Butterfly..mooie bank meid, lijkt veel op de onze, wij hebben hem in het bruin.. Die van jullie is wel een stuk groter! Kaatje..Wat voor lekkers heb je gehad? Moppie.. gelukkig kon de chococake je troosten! Dikke knuf meid! Annemie.. Wel een leuke film?! Zustertje.. Fijn dat het is uitgepraat nu! ***** Heerlijke avond gehad.. de film was stuiter goed. En genoten van te veel lekkere dingen!! Tot morgen meiden!
Mogge. Hier vanochtend ongi geworden L en Ferry is jarig J Dus ga zo even brownies bakken voor bij de koffie JJJ Had vanochtend geen brood meer in huis dus hebben ontbeten met pap Vanochtend weer 2 ons eraf Mve, mijn gefrituurde aardappel schijfjes gister J Zustertje, fijn dat het nu uitgesproken is met souders
Goedenmorgen dames gister niet meer komen kletsen moest onverwachts weg! (SORRY) @butterfly wat een GEWELDIG mooie bank! is helemaal mijn smaak! @Kaatje je hebt dubbel gepost @MvE fijn dat de film zo leuk was! @Zustertje hoe gaat het nu met je? en hoe is het gesprek met je schoonouders gegaan? ja idd alleen maar water!Maar heb tussendoor ook echt geen honger als ik dan wat eet zit ik overvol! Je mag er zeker wat van zeggen hahah zo snel ben ik niet van mijn stuk te brengen! Moet zo vertrekken naar het ziekenhuis voor mijn 2e opspuiting! en daarna naar de winkel babyvoeding halen (gister geen tijd voor gekregen) moet dan van vloeibaar eten en vanavond of morgen pas weer vast!! Vriendlief ligt nog in bed!had gisteravond nog steeds hoofdpijn en misselijk gevoel en ziet nog steeds zo wit als een spook! dus hij blijft vandaag nog dagje thuis! Denk dta ik vandaag ook niet ga werken (mochten ze bellen) even dagje voor mij/ons! gister ook al genoeg gedaan! Ben gewoon niet uitgeslapen!! Dames ik ben weg zal rond kwart voor 10 10uur weer teurg zijn!!! Doeg
@Butterfly: Wat vervelend zeg dat ze niet precies weten wat het is, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! En wat een gezellige bank, super mooi! @Moppie: Jeetje meid, hoop dat je je snel beter voelt! @Zustertje: Fijn dat je schoonzusje het een en ander duidelijk heeft gemaakt. Fijn dat ze hun excuses aan hebben geboden! @MamavEsmee: Wat een leuke fotos van Esmee!! Hey meiden, Hier even snel gelezen want ik heb een beetje haast. Ga zo naar een vriendin en dan gaan we lekker shoppen in Venlo, ben benieuwd! Weegschaal was vanmorgen ontzettend lief, wat ik was aangekomen is er weer af, en zelfs nog 3 ons extra! Toen ik gister thuis kwam van mijn werk heb ik gegeten, en ben ik meteen met zware hoofdpijn naar bed gegaan. Dacht dat het vanmorgen weg was, maar ik geloof dat het weer begint, dus neem zometeen nog maar wat in voor de zekerheid... Ik lees vanavond weer bij! Fijne dag allemaal.
hoi meiden !! gister niet kunnen bijbeppen .. 12 uur gewerkt en toen ik thuis kwam waren ze aan het klussen en heb ik ook nog geholpen toen het 10 uur was ben ik gelijk naar bed gegaan vanmorgen een lieve weegschaal ! zit hier ook lekker mezelf leuk te voelen in mijn maatje 42 spijkerrok !! drukke dag voor de boeg ze komen zo de dakkapel inmeten dan boodschappen en vanmiddag op nacontrole bij de kno arts met tim dan tim naar opa en oma en vanavond ga ik gezellig weer eens uit eten met mijn vriendinnetjes !! en morgen met een kater gaan werken denk ik Zustertje meis ik heb wel gelezen van je schoonouders .. meid wat verschrikkelijk voor je ! dat was echt niet ok gelukkig hebben ze wel excuus gemaakt maar zal je nog ff een nare bijsmaak geven he ! moppie geloof dat ook jij zo'n knuffel kan gebruiken hoe gaat het nu en laat je niet wegpesten in je eigen huisje he meis .. en hoe gaat het nu tussen jou en je vent ? voor all dikke knuf het is te veel om op te reageren .. sorry...
dat klopt idd! je kan kleinere porties eten! Net terug vd 2e opspuiting en die was wat pijnlijker dan de 1e! maar oke! Hopelijk heeft het effect!! @beschuitje maakt niks1 heb het wel verteld iig
Hoop het ook ! Man ik zit mezelf hier lekker te maken. Vanochtend om 08.15 stond de brownie in de oven, Ferry is meestal rond 09.15 thuis, dus dacht lekker voor bij de koffie. Is hij er nog niet. Bel ik hem. Heeft ie nog een ritje ( taxi ) en is 10.45 pas thuis. En ik zit hier in een huis dat ruikt naar chocola !
ah wat erg zit je daar in die lucht!!! Gelukkig ben ik niet gevoelig voor chocolade (vind zo en stukje van tablet wel eens lekker maar ijs, pudding, taart/vlaai. brownies/muffins vind ik met chocolade ehct vies!!)
