10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Zustertje, fijn dat je schoonzus het voor jullie opnam en met d'r moeder heeft gepraat. Ben benieuwd naar het vervolg. En toe maar naar Duitsland en daarna naar Frankrijk, het is jullie gegund!

@MvE, ja idd een zware zwangerschap ivm de 1e. Ik hoop dat het gauw over is met die kwaaltjes en ik kan genieten van mijn zw. Heb ik dat niet verteld over bv, nadat ik haar had opgehaald bij mam bleef ze erom janken bij het zien van mij. Ze sliep er nachten niet van, hoe ik ook haar afleidde dus toen maar aan toegegeven en weer de borst terug gegeven. Ze drinkt nu nog 2 á 3x, ik had nog melk en zij de behoefte dus dacht why not (doordat de privéomstandigheden weer goed zijn voelt het ook niet meer aan als een last dat bv geven).

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

HVJ.. nee, dat had je niet verteld. Ging het niet lekker tussen jou en je vriend? Fijn dat het nu allemaal weer goed gaat.

3. Neentje

Neentje Niet meer actief

Heb echt een zeefpan in mijn hoofd, denk dingen te hebben verteld wat niet zo is of vergeet de helft pfff.
    Nee het ging idd niet goed, maar nu is het rustiger.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zustertje, goed dat je schoonzusje haar mond heeft open getrokken. Ben benieuwd of, en wat je nog hoort van je souders

Mve, is niet moeilijk als je het juiste programma hebt ;)

Ga nog even met de hond naar de brievenbus en dan met Levi op de fiets naar de hema

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Getsie hier echt geen trek in aardappelen met prei, dus ga zo aardappelschijfjes snijden en frituren (sttt) en bak dan mijn slavink erbij.

6. MamavEsmee

HvJ.. Vervelend dat het niet goed ging. Inmiddels dus wel weer. Gelukkig maar!

Kaatje.. Gekookte prei is bah! Wat wel lekker is.. Aardappelen koken, puree maken met wat melk, knoflook en peper en zout, prei roerbakken met kerrie en gehakt.. Dat in een ovenschaal, puree er op en dan in de oven.. Jummie!:D Ook erg mager!

Moppie.. Hoe is het nu, weer wat rustiger geworden in je koppie?

Esmee is bij mijn schoonouders en wij hebben inmiddels het eten op.. Vanmiddag nog even bij mijn broertje geweest, die is bezig met het opknappen van de tuin. Erg mooi geworden.

Ik kom laag uit vandaag..

T: appel ( 60)
    A: 2 pittabroodjes met 125 gram shoarma ( per 100 gram 125 calorieen onbereid en bereid zonder boter dus qua calorieen erg laag!! :D) en een sauslepel curry.. ( 422)

Totaal: 916.. nog genoeg om me vanavond misselijk te eten!:)

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier kreeg de middag een iets andere leukere wending.
    Ze belden dat de bank er nu echt was, dus wij meteen Esmee naar schoonmams gebracht en de bank gehaald. Staat op de kar nog.
    Mannetje is friet aan het halen en dan straks komt mijn zwager helpen tillen en sjouwen :D. Dus vanavond staat ie dan eindelijk!!!!!

We zijn net weer thuis en de aardappelen en sperziebonen verschuiven we naar morgen, en dan nu straks friet.
    Tsja, geen zin en tijd meer om nu te gaan koken. Kwam allemaal zo onverwacht.

@Moppie, meissie.... wat is er allemaal aan de hand bij jou? Vergeet niet dat de hormonen ook met je op de loop gaan he. Je wilt niet weten hoe mijn buien tegenover mijn mannetje zijn.

@Mamavesmee, heel veel plezier bij de film en geniet van het misselijk eten hahaha.

@Zustertje, het is dus gezegd tegen je schoonmoeder. Weet ze in elk geval wat voor gevoel ze je heeft gegeven!

Wij gaan zo eten, en dan weer spits!
    Esmee in bad, opruimen en bla bla bla bla!!!!!!

Tot latersssss

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    mve, klinkt lekker ! maar ook daar heb ik nu geen zin in om het te maken ;) Heb er aardappelschijfjes van gemaakt en dan straks lekker in zonnebloemolie

Butterfly, super dat de bank er toch nog zo snel is

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmiddag dames

Ben net thuis!
    Heb vandaag gewerkt met mijn pa omdat mijn broertje weer voor veel problemen/stress zorgt! en hij toch echt iemand nodig had!
    Dus ga nu even douchen en koken voor mijn nog steeds zieke mannetje en daarna kom ik even proberen 10 paginas bij te lezen!

