Lunch is geworden ( crea van mijn man ) 2 broodjes, 1 hamburger, daaraop een half gebakken eitje en augurkjes. Beetje mayo erop!! Het was heeeeerlijk . Een beschuitje laat ik nu, neem ik denk ik bij de thee vanmiddag met een stukje fruit.
Butterfly, iig wel fijn dat je nu een huisarts hebt die verder kijkt dan zijn neus lang is Hoop dat ze toch vinden wat je echt hebt zodat er ook iets aan gedaan kan worden. Nu over naar het ziekenhuis dus, zolang je je daar zelf ook goed bij voelt is het prima toch. Getsie een ei op een hamburger, dat lijkt me nou weer niet lekker. Mijn lunch: 2 br. Boterhammen, plakje 30+ kaas en een plakje spaans gehakt en dan onder de grill. Lekker !
Hoi meiden, internet op werk doet het.. haha menu van vandaag: ontbijt: 250 gr optimel yoghurt tussendoor: mueslireep en een kiwi, Lunch: bruine pisolet met huzaresalade en een beker optimel drink Tussendoor: kiwi en een stukje kruimelvlaai, Vanavond een bord spaghetti en bolognaise... heerlijk. Kom dan in totaal nog onder de 1000 kcal.. moet dit van mijzelf aanvullen tot 1200 kcal... lekker vanavond iets bij de borrel... vanavond even goed reageren..
@Butterfly, ik hoop dat ze wat kunnen vinden in Leeuwarden. En goed dat je terug naar de gyn gaat ter controle. Ja meid ben nog steeds zo misselijk, had ik bij de 1e zwangerschap helemaal niet. Hmm hamburger met een eitje erop, klinkt niet echt lekker maar ja als jij ervan genoten hebt doet het er niet toe. @Annemie, mooie menu en geniet van je kruimelvlaai! @Hier, net thuis. Heb ff een frisse lucht genomen met de kleine, zijn achter ons huisje naar de speeltuin gegaan. Nu zit ze tv te kijken en mama bijkomen, want heb hoofdpijn. Vandaag: O: 3 crackers met smeerkaas, kop cup a soup groente T: glas water met scheutje ranja, appel L: boerenomlet met schijfjes tomaat T: ??? A: ???
hoofdpijn, bandenpijn, steeds aan het niesen wat me nog meer bandenpijn geeft... ow en had ik al gezegd dat ik me zwaar k*t voel? grrrrrrrrrrr......... sorry... zit in een enorme dip... O: vanilleyoghurt met muesli T: - L: 2 bamikroketten en beetje patat, mayo, ketchup T: fruit? A: ?? net nat gras aan het maaien geweest, ging vrij moeizaam... vriend kwam ffies thuis om de bladhark te brengen en die heeft de heg voor me geknipt. zal zo alles even aan gaan harken, dan is dat ook weer gedaan. daarna stap ik op de motor, ben het even helemaal zat hier. heb geen zin om me zo k*t te voelen :x kl*te situatie hier... heb het er echt mee gehad. ben in zo'n rothumeur dat ik mn tas gister heb gepakt en op t punt stond om weg te gaan. vraag me alleen maar af of dit nou echt is wat ik wil - een kleine met hem... heb t helemaal gehad hier
@Moppie, balen dat je je zo *** voelt meis. Hoop dat het gauw wegwaait en je je weer lekkerder in je vel voelt, denk dat je hormonen ook een portie bovenop doen dus doe het rustig aan en doe waar jij je goed bij voelt. Dikke knuff lieverd!
Zo daar ben ik weer, de vakantiewas is zo goed als klaar. Moet nog wel de strijk afmaken. Wat een boel altijd hè? Kan je nagaan, we zijn maar een 8 dagen geweest. Nou ja het zit er weer bijna op met de rommel in huis. Jammer dat je altijd weer zo snel vergeten bent dat je weggeweest bent. Vriendlief is de auto naar de keuring brengen en meer van dat soort klusjes. Ik ben nu helemaal in mijn perfecte manier van afvallen. Ik las net iets over meer eten..ik eet nu rond de 1350 cal per dag en dat werkt echt veel beter dan dat ik me uit honger. Voorheen at ik zo'n 900-1000 cal en nu gaat het met veel makkelijker af. Gister een hometrainer gekocht dus nu gaan we echt knallen hahaha... Zustertje wat een rotreactie van je schoonmoeder zeg:x ! Pff ik zou er ook wel even klaar mee zijn. Kan me voorstellen dat je nu wel extra zin hebt om even weg te gaan .Heerlijk joh, lekker samen genieten van je man. Butterfly wat vervelend dat je je zo ziek voelt elke keer. Dat is echt geen pretje. Fijn dat er nu goed naar gekeken gaat worden ,wie weet komt er wat uit. Liever te weten wat er aan de hand is dan zo te blijven tobben denk ik. Moppie wat is er allemaal aan de hand meid, heb je stress met je mannetje gehad ? Heb ik dat gemist of ben je het gewoon even allemaal zat en is het morgen weer over ? Waai lekker uit vandaag en wie weet knap je er van op. * geeft een dikke zoen * Annemie je lunch klinkt errug lekker onder de grill hmm...Ik heb gewoon maar drie bruine boterhammen op. Haha was ook lekker hoor, als je aan het lijnen bent smaakt alles lekker lol Ehm..verder weet ik niet meer op wie ik allemaal wilde reageren oeps sorry...heb het wel allemaal echt gelezen..
