10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

We waren " laat" thuis dus eerst gegeten en nu Esmee op bed ligt gaan we niet meer boren in de muren..;) Morgen gaat de roede en de gordijnen er voor.. ( hebben nu inbetweens op een rail) en krijgen zware gordijnen aan een roede..

Emma.. Het gaat dus goed met het eten van Tim op het moment?

Moppie..Wel goed blijven eten he? Op zijn minst wat groente en fruit.. En makreel in tomatensaus!:D

Biecht.. net 2 reepjes melkchocolade van 40 gram op.. Oeps + 430..:)

Had gewoon zin om me misselijk te eten en dat is gelukt.. Bah!

stomme ongi.

De chocolade is in iedergeval op..;)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier onverwachts gaan bbq-en. Zal maar geen calorieën tellen.
    Heb me wel aardig in gehouden
    - 1 ei
    - paar stukjes paprika
    - 3 stukjes komkommer
    - stukje kip
    - anderhalve hamburger
    - speklap
    - paar broodjes met filet, kruidenboter en sate

Morgen dus maar een balansdag :)

Mamavesmee, geslaagd dus :D wat voor kleur gordijnen is het geworden ?

3. MamavEsmee

Kaatje..Lekker hoor! Als het maar gesmaakt heeft..Morgen weer een dag! Het zijn donkerbruine, zware gordijnen geworden. We hebben nu inbetweens.. En de gordijnen dicht aan de voorzijde ivm inkijk.. Straks blijven ze een stuk open en komen er 2 grote vazen in de opening te staan zodat de inkijk minimaal is.;)

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja die gaat het wel komen nu ;) heb buikpijn weer en dat voelt niet zo prettig! Straks maar lekker douchen en vroeg naar bed denk ik :p

5. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heeeey :) ik zwaai even!

6. schatje1

schatje1 Niet meer actief

hier alles goed hoor alleen erg druk!

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier waren we ook laat!!
    Ga Esmee in bad doen, manlief laatste stukje behangen.
    Dan de vaat en rommel hier opruimen.
    Zucht.... en dan is het zo weer 20.00/20.30 uur!

@Mamavesmee, klinkt erg mooi!!! Wij hebben ook inbetweens..geloof ik ;). Geen gordijnen nog. We hebben ervoor rolgordijnen. Die blijven zolang we niets anders hebben. Schoonzus liet ze hangen.

@Moppie, ik sta nu op +3 kilo, en soms schommel ik wat naar + 4
    Het is maar net wat de dag ervoor allemaal gegeten heb.
    Met + 4 ben ik niet altijd blij hoor. De laatste weken wandel ik ook vrijwel niet meer. Door de hitte was ik helemaal uitgeput joh, en pakte gauw de fiets eens even om te fietsen.

@Kaatje, lekker.... BBQ!!!
    Zo te lezen heb je je netjes gedragen en het moet kunnen.
    Het is zomer :p, voor BBQ'en een erg mooie zomer ;).

Ga mijn dochter in bad zetten!!!!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MamavEsmee. Leuk !

Mama Rianne, ongi komt dus toch door. Weet je iig waar je aan toe bent. Zwangerschap zat ook niet in de planning geloof ik he

*zwaait terug naar schatje1*

Butterfly, ja idd. was ook pas de 2de keer deze zomer en had expres al niet te veel lekkers gekocht

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Haha nee mijn man wil echt totaal geen kindjes meer! Die vind 2 helemaal genoeg! Maar ja stiekum kriebelt het wel hoor bij mij maar denk dat je dat als vrouw altijd wel wat zal houden en dat het vast minder word naarmate je ouder gaat worden!
    Gewoon nog voor 1x BV geven enz enz lijkt me zoooooo heerlijk ;)

10. MamavEsmee

Butterfly.. Je man is ook wel handig of niet? We hebben voordat we tuindeuren kregen voor en achter vouwgordijnen, hebben we op maat laten maken, daarna dus inbetweens en nu dus gewone gordijnen, we wonen hier nu bijna 5 jaar.. Duren grapjes steeds.;) Al moet ik zeggen dat de gordijnen die we nu hebben best me vielen..

Kaatje.. pas de 2e keer dat je ging BBQ.. Je gaat zo onwijs goed, jezelf af en toe verwennen moet dan ook mogen.

Schatje .. zwaai!

Rianne.. het breekt dus goed door? Trusten.

Het lijkt wel of ikk onverzadigbaar ben vanavond.. Bah, baal zo van mezelf.. Gelukkig heb ik verder weinig te "snaaien" in huis..

Bij de buren hebben ze verjaardag. Het is constant geren , gestamp op de trap en slaan met de deuren.. Hopenlijk blijft Esmee lekker slapen..;)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mama Rianne, denk dat het hier eerder andersom is. Ferry wil het liefste 3 kinderen, ik 2, maar goed sluit niet uit dat er geen derde komt. Vrouwen krijgen denk wel eerder kriebels.

