Zustertje.. Druk weekend gehad zo te lezen! Wel slim om dan vandaag een "mager" dagje in te plannen. Succes met de ovulatie testen, hopenlijk is je cyclus snel weer opgang en kunnen jullie verder voor een kindje. Melanie.. Jou weegschaal was i.d. lief voor je! Veel plezier vanmiddag op de verjaardag.. Was je neefje blij met zijn cadeau? En mijn weegschaal was i.d. lief tijdens ongi. Ben benieuwd of ik volgende week tegen de 73 hang.. Wil na de zomer denk ik door tot 70 kg. Kan dan in maat 40.. Heb je net wat meer keus met shoppen. Maar ga niet zo streng doen. Rond de 1500 zitten dan gaat het me nog snel genoeg.. Kim.. oeps.. Dat stukje chocolade zomaar in je mond beland. Als je het daar bij laat is het echt niet erg hoor! Annemie.. Een leuke dag gehad met zijn 2tjes. Wat fijn dat je een maat kleiner dan normaal aan kan. Daar doe je het voor he?! ******* Vanmorgen lekker gezwommen. Voor mezelf een flesje water en bak meloen mee naar het zwembad. Net lekker mijn tosti op. We hebben een nieuwe tosti ijzer en die maakt echt lekkere tosti's! Straks komen mijn broertje en vriendin en mijn pa en ma wouden ook nog langskomen. Gezellig!! (hoop ik..) Net alvast de pizza voor vanavond klaar gemaakt. Ziet er heerlijk uit!
Lekker pizza ! Hier mijn menu: O: 2 crackers, filet en smeerworst T: 1 ontbijtkoek, 2 koffie L: 2 br. brood met filet T: 1/2 appel met magere yoghurt, 1 koffie A: aardappelschotel S: 1 koffie Totaal 838 calorieën. Neem vanavond nog maar iets als ik honger krijg.
@ MamavEsmee: Ja, hij was zeker blij met zn cadeau. Maarja... hij is altijd blij hahah... Mijn weegschaal was inderdaad lief vanmorgen. Morgen niet denk ik. Ik kon niet van het lekkers afblijven vandaag. Baal er nu wel van maarja... kan er niks meer aan veranderen. @ Kim: Balen van het stukje chocola. Maar van een klein beetje kom je echt niet meteen een kilo aan hoor! Hoop dat het gesmaakt heeft! Liefs
@Mel: Heb er zeker van genoten, hoop jij ook! Ik heb al de hele tijd honger, word er knettergek van. Vrees dat het vanavond ook ongezond word. Vriendinnetje is net aangekomen in Nederland, vanuit Lanzarote. Dus denk dat we met z'n allen bij haar thuis eten, zal wel iets makkelijks worden dus.
Haha iedereen heeft trek in lekkers! Hier gaat het eigenlijk wel goed vandaag net nog een snack a jack chocolade was lekker! Straks mijn boterhammen en ik denk nog een nectarine ben benieuwd wat de weegschaal aangeeft... @Wil iemand voor mij een banner maken? Ik ben daar echt geen held in
Jummie! Het wordt de overheerlijke tomatensoep van de moeder van mijn vriendinnetje, die is zoooooooo delicious!! Tot vanavond meiden!
@ Kim: Smakelijk eten en veel plezier. pfff... ik heb echt mijn dag niet vandaag. Ik heb zin in alles wat vet is. En ik moet heel eerlijk bekennen dat het me vandaag allemaal niks kan interesseren... Dadelijk maar een ritje friettent denk ik, ipv ovenfriet.
@Kaatje dankjewel! @Kimmetje geniet van de soep! @melanie morgen weer een dag hoor geniet er maar van! Ik ga zo mijn boterhammen eten en dan rond 18.45 stap ik in de auto om te gaan werken misschien kom ik vanavond nog even kletsen en anders morgen weer.
