10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Nieuwschierige buren zijn HEEL IRRITANT.
    Niet alleen de buren naast ons, maar buren achter ons en schuin achter ons weten alles over ons. We wonen er net 2 maanden :(.
    Als we boodschappen halen en de auto leeg halen, zitten ze te kijken/loeren.... heel irritant. Denk dat ze zo zouden kunnen opnoemen wat we allemaal gehaald hebben.

Ach, nieuwe buren hebben ineens is schrijbaar erg interesant!
    Beleven die oudjes weer eens wat :p.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Toen wij hier kwamen wonen hadden we achter ( beneden ) nog geen gordijnen, en dan stond de achterbuurvrouw gewoon echt vanuit haar huis naar binnen te staren. Zijn toen maar snel gordijnen gaan bestellen.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Maar moet wel zeggen, als er iets is dan zijn we er wel voor elkaar en 1x per jaar hebben we BBQ met het blok. Best gezellig..:D

Net nog even naar de winkel voor wat chips en frisdrank.. En... stond te kwijlen voor het ijs. Maar ben en jerry's cookie dough hadden ze niet meer.. Gelukkig voor mij!:D

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Stil nou, ik heb nog Hertog roomijs met chocolade in de vriezer liggen

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MvE dat denk ik wel heb een kleine kurk erin zitten dus weet het niet ;) zie het straks wel en anders vannacht wel :p
    He bah wat een praat weer zeg :D
    Heb in ieder geval genoeg kramp onderin mijn buik,diarree niet meer gezien vandaag dus hoop morgen weer ff naar de wc te kunnen moet er dan wel weer uit he :)

Tja iedere man of vrouw van hier zal er anders over denken over kinderen :D

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Ik heb bijgelezen maar heb geen puf om te reageren…

Vanmiddag feestje gehad van oma. Was erg gezellig. Nog verschillende complimenten gekregen over dat ik er zo goed uit zag. Opvallend: Allemaal mannen! Hahaha…. Vind het zo grappig dat het zelfs een man opvalt…

Ik heb me vandaag niet zo goed gedragen. Heb gewoon gegeten zoals ik dat normaal (als ik NIET aan het lijnen ben) gedaan zou hebben. Zal dus morgen wel weer flink aangekomen zijn.

Morgen weer een verjaardag… Heb me voorgenomen om daar alleen een stukje taart te nemen en verder niks… kijken of me dat gaat lukken.

Liefs

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden hier geen gevaar hoor !
    maar idd wel veel stank .. bah bah
    ze zijn nog aan het nablussen geloof ik ! heftig hoor ..

MvE mijn zus wil ook geen 2e kindje door ook zo'n ervaring al is die al 35 jaar dus is ook anders ... maar ik kan het goed begrijpen .. daar kom je vanzelf wel uit !

melaniet top dat het zo leuk was vandaag !!
    en leuk hoor die complimenten !!

mamarianne hopelijk zet je ongi snel weer door

kaatje ssssssssssssssst wie had het hier over ijs .. ikke niet hoor

weltrusten meiden ga lekker naar bed

8. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Hey meiden,

Hier ook irritante buren. Allemaal oudjes, en bijna allemaal dement haha.

Eindelijk klaar met foto's plakken! Jippie! Wat gaat er veel werk in zitten zeg, maar wel erg leuk. Nieuwe foto's zijn weer besteld dus ben benieuwd wanneer we weer verder kunnen haha.
    Vanmiddag boodschappen gedaan, en jeetje, ik kwam de ene na de andere hunk tegen. Ik wist gewoon niet waar ik moest kijken!!

Jummie! Mijn dag was weer helemaal goed! :D
    Nu lekker slapen, want ik ben kapot.

Slaap lekker allemaal!

Oja, mijn spijkerrokje was binnen, en hij staat super leuk!!

9. MamavEsmee

Lekker!:D Inmiddels wat genomen?

10. MamavEsmee

Melanie.. Lekker aan het vreten geweest dus!:D Hopenlijk valt de weegschaal morgen mee!;)

Emma.. I.d. bij iedereen is het anders en het loopt wel los.. Maar mensen in je omgeving zeuren zo..;) Wanneer komt de 2e..:( Umh.. dat bepalen wij wel!:p Gelukkig geen gevaar voor jullie! Genoten van je chips en rosé?

Kim.. Leuk rokje! En allemaal leuke mannen?! Flink aan het sjansen geweest? 8)

Hier net de last house on the left gekeken.. Spannend!! Brrr..