MamavEsmee, ja toch. ben ook niet zo'n bbq fan. ( ja van de stokbroodjes, maar daarmee heb ik me keurig in gehouden )
    Misschien kan je bij de buren wat gaan snaaien :D hoop ook dat Esmee er doorheen slaapt

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, ik heb een hele handige man! Hij doet vrijwel alles zelf en heeft voor als een oplossing. Als hij iets niet weet, 2 broers van hem zijn timmerman, en helpen zij ons altijd. Ideaal zo'n handige man.

Hier inmiddels Esmee op bed en de vaat staat in de afwasmachine.
    Heb de foto's bijnaaaaaa klaar :), wel allemaal geplakt, moet het nog even wat leuk scrappen. Dat maak ik nu even af en kan ik al die spullen ook opruimen. Manlief wil het laatste stuk behang plakken, en wil om 09.00 uiur koffie haha. Dus kan ik mijn ding nu ook afmaken en dan hebben we tijd samen. Alhoewel, ik ga eerst lekker ontspannen in bad :D!! Zo eventjes stomen. Oh, en de was nog afhalen. Nog wel wat te doen voor we lekker film gaan kijken. Maar de film hoeft ook niet aan om 22.00 uur, we kijken vaak wat later op de avond.

13. MamavEsmee

Kaatje.. Ik ben ook meer van de salade, stokbroodjes etc.. Als ik 2 stukjes vlees heb is het klaar.. Nee, geen gesnaai bij de buren..Het contact is oppervlakkig en dat houd ik graag zo..:)

@ kinderwens.. Wij denken, zoals het er nu naar uitziet dat we het bij 1 kindje houden.. Esmee was geen makkelijke baby, de zwangerschap was makkelijk de bevalling was op het randje en de babytijd was een hell.. Ik zeg nooit nooit want ik ben nog jong. Als ik dan zo'n baby zie zoals bij mijn vriendinnetje of mijn zusje dan vind ik het prachtig maar Esmee nu vind ik nog veel mooier! :)

Butterfly.. Nog genoeg in de planning zo te lezen. Veel plezier!

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hier ook de kleine net op bed
    er is een grote brand hier 500 mtr vandaan zijn we ff op afstand gaan kijken maar ow ow de rook staat precies op het huis wat een stank en echt van die zwarte wolken .. we roken het gelijk en hebben gelijk de ramen dicht gedaan ..

15. MamavEsmee

Emma.. Geen gevaarlijke situatie verder?

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mamavEsmee. Herkenbaar ;) Komen bij de ene buren ook niet verder als hoi en soms een kort praatje.
    Andere buren zijn Ferry zijn neef en vrouw met 2 kids ( bijna 3 en anderhalf ) dus dat is voor Levi wel erg leuk.
    Denk dat dat ook wel veel uitmaakt in je keus voor een kindje, je bent geen goede bevalling gehad, en je handen vol aan Esmee als baby. Je weet maar nooit. Misschien gaat het over een tijdje nog kriebelen en dan is Esmee een stuk zelfstandiger dus dat scheelt ook weer

Hier een hele slechte zwangerschap gehad, super bevalling en Levi was ook een erg tevreden baby/kind ( tot 2 weken geleden haha )

Emma, he bah vind een brandgeur altjd zo vies. Kan dan ook nooit lekker slapen omdat ik altijd bang ben dat het bij ons is. Vanacht de ramen dichthouden dus

17. MamavEsmee

Kaatje.. Ja een eerdere ervaring kan je dan behouden voor een nieuwe.. Esmee lag in stuit, we hebben een draaipoging gedaan. De placenta is gescheurd en Esmee is met spoed gehaald. Was allemaal kantje boord.. Daarna heeft Esmee de eerste 4 maanden zo'n 3-8 uur per dag gehuild, werd er knetter gek van.. Eenmaal gestopt met Bv en over op flesvoeding ( tegen krampjes) ging het iets beter.. vanaf een maand of 6 ging het een stuk beter.. na een jaar was er niets meer te doen met haar. En nog steeds is het een erg makkelijk meisje.

Wat leuk dat jullie leuke buren ( familie) hebben.. Hier een jong stel ( lawaaig maar wel aardig) en een oud stel ( nieuwschierig)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja dan snap ik dat je je nog wel eens bedenkt voor je weer aan kinderen denkt.
    Dat jonge stel wordt hopelijk snel volwassen ;) en nieuwschierige ( schrijf je dat eigenlijk wel zo ? ;) ) zijn irritant !

19. MamavEsmee

Kaatje.. Ja toch, zo schrijf je toch nieuwschierig? Je maakt me aan het twijfelen.. . Jong stel ? ( 30 en 40) maar eeuwig jeugdig en kinderloos. En nieuwschierig is i.d. iritant. Ze weten/ horen alles terwijl wij ze niets vertellen, laatst betrapten we de buurvrouw dat ze aan het afluisteren was..:D Je moet maar wat te doen hebben.:p

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee het is zoals ik het altijd schrijf : nieuwsgierig

ow ja 30 en 40 wordt idd niet meer volwassen :D
    haha betrapt met afluisteren, heb je niet gevraagd of ze er een kopje koffie bij wou ?

Deel Deze Pagina