iets aangepast want ik vond een zak verse friet in de koelkast die tot vandaag goed is dus we eten toch frietjes.. oeps! Voor morgen op de pizza, beenhamreepjes, 30+ kaas , paprika en ananas meegenomen.. Vrij mager dus! Ga even uitrekenen hoeveel een stukje pizza is! Heb van koopmans bodem met sausmix meegenomen en dat is per portie van 300 gram ( 1/4 van het pak) 380 calorieen excl beleg. O: 1 perzik, schaaltje magere vruchten yoghurt en 20 gram muesli ( 190) T: banaantje ( 80) L: 2 volkorenboterhammen met 30+ kaas en plakje light salami in het tostiijzer ( 250) T: 2 perzikken ( 80) A; frietjes en een kaassoeflee , stuk komkommer en 1 tomaat ( 603) 1211.. zonder wat lekkers vanavond.. Heb dus nog voldoende speling mits ik niet bezwijk voor een ijsje bij de MC.. zit op de woonboulevard..
Hm ok wist niet dat daar ook nog verschil in kon zitten. We zien het wel kan er ook niks anders van maken! Darmen zijn op het moment weer aardig rustig dus dat is al erg fijn!
@Mamavesmee, de chocolade ijs die ik had, was dus ven ben en jerry's . Mijn zusje en ik hadden beiden een beker bij de film zondag en ik had toen maar 100 gram ofzow genomen. Uh... de beker ligt nu wel in de prullenmand...*leeg*...!! Hahaha. Heerlijk ijs is dat he, ik had de brownies. Vond alleen de stukjes brownies niet zo heeeeeeel lekker. Vind stukjes harde chocolade erin lekkerder. Maar goed, heb al ijs gehad en het is op.....alleen de slagroomijs light nog niet . Gordijnen uitzoeken, leuk zeg! Wij moeten voor onze slaapkamer en de babykamer nog gordijnen hebben. Alleen de babykamer wil ik eerst klaar hebben en wat we precies voor willen weten we nog niet. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Hier inmiddels weer terug, luiers gehaald voor Esmee. En inhalatiencapsules voor mijn neus, vanavond lekker even stomen. Kruidvat heeft apple snapz, zag het al eerder liggen maar heb het nu meegenomen om eens te proberen. In 1 zakje zit 15 gram en is 57 kcal. Ga het vandaag zeker proberen. Voor plakplastic niet geslaagd, geen mooie! Dan toch maar via internet bestellen denk ik.
Emma.. Verstandig om niet te bezwijken voor de kroketten. Kon ik dat maar! Butterfly.. Kun je de kasten niet schuren en lakken? **** Een stuk pizza ( 300 gram) belegd met een 1/2 paprika, 50 gram beenham, 25 gram 30+ kaas en een schijf ananas is 540 calorieen.. Valt me reuze mee!
MamavEsmee, nee op zich nog niet eens een echt balans dagje, dit eet ik meestal. En geslaagd voor gordijnen ?
Kaatje.. Oke, ik dacht ivm met de hoogte van gisteren.. **** Hier geslaagd voor gordijnen, 4 winkels afgeweest maar het is gelukt.. Geen ijs genomen maar een cola light! Zit nu aan een schaaltje komkommer en tomaat..Straks lekker friet.
O: 2 boterhammen, kipfilet, kopje thee ( 178 ) T: 1/2 peer, 1 minneola, plakje ontbijtkoek, water ( 145 ) L: 2 boterhammen, 1 hamburger, 2 blaadjes sla, 1/2 tomaat, lepel mayo, water ( 389 ) T: 2 plakjes volkoren ont.koek, klein bokkepootje, kaneelstick ( 306 ) A:rijst, stroganoff ( van maggi ), paprika, champiognons, hamlapje ( 500 ) Vanmiddag steeds trek...... hier wat mee kunnen stillen. Tsja, goed is anders he . Eten staat op en heb mega honger gewoon. Zo lekker eten. In totaal: 1518 kcal Heb dus nog wat over voor vanavond . Na het eten een waterijsje, bij de thee nog wat lekkers en een bakje chips of toastjes met iets lekkers .
@MvE: fotootje van de gordijnen? @Butterfly: hoe is het met je gewicht, nog steeds +2/3? === O: vanilleyoghurt met 3el muesli T: 3 chocospritsen L: - (wilde de drie overige spritsen pakken maar mn kat was er eerder bij grrr...) T: 40gr melkchocolade (klein reepje) A: ? heb geen trek vandaag / laatste paar dagen... denk dat ik wat frietjes en bami kroket in de frituur ga gooien, moet toch wat...
MvE idd foto !!!! en super dat je geslaagd bent was dus toch nog een speurtocht ! moppie is het nog lekker friet geworden ? hahaha en je kat was er eerder bij ... nou die is niet aan de lijn dan na 3 sprits koeken butterfly netjes voor vandaag lekker genieten van een chippie dus en ow ow dat ijs toch ook he ! mamarianne is je ongi er al door .. ik hoop voor jou van wel ! hier netjes aardappeltjes op ! tim had net voor het eten een cornetto op .. ik dacht die moet niet meer .. maar nog een vol bord aardappels weg en een halve frikandel ! wat kan hij toch eten zeg !! ben er zo blij van !! zal eens gaan tellen waar ik op zit voor vandaag volgensmij nog C genoeg over voor een bakje chips vanavond en een lekker glas rose !