Oja.. Kreeg net het pakket van de h&m binnen.. Houd 1 jeans en 2 vestjes. De rest was te groot! De skinny jeans in maat 33 paste en zelfs nog wat ruimte over. WOW! Had altijd maat 36 van jeans.
Wat super goed van je zeg maat 33 ! Ik hoop echt dat ik het ook ga redden. Morgenochtend ga ik weer wegen, ben heel benieuwd of er weer wat af is. Goed wat je schreef over pluisje haar menu...ik kon het niet zo goed verwoorden maar bedoelde hetzelfde
@Patriesja, een bed die lekker slaapt vind ik belangerijker en natuurlijk niet belachelijk duur. Welke hebben jullie? @Melanie, dank je voor de site. @MvE, lekker groot bed zeg. Wij hadden eerst 140x200 en nu 180x200, wat een verschil zeg. @Pluisje, je menu is magertjes meid. Doe je aan een dieet? @butterfly, hoop dat het niks is. Hou ons op de hoogte. @Hier, de kleine net in bed gelegd en ik ga zo lunchen (is laat ik weet) of kan ik beter avondeten nemen.
@ MamavEsmee: We eten inderdaad niet vaak aardappels. Ik houd er niet zo van en ik heb meestal na het werk geen zin meer om nog aardappels te schillen enz. Als we dus aardappels eten zijn het krieltjes oid die ik in de oven gooi. Super zeg dat bijna alles wat je bestelde te groot was (scheelt weer in de portemonnee ) Veel plezier en eet smakelijk voor de bioscoop vanavond! Ik ga maar eens wat fruit pakken! Lekker!
De broek loopt behoorlijk uit.. Moet er een riem omdoen anders ben ik de hele tijd aan het heisen. Maar ben bang dat wanneer ik maat 32 bestel hij te strak zit.. Een broek wat TE strak zit is ook geen porem. Beschuitje..Duim met je mee dat de weegschaal lief is! En maat 33 heb ik echt lang niet ingezeten. Was ook erg verrast dat hij paste! .. Bevalt het eetschema wat je hebt gekregen goed? Hvj.. Late lunch is toch prima. Kun je tegen 18.00 lekker dineren. Rianne.. ***** Hier net nog even wat boodschapjes gehaald. Tas voor Esmee is gepakt. Wij gaan er zo lopend heen. Nog even wat extra bewegen!
Melanie.. i.d. goed voor de portomonnee want had voor ruim 200,00 kleding besteld. Geniet van je fruit.. Je kunt dan ook bijv op de dag dat je vrij bent tussen door even wat aardappeltjes koken en die de volgende dag opwarmen of aardappelpuree.. Je kunt er relatief veel van eten in verhouden met de calorieen. *** Hier net wat smarties op die Esmee me voerde en een peertje.
Vanochtend bakkie wezen doen bij een vriendin ( één van de september mamas ) was weer erg gezellig. Menu van vandaag : O: 2 br.brood 30+ kaas T: 1 thee, 1 chocolade biscuit en een kiwi L: 2 br. Brood, 30+ kaas met komkommer en augurk T: 1 koffie, 1 ontbijtkoek A: aardappelen, broccoli en een Duits biefstukje. Calorieën tel ik later even op. Mama Rianne, vervelend dat hij nog steeds wakker is. Sommige kinderen zijn eerder af van hun middag dutje als anderen. Sommige zijn vanaf anderhalf wakker overdag, andere vanaf 3 jaar. Dat snachts slecht slapen kan ook zeker een fase zijn hoor. Hoop dat hij snel het door slapen te pakken heeft en jij ook aan je rust toe komt. Juffie, welkom bij de groep en succes met afvallen Ik ben begonnen met Sonja Bakker,maar die is af en toe toch wel erg streng, dus let nu heel erg op met wat ik eet ect. En zorg dat ik meer water drink Mve, lieve weegschaal J Leuk weer naar de bios. Veel plezier Als kleding te groot is is het altijd leuk Dani, heb vanochtend dus een bakkie gedaan. Levi is net wakker, dus gaan even een stuk wandelen. Lekker he zon nacht goed slapen HVJ, heb toevallig vorige maand een nieuw bed gekocht. De malm collectie van de Ikea. doel voor afvallen Vooral om niet meer van mezelf te walgen in de spiegel, om niet huilend naar huis te rijden als ik weer niet ben geslaagd voor nieuwe kleding. Ben nu eigenlijk nog steeds met mijn zwangerschapskilos bezig. Butterfly, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Je hebt een goed trucje om te zien of het vruchtwater is. Even blazen op je handpalm, als je dan weer vocht verliest is er kans dat je vruchtwater verliest. Maar inmiddels is de vk als het goed is geweest, hoop dat het gewoon urine of afscheiding blijkt te zijn.
