10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Nou balansdag van gister heeft niets geholpen. Geen ons eraf, en geen ons erbij.Morgen weer een dag

Melanie, wordt vast mooi !

Mamavesmee, ja daarom, en aangezien shoppen niet echt een hobby van me is wacht ik nog even en schaf straks wel een winter garderobe aan. Als je je mp link even doorgeeft J

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Kaatje ziet er mooi uit jullie slaapkamer super!

Hier was de weegschaal erg lief! 97.5!!!!

Ga nu eerst even ontbijten en huishouden doen en dan kom ik kletsen!

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ben ik ook weer, was afgelopen zaterdag met de kleine naar mams gegaan. Die avond een bruiloft bijgewoond en de volgende dag met mijn man gaan zwemmen bij PRIVE SAUNA PALACE | KOERSEL | BERINGEN | LIMBURG | VLAANDEREN | BELGIE en uit eten geweest (de kleine bleef bij mams), na afloop weer met z'n allen naar huis gegaan. Omdat ik zo moe was van gisteren ben ik vandaag niet wezen sporten, hopelijk morgen meer moed om te gaan.

Tot nu toe een glas halfv. melk genomen en wat dadels, ben namelijk misselijk. Vandaag een luie hangdag dus.

Hoe gaat het met jullie?

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    goedemorgen allemaal ! Ik ben weer terug van vakantieeee en 1,3 kilo lichter !! Ben zo trots op mezelf. Heb veel bewogen en niet gesnoept maar toch genoten van een heerlijke vakantie.
    Heb nu nog niet veel tijd om bij te lezen, moet wassen, strijken en opruimen maar kom heel snel weer kletsen ( hoop morgen)
    Zijn er nog bijzondere dingen die ik gemist heb? Zwangeren of zo ;)?

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Welkom terug, en lichter terug komen van vakantie is super !

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Beschuitje, welkom terug en super dat je 1.3kg lichter bent!

7. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Goeiemorgen meiden

Hier ben ik ook weer eens ;)

Hoe gaat het met iedereen? Hopelijk allemaal goed!

@rianne, hopelijk gaat het vandaag beter met lijnen!

@kaatje, wat jammer dat je balansdagje niks geholpen heeft :(
    Leuke foto's van je huisje!

@zustertje, mooi hoor!

@hvj, gezellig dagje, maar idd wel vermoeiend! Ben je nog steeds zoveel misselijk? vervelend is dat..

@beschuitje, zo moet je het doen he, lekker op vakantie en dan ook nog lichter terug komen!! knap hoor!

@mve, leuke foto van Esmee!

@melanie, trouwkaart ontwerpen lijkt me erg moeilijk, hopelijk wil die vriendin hem ontwerpen en wordt hij dan ook naar je smaak ;)

@moppie, hoe gaat het meid? alweer 15 weken zwanger ziek ik :)

Hier gaat alles zijn gangetje, aftellen tot de vakantie ;) maar ik heb pas eind augustus vrij..
    En wat een weer vandaag! pff.. hopelijk is het straks beter.

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Patriesja, nou en of het vermoeid was maar wel heel leuk. Ja hier nog steeds misselijk, nu ook en weet me dan geen houding te nemen.

@Kaatje, mooie foto's van jullie slaapkamer.

@MvE, echt een leuke foto van Esmee genietend van haar watermeloen.

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Jeetje wat vervelend meid, ik ken het, je hebt honger, maar je wordt overal misselijk van :( hopelijk gaat het snel over.

10. Neentje

Neentje Niet meer actief

Nou hier net mijn 'ontbijtje' overgegeven, voel me niet meer misselijk maar nu wel hoofdpijn dus ga ff liggen en hopen dat het straks beter is om te kunnen eten want heb weer honger.
    Maar eerst de kleine op bed leggen om te slapen.

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedenmiddag dames

ik ben er vandaag ook weer!
    al een drukke ochtend gehad:

verzorgd, gepoetst, opgeruimd, hond uitgelaten in de ******REGEN en 2 rollluiken in elkaar gezet voor mijn pa en zometeen boodschappen doen en hopelijk bellen ze nog om te werken!

Hier was de weegschaal hetzelfde als vorige week woensdag (sindsdien niks eraf of erbij) 84.2 en word aanstaand woensdag voor de 2e keer opgespoten (hopelijk merk ik er dan meer van :D)

@kaatje jammer dat er na je balansdag niks af is!
    @beschuitje welkiom terug en dan ook nog lichter!!WOWWIE!!!
    @zustertje fijn dat je weegschaal zo lief was!!