En wat nacho's en nachodipsaus! Jummie!!:D Oja, en een paar glazen christal clear..

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik kom morgen bij lezen. Nu eerst slapen. Truste

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Nou de weegschaal viel mee na de bbq van gister. 2 ons aangekomen dus die is er morgen wel weer af

mamavEsmee, nee netjes van het ijs afgebleven gister

13. MamavEsmee

Goede morgen!

Kaatje.. prima toch!:D

De weegschaal was hier lief.. 73,7 ondanks chocolade en chips en koekjes..:)

Menu vandaag

O: 2 beschuiten 1 met jam en 1 met muisjes en een schaaltje optimel kwark. ( 180)
    T: 225 gram meloen ( 30)
    L: Tosti met 30+ kaas en achterham.(230)
    T: appel of peer ( 60)
    A: Pizza met 30+ kaas, beenhamreepjes, paprika en ananas. ( 550)

Totaal: 1100?

Kan dus nog wel wat schuiven.. Wij gaan zwemmen!:D

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ Kaatje: Fijn dat het meeviel vanochtend op de weegschaal. 2 ons is nog te overzien he ;)

@ MamavEsmee: Super dat jou weegschaal ook zo lief was. En dat tijdens ongi. Lekker menu heb je vandaag! Zwemze!

Hier was de weegschaal vanochtend ook best wel lief. Na gisteren maar 3 ons aangekomen. Viel me 100% mee!

Dadelijk naar de verjaardag van mn neefje.

Ik kom vanmiddag weer kletsen!

Fijne dag!

Liefs

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Nou ongi heeft goed door gezet hoor ;) heb toch een buikpijn pffff dat is dan weer het minder eraan :D

16. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

gisteren een leuke dag geweest. Lekker aan het shoppen geweest..(voor het eerst sinds 2 jaar samen gedaan...) wat was dat leuk! mooie blouse gekocht voor vriendlief en een leuke korte broek... ik zelf een spijkerrokje en een tshirt. ik ben helemaal blij. de rok nu in ieder geval 1 maat kleiner en 2 maten dan mijn broeken(maar dat had ik altijd wel)

in de avond nog even naar mijn lieve vriendinnetje geweest voor haar verjaardag! vriendlief ook meegeweest, rond half 1 was iedereen weg. Toen hebben we nog tot 3 uur met de Wii Fit gespeeld. Met je aangeschoten kop op zo'n ding midden in de nacht, echt een giller.

ga nu lekker broodje eten en eens kijken of wij ook zo'n ding aan kunnen schaffen. was echt gaaf !

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Pfff ik moest zeker 10 bladzijdes bijlezen! Haha...
    Weinig tijd gehad de afgelopen dagen gewerkt en met schoonzusje en zwager weggeweest en gisteren morgen gewerkt en daarna doorgereden naar mijn opa en oma in Leusden en daar waren we vannacht pas rond 01.00 weer thuis.

Weegschaal was erg lief 98.kg hopelijk morgen er onder!
    Vanavond moet ik nog even van 19.00 tot 21.30 werken en dan weer heerlijk 2 dagen vrij!

Bloedverlies is over ben zo blij! Morgen ga ik met ovulatie testen beginnen om te kijken hoe mijn cyclus nu is ben zo benieuwd!

menu.

ontbijt
    1 grote kop groene thee
    1 kop bouillon
    3 volkoren craqottes met filet
    1 perzik

lunch
    kop tomatensoep
    2 boterhammen met light salami

tussendoor
    meloen en nectarine

avondeten
    3 volkoren boterhammen
    1 met light jam
    1 met light salami
    1 met filet met peper

moet mijn calorieen nog uitrekenen maar kom denk ik niet zo hoog uit maar gisteren erg veel chinees en indisch gegeten bij mijn opa en oma en nog wat lekkere hapjes.

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Annemie, dan is het op eens leuk winkelen he. Denk dat ik over een paar kilo ook leuker winkel.

Zustertje, zaterdag brooddag ? :D Lekker hoor.
    Fijn dat het bloeden nu zo goed als over is.

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Kaatje het is zondag ;)
    Maar gisteren hebben we 2 keer warm gegeten en ik moet vanavond werken en dus geen zin om te koken :D
    Dus lekker brood en soep eten (uit blik haha)

20. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Meiden,

Ik heb net iets heel ergs gedaan. Had zoveel zin in chocola (morgen moet ik ongi worden). Heb net 2 stukjes gehad.
    Heb het weer beneden terug in de kast gelegd.

Heb nu spijt :(

Deel Deze Pagina