@MvE, super maatje 33! Ik heb net een kommetje tonijnpastasalade genomen maar mijn maag knort nog steeds. @Kaatje, vind de Hopen bed van Ikea ook mooi alleen weet ik niet zo goed welke matras goed is. Welke hebben jullie? Voor mij is de matras belangrijker want ik verrek van de pijn als ik wakker word en nu de zw vordert vind ik een goede nachtrust (zolang het kan) toch belangrijk.
Vandaag: O: stukje vers brood door 2 met kaas erop en in de oven, kop groene thee T: 0.33l water, 2 mini kanjers, 125gr luchtige kwark van Danio L: kommetje pasta/tonijnsalde T: Appel, glas karnemelk A: left over van pasta van gisteren, kom groentensoep
Ze hebben met 17 maand weer een sprong en die begint volgens maar al wat van te voren! Hij is 14 Aug 17 maand. Dus hou het op een sprong of tandjes
hallo dames ik ben net terug van het boodschappen doen met mijn mams! meteen ook even vakantie voor mijn broertje geannuleerd! mijn ma heeft al vanaf zaterdag niks van hem gehoord1 neemt niet op, is niet thuis niks! dus mijn ma heeft nu vriendin gevraagd en die heeft nu contact met hem! ben eens beneiuwd1 hij gaf aan niemand te willen zien en te spreken! Bah!! vriend ligt nu te slapen op de bank haha en de dieren liggen ernaast @MvE sow voor 200 aan kleding! maar oke er zit wel wat bij wat je past en ok genioeg wta weer terug moet dus dan valt het nog mee! en wat is maat 33 ongeveer?(ben er niet goed in) toen je kletstnat thuis kwam lekker warm gedoucht? Geniet van de bios en al je lekkers!!! @Butterfly is de vk al geweest? kan me voorstellen dat het schrikken is! en dna ook nog die rotte nacht met die agressieve client!!PFFF.... hopelijk nisk ernstigs! @MR hopelijk slaapt hij binnenkort weer lekker door!die sprongetjes zijn van zeer groot belang maar soms ook zo vervelend!Voor moeder maar voroal voor kind!! Succes! @pluisje ik raad je aan nog wat yoghurt te eten want je menu is beetje weinig! tussen de 1100 en 1300 cal moet je echt eten op een dag! @melanie hier ook geen aardappeleters Ik ga zo aan avondeten beginnen heb echt honger! menu voor vandaag: O: babyvoeding T: water en appel L: yoghurt met fruit: mandarijn, aardbei, banaan T: roze koek (had ik ehct zin in) en water A: kip (zelf gemarineerd) met aardappelpuree en salade T: water/thee
Kijk daar wordt ik vrolijk van. Net naar de kapster gelopen, stapte binnen en ze zei Meid wat ben jij afgevallen ! Je hele buik is weg J Kreeg het wel warm van het lopen,dus door gelopen naar de ijssalon en allebei een bolletje meloen ijs op ( zonder horentje ) in totaal ruim 45 min. Gelopen. Hvj, hier gewoon ons oude matras gehouden. Geloof dat hij bij beter bed vandaan komt,maar niet helemaal tevreden mee. Erg zwaar en komt een kuil in Dani, goed dat jullie zijn vakantie hebben geannuleerd ! Hvj en dani, mooie menus
Net een hele tijd naar bruidsjurken zitten zoeken op internet. Heb een aantal heeeeeele mooie gevonden. Maar... ik ben bang dat ze wel iets boven budget zijn Pfff... ik heb trek. Moet nog anderhalf uur wachten!
