Pluisje, ik heb sonja bakker eventueel voor je op de pc staan. Als je je emailadres even door pb-t mail ik het even. Dani, verjaardag was erg gezellig. werd onverwachts een hele maffe avond waarin we helemaal in een deuk lagen om alles. ( glow stokjes, aliens ect haha ) Nee door de vakantie periode waren er geen kledingkraampjes op de markt\ Fijn zo'n lieve weegschaal Water : Hier sowieso een liter. Heb al een tijd geen litermaat neer gezet dus veel glazen tussendoor.
Wow Melanie! 37 kilo in 7 maanden, dat is echt knap! Ik weet zeker dat die 8 dan een makkie zijn, die zijn er snel van af. Ik heb van die 250 ml spa flesjes in huis en ik moet die gewoon 6-7 keer op een dag vullen en leeg drinken. Ik denk dat dat wel gaat helpen. Heel veel succes met die laatste 8!
sorry meiden kom alleen ff uithuilen ... ben ongi geworden ... ben zo grrrrrrrrrrrrrrr leuk nog een huis vol visite vandaag .. en BBQ geven .. 8) hoop dat ik dan wat gezellger ben
Kaatje.. Ja, je wordt dan i.d. snel gestraft. Er nu geen last meer van?. Een leuke middag/avond gehad dus! Pluisje. Ik drink tussen de 2-3 liter water per dag.. daarnaast nog een kopje koffie of een glaasje light ranja. Te veel water is niet goed voor je nieren. Ik sport overigens niet maar loop en fiets toch wel en halfuur tot uurtje per dag dus voldoende beweging. Dani.. het sauswerk wordt afgemaakt wanneer ik zin heb.. haha..Fijn dat je weegschaal lief was. Melanie.. Heb je zo'n pak van honig? DIe is in iedergeval wel voor 4 personen. Mooi menu vandaag! Lekker hoor. Veel plezier op de verjaardag! En de weegschaal was i.d. erg lief voor je.. Je gaat weer goooeeeed!!!8) Emma.. Wat ontzettend balen zeg!! Kan me voorstellen dat je nu geen zin heb in een feestje. Een hele dikke knuf meid! Kim.. leuke avond gehad? En de ware nog tegen gekomen?! Humbley.. Gaat het lijnen nog goed? ********* Vanmorgen dus lekker gewandeld, Esmee op haar eigen fietsje mee.. Bij schoonouders een bakkie gedaan en daarna thuis de boven en beneden verdieping gepoetst, de was hangt buiten te drogen.. Dus al weer lekker actief geweest. O: 2 boterhammen met light jam ( 180) T: plakje ontbijtkoek ( 76) L: 1 appel. 130 gram optimel kwark ( was niet meer ) en 25 gram muesli ( 202) T: 200 gram watermeloen ( 72) A: 200 gram ovenfriet, 100 gram zalmfilet en 150 gram gekookte worteltjes. ( 528) Totaal van 1058.. Misschien vanmiddag nog een ijsje of een crackertje met jam oid.. En vanavond dan nog wat chipjes.  
Ik kom ook even uithuilen!!! Zit al 2 dagen zo rot in mijn vel, ben ongelofelijk shagerijnig en kan echt gewoon helemaal niets hebben. Van mijn mannetje niet, en van Esmee ook niet. Esmee is de laatste 2 dagen zo ontzettend opstandig. Gisteren was ze om iets zo gigantisch boos, ze had me daar een dikke driftbui!! Ik schrok gewoon van haar. Vooral naar mij is ze opstandig, ik ben best streng voor haar en consequent. Vaak accepteert ze dat wel. Nu is mijn man ook thuis omdat hij vakantie heeft en geeft haar steeds haar zin. Als ik met haar alleen thuis ben, ik ga niet de hele tijd met haar spelen en boekjes lezen. Ik speel even en doe weer wat in huis. Want het huishouden moet ik ook doen. Maar nu ik weer een week gewerkt heb is hij met haar alleen thuis en speelt echt steeds met haar! Is steeds met haar bezig en zegt weinig nee omdat hij het niet erg vind. Omdat ik niet zo ben is ze nu steeds boos op mij. Al steeds gesprekken gehad met mijn man, en hij zal het net als mij gaan doen. Heb gister dus een heel dagschema gemaakt wanneer eten, wanneer fruit, wanneer spelen met papa of mama. Eten moet van mij in de kinderstoel, zelfs een koekje!! Gisteren heel dagschema besproken, geeft hij haar een bumbacakje op schoot, op de bank!!! Dan denk ik: ***********!!!! Wat hebben we afgesproken!! Ze wil dan niet meer in de stoel, dus ik heb het cakje afgepakt, Esmee weer boos op mij!! :x:x:x Ik baal daar zo ontzettend van! Logisch dat papa nu alles is. En dan ben ik de laatste dagen druk in huis bezig, schoonmaken, kamertjes op orde brengen, was draaien etc etc!! Maar elke avond kijk ik hier rond en denk ik: waar doe ik het voor! Dan is het weer een bende en weer vies. En dan ben ik niet topfit, moe, zwanger, die astma te rommelen, een opstandig kind omdat ik streng ben en papa totaal niet, en echt GIGA shagerijnig! Zucht....................................heb een rot weekeinde!!! Zouden gisteren gordijnen uitzoeken, maar ons humeur was allemaal zwaar rot dus besloten dat ik de gordijnen maar ga uitzoeken als ik uit de slaapdienst kom dinsdag. Verder gaat het eten wel goed!! Blijf nog mooi op gewicht. Vanmorgen de bovenverdieping flink gepoetst en opgeruimd. Zo de was ophangen en strijken. En zo gaat het elke dag, en elke dag en elke dag weer door . Baal er gewoon momenteel even heel erg van! Blegh!!!!