Heb de rest nog niet bij gelezen (zijn meer dan 10 pagina's)!!

Jullie plannen voor vandaag??

Mijn menu:

O: 2 beschuiten met kaas en glas karne melk
    T:water
    L: yoghurt met veel fruit (aardbeien, appel, banaan mandarjin en perzik)
    T:water
    A: aardeppelen met kipfilet en een salade
    T: water en 2 rijstwafels

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Mijn planning is helemaal in de war net gebeld met een vriendin ruim kwartier lang :D
    Nu eerst even boterhammen eten

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Goedemiddag dames.. Hier druk druk druk.. dus geen tijd op te reageren..Kom ik vanavond even doen!

Erwin is bezig met de gordijnroede te bevestigen, ik ga zo de gordijnen afspelden en dan omzomen..

De weegschaal was vanmorgen ontzettend lief.. 73,4.. ben weer lekker aan het zakken!:D

Menu:

O: kwark met muesli
    T: 1/2 plak snelle jelle
    L: stukje pizza
    T: aadbeien en appel.
    A: sperziebonen, aardappels en vissticks.

990 totaal.. Dus misschien vanmiddag nog wat lekkers, even kijken!;)

14. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier ook een lieve weegschaal ! ondank dat ik wat meer aan het eten ben .. gaat dus goed !!
    al vind ik het super moeilijk wat ik nu meer moet pakken ..
    vanmorgen de sportschool op gaan zeggen .. ik krijg het gewoon niet voor elkaar hoor
    mama huisvrouw werkende vrouw nog een leuke vrouw voor vent zijn vriendin .. te veel te doen en we gaan weer verder met verbouwen ! dakkapel komt er over een maand aan
    opnieuw inschrijven kost 10 euro da's goedkoper dan maaaanden betalen en niet gaan !!

MvE owww druk dagje en lieve weegschaal !
    foto van je gordijnen straks he

zustertje lekker aan de foon zitten beppen dus ! eet smakelijk
    en lieve weegschaal

kaatje komt goed ! er is morgen vast wel wat af ..

beschuitje welkom terug en wat supe dat je zelfs bent afgevallen op vakantie !! zie je wel dat je het kan !!

dani jammer dat er niks af is op naar volgende week dan maar he !
    en mooi menu voor vandaag

ik zal eens gaan tellen op hoeveel C ik zit ..
    zal niet te veel zijn vandaag ik hou op maandag standaard balansdag !
    heb de hele koelkast weer vol liggen met groente en fruit voor de hele week ! we kunnen weer vooruit !

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemiddag meiden.

Hier ik weer!
    Drukke dag gehad gisteren dus kon niet eens online komen.
    We hadden familiedag, zijn naar terherne ( kameleondorp ) geweest.
    Ik had er weinig zin in, maar ondanks dat was het een leuke middag en Esmee heeft genoten. En dat is voor mij voldoende om het zelf ook leuk te hebben.
    S'avonds gegeten bij de pizzeria, niet echt geslaagd.
    Het eten was lekker, maar het duurde verschrikkelijk lang!!
    Ons voorgerecht waren ze vergeten en toen we het eindelijk na een uur kregen was er een probleem, ze hadden niet voldoende brood meer. Dus inplaats van 6 mandjes kregen we 3!
    Iedereen kon 1 reepje brood nemen ( voor mij weer een voordeel :p ). We kregen de pizza en ik had al een vreemd voorgevoel dat ze een pizza vergaten en ja hoor...... iedereen pizza, behalve 2 zwangers van mij. Dat is zooooooo lullig!!!!
    Toch was het wel lekker! Maar daar gaan we dus niet weer heen!! Slecht slecht slecht!!!

Qua eten gister prima.
    Kon mijn hele pizza niet op, dus manlief heeft een kwart van mij gehad. Veel water gedronken voor mijn doen ;), klein stukje oranjekoek bij de ijsthee! Veel gelopen en bewogen en vanmorgen ....... 0.5 kilo lichter :D.
    Dus in totaal aangekomen +2.5 :). Helemaal happy mee.

Het weekeinde heeft een einde aan mijn vakantie gemaakt!
    Vandaag weer werken, heb een late dienst van 16.00 tot 22.00 uur.
    Alleen ga wat later heen omdat ik even naar huisarts moet om 16.30 uur. Al een erger ochtend gehad.
    Drie weken geleden net een kuur gehad voor mijn longen die weer vol zaten en nu komen de klachten weer. Longarts blijkt vakantie te hebben en toen ik vroeg om een andere longarts werkten hun niet zo. Moest eerst overleggen met de huisarts en deze zou dan de afdeling longziekten moeten bellen en overleg moeten plegen :x. Gadverdamme!!! Ben in het ziekenhuis onder controle, hun zouden er voor me moeten zijn en niet de huisarts. Assistent van mijn huisarts vond dit ook belachelijk en heel stom. Net telefonisch spreekuur gehad en huisarts wil me even zien. Dus daarna meteen door naar mijn werk.

