10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. De film was echt super mooi, spannen, eng en toch ook wel drama.. Zou hem zo weer kunnen zien!:)

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi meiden,

Even snel een berichtje... Weegschaal was lief 97.3. vanmorgen gewerkt daarna even bij mijn ouders geweest lijstje gemaakt wie wat meeneemt.
    En mijn ma der been opnieuw verbonden want die is van de week buiten van de trap gevallen toen ze aan het snoeien was :):D Wij houden er nogal de gek mee ze heeft er weinig last van alleen wat stijf en er zitten een stuk of 5 hechtingen in moesten er eigenlijk meer zijn maar dat ging niet.
    Wond zag er super netjes uit.

thuis gegeten (had een bakje kibbeling gehaald moet vanavond weer werken) en bezig geweest met de was en nu ga ik heerlijk ontspannen in de tuin liggen.

Kom straks wel even kletsen

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Leen bakker belde net, de gordijnen zijn klaar dus die ga ik zo even ophalen,kleed de kamer weer een stukkie aan

Zustertje, lieve weegschaal ! Wel vervelend voor je moeder

Mve , een aanrader dus die film !

Moppie,zag in een ander topic dat je vriend de kattenbak weigert te verschonen. Misschien is hij niet helemaal op de hoogte van de risico's voor jullie kind
    Toxoplasmose
    Zou echt weigeren om die bak te verschonen, tot hij het van ellende gaat doen omdat dat ding zo stinkt.

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hoi meiden, hier druk dagje gehad. Vanmorgen bij opa en oma op de koffie ( op de fiets) en vanmiddag in de tuin gewerkt.
    Mijn cal zijn wel weer verbrand. Vanavond eten we lekker een stukje zalm uit de oven. Heb er nu al zin in.

*Hellendoorn ben ik nog nooit geweest, is dat een leuk park voor kleintjes ?
    *ohhh choco muffins mmmm zeg het maar niet want ik ben in staat om ze te komen halen bij je ;)
    *moppie,hoe is het nou met je ?
    * Jammer dat de ongi is doorgekomen meid...volgende maand weer nieuwe kansen !!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hellendoorn ook nog nooit geweest, wel naar Koningin Juliana toren. Levi was toen anderhalf ofzo, en hebben echt een super dag gehad.

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@kaatje, hij verschoond de bak 1x per week. Dat kan niet met al die kittens en 3 katten in huis. Ik doe het met handschoentjes aan en was mijn handen daarna grondig. Kan het niet langer dan 1 dag volhouden want dan ga ik over mn nek van de stank. Kan al zo slecht tegen geurtjes sinds ik zwanger ben...
    vandaag heeft hhij zijn zusje zover gekregen de bak te doen... mannen!

7. steenbokje

Thanx all... heb Vriendlief gisteren om vitamine pillen gestuurd. Hoop dat het helpt. Anders ga ik het maandag bij de VK aankaarten.
    Hier alles gekalmeerd verder. Heb nog puntje cake over hihi...

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Idd , mannen :x
    Dat wordt nog wat met luiers verschonen en nachtvoedingen straks ;)

9. steenbokje

Owja. Luiers komen voor mijn rekening en hij slaapt straks met oordoppen in hoor...
    Mannen!! :(

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ MamavEsmee: fijn dat je gisteren zo hebt genoten van de film en het lekkers. Mag echt wel een keer hoor. Naar de bios zonder iets lekkers is niet ECHT! Haha Fijn dat de weegschaal lief was!

@ Kaatje: Gefeliciteerd! Waren de brownies lekker? Ja dus! Goed dat je ervan genoten hebt! Ik zou er ook wel 1 willen ;)

@ Kim: Super dat er weer wat af was! Lekker geshopt?

@ Dani: Fijn dat je de 2e opspuiting hebt gehad. Hoop dat dit wat meer effect heeft.

Hier ook weer thuis van het werk. Vandaag wel lekker gewerkt, hoewel het wel erg druk was. Morgen lekker een dagje vrij, Vrijdag weer werken en dan weer heerlijk weekend. Tijd gaat echt snel.

Mijn menu voor vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans
    1 beker optimel drink

T: 1 appel
    1 kiwi
    1 theebisquitje

L: 1 reuzekrentenbol
    1 cup a soup tomaat

T: niks

A: Taco’s met kipshoarma, mango en salsa

Totaal van 1197 kcal.

Liefs

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

hier vanmiddag niet geweest omdat ik na de opspuiting erg misselijk was! ben ik eerst gaan liggen!
    daarna naar de stad nieuwe foon gehaald en daar mee bezig geweest en om 16uur weer gaan liggen en net klaar met eten/afwassen!

Mijn menu is vandaag erg mager maar komt door de oppspuiting ben erg misselijk enz!

