Dank je maar met iets erbij bedoelde ik naast de pastasalade @Mel, hmm lekker ijs. Heeft het gesmaakt?
Heey meiden Wat is er weer veel geschreven, helaas kan ik niet elke dag komen reageren, maar geloof dat het met iedereen aardig goed gaat. Hier gaat alles goed (qua gewicht) alleen een beetje moe, want mijn kleine man heeft de hele nacht liggen spoken. Ga nu maar lekker naar me bedje en kom morgen even reageren!
hier net terug van mijn ouders!was welheavy dus ga ook meteen naar bed! Morgenochtend naar mijn ouders en smiddags boodschappen doen! Slaap lekker allemaal Xxx
Even zwaaien vanaf mijn werk . Ben doodop, was lekker bezig met een ondersteuningsplan ( OP )maar kreeg te maken met een agressieve client waar ik de hele avond mee in de weer ben geweest. Dus net de rapportage bijgewerkt, aan het OP een begin gemaakt, dus kan woensdag zo weer even verder. Dag is slecht geeindigd . Net een pakje toastjes gegeten met kruidenboter erop. En eerder op de avond 2 jodenkoeken met chocolade OEPSSSSS!!!! Van hard werken krijg je trek hoor!!!! Mijn fruit, appeltje, minneola en nog besjes liggen in de koelkast. Moet dat voor straf morgenochtend opeten!!!! @Mamavesmee, puck voor een jongen en een meisje, uhm, kan me voorstellen dat Erwin het ook niets vond , dat vind ik een poezenaam!!!! Maar goed,smaken verschillen he. @Annemie, uhh, ja in de baas zijn tijd . Doe jij nooit he . @Melanie, oooooh lekker, dat ijsje van je! Ik had laatst kletskoppen die per koekje maar 35 kcal waren. Kan per kan weer verschillen he. Balen van die 6 ons zeg! @HVJ, misschien een lekker groentesoepje ofzow? Weet niet of je een soepmens bent? Meiden, ik ga mijn bed zoeken en hopen dat ik kan slapen! We slapen nu met een babyfoon omdat een client in de nacht nog wel eens uit bed klimt/valt. Collega zei al, het slaapt heel maf! Hm,. hopen dat ik kan slapen dus.
Ik ben de eerste vandaag . Heb een baggere nacht gehad zeg, tsjeee!! Met de babyfoon slapen was dus echt irritant, en sliep eindelijk.... drukt een client op de alarm knop, voelde zich niet goed! Teelfonisch kon het niet afgehandeld dus ik weer uit bed dus. Vanmorgen 06.00 uur ging de wekker en ben nog zoo brak. Misselijk ook, vaak ontbijt ik nu meteen maar krijg nog geen hap weg dus maak zo wel even een beschuitje ofzow. Zit nu even aan een glaasje sinaasappelsap, lekker die zure smaak ervan. Doet me goed nu. Als Esmee vanmiddag op bed ligt maar even bij slapen denk ik. Eerst de 09.00 uur zien te halen, het is rustig vanmorgen dus zal wel goed komen.
Goedemorgen, Ik werd vrolijk van de weegschaal vanochtend .1 kilo eraf ! JJ Het enige dat ik kan bedenken is dat ik gister gezwommen en gewandeld heb. En daarbij mijn ongi bijna over is. Butterfly, ow dat is geen lekkere nacht zeg. Was het uiteindelijk ook echt nodig dat je naar die client ging?
Goed bezig kaatje!!! Balen meiden, dat jullie zo'n slechte nacht hebben gehad... Ik ga hier de spullen maar eens opzoeken voor Duinrell. Om 10 uur worden we bij ons neefje verwacht... heb er zin in !
Nou hij is steeds wakker snachts,of het nu komt door de nieuwe tanden die eraan komen of dat het nog te maken heeft met de narcos ik heb geen idee! Met deze leeftijd hebben ze toch ook nog wel een middag slaapje nodig niet?? Hij slaapt dan wel 2,5 uur moet zeggen dat ik dat dan wel weer lekker vind Gisteravond heeft hij nog een stuk gelopen in de hoop extra moe ervan te worden,maar toen hij net in bed lag begon het jengelen al,dus weer heen en toe gedekt enzo toen weer een x geweest en alleen geaaid over zijn rug en hoofdje en toen weer naar benee,toen weer naar boven met sap en een zetpil maar vannacht was ook alweer om half 2 wakker,had gedacht dat hij wel door zou slapen maar niet dus,kon ook geen mug vinden maar ja die zitten altijd verstopt he Maar ja leuk is anders natuurlijk. Vanmorgen was hij om 6 uur alweer wakker dus papfles gemaakt en toen weer terug in bed maar dit keer werkte het dus niet,ook weer jengelen en huilen zucht ben er voor 8 uur uit gegaan kun je nagaan dat ik het 2 uur heb volgehouden met af en toe heen en weer lopen en boos op hem worden en zeggen dat hij moet slapen gaan zucht pffffff op een gegeven moment word mijn lontje weer kort he zucht men oh men tis ook allemaal wat! En met zulke dingen denk ik echt niet aan een 3e hoor hahahaha maar ja kriebels blijven er toch wel!
Hoi meiden, Ik wil ook afvallen, totaal 14 kilo. Er is nu 1,7 kilo af Ik mag alleen niet te hard afvallen vanwege de borstvoeding. Wegens gezondsheidsklachten houd ik me aan het candidadieet, geen gist en geen toegevoegde suiker. Ik moet zeggen dat het best gaat maar soms voel ik me een beetje dizzy en ben ik geneigd iets te nemen met suiker. Ik dacht misschien leuk om hier mee te lezen.. Groetjes!
@Mel, dat is belangerijker dat het gesmaakt heeft! @Butterfly, ja daar dacht ik ook aan groentensoep. Ik hou van soepen en neem ze het liefst elke dag. Balen van je nacht. @Annemie, veel plezier. @Rianne, gelukkig niet meer duizelig. @Juffie, welkom en veel succes. Zo hier net ontbeten met mijn meisje, straks verder het huis opruimen. Ben niet gaan sporten vandaag, voel me brak!.
Kom vanmiddag meekletsen.. We gaan zo naar mijn ouders heen fietsen ( 16km).. Weegschaal was lief. 73.4 - 200 gram! Kaatje.. JOEHOE!! 1kg er af!!