Nou dit weet ik al 3 jaar maar het begint weer van voren af aan @de rest hier neit terug van de boekenwinkel!schoolboeken waren binnen dus even gaan halen! meteen even bij de slager gestopt voor wat vlees (kipfilet,gehakt,karbonade) Nu even was opvouwen en relaxen! Hebben gelukkig vandaag niet gebeld om te werken :d heb ik even voor mezelf! om 15uur komen ze hier voor verandadak dus ben eens benieuwd! daarna nog even naar de winkel voor brood (is helemaal op kwam ik net achter) @pluisje je menu ziet er tot nu toe goed uit!! Mijn menu is als volgt O: babypotje met fruit T:water en appel L: broodje met ham en salade en beetje coctailsaus T:water A: broodje gezond met tomatensoep en n salade T:water
Uiteindelijk maar anderhalf uur geweest, Levi had het toch wel erg koud. Steeds blauwe lipjes en bibberen. Normaal warmen we tussendoor even op onder de warme douche,maar waren bezig dus het warme water was afgesloten Levi ligt op bed dus wij gaan ff popstars kijken.
Annemie, bedankt voor het compliment. Ik ben lief voor haar maar zij ook vaak voor mij hihi...*wat klinkt dit weer zoet*
Zo meiden, Hier ook ik weer eventjes. Esmee ligt inmiddels lekker op bed, en ben even aan het poetsen geslagen, vloeren gezogen en gedweild, zal zo aardappels koken en vlees braden. Heb slaapdienst, dus neem zelf een prakje eten mee en zet voor manlief en Esmee ook eten klaar. Wat heeft die man van mij het toch makkelijk hahaha. Wil nog even wat was vouwen en opruimen en dan mijn werkspullen verzamelen en dan is het ook weer zo tijd om naar het werk te gaan. @Babynamen, leuke namen langs zien komen. Jasmijn vind ik ook erg mooi, maar manlief vind het niets. De selectie die wij tot nu hebben zijn: Nadine, Danique, Lieke, Lindsey. Maar welke het gaat worden, en of DE naam er tussen zal zitten weet ik niet. Best lastig hoor. @Kaatje, och jee, helemaal blauw en bibberen, die had het echt koud. We waren met Esmee 2 weken geleden in het bosbad en haar handjes waren zooo blauw ook, zo zielig. Ach, en eventjes zwemmen is ook wel lekker, te lang is ook weer niets. @Annemie, ja, die ging over de gevangenis! Wel een leuke film, maar als ik een film al heb gezien hoef ik die niet nog een keer te zien. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad in Duinrell. @Mamavesmee, vind het zelf ook heerlijk wat aan te rommelen. Eventjes dit, eventjes dat, van alles wat!! Mijn dagje: O: 1 beschuit met roze muisjes, 1 boterham met magere smeerworst, 1 boterham met een mini beetje hagelslag. T: schaaltje meloen. L: 2 boterhammen met ertussen 2.5 knakworstje, drupje mayo , 1 boterham met vlokken, kopje kippensoep, glaasje melk. T: schaaltje vla met rode besjes. A: gekookte aardappelen, rode kool, varkenschnitzel. T:
Kim.. Jaaaaaa.. je collega heeft magische krachten dat ze zei dat je DE WARE tegen zou komen.. Spannend hoor! Goed dat je toch lekker bent afgevallen. Werkse vandaag! Kaatje.. Wat knap, 400 gram er af.. Die 200 zijn er morgen ook wel weer af.. Lekker gezwommen? Werkt Ferdi vroege en late dienst? Rianne.. Misschien een griepje onder de leden? Dani.. Lekker toch, om 9.00 lagen wij ook nog lekker met zijn 3tjes in bed te spelen.. Half 9 was Esmee pas wakker. Jij hebt ook vakantie! Wat is er met je broertje aan de hand? Lekker bezig dagje weer voor jou. Je menu ziet er prima uit.. moet altijd wel lachen om de babyvoeding. Pluisje.. Goed dat je bent begonnen. De eerste stap is er en je menu begint netjes hoor! Annemie. Leuk dat je met je neefje op pad gaat morgen.. Bah, wat vervelend dat je ziek was gisteren. En de weegschaal lief? Nice!!8) Butterfly.. Hier