mve, haha denk niet dat ik onze vrienden en sfamilie blij maak met rauwkost dip Net een klein bakje chips genomen ! lekker. Kwam ik op de 1142 calorieën. Ik ga off truste
@ Beschuitje: Gaat goed komen met die slanke benen hoor je gaat dat zeker wel redden! en succes met foto boeken @ Butterfly: Balen zeg dat je collega er een puinhoop van maakt. Kan inderdaad nog wat worden met je zwangerschapsverlof. Kan niet iemand anders je overnemen? en gefeliciteerd met je schoonmams @ Kim: Wat heb jij veel hoofdpijn de laatste tijd? zou dat ehct even laten nakijken? misschien iets vanuit de ogen? of stress? en ben je geslaagd met kleding? @kaatje alvast een fijne verjaardag voorje man dit weekend en gefeliciteerd! en wat een super leuke kleding hbe je gekocht!!zal je vast leuk staan! @MvR hoe gaat het met jou? en hoe was het bij je oma? Hopelijk gaat het snel weer goed met afvallen @melanie fijn dat je alle boodschappen binnen hebt!die zal ik maandag of zondag moeten doen!ivm werk! @missleijkheid die was vandaag wat minder maar wel nog steeds aanwezig! dus heb wat meer verdeeld over de dag gegeten! dus ben eens benieuwd wat de weegschaal morgen doet!! hopelijk is hij nog liever dan vanmorgen!! @ de dames die ik ben vergeten SORRY!! @MvE was idd lang dagje! morgen is hij nog langer! dus ga zo ook naar bed! Menu voor morgen: O: beschuit met kaas T: water en fruithapje L: 2 boterhammen met smeerkaas en glas melk T: water en bakje yoghurt A: iets met kipfilet T:thee en rijstwafels
@Dani: Inderdaad veel hoofdpijn de laatste tijd. Misschien door de stress, zou goed kunnen, al is het op het werk een stuk rustiger nu, en gaat het eigenlijk best goed. Maar ben super goed geslaagd, veel jurkjes, 2 paar laarzen, leuke riempjes en nog een leuk strapless topje met ruches. Dus ben weer gelukkig! Hopelijk voel je je snel beter!
Wij hebben heerlijk gesport! van 20.00 tot 21.30! Ik had ruim 500 calorieen verbrand gaat lekker zo haha. @Mamavesmee eigenlijk zou mijn vriendin alweer 5 weken aan het werk zijn ze is verpleegkundige en is in vaste dienst bij een soort uitzendbureau maar ze hebben geen werk (ja in rotterdam bij het brandwondencentrum maar dat is een uur rijden) en nu moet ze ook nog Rosahlynn wegbrengen dan zou ze om 04.00 's nachts al uit bed moeten dat kan gewoon niet. Nu krijgt ze nog 3 maanden doorbetaald als ze helemaal niks vind maar ze mag volgende week hier in de buurt bij een ziekenhuis op gesprek en gaat ze al oproepkracht aan de gang. Ik denk nog een kleine 3 weekjes en dan ga ik op het lieve schatje passen Ik ga afsluiten wij moeten nog even naar de zaak rijden waar een vriend werkt even 2 kilo mosselen ophalen (is voor een client van mij)
@ Kim: Geen spekrollen (zichtbaar) maar wel 2 dikke glimkoppen! hahaha op 1 foto zit jij heel charmant met je mond open (met een kauwgom erin) hahaha... En ikke met een Big smile erlangs...
@ kim: Ik heb m niet digitaal. Alleen afgedrukt. Zal m morgen wel even inscannen en dan hier plaatsen
Goede morgen meiden, Hier een lieve weegschaal, de 3 ons zijn er gelukkig weer af, en zelfs nog 1 extra. Zit nu dus op 87.5 kg Ik ga nog even wat te grote kleren op marktplaats zetten, baal ervan want er zit een heel mooi tuniekje bij van Dept Maarja ik kan 'm echt niet meer aan helaas.... Fijne dag!
Goedemorgen, Even een kleding vraagje Weten jullie hoe die kleding maten online vallen ? Heb normaal van shirtjes een L, maar nu heb ik gister bij de Wehkamp dus een mt 40 besteld, ging alleen gisteravond heel erg twijfelen of het geen 42 had moeten zijn.
@Kaatje: Alle merken vallen anders uit, dus dat is echt per merk verschillend. Je had een top van Zigga toch? Heb er laatst iets besteld van Zigga, en toen kwam ik ook in een L, maar was ook wel een wijd model... Ik bestel voor de zekerheid altijd meerdere maten, zeker nu ik aan het afvallen ben weet ik het helemaal niet meer haha.
ik hier heel verdrietig... heb de hele week hele mooie menu's gemaakt, 1200 kcal per dag en geen lieve weegschaal... een hele gemene zelfs:x 7 ons aangekomen... ik wordt hier echt niet goed van. Drink per dat ruim 2 liter water, ga als een gek naar de wc en dan dit... zal het echt komen omdat ik te weinig beweeg hou ook heel veel vocht vast... ik baal hier echt van...
@Annemie: Wat balen zeg! Heb nu al een tijdje geen last meer van vocht vast houden, maar toen het zo warm was had ik er ook last van, en dat merkte ik inderdaad aan de weegschaal! Denk dat dat bij jou dus ook het geval is, maar dan is het er ook zo weer af hoor!
Hey Annemie, het kan zeker komen door vocht hoor. Hou vol ! Ik heb ook geleerd dat ik nu maar 1 of 2 keer per week weeg anders heb je elke keer last van die schommelingen. Ik heb vandaag gewogen ( weer 6 ons eraf !) en dan weeg ik pas woensdag weer of zo. Als je je best doet kan het daar niet aan liggen. Weet je , mijn zus zegt altijd dat je soms niet in kilo's afvalt maar wel in vetten. Dat leert zij op de sportschool....zou ook kunnen hè? In ieder geval veel plezier op Texel. Wat betreft de maten van online bestellingen, geen idee. Ik doe dat eigenlijk nooit ?! Ik ga altijd in de winkels shoppen hihi..lijkt me lastig als je iets besteld hebt en dan niet past. Kimmetje wat goed dat je zo afvalt joh!!
Ik vraag het kimmetje omdat ik op zoek ben naar nieuwe shirts of wat dan maar ook Vanwege het feit dat ik nu 3 shirts heb met allemaal gaten erin?? Ja hoe ik er altijd aan kom geen idee hoor vind het zelf ook vaag!
@MamaRianne: Haha ojee toch. Ik kan altijd erg goed slagen bij Vero Moda & Only, H&M ook trouwens, allemaal lekker betaalbaar en super leuk! Maar iedereen heeft een andere smaak natuurlijk, dus weet niet waar je van houd? Zal zo vragen of vriendinnetje een foto van me wil maken!