@ Annemie: Fijn dat je leuke dagen hebt gehad. Komt helemaal goed hoor met het afvallen. Ik snap dat je er nog steeds van baalt. Maar het gaat je echt wel lukken. Veel plezier morgen. En veel water is altijd goed!
Hallo allemaal! Kan ik me ook aanmelden bij dit topic??? Ik moet nodig gaan afvallen en voel me steeds futlozer. Maandag a.s. wil ik echt gaan beginnen met lijnen. Ik hoop hier een beetje ervaringen uit te wisselen en ben benieuwd hoe jullie dit nu precies aanpakken. Groetjes!!!!
800 calorieen voor een pizza? Wat doe je er dan wel niet op? Hier vorig weekend pizza gemaakt en kwam op 550 voor een redelijk stuk.
Nouja... misschien is het ook niet helemaal reeel. Ik heb zo'n kant-en-klare plaatpizzabodem gehaald. En ik heb berekend dat we die met zn 2en opeten. Maar dikke kans dat dat veel te veel is per persoon natuurlijk. (het is de eerste keer dat ik zo'n ding maak ) Ik doe er ham, slankie geraspte kaas, champignons, ui, paprika en ananas op.
@ Pluisje: Natuurlijk mag je meedoen... Welkom! Hoeveel wil je afvallen? En heb je al een idee wat je voor "dieet" wil gaan doen? Heel veel succes in ieder geval. Ik hoop dat je hier wat steun kan vinden (maar dat zal wel lukken denk ik).
Die is voor 4 personen Als je heb door 4'n deelt zit je op zo'n 500 per stuk.. Is wel erg lekker! Geniet er maar van!
Sorry niet bij gelezen. Onverwachts werd het een gezellige en maffe avond. Helaas wel veel slechte dingen O : 2 br. spaans gehakt T: koffie L: 3 crackers, vruchtenhagel, appelstroop, 30+ kaas T: kwarktaart, 2 komkommertjes, 2 blokjes kaas, 1 augurk in boterhammen worst. A: Tomatensoep met bolletje kaas S: noten en nog een stukje kwarktaart ( sssttt ) Wel vooral water gedronken dus dat scheelt hopelijk weer iets Truste
Thx meiden! Ik ben 22 jaar en ben 162 cm lang. Ik weeg op het moment ( vanochtend gewogen ) 76 kilo. Wil graag weer 60 kilo gaan wegen dus 16 te gaan Ik eet vrij ongezond. Veel patat en snacks. Ik heb nog niet een bepaald dieet in gedachten... wil hier een beetje inspiratie opdoen. Heb ook eigenlijk nooit gelijnd dus geen idee hoe ik dat moet gaan aanpakken. Maar nu ik dit topic lees heb ik al heel wat goede methodes gezien. En hoe pakken jullie dit aan, hoe lang zijn jullie al bezig? En hoeveel zijn jullie al afgevallen.... en hoe hebben jullie dat gedaan? Volgen jullie een bepaald dieet? Ik begin volgende week met 3 daagjes in de week naar de sportschool te gaan. Een hele stap want dat is echt lang geleden. Ik hoop echt dat ik weer naar de 60 kilo kan gaan zakken... Ben benieuwd!
Pluisje, welkom bij de club. Ik ben sinds 31 mei bezig. Ben begonnen met Sonja bakker, na 4 weken sonja ging ik op vakantie en daarna heb ik er mijn eigen draai aan gegeven. In die 4 weken sonja bakker heb ik geleerd waar veel calorieën in zit ect, en ook hier tips gehad wat je kan vervangen voor iets anders ect. Succes !
Pluisje.. Ik heb calorieen geteld 1100-1300 per dag en ben in 5 maanden tijd 17 kilo afgevallen en ben langzaam gaan stabiliseren en nu al ruim 2,5 maand op gewicht en zelfs nog iets afgevallen. Vulde wat ik at in op www.caloriechecker.nl ( wel even inloggen) Kaatje.. Balen van de 600 gram. Goed dat je er in iedergeval van hebt genoten meid. KWarktaart is lekker maar ook vet.. Klinkt alleen zo gezond he? Vandaag maar een balans dagje en veel waer. komt het wel goed schatje! **** Vanmorgen 73,8.. 400 gram er af! Doe het er voor! Kom vanmiddag mijn menuutje proppen, we gaan zo eerst lekker een stuk wandelen! O: 2 volkorenboterhamenmet light jam T: neem een plak ontbijtkoek mee.