@Mamavesmee, "last house on the left" is een spannende film he.
    Wij hebben hem ook gezien paar weken geleden. En zo, druk met de gordijnen bezig dus. Ben heel benieuwd naar het resultaat.
    En flink geshopt ook haha, lekker is dat he. Wilde ook wel weer kunnen, maar nog even 15 weken wachten tot de bevalling :p.

@Kaatje, mooie slaapkamer zeg! Ziet er super romantisch uit met die rode kleur.

@Beschuitje, zo, leuke vakantie gehad? En nog afgevallen ook, dat is altijd mooi!

@Emma, je sportschoolverhaal is de mijne! Om die redenen heb ik hem opgezegd. Met mijn gezin en werk krege ik het niet voor elkaar om ook nog te sporten. Werk al vaak 3 late diensten, het is ook erg lekker een paar avondjes thuis te zijn. Toen we Esmee nog niet hadden ging ik vaak s'ochtends. Maar goed, dat is nu met de kleine meid ook niet meer te doen. Ga niet oppas zoeken omdat ik wil sporten. Heb nu zumba thuis en als de kinderen op de basisschool zitten kan ik in de ochtend wel weer sporten.

Mijn dagje:
    O: 2 meergranen beschuiten met hagelslag.
    T: niets, laat ontbeten.
    L: 3 boterhammen, 1 met balans smeerkaas, 2 met vlokken, kopje soep.
    T: fruit.
    A: ?

Ga zo voor manlief even pannenkoekenmeel halen, Esmee en hij eten pannenkoeken. Ik haal even een maaltijd op, geen zin te koken eigenlijk. Moet even zien wat ik ophaal voor mezelf.

Zo, vloer is droog, flesje water leeg en nu weer even aan de slag in huis. Laatste dingen opruimen, boodschapjes halen, tas inpakken!!

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Iedereen druk aan het poetsen, ik ben nog geen stap verder. Hoofdpijn begint te minderen gelukkig en het misselijkzijn is weer op de achtergrond.

Tot nu toe binnengehouden:
    Kuipje appelmoes 100gr
    Paar slokjes appelsap
    3 kwart appel
    Cup a soup groente
    3 crackers met kaas

Vanavond nog een salade nemen en that's it voor vandaag.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    half bijgelezen ( sorry ) en geen tijd om te reageren ( nog meer sorry ) maar zag dat butterfly last van haar longen heeft. hoop dat het snel weer minder wordt.

18. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    butterfly gelukkig is het gister toch meegevallen ! en idd jammer dat het zo loopt in een restaurant/pizzaria ! als ons zoiets overkomt ga ik meestal ook niet meer .. vindt dat erg jammer
    en hoe was het bij de arts ? zou je wel gaan werken als je niet zo lekker bent !!
    en werk ze voor straks ! doe het maar rustig aan
    en knap joh nu pas 2.5 kilo aangekomen ! echt super ... jij bent straks slanker na je zwangerschap dan ervoor hoor !

Hvj
    doe jij maar eens rustig aan ... poetsen kan altijd nog ! je hebt ook geen eten meer binnen daar krijg je ook hoofdpijn van hoor

hier net een mini snicker op
    hij was LEKKER maar zo mini haha
    ik heb geprobeerd om er zo veel mogelijk hapjes van te nemen maar na 4 was hij toch echt helemaal verdwenen..
    zou er nog 10 lusten maar goed dat doe ik maar netjes niet
    had zo'n honger... zou gerust nog een zak chips op kunnen .. doe ik ook maar niet !

19. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Butterfly, beterschap meid en doe het rustig aan! Netjes maar 2.5kg, slanke zwangere.

@Emma, zit nu aan een fles water en de hoofdpijn begint ietjes te zakken. Ik zit nu nog vol van mijn cup a soup en crackers, als ik nu iets neen dan kan ik het er allemaal weer uit gooien. Hmmm lekker die snickers, juist omdat ze mini zijn neig je snel meer te nemen haha.

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    ow ik wil ook chocolade !
    ( hoe bedoel je ik zit aan het end van mijn cyclus )

Share This Page