Butterfly.. Balen dat jullie niet geheel op 1 lijn zitten. Lijkt me voor Esmee i.d. niet erg prettig. Ik moet zeggen dat Erwin ook wel wat makkelijker is maar Esmee accepteerd dan ook wel dat ik wat strenger ben. Maar ze is dan ook al wat ouder he? Dikke knuf voor jou meid! Is niet leuk op deze manier. Rianne.. De weegschaal voor jou nog lief?
Nu even on topic . @Pluisje, op dit moment niet echt aan het lijnen, was net bezig en net 3 kilo kwijt toen ik zwanger raakte. Ben sinds dien gewoom heel gezond aan het eten, om zo weinig mogelijk aan te komen. Dat gaat het erg goed, ben 25 weken zwanger en ongeveer 2 kilo aangekomen. Hoop na de bevalling toch onder de 80 te zitten en ga dan verder tot 70 kilo. Maar nog een paar maanden wachten dus. Ik telde ook kcal en dat ga ik dan ook weer doen, doe het nu ook nog wel, maar niet elke dag. Voor mij is het meer een controle of ik zelf de juiste producten kies streng te lijnen. Sux6 in elk geval!! @Kaatje, dus een leuke avond gehad hahaha, lachen om zulke maffe dingen is soms heerlijk he! @Emma, dikke knuffel meid!! Balen dat die ongi weer om de hoek is gekomen. Blijf positief en ga met volle moed verder, ook al is het even flink *** en ben je verdrietig. @Melanie, geniet van je pizza meid! Klinkt in elk geval heerlijk. @Kimmetje, ben ook wel benieuwd of je de ware bent tegen gekomen . @Mamavesmee, ook al een drukke morgen gehad zo te lezen. En zie, alweer de helft eraf van wat je aangekomen bent na de koeken. Gaat goed komen hoor .
Leuk is het helemaal niet, normaal gaat het ook nooit zo. Maar nu Harrold vakantie heeft . Van mij mag die gauw om zijn, dan hebben we voor Esmee even weer een dagritme erin. En hij doet zijn best ook wel, en weet hoe ik erover denk. Maar hij zegt ook: ik vind het niet erg met haar te spelen. Dat vind ik ook niet erg, maar Esmee kan daar nu gewoon nog niet mee omgaan. Dan vind ik juist dat we moeten kijken naar haar, en niet naar het feit dat hij het niet erg vind om met haar te spelen. Want wat moet ik straks met haar als hij weer naar zijn werk is. Komende week voor mij een drukke werkweek, ook gezegd dat hij op mijn lijn moet gaan zitten en als ik vrij ben neem ik de zorg voor Esmee. Ze moet komende week even een stapje terug en minder tijd met papa doorbrengen. Moet nog 2 maanden werken tot mijn verlof, en het wordt gewoon nu iets zwaarder allemaal en helemaal als ze zo opstandig tegen me gaat doen omdat papa dat verprutst heeft in zijn vakantie. MANNEN !!
Geen idee,laatst 4 ons erbij..... D8 zwaarder te zijn dus was een meevaller. Morgen weer maandag dus kunnen we weer ervoor gaan!
Rianne.. in het weekend kun je er toch ook voor gaan? Zo zonde om wat je er door de weeks "af lijnt" er in het weekend weer aan te eten? Butterfly.. Ik snap je man ook wel weer, maar wel vervelend dat jij straks mag " puinruimen" als hij weer aan het werk is.
Emma, knuffel Pluisje, zag het.zal het straks ff mailen mve, nu geen last meer van. Ook weer naar de wc geweest ( man wat lucht dat op ) en drink veel water dus goede hoop voor morgen. Mooi menu ! Butterfly, ow jee hormonen en een opstandige peuter gaan niet samen. Knuffel, en wat hier helpt is blijven herhalen dat het een fase is dat over gaat. Zou idd wel fijn zijn als je man met je op één lijn blijft
@butterfly dikke knuffel meid! wat vervelend dat jullie niet op ene lijn zitten en nu jij in de ogen van E de boemama bent!! Meid dat ben je niet! je bent consequent, eerlijk en rechtvaardig! hopelijk gaat alles snel beter!! kom op meid!! @MvE lekker wandelen! wij hebben even een rustdagje! krijgen om 18uur bezoek en that is it!! mijn meu is vandaag nog niet zo "gezond" mar even een Schijt aan het lijnen weekend (****SCHAAM ME DOOD***) O: 1 boterham met roerbakei met wortel, courgette en ui T: water L: broodje met kaas en cakje T:klein zakje chips en water A: zelfgemaakte pizza met veel groente: ui, wortel, courgette, mais, gehakt/kip!! T:water Morgen ga ik er weer helemaal voor:d
Oh ja hoor wat niet kan allemaal! Weet niet eens meer wanneer ik erop heb gestaan! Doe me best om me er ook in het weekend aan te houden,drink in ieder geval genoeg water! Fijne dag nog iedereen
Kaatje.. Fijn dat je geen last meer hebt van je buik.. En goed naar het toilet geweest, altijd fijn! ***** Hier net 40 minuten gefietst en 8,5 km afgelegd ( handig een fiets computer..) Net nog 10 zoute sticks op.. Was een beetje wiebelig op de benen.. ( 37) Ga de oven vast voorverwarmen..