Moppie, voel je je zo k*t door de klachten van de zwangerschap ? of begrijp ik nu uit je berichtje dat het niet zo lekker loopt met je vriend?
@Butterfly heftig hopelijk kunnen ze iets vinden in het ziekenhuis! Sterkte er mee! Vanmorgen is mijn schoonzusje (en ook een hele goede vriendin van mij) naar der ouders geweest om te poetsen eigenlijk zou ik meegaan maar zag ik echt niet zitten. En zei heeft een hartig woordje met der ma gesproken (ze had het zo niet bedoeld zegt ze) maar het komt zo ROT over het blijft ook heel de tijd door mijn hoofd spoken.... Ze weten dat we in april naar de HA zijn geweest en nu al 2 jaar op ons kindje wachten ze hebben zelf ook 1,5jaar moeten wachten totdat ze zwanger waren dus een beetje meeleven zou wel fijn zijn. Mijn schoonzusje heeft ook gezegd als je zo iets tegen mij zou zeggen zou ik ook WOEST zijn je praat over hun kindje (jullie kleinkindje) en niet over een voetbal die het doel mist!! Ze zouden ons nog bellen of langskomen ik ben heeeeeel erg benieuwd.
HVJ.. je hebt tot nu toe een moeizame zwangerschap met veel klachten of niet? Vervelend hoor! Je hebt groot gelijk dat je even lekker nog een dagje bij huis blijft.. Vraagt de kleine meid nog om de borst of is het nu "klaar"? Je menu ziet er tot nu toe goed uit. Zustertje.. Jammer voor mij dat er niets voor je bij zit. De meeste leuke dingen zoals tuniekjes en jurkjes kan ik nog wel aan. En in de winter met een maillot en bolero/vestje. Dus de basics gaan nu weg! Lekker is dat, een grote schoonmaak.. Waar gaat de reis heen? Frankrijk is het toch? En lekker uitgeslapen vandaag, fijn dat je man zijn werkuren zelf kan bepalen. Kaatje. foei, films downloaden! haha.. Je hebt groot gelijk. Wou dat ik daar handig in was. Lekkere lunch heb je! Butterfly,, de diagnose klinkt i.d. niet leuk zeg! Hopenlijk valt het allemaal mee na de onderzoeken die je in Leeuwarden gaat krijgen . Gelukkig wordt er nu actie ondernomen meid!! Fijn dat alles goed is met het meisje in je buik en toch onder controle van de gyn.. Misschien wel beter i.d.! Het jasje is maat 92 maar valt vrij klein vind ik zelf.. Esmee heeft hem alleen de herfst periode maar aangehad daarna was ze er al uitgegroeid. Zal eens kijken naar een foto waar ze de jas aan heeft. Vind het ook altijd weer lekker om na de vakantie te werken, je menu ziet er prima uit meid.. Druk in huis bezig.. hier ook alles al weer netjes. Annemie.. Mooi maar toch lekker menu! Je draai gevonden op je werk? Moppie.. jeetje wat een toestand, dat alles door je schoonmoeder? Misschien heel hard maar ik zou je vriend voor de keus stellen, wie is er belangrijker je schoonmoeder die zichzelf constant opdringt en jou daarbij passeerd en pijn doet of je vrouw en kindje? Sommige mannen hebben het zo zwart/wit nodig. :x Dikke knuffel meid.. pb staat open hoor! Oja, en je steld je niet aan.. Jij voelt je zo en gevoelens moet je serieus nemen, ookal barst je van de hormonen! Beschuitje.. Pfff houd op! Dat is het nadeel van vakantie, de zooi die je weer mee terug neemt. Je man dus bezig met wat klusjes in en om het huis.. Moet ook altijd weer gebeuren he? Je eet dus rond de 1350 en beweegt er wel goed bij? Dan lijkt me dat i.d. goed te doen! ****** Vanmorgen lekker geshopt bij intratuin en goed geslaagd. Altijd weer leuk wat nieuwe spulletjes voor in huis. Bij Intratuin alleen een kopje koffie en klein koekje gehad. De logeertas voor Esmee is ingepakt, de was hangt aan de waslijn en net nog snel wat boodschapjes gehaald en een kleinigheid voor mijn schoonouders omdat Esmee blijft logeren.   T: 150 gram meloen en een koekje. L: 2 boterhammen met achterham, cup a soep helder en een beschuitje met muisjes. T: Straks neem ik een appeltje denk ik.
@Mamavesmee nu gaan we 1 week met mijn ouders naar duitsland toe dan moeten we weer 4 weekjes werken en dan gaan we met vrienden en hun dochtertje voor 2 weken naar Zuid Frankrijk
zat er idd net wel ff aan te denken om die kant op te gaan, maar heb alleen de motor en pas niet meer in leren pak dus kan maar half beschermd motorrijden...
@Butterfly: Sorry had je verhaal gemist tijdens mn ego bui Heftig zeg, hoop dat ze je in Leeuwarden wel verder kunnen helpen! Wel fijn om te lezen dat alles goed is met jullie kleine meis
hm doe het dan maar niet meid,is teveel risico voor jou en de kleine,doen we het een andere x ok?? Knuffel ook voor butterfly