Weeg schaal was vandaag wel lief 83.6 dus 600 gram eraf :D

Mijn menu:
    O:2 beschuiten met smeerkaas
    T;water
    L: 2 boterhammen met kaas
    T: water
    A: even kijken want eet alleen
    T: waterijsje en water

Hoe was jullie dag? en de weegschalen??

@butterfly gelukkig dat de bank er nu ehct is! laat de friet smaekn en ben benieuwd naar de fotos van de bank
    @Kaatje laat je aardappelschijfjes smaken
    @zustertje hoe gaat het vandaag met jou? nog wta van je schoonmams gehoord?
    @HvJ hoe is het vandaag met jou? alles binnengehouden en weer goed kunnen eten? of nog steeds zo erg?

@de rest sorry ben nog niet bijgelezen

@nieuwe telefoon had even een vraag heeft iemand hier de sony ericson vivaz pro? zo ja hoe is die in gebruik enz?

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Hoi meiden

Alles goed met iedereen? heb een beetje vluchtig alles doorgelezen!

@annemie, oh dat wordt idd nog een heel georganiseer, maar komt vast goed! hebben jullie een grote auto ;)

@mve, ik ben 'komt een vrouw bij de dokter' aan het lezen, oh wat een zielig boek :( heb al wat traantjes gelaten..

@moppie, vervelend meid, dat je je zo rot voelt en bandenpijn kan echt heel pijnlijk zijn :(
    Komt goed allemaal!! Rustig aan he! dikke knuff!!

@zustertje, wat goed dat je schoonzusje er wat van gezegd heeft!

Sorry de rest heb ik allemaal nog niet echt gelezen!

Wij zijn vandaag gezellig naar ballorig geweest, was erg leuk!
    tja.. voor kids een paradijs ;)

11. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Een citroen Xsara, dus dat is lekker ruim met z'n tweeen.

Pff, wat kan er in 1,5 uur dat je thuis bent veel gebeuren. :(

kom ik thuis uit werk, ligt er een stapel rekeningen op tafel, dat wil je niet weten... We zijn in januari verhuisd en in ons apartement is een vluchteling komen wonen die geen nederlands kan... lekker makkelijk. Nu bleken er heeel veel rekeningen van de nuon bij te zitten... kon wel janken,... (ruim € 800,- :$ )

Nuon gebeld... gelukkig een regeling kunen treffen en incassobureau wordt op de hoogte gesteld... dat gebeurt ons nooit, betalen altijd rekeningen optijd... en nu dit...

Toen kwam de auto nog even terug van de APK.... ja hoor, 2 nieuwe banden....:$:$ (gelukkig kunnen we die ook in termijnen betalen want ik wil echt op vakantie>..) verder wel alles goed, dus we kunnen veilig naar duitsland...

kom straks nog even kletsen... moet nog eten :) wat ruikt die spaghetti heerlijk!

12. MamavEsmee

Annemie.. Wij hebben voor zulke onvoorziene uitgaven altijd een spaarpotje achter de hand. Misschien ook handig voor jullie. ;) Eetze!

Kaatje.. Haha.. gewoon zin in vet!:D

Patriesja.. Durf niet aan het boek te beginnen.. :) Ballorig is i.d. een paradijs voor kinderen. Esmee vind het prachtig!:)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Annemie, au slecht voor de portemonee die rekeningen. Gelukkig is er met de Nuon altijd wel wat te regelen

mve. Jep en het was lekker !
    Hoofdpijn is ook gelijk over. Soms snakt je lichaam er gewoon ff naar

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Annemie: Zo, leuke tijd heb jij in het vooruitzicht! Balen zeg die achterstallige rekening. Fijn dat je een regeling hebt kunnen treffen. Altijd balen, zo’n financiele tegenvaller!

@ Kim: Weekendplannen? Zaterdag 2e feestlocatie bekijken, Zondag verjaardag van vriendinnetje :D

@ MamavEsmee: Veel plezier bij de bios!

@ Hvj: Balen meid, dat je je nog steeds zo *** voelt. Hoop dat het snel beter gaat!

@ Butterfly: Jeetje das heftig. Hopelijk kunnen ze in Groningen wel vinden wat het is. Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Heb je nu wel een kuur gekregen om je voor nu verder te helpen? En, fijn dat de bank er nu echt is! Wel foto plaatsen he ;)

@ Moppie: Balen dat je je zo *** voelt meid! Hoop dat het snel wel wat beter gaat! Knuf!