Melanie.. Jammer dat je vanmiddag niet van het lekkers kon afblijven. Was het heel erg? Fijn dat je neefje blij was met zijn cadeau! Was de friet van de friettent lekker? Kimmetje.. Ik had dat gisteren.. onstilbare honger, heb me toen misselijk gegeten en toen was het goed! En de weegschaal was 500 gram lichter dus misschien had ik het wel nodig. Als je echt honger hebt dan zou ik als ik jou was gewoon een paar boterhammen smeren.. geniet van de soep! Kaatje.. Jij ook al honger.. Mooi menuutje meid. Jij kunt nog wel wat extra's gebruiken vandaag! Zustertje.. Werkse voor vanavond! ******* Een gezellige middag gehad en mijn ouders zijn uiteindelijk blijven eten. We hadden voldoende..Dus waarom niet.. Vanmiddag ook wat gezonde dingetjes op tafel gezet.. Schijven meloen en plakjes komkommer met een dip van kerriepoeder en light fritesaus.. jummie. Tot na het eten buiten kunnen zitten, net het spul naar binnen gedaan omdat het regende. Esmee ligt inmiddels op bed en mijn ouders zijn weer weg. Nu relaxen.. T: 3 glazen fanta pomelo light ( 21) handje chips, komkommer en meloen ( 68) A: pizza ( 544) T: 75 gram lays baked ( 250) **** Zit dan nog maar op 1307.. toch voldoende gegeten en geen "honger" gehad. Bij de koffie vanavond nog een reep ontbijtkoek ( 94)
Uiteindelijk het ijs maar opgemaakt. was nog maar 1 bolletje en nu kan ik iig niet meer in de verleiding komen,. Dacht dat mijn avondeten 345 calorieën was,maar bleek 245 te zijn. mamavesmee, gezellig dagje gehad dus. netjes hoor je calorieën vandaag zo met die lekkere dingen
@ MamavEsmee: Het was echt heel erg. Had er gewoon niet aan moeten beginnen. Maar denk aan nootjes (3 soorten) en chips, en natuurlijk een stukje taart. De friet van de friettent was heerlijk! Zit nu bommetje vol! Daar ga ik vanavond nog wel last van krijgen bent ik bang! Eigen schuld dikke bult!!! Morgen weer een frisse start.
hey meiden ai ai ik zie veel slechte en lekkere dingen voorbij komen ! nouja morgen weer een dag he meiden ik kom vandaag op 1500 C uit incl de frietjes heb vanmiddag een extra boterham op en de mager kaas was op dus gewone op..
Kaatje.. die bol ijs kon jij nog wel hebben hoor! De slaapkamer helemaal klaar inmiddels? Melanie.. Fijn dat je vol zit , genoten van de lekkere dingen? Dat is het belangrijkste!! Morgen maar even balansen! Emma.. Mooi meid, je bent nu aan het ophogen begrijp ik? **** Net even een halfuurtje geslapen op de bank.. Net de vaatwasser uitgepakt en nu aan de koffie en een plak koek..
lekker zo'n power nap ! Slaapkamer is in grote lijnen klaar. Gister is de lamp binnen gekomen dus moet opgehangen worden. Hoop dat aankomende week de gordijnen binnen zijn. Dan 2 deuren witten en wachten op de radiator ombouw. Lopen alleen een beetje vast op de decoratie.
Alle muren wit, op 1 na, die is een soort donker rood. Beddengoed is wit,zwart,rood en zilver. Gordijnen worden donkergrijs met subtiel silver. Lichte meubels. Willen vooral rust houden,dus geen kleine prulletjes ect. Zaten te denken voor op het hoofdend een beeld ofzo, maar ja wat voor en waar vandaan. En dan heb ik nog een toilettafel die gevuld moet worden met iets moois/strak maar romantisch. Rondom de tv willen we dus ook iets ( afbeelding, tekst ect maar nog niets leuks kunnen vinden ) Het bed