Kaatje mooi menu heb je.. Leuk dat je een vriendinnetje hebt gevonden via het forum. Wat vervelend dat je van jezelf walgde als je in de spiegel keek.. En dat complimentje bij de kapper maakt je week weer goed he?! Dat ijsje had je wel verdient! HVJ.. Mooi menu meid. Zag net dat je iets bedoelde naast de pasta salade.. Umh.. soep vooraf of er brood met kruidenboter oid bij? Dani.. Je vriend nog steeds ziek bij huis? Nee, niet gedouched toen we thuis kwamen, afgedroogt en schone kleding aan. Straks lekker douchen en tutten. Prima menu meid, vooral die roze koek! haha Melanie.. Jammer dat de jurken die je mooi vind boven budget zijn.. Wat kost een trouwjurk zo ongeveer. Heb er totaal geen idee van.. Als je echt trek hebt neem je toch een bouillionnetje of een stukje extra fruit? ********* Esmee is nu bij mijn schoonouders, wij lekker gewandeld en nog even een pakketje weg gebracht. Net na het eten nog even de stofzuiger er doogetrokken en alle vuilniszakken in huis geleegt.. Zo'n rotklusje vind ik dat. Menu gewijzigd.. A: 2 bruine boterhammen met 2 gebakken eieren ( in een antiaanbakpan dus zonder boter oid.) 10 gram geraspte 30+ kaas en 1 plakje ham, 1 augurk en een eetlepel ketchup.. Kerriepoeder en zout er over heen.. Jummie!! ( 368)  
De VK is niet meer geweest, ze heeft gebeld hoe het ging. Ze hadden namelijk een bevalling en als het niet goed ging was ze gelijk gekomen. Maar verder geen vocht verloren. Als ze zou komen zou ze me laten hoesten, en als ik vocht verloor kon het vruchtwater zijn. Maandverbandje in gehad en geen drup hoor. Mijn zorgen zijn eigenlijk alweer over. Als het vruchtwater was geweest zou het door zijn gegaan met lekken. Vanmiddag lekker met Esmee gefietst, Harrold is verder gaan schuren op de overloop, dan kan geverfd worden morgen . Net het eten op, vlug wat opgeruimd en ga nu even boodschappen halen. Verder van de week geen tijd hiervoor, dus moet nu eventjes. @Mamavesmee, veel plezier vanavond, welke film ga je zien? @Kaatje, dat zijn nou leuke dingen!!! Heerlijk als anderen het zien he . @Melanie, ja jurken zijn duur he. Ik weet er alles van. Mijn eerste jurk was al 1500 euro, maar moest een week voor ik ging trouwen een nieuwe jurk hebben omdat de andere niet meer paste i.v.m zwangerschap, en die was ook 1500 . En dan kan het nog duurder dan dat.
Butterfly.. Gelukkig niets ernstigs. Maar wat het wel was weet je niet? Misschien toch wat urine wat in de blaas is achter gebleven en er uit kwam We gaan naar deze film.. YouTube - Knight and Day Trailer ***
Hallo dames! Het was mijn voornemen om het menu dat ik heb geplaatst te volgen voor vandaag... Halverwege de dag was ik gewoon draaierig van de honger en heb nog 2 cracottes met kaas op en een glas melk. Dus net waar jullie me voor waarschuwde... veel te weinig dus. Ik keek net op de caloriechecker en dat was toen 876. Maar met die cracottes en een glas melk kom ik net boven de 1100. Heb net lekker me warme hap op en dalijk een plakje ontbijtkoek Iemand nog suggesties hoe ik het morgen kan aanpakken? Ben het gewoon niet gewend om te lijnen en volg nog niet een bepaald dieet... (Sonja Bakker wil ik wel gaan proberen )
@Dani: Ik lees dat je 's ochtends babyvoeding eet, hoort dit bij een bepaald dieet ofzo? ik ben benieuwd