kook ik ook altijd eten voor Esmee en Erwin als ik slaapdienst heb.. Kan het zo in de magnetron. Donderdag moet Erwin zich maar redden met eten.. ( ligt genoeg lekkers in de vriezer , pizza, bapao, satéh.) Voor Esmee maak ik dan wel wat "gezonds"En het huis weer lekker aan kant. Hopenlijk morgen vroeg ook nog. Ik vind zelf namen die eindigen op een Y niet mooi.. Daniek vind ik wel mooi maar dan zonder Q.. Nadine is lief en mooi en past goed bij Esmee..Lieke stond bij mij erg hoog. Maar zo heet het doodgeboren kindje van een vriendin van mijn moeder ( gebeurd toen ik zwanger was) dus die naam viel meteen af voor mij. Wat een heerlijk menu heb je vandaag!! ************ Zo.. de ochtend is al weer voorbij.. De woonkamer, keuken, gang en toilet zijn weer schoon, gezogen en gedweild.. De was hangt boven te drogen en de andere was ligt weer in de kast en de boodschappen zijn weer binnen. Vanmiddag gaan lekker naar het bos toe. Menu: O: 2 beschuiten met muisjes en thee: ( 159) T: 2 glazen slimpie ranja met een pruim ( 17) L: Pistoletjes met 30+ kaas, schouderham, komkommer en 1/2 eitje en een cup a soep helder( 299) T: 200 gram watermeloen en een koffie koekje ( 114) A: 150 gram gekookte wortels ( over van gisteren) 175 gram gekookte aardappels en een rundervinkje..en een schaaltje optimel kwark. ( 359) T: bij het fris een schaaltje lays baked ( 250) Totaal: 1203... Heb dus nog genoeg over om evt te switchen.. Maar denk dat ik dit maar aanhoud aangezien we morgen weer naar de bioscoop gaan.. M&M's here i come!!
@ mamavesmee, ja ik ben erg blij dat ik weer op het gewicht stond waarop ik gestaan heb. geeft de burger weer frisse moed he? en waar het aan gelegen heb dat ik de afgelopen weken zo zwaar geweest ben?? ikke niet weten. @ butterfly, het was voor ons de eerste keer dat wij hem zagen... maar wij zijn ook zo hoor, als ik hem eens gezien heb is de interesse weg... Vanavond naar mijn moeder toe, die komt terug van de camping, het is haar verjaardag dus misschien nog een lekker stukje ... Tja wie zal het zeggen.
@MvE kan ik me goed voorstellen dat je erom moet lachen! jij geeft het misschien esmee en ik eet het ook maar is wel lekker hoor! en heb niet altijd de tijd/zin om het fruit te snijden enz dus dan maar zo! Ja druk dagje maar die man van het afdak is nu al hier dus ben benieuwd of het straks niet meer lekt Ja hier dan het verhaal van mijn broertje en wat me irriteert/ergert/dwars zit! Alvast sorry als het zo lang word/is Ja even kort gezegd mijn broertje is 3.5 jaar jonger dan mij(nu nog 20) maar zijn er bijna 2.5 jaar geleden achter gekomen dan hij verslaafd is aan coke/speed/weed. hij steelt geld (in totaal al meer dan 7500 bij mijn ouders spaargeld en bedrijf van mijn pa), breekt in in huizen en auto's, bedriegt,liegt enz alleen voor die ROTZOOI!mijn ouders hebben hem eruit gegooid heeft toen in zwerfjongeren opvang gezeten 6 maanden daar hebben ze hem schulden aan de broek gedaan en toen hebben mijn ouders hem daar weg gehaald. is toen op zichzelf gaan wonen maar nog steeds problemen en gebruiken! werkte toen wel bij mijn pa en altijd ruzie enz (deed zijn werk niet goed) ook mijn ma (terwijl ze hernia heeft) uitschelden midden op straat en echt als vuil behandelen maar als mijn pa er is doet hij dat niet! (nooit geslagen ofzoiets maar mijn broertje kan erg agressief worden als hij NIKS heeft) mijn pa is toen geld gaan beheren dat ging redelijk goed (want hij had schulden bij cz, de huur enz)! Dit jaar heeft hij in januari een psychose gekregen, hartkloppingen enz en dat is echt schrikken geweest. hij leek wel