@ Beschuitje: Super dat je DE manier hebt gevonden om lekker af te vallen! ;)

@ Zustertje: Fijn dat je schoonzusje met je schoonmoeder gepraat heeft. Hopelijk komt er nog een sorry! (op zijn minst) Lekker hoor, die vakantieplannen!

Hier ook weer terug van het werk. Wel lekker gewerkt. Het was niet zo druk, en zelf gezellig (lang geleden)… Ben wel helemaal van de wap. Ben normaal op Dinsdag vrij, maar deze week (ivm collega’s die op vakantie zijn) ben in Donderdag vrij. Even wennen…

Mijn menu van vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram muesli

T: 1 appel
    1 kiwi
    1 chocobiscuittje (ze zijn nog steeds niet op L )

L: 3 meergranenboterhammen met;
    45 gram kip-kerriesalade
    1 cup a soup tomaat

T: niks

A: 150 gram bistro aardappels
    1 tartaartje
    Schaaltje sla met een magere dressing, ananas en komkommer
    1 lepel halfvolle frietsaus
    1 lepel curry

Totaal van 1119 kcal. Misschien pak ik zo nog wel een raketje.

Vanmorgen was ik 6 ons lichter dan gisteren :D Maar nog wel 4 ons zwaarder dan Vrijdag L

Liefs

15. MamavEsmee

Melanie.. Mooi menu meid! En fijn dat je weegschaal vandaag weer lief was.. :)

Ik ga lekker douchen, tutten..

16. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    @ mamavesmee, wij hadden ook wel zo'n spaarpotje maar aangezien ik in januari mijn ban was verloren is daar weinig meer van over, en we willen wel lekker op vakantie... Maar het komt goed... weet ik zeker..
    @ kaatje, zeker weten, aardige vrouw had ik aan de lijn...
    @ melanie, financiele tegenvaller haha, goed bedacht...

@ hier, net spaghetti op. alleen wat meer dan gepland was... nu aan de 1150 kcal dus hartstikke netjes... Hoop dat ik het vanavond zo ga redden zonder iets te eten... lekker bakkie thee zetten denk...

( goed idee melanie, een raketje...)

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @annemie, balen altijd al die onvoorziene kosten :( gelukkig kan het in termijnen.

@mve, ja ik heb nog niet eens zoveel gelezen en ik houd het echt niet droog! komt ook omdat het nog jonge mensen zijn met ook een klein kindje :( s

@kaatje, volgensmij is af en toe wat vet ook helemaal niet zo slecht ;)

@melanie, ja erg he als je vast werkdagen opeens wisselen, dan heb ik ook de hele week, dat ik niet meer weet welke dag het is ;)

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

pffff ben zenuwachtig mijn schoonouders zijn zo hier :)

Kom straks kletsen denk ik ;)

19. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    succes meis, Je schoonzusje heeft dus toch wel even gekletst met je Sma... ;)

ben heel benieuwd... Ik denk aan je !

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Zustertje, het is juist goed dat jullie het er even over hebben al is het ook heel erg moeilijk!!! Komt helemaal goed en je zult zien dat het allemaal reuze mee valt en juist oplucht. Laat ze maar eens zien hoeveel verdriet ze jullie hebben gedaan!!

@Annemie, dat is inderdaad even flink balen!!
    Als je net in een woning woont willen de kosten wel eens hoog uitkomen na de eerste afrekening. Dat hadden wij met onze huurwoning. Pffff 600 euro toen, dat is balen als je er niet op rekent. We zitten nu expres extra hoog, krijgen dan vast veel terug :p. Gelukkig kon je een regeling treffen!!

@Er komt een vrouw bij de dokter..... ik heb zitten janken bij de film zeg....vreselijk! Heb het boek nog niet gelezen,wilde dat wel graag doen nog. Maar heb eerst nog voldoende te lezen liggen ;).

@Melanie, ja voor nu weer een kuur! Daarom ga ik nu naar de verloskundige in het ziekenhuis. Ik moet de laatste tijd weer teveel medicatie hebben en het voelt beter om nu goed onder controle te zijn. Esmee moest om deze redenen ter observatie in het ziekenhuis blijven toen ze is geboren. Puur om te kijken hoe ze zou reageren.
    Dus ben bang dat ons dat weer staat te gebeuren en dan blijf ik ook weer in het ziekenhuis.

Deel Deze Pagina