O: niks krijg daar 2x een papje met sinasappel smaak
    T: wat water
    L: rijstwafel en babyvoeding (1/2 potje was toen vol!)
    T: water
    A: gehakt met groente (uien, mais, wortel, courgette) gebakken en daarover heen aardappelschijfjes even de oven in (daarvan 300gram gegeten)
    T: thee

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Moppie wat vervelend! je mannetje zou de kattenbak moeten doen en wat meer rekneing mogen houden met zijn zwangere vrouw!

13. MamavEsmee

Zustertje.. gelukkig is het meegevallen met de val, het had veel ernstiger kunnen zijn. Gelukkig kunnen jullie er grapjes over maken. ;) De weegschaal was lief voor je.. Je bent weer lekker aan het zakken he?!:D

Kaatje.. hangen de gordijnen inmiddels? En? Is het prei geworden?

Beschuitje.. lekker productief dagje dus..:)

@ avonturenpark.. Het is leuk als je kleintje groter is dan 90 cm.. Esmee mocht overal in behalve de zweefmolen, piratenschip en de achtbanen.. Voor de rest zijn we overal met haar ingeweest.. Hoe harder hoe leuker!!:D

Moppie.. Hier ook 1 die niet fan is van het verschonen van luiers en s'nachts ging ik er uit ( bv dus wel zo makkelijk he?!;)) En de mannen maar klagen dat het zo zwaar is.. Pfff.. Mag het niet horen!:x

Melanie.. Vind ik ook. bij de bios hoort lekker "vreten" :Dhaha.. Mooi menu vandaag! Hoe was de weegschaal vanmorgen?;) Lekker hoor, morgen vrij en dan nog 1 dagje voor je weekend hebt!:)

Dani.. vervelend dat je misselijk werd van de opspuiting.. Hoe gaat het nu?

Een leuke middag gehad, Esmee vond het geweldig en wij ook:D.. Ben zelf nog in de achtbaan die 2x over de kop gaat geweest.. :) Leuk!!!

Menu:
    T: appel en ontbijtkoek ( 154)
    A: om 16.00 : 100 gram friet ( wat een minibakjes zeg!;)) en 1 kaassoeflee en een raketje ( 475)
    A: thuis 18.30: kopje soep ( 85)
    Totaal: 1046.. Straks bij de koffie nog wat fruit en vanavond wat chipjes..

14. MamavEsmee

Ik ga even mijn opgespaarde strijk wegwerken.;)

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Kimmetje, nou zou je man hoogstpersoonlijk richting de luiers schoppen. Tijd om volwassen te worden hoor ;)

Dani, ow jee misselijk van de opspuiting klinkt niet fijn. Hoop dat het nu weer helemaal over is.

mve, gordijnen hangen, is nog even wennen. Moeten sowieso nog even goed uithangen en hangen nu nog te hoog omdat er nog een vensterbank onder komt.
    Maar komt goed :) Jep het is prei geworden, gezond he :D
    Strijken is zonde van je tijd ;)

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Nog steeds misselijk gevoel! echt niet leuk! en heb dorst niet meer normaal heb nu van 18uur tot nu 2 liter water op :(

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Niet veel verschil met gisteren. 1 ons eraf! Hoop voor vrijdag in ieder geval weer op mijn oude gewicht (van afgelopen vrijdag) te zitten. Maar dan moet ik wel weer wat beter mijn best gaan doen ben ik bang :( Kan op het werk steeds moeilijker van de koekjes afblijven. En...

@ All: ik moet biechten! (alweer): Vriendlief had een reep chocolade gekocht, en daar heb ik net 2 stukjes van gehad. Ik heb meteen gezegd dattie de rest morgen maar mee naar het werk moet nemen. Als het hier blijft liggen, eet ik m morgen helemaal op ben ik bang. Waarom is chocola dan ook zo lekker???

18. MamavEsmee

Kaatje.. Moest hier ook wennen aan de gordijnen.. Maar inmiddels wil ik niet anders meer.. Toch de prei opgemaakt. Verstandig! Strijken is zonde maar wel nodig bij sommige kleding. VInd het anders zo onverzorgt.;)

Dani.. Balen dat je nog misselijk bent.. Zal er wel bij horen..;)

Melanie.. Oeps.. maar die 2 kleine stukjes doen het hem niet hoor! Kun je de collega's niet instrueren dat ze de koekjes weg leggen? Er was in iedergeval iets af!;)

Hier nu een kopje koffie en een pakje met 2 LU koekjes op ( 128)

Ik ga zo eerst even aardappels koken, kan ik ze morgen opbakken..;)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik koop gewoon geen kleding die gestreken moeten worden :D

en idd, waarom is chocolade zo lekker ?

Ik ga hier vast off
    tot morgen

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Gelukkig hebben we op het werk alleen maar van die kleine koekjes, dus als ik die 1 pak is het nog niet zo'n ramp. Maar merk gewoon dat ik het er moeilijker mee heb dan eerst.... kijken of ik dat weer terug kan draaien.

Share This Page