te sterven! dit heeft hem toen de ogen geopend!is hulp gaan zoeken, gaan werken bij mijn pa zoals het moet en alles ging goed en is tot 2 weken geleden clean geweest (had hulp, gesprekken) vorige week is hij weer de mist ingegaan door te lanterfanten, bankpas te stelen en geld af te halen,afspraken niet na te komen enz dus grootste ruzie met mij en mijn pa. pa heeft hem toen ontslagen (vandaar dat ik mee moets/kon) maar gisteravond zijn mijn ouders wezen uiteten heeft mijn broertje "nigebroken" met een gestolen sleutel en 500 van het bedrijfgeld gestolen en pajes sigaretten van mijn ma! mijn pa gaat vandaag dus sloten uitwisselen! Mijn pa heeft op 44jaroge leeftijd (nu 6 jaar geleden) een hartaanval gehad en is nu de laatste tijd goed achteruit aan gaan door de stress met mijn broertje!mijn ma heeft 2 hernia's (is 44 in nek en rug) mijn ouders gaan echt voor de kinderen door het vuur en mijn ouders izjn mijn beste maatjes (zeker af en toe woorden maar op een goede manier) en hij doet ze zoveel pijn en leed aan kan dat ehct niet begrijpen! doet me pijn om mijn ouders zo te zien lijden! Dat verdienen ze echt niet (niemand niet) ik wil echt niks meer met hem te doen hebben! heb genoeg tijd en energie in hem gestoken toen mijn ouders hem lieten vallen (zelfs ruzie erom gehad) maar iedere keer is er weer die teleurstelling end ta ben ik niet warad en hij al helemaal niet!dus wil mijn handen van hem aftrekken maar blijf ermee geconfronteerd worden doordat hij nog steeds bij mijn ouders komt en ze dit aandoet! mijn ma is nu heel hard (mijn broertje zou 4 weken met z emeegaan op vakantie naar Bali op eigen kosten, omdat het goed ging en hij clean was) mijn ma wil dat anuleren mijn pa niet zodta hij hem in de gaten kan houden zit dus ehct in dubio! mijn ouders iedere keer ruzie om hem en dat is hij niet waard maar blijft hun kind!! Er is in 2.5 jaar zoveel gebeurd wat de band tussen mij en mijn ouders sterker heeft gemaakt maar op mij ook veel negatieve/emotionele en psychische schade aangedaan! en soms weet ik me geen houding te geven als het over mijn broertje gaat! Mijn ouders praten de dingen soms nog goed (DAT kan ik ECHT NIET hebben) iedereen bekommert zich om mijn ouders en hun leed maar niemand van familie/vrienden die het weten vraagt naar mij! en dat is erg zwaar want ze denken Dani die red zich wel! Mijn broetje is in de familie altijd de grappige geweest en het problemen kindje en ik was/ben een "modaal" kind: studeren, sparen, werken, eigen mening, leuke/goede vrienden enz en hij TOTAAL niet! maar ook ik hbe gevoelens en emoties en kan die alleen bij mijn vriend kwijt! alleen mijn vriend heeft een uitgesproken mening en heeft zoiets eens verslaafd altijd verslaafd! en wil hem hier niet meer binnen hebben, en dat snap ik en ben ik het mee eens! maar het is zo zwaar! mijn gevoel zegt kap de hele band/relatie met mijn broertje maar mijn hart zegt het is en blijft je enige broertje!!! PFFFFFFF.................................. Sorry voor het lange verhaal! Maar deze stress heeft voor mijn gevoel ook invloed op het niet zwanger worden bij ons en put me echt uit, ben er een groot gedeelte van de dag wel mee bezig! Mijn fibromyalgie word door de stress ook erger en zelf at ik mijn verdriet weg!Dus blij dta ik nu bandje heb en dit niet meer kan!! Maar het is heel wat pffff.......Om gek van te worden NAJa sorry voor dit lange verhaal!! Nu weer wta leukers want jullie zijn voor mij goede afleiding
Dani.. jeetje zeg, wat een verhaal! Weet niet zo goed wat te zeggen behalve een dikke knuf voor jou. Die heb je wel verdiend!