Goedemorgen..... Pf, hier slecht geslapen zeg. Steeds plassen, benauwd!!! Bah Moeite om wat bij te komen vanmorgen, zit nu even aan een flesje water. Net even de wasmachine aangezet en geveegd. Heb weinig puf om verder ook maar iets te doen. Moet zo aardappelen en groente maken voor manlief en Esmee vanavond. En ik neem een prakje mee naar het werk. Vanmiddag late dienst van 14.30 tot 22.00 uur. @Mamavesmee, terug te komen op het jasje!! Ik vind hem echt heel leuk, Esmee heeft nu maat 80 en ze wordt best lang. Hij valt klein zeg je, denk je dat ze het jasje straks aan zal kunnen in de herfst? En de film was leuk dus, mooi!! @Zustertje, fijn dat het uitgesproken is meid! Kun je ook weer verder. Gisteravond hebben we lekker film gekeken: "the book of Eli". Was een leuke film, maar vond er weinig spanning inzitten. Wel weer een latertje ! En ik ben al zo moe steeds. Komende dagen proberen een uurtje eerder naar bed te gaan. Scheelt vast een hoop.
Snel ego bericht: ontbijt: breaker.. tussendoor: snelle jelle kruidkoek Lunch: 2 botenhammen met boter en kip-sate salade... tussendoor: 2 kiwi's totaal 786 kcal... nog 410 kcal over voor het avondeten. ben benieuwd wat dat gaat worden.
Hier vandaag nog een poging tot gekookte aardappelen met prei en een peperburger. O: schaaltje brinta T: 1 koffie, brownie L: 2 br. brood met spaans gehakt, beker melk T: 2 koffie A: aardappelen, sprei, peperburger S: koffie Verder probeer ik regelmatig een glas water achterover te gooien. Straks maar even calorieën tellen
Kaatje.. Jammer dat je ongi bent geworden meid.. En gefeliciteerd met Ferry! Lekkerrrr Chocomuffins.. Joeppie.. Weer 200 gram er af.. Jij gaat gooeeed!! Van de brownies kunnen afblijven totdat je man thuis was? Dani.. de opspuiting weer geweest, hopenlijk gaat de weegschaal nu weer zakken. Kimmetje.. fijn dat de weegschaal lief voor je was. Veel plezier vandaag in Venlo.. Shoppuh!! Balen dat je zo'n hoofdpijn hebt, drink je wel voldoende? Emma.. Gisteren dus druk geweest.. Komt er weer veel kluswerk aan of valt het wel mee? Hoe was de controle in het ziekenhuis? Veel plezier vanavond, geniet er van! Butterfly... Voor mij lastig te beoordelen of ze het jasje straks aan kan. Ik zelf koop het jasje altijd een maat groter omdat er toch vaak wat dikkere kleding onder gaat in de winter. Als je nou dichter in de buurt had gewoont had je hem even kunnen bekijken/passen. Denk er nog maar even over na en anders maken we een mooi prijsje.. Wij hebben laatst ook " the book of Eli" gehuurd en na een halfuur uitgezet.. waardeloze film. Annemie., Lekker menuutje vandaag! ********** Hier lekker uitgeslapen vanmorgen, de weegschaal was ondanks een zak m&m's ( 200 gram) en een bak nacho's met dip erg lief.. Slechts 100 gram aangekomen ten opzichte van gisteren.. woog 73,3.. Esmee had slecht geslapen bij mijn schoonouders, normaal slaapt ze altijd erg goed. Ze was om 6.00 wakker, bij ons nooit voor half 8.. Ze lag er vanmiddag dan ook al bijtijd in. Straks gaan we naar het avonturenpark in Hellendoorn. Na 15.00 50% korting en met een paar uurtjes heb je het met zo'n kleintje wel gezien.. Erg veel zin in.. Dan eten we daar wat.. Denk patatjes oid.. Lekker!! Menu: O: schaaltje optimel kwark en 100 gram meloen ( 65) T: niks, laat ontbeten. L: 2 boterhammen, 1 met 10 gram pindakaas en 1 met achterham en een cup a soep helder..(260) T: plak koek ( 94) en een appel ( 60) A: Frietjes en een snack ( 650) Totaal: 1131.. Vanavond nog wat pretzels met cream/onion smaak ( itnratuin, zo jummie)
@Mamavesmee, dan woon je vast in de buurt van Hellendoorn?? Is ook zo, na een paar uur heb je het met een kleintje wel gezien en gehad haha. Dat jasje, je hebt gelijk. Ze moeten er ook nog winterkleding onder dragen en Esmee groeit zo snel. Denk eigenlijk wel dat ze het gaat passen. Vind het zooo'n leuk jasje. Had ook al foto's van jou Esmee gezien op hyves waar ze het jasje ook aan had. En anders kan ik tegen die tijd altijd een ander jasje kopen. PB me anders maar even wat je in gedachten had voor het jasje. En veel plezier vanmiddag! Hellendoorn is erg leuk. The book of Eli stelde niet heel veel voor nee. We hebben hem wel afgezien, op gegeven moment kwam er wel wat actie in. Maar van Denzel ken ik betere films. @Kaatje, oooohhhh brownies Yummieee!!! Moet morgen boodschappen halen, kan best wezen dat ik ze het weekeinde ook maar weer eens ga bakken . ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Intussen de boel hier aardig aan kant. Het eten voor vanavond staat klaar, mijn bakkie eten ook! Zometeen even mijn tas en spullen pakken en dan om 14.00 richting werk.
mve,ja heb er netjes pas 1 op toen Ferry thuis was. De rest uitgedeeld aan de buren om niet in de verleiding te komen. Was het een goede film gister?
Butterfly.. PB je nog even over het jasje. Werkse voor vanavond! We wonen i.d. vlak bij Hellendoorn. Met de auto 5 minuutjes! Kaatje.. Knap dat je van de brownies af kon blijven. Moppie.. hoe is de situatie nu? **** Net een appeltje en een blikje cola zero.. Straks nog een plakje koek.. Tot vanavond meiden.