Tuurlijk komt het weer goed Had ook wel spijt van dat laatste stukje kwark, viel ook niet lekker ( jep wordt meteen gestraft ) Nu idd veel water drinken en dan morgen eens zien wat de schade is.
@ kaatje85 en MamavanEsmee: Ontzettend knap van jullie zeg, dat jullie al aardig wat zijn afgevallen. Ik zit nog te twijfelen of ik het Sonja Bakker dieet zal gaan volgen. Maar dan moet ik eerst het boek gaan kopen om te kijken of het wel vol te houden is. Welk boek heb jij gebruikt kaatje85? En hoeveel liter water drinken jullie op een dag??
Goedenmorgen dames ik ben vandaag weer grotendeels van jullie haha @pluisje welkom en succes met afvallen! @MvE wanneer word het sauswerk afgemaakt? wandel ze! @kaatje hoe was de verjaardag? en heb je nog wat leuks gevonden?? @weegschaal die was vandaag echt lief voor me en dat ondanks dat ik gister gezondigd heb! (friet, chips,nootjes) was zelfs 100gram lichter echt SUPER Weeg nu 83.4 dus nog 8.4 kilo dan zit ik op de streef van de arts!! ik ga nu even eten en kom dan zometeen even mijn menu droppen!! XXX
Wow dani86 3-4 liter!!! Ik haal met moeite net 1 litertje Dat is dus sowieso iets dat ik veel meer moet gaan doen. Sporten jullie er ook naast? Zo ja, hoe vaak dan in de week?
@pluisje ik beweeg wel: 1x per week zwemmen, veel fietsen en ik hbe een actieve opleiding waarbij ik dans, ski,wandel en fiets Maar ik heb een maagbandje dus bij mij gaat het afvallen op een andere manier! Succes
Hey meiden, @ MamavEsmee: Hahahah voor 4 personen. Oké dat verklaard een hoop! Dan valt het inderdaad mee. Fijn dat er weer 4 ons af was! @ Kaatje: Fijn dat je gisteren zo genoten hebt. Balen van die 6 ons. Maar die zijn er zo weer af meid. @ Pluisje: Ik ben inmiddels 7 maanden bezig (ben begonnen op 4 januari) en ben nu ruim 37 kilo afgevallen. Ik heb nu nog 8 kg te gaan tot mijn streefgewicht. Dit topic heeft mij daar heel erg bij geholpen. Ik tel calorieën. Maximaal 1300 kcal per dag. Meestal tussen de 1100 en 1200 (ik voer dit dagelijks in op Voedingscentrum - Caloriechecker). Verder eet ik zo gevarieerd mogelijk en drink ik veel water. Verder probeer ik zo veel mogelijk (boodschappen en dergelijke) te voet of met de fiets te doen. Verder sport ik niet. @ Dani: Fijn dat er ondanks het zondigen toch weer wat af was. Hier net uit mijn bed gerold. Lekker uitgeslapen. Ik was vanmorgen 4 ons lichter dan gisteren Helemaal blij! Vanavond dus zelfgemaakte pizza! Heb er nu al zin in. Mijn menu: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 2 nectarines T: niks L: 2 meergranenboterhammen 25 gram filet americain met uitjes T: (op de verjaardag) 1 stukje taart A: zelfgemaakte pizza met champignons, rode paprika, ui, ananas, ham en slankie geraspte kaas. Totaal van ongeveer 1200 kcal. (misschien neem ik niks op de verjaardag en gaan we vanavond een ijsje halen ) Liefs
@ Pluisje: Ik had ook altijd moeite met veel water te drinken. Ik heb nu op het werk altijd een flesje water van 750ml staan. Die MOET ik van mezelf dagelijk 2 leegdrinken. Dat is dus 1,5 liter (soms meer). Verder drink ik daarnaast veel thee.