dank je wel die kan ik wel even gebruiken nu! Dus vandaar dat ik even blij ben dat ik vandaag vrij heb qua werk! even van mijn eigen vakantie genieten
Pluisje, als het goed is zit Sonja Bakker in je ( nicht haar ) postvak in. Butterfly, dat is ook wel zo hoor,maar regelmatig 12.50 entree voor anderhalf uur zwemmen is ook zonde. Weer lekker aan de poets dus, kom je daarna hier langs J Mve, Ferry werkt op de taxi, dus heeft s ochtends ritjes en s middags. Normaal rijd hij schoolkinderen maar nu met de vakantie vervangend vervoer. Dagopvang, ziekenfonds ritten ect Dani, jeetje wat een verhaal zeg over je broertje. Kan me voorstellen dat je als ouders en zus op een gegeven moment met je handen in je haren zit. Misschien heel hard,maar is het geen optie dat je vader aangifte doet van die inbraak, kans dat je broertje dan de gevangenis in moet,maar misschien wel DE manier om af te kicken. Mijn menu voor vandaag: Calorieën tel ik vanavond ff op O: 2 br. Boterhammen met appelstroop T: 1 ontbijtkoek met thee, in het zwembad een kopje koffie met een klein speculaasje L: 2 br. Boterhammen, boterhamworst, spaans gehakt, 1 augurk T: 1 koffie, banaan ( moest op ) A: Aardappelschotel ( geen zin om zo boodschappen te doen ) S: 1 koffie
Moest even terug zoeken naar je antwoord, vandaar nu pas een reactie. Denk idd dat het goed is geweest om je nu eerst op het afvallen te storten, hoe groot de kinderwens ook is. Is zowel voor jou als het kindje veiliger. Kan me ook heel goed voorstellen dat je bang bent voor de uitslagen. Dat jij iig een eisprong hebt is iig al het halve werk. En qua zaad.. meis je hebt maar 1 goede zwemmer nodig he tussen die miljoenen. Ik bleek geen eisprong te hebben, en Ferry zwak zaad door medicijn gebruik, en kijk ons. Het heeft tijd nodig gehad, een hoop geduld en tranen maar dat is op den duur wel beloond met een prachtig zoontje.' Kop op en weet zeker dat het bij jullie ook helemaal goed komt. Kop op, en mocht alles niet lopen zoals gepland,dan nog zijn er tegenwoordig zoveel mogelijkheden om jullie toch papa en mama te maken.
Nee hebben ze de vorige keer al willen doen (is nu al 2e of 3e keer) en toen zei de politie ze kunnen niks doen want is familie aangelegenheid! toen mijn pa dreigde met als het familie aangelegenheid is dan los ik het zelf wel op werd hij als crimineel behandeld! hij mocht niet dreigen en ze konden hem wel 1 nachtje vast zetten enz echt omgedraaide wereld hier in NL Daarbij moet mijn broertje zelf willen hij is ouders dan 18jaar dta is het pribleem!gedwongen mogen ze niks! en als ze hem vast houden is het voor 1 of 2 dagen en niet langer HELAAS!!
trouwens je menu ziet er prima uit! @zwanger worden soms zakt me de moed in de schoenen maar oke ook daar kom ik wle uit!
Herkenbaar hoor die dipjes waar je doorheen gaat Vervelend is dat zeg als je zo machteloos staat... nu is het dus eigenlijk wachten op iets wat zo verkeerd gaat dat het zijn ogen hopelijk weer opend.
Hoi dames, Hier weer ff niet geweest, ben een weekje naar mams gegaan. Zie dat jullie 30 pagina's verder zijn, voor mij iets teveel om terug te lezen en te reageren dus als jullie het niet erg vinden haak ik hier weer in. Het eten gaat hier steeds een stuk beter, minder misselijk en hoop dat het zo blijft. Vandaag naar de sportschool gegaan na een week niet te hebben gesport, viel me wel zwaar tegen (was sneller vermoeid). Hoe gaat het hier met jullie en het afvallen?
Hallo HVj Hier gaat het goed zit bijna op 83 kilo rond was het leukbij je moeder?? fijn dat je minder misselijk bent enz! verloopt de rest wle goed?
@Rianne, mooi want dat willen we niet dat je ziek wordt. @Pluisje, welkom en succes. @Dani, ja was leuk bij mams (de omstandigheden waarom ik ging minder). Ja misselijkheid lijkt te zakken gelukkig, hoop dat het weg blijft. De rest verloopt hopelijk goed met beeb, heb vrijdag een echo kan niet wachten. Super meid op 83kg, petje af!
Stiekem vanaf het werk!! Heb lekker de avond voor mijn administratie! Zijn met zoveel mensen dat ik het zonde vind te gaan nietsen en leuk zitten kletsen. Kan het dus niet laten even heel stiekem snel bij te lezen. @Mamavesmee, wat jij hebt met namen die op Y eindigen heb ik met de A. Apart he haha, Komt ook omdat onze achternaam ook met een A eindigd en dat vind ik dan niet mooi. Hoor ook vaak erg mooie namen, maar dan ken ik een client die zo heet en is het voor mij al klaar. Nadine bedacht Harrold gisteravond. En zo grappig..... we hebben ook meer met Daniek, dan met een Q. We houden van leuke simpelschrijvende namen, daarom werd het ook Esmee. En zonder streepjes enzo. Ik ga aan het werk, collega komt binnen !!! Lullig .