Zustertje ik hoop dat het goed gekomen is met je schoonouders ? Waarschijnlijk zijn ze er nog .. Melanie ik ben idd heel blij dat ik nu DE manier heb gevonden om te lijnen. Mamavanesmee ik sport nu elke avond op de hometrainer een half uur voor de tv en probeer zo tegen de 300 cal te verbranden. Sportief he pff ik kan er zelf ook nog niet zo bij. Moet me er wel toe zetten hoor steeds. Moppie hoop dat het weer ietsje beter met je gaat ? Dani ik blijf me echt verbazen over jouw menu. Alleen maar water als tusendoor pfff dat zou ik niet trekken hoor. Denk je niet dat je te weinig eet ? Of vind je dat ik me bemoei dan zeg ik niets meer hoor hihi...zie het als advies Hier lekker witlof gegeten met een kipfiletje. Was heerlijk, heb het nu zwaar. Vriendlief is sporten en ik heb de neiging om de kasten open te trekken brrr niet doen !! Voor het eerst eigenlijk dat ik nu snak naar iets lekkers weer...
@Melanie, we hebben geloof ik dezelfde smaak wel een beetje boel . Wij wilden al een heeeeeeeele tijd zo'n bank! Toen we net samen woonden hadden we daar het geld gewoon niet voor. Dus we hadden een goedkoop bankje en die hadden we nu nog. En omdat we nu verhuisd zijn hadden we iets van: we mogen nu ook best een nieuwe bank hebben. Hij was alleen een keer zo duur dan wij in in de planning hadden voor een bank. Maar goed, hoeven we eerst niet weer. En ik ben er mega blij mee . Nu willen we nog canvas foto's aan de muren hangen. Als ik 30 weken zwanger ben wil ik graag een fotoshoot doen met mijn gezin en mijn zwangere buik. Deze komt dan te hangen boven de schoorsteenmantel. En boven de bank willen we straks 2 canvas foto's van de kinderen hebben. Ik denk van beide meiden een babyfoto ofzow. Maar goed, we moeten dus even wachten tot de bevalling hahaha!! De woonkamer is vrijwel klaar nu. Alleen nog een nieuw eethoek, maar aangezien dat ook een dure smaak is voor ons doen we dat volgend jaar maar.
Super mooi butterfly lijkt best op onze bank al is dat echt aan alle 2 de kanten zo een mega stuk! Maar wij zijn er na 2 jaar ook nog super blij mee. Schoonouders zijn weer weg en het is weer helemaal goed. Mijn smoeder had het niet gezegd om ons te kwetsen (wisten wij ook wel maar voor ons voelde het zo ROT) Maar ze hebben netjes hun excuus aangeboden enz en voor ons is het nu echt goed. Weer een zorg minder
Hormoontjes... Idd, dat plus stress plus nog een aantal factoren is moppiemonster... vers gebakken chococake doet wonderen... o: v-yogh. met muesli l: 2bami kroketten met paar frietjes a: halve pizza - chococake met slagroom, druiven en frambozen... waardeloos menuutje... morgen weer werken dus dan keurig 3-4 bbh met kaas, cup a soup, fruit en avondeten... @zustertje: hoe ging het? @butterfly: mooie bank!
@ Butterfly: Dat idee heb ik ook ja! Lijkt me ontzettend mooi, zo'n fotoshoot tijdens de zwangerschap. Leuke ideeen. Hier ook een ontzettend dure smaak wat meubels betreft. Wij hebben ook alles in etappes gekocht. Nu is het qua meubels helemaal zoals ik wil (alleen een beetje spijt van de bank). Alleen de linnenkast op de slaapkamer komt begin oktober nog. Maarja... nu wil ik weer een andere kleurtje op de muren, alles laten stucen, houten vloer en het liefst ook openslaande tuindeuren. Maar dat zal allemaal moeten wachten tot na de bruiloft. Je kan nou eenmaal niet alles tegelijk! @ Zustertje: Fijn dat alles uitgepraat is meid!
Mooie bank hoor! @ zustertje, fijn dat alles is uitgepraat... Wij gaan lekker een duffe film verder op bed kijken... slaap lekker allemaal ! (ps. aan mijn menu kunnen houden, alleen nog een halve liter water gedronken..)
@butterfly, mooie bank! lijkt erg op die van ons wij hebben een zwarte hihi en zit oooh zo heerlijk!! @zustertje, wat fijn dat alles uitgepraat is! @moppie, chocoladecake doet idd wonderen!! moet kunnen hoor een keer! Truste iedereen!