10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    mijn broertje zou samen met mijn ouders 4 weken naar Bali gaan en nu hebben ze zijn vakantie geannuleerd! mijn vriend en ik blijven in nl vanwege school en werk en hun hond verzorgen wij!!

@Biecht hier net gesnaaid en niet zo een beetje :( voel me echt schuldig ging het vandaag zo goed :(
    *chips, frikadel en bamiblok op :(:(* vriendlief had honger en maakte wat hapjes voor hem en kreeg toen ook honger door de geur en was niet sterk genoeg sniksnik!
    dus morgen zeker kilo zwaarder :(

2. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Hahahaha leuk die foto! Je ziet het ook echt super goed dat R zoveel is afgevallen!

@Dani: Jammer dat je gesnaaid hebt, maar morgen weer vol goede moed aan de slag!

Hier ook zin in iets lekkers, heb een beetje honger, maar neem nog maar een flesje water haha :D

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Patriesja, 7.9 kilo :) ( zie banner )

Kim, ga even op je link kijken.

Dani, ow zonde van de snacks

Truste

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Dani: Balen van het snaaien meid. Maar joh, niet bij de pakken neer gaan zitten. Je kunt er nu niks meer aan veranderen! Morgen weer een nieuwe dag!

Hier ook marktplaats goed gevuld. Kijken wat het gaat doen. Heb eigelijk nog nooit kleding erop gezet, alleen meubels enzo...

Ik ga ook maar eens naar bed. Ben eigelijk niet echt moe, maar morgen weer werken helaas!

Truste!

5. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @melanie, wat grappig die foto :D

@dani, oh ja dat kan ik heel goed begrijpen, dat je ouders dat gedaan hebben.
    Maar ze gaan nu dus lekker met zijn tweeen? misschien ook wel beter of niet?
    Jammer dat je gesnaaid hebt, maar dat heeft iedereen weleens, morgen weer wat minder toch?

@kimmetje, goed hoor dat je een flesje water neemt ipv iets lekkers!

@kaatje, mooi zeg 7.9 kilo :) maar dat staat idd in je banner, lekker slim ;)

6. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Ik ga hier ook maar eens pitten, morgen om 7 uur roept mijn wekkertje weer.....

Fijne avond!

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Echt geweldig deze foto zeg!!
    Wow, wat een verschil joh!

8. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen meiden!

Hier een keer geen lieve weegschaal, maar dat was ook wel te verwachten na de BBQ van gister.
    9 ons erbij. Dus vandaag weer lekker veel water drinken en weer op de gezonde tour verder!

Ik ga me maar eens aankleden en opmaken, fijne dag allemaal!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Kimmetje, oe 9 ons :( Gaat er wel weer af !
    Heb je net terug gemaild over die broek en topjes

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Melanie wat is jou link voor MP?

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

Hier was de weegschaal nog redelijk lief woog vanmorgen 83.4 dus maar 300 gram erbij voor snaaien!
    dat valt me wel weer mee!

Hier een druk poetsdagje gepland: boeven verdieping soppen/opruimen/zuigen (kleding uitzoeken)
    veranda dweilen
    woonkamer soppen en stofzuigen
    was inzetten en ophangen
    gras voren maaien!
    en dan zal het wel 1 of 2 uur zijn!
    Uitzendbureau belt maar niet voor werk (belde hun dus op maar er is niks binnen gekomen voor deze week) hopelijk ga ik dna niet in de problemen raken met het geld!

@Patriesja ze gaan nu idd onder hun 2en met het gevolg dat de problemen die hier veroorzaakt worden op mij terug vallen want ze zijn 4 weken weg en dat is een hele lange tijd!
    @kimmetje die 9 ons heb er je binnen 2 dagen wel weer af meid!
    @Kaatje jou plannen vandaag?
    @HvJ hoe gaat het vandaag met jou?
    @melanie wat een leuke foto van je vriend! verschil zie je goed!
    misschien een idee dta ik dta ook eens doe zo zie je het verschil zelf veel beter! hahaha

Ik ga hier aan de poets zal tussendoor wel even bij lezen

Ow ja mijn menu voor vandaag:

O: 1 beschuit met smeerkaas (ben beetje misselijk)
    T: water en banaan
    L: ??
    T:water en fruithapje
    A: pasta met gehakt en groente
    T: water/thee

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jij gaat goed aan de poets ! werkt hier niet zo makkelijk met Levi die rondloopt.

Zou de ochtend voor mezelf hebben want Ferry zou uit zijn werk gaan vissen met zijn moeder,maar die belt net af omdat het gaat regenen.
    Hoop dat het nog even droog blijft dan wandel ik straks ff naar het kruidvat voor luiers.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn menu:

O: yoghurt met muesli ( 180 )
    T: 2 koffie, 1 liga evergreen ( 97 )
    L: 2 br. Brood, linera smeerpate ( 195 ) beker melk ( 118 )
    T: 2 mandarijnen, 1 koffie ( 56 )
    A: Spaghetti ( 420 ? )
    S: 1 koffie ( 10 )

Totaal 1077

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    waar ligt die smeerpate,kon hem laatst niet vinden

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bij de ah hebben ze naast de deli ( zeg maar de bakken met vleeswaren ) een stelling met smeer pate, rollen grilworst/leverworst ect

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen meiden ! Lekker gekletst weer. Wij kregen gisteravond vrienden te eten dus ik kon helaas niet mee kletsen. Heb me netjes aan mijn hoeveelheden gehouden trouwens en geen m&m s genomen bij de koffie...vond het behoorlijk knap van mezelf hihi..
    Vanmorgen was de weegschaal ook lief voor mij..ik was weer 6 ons kwijt ! Ben nu in totaal 2,6 kilo afgevallen. Vriendjelief zegt dat hij het al een beetje kan zien *HOERA*

Ik had wel iets meer verwacht vanaf vrijdag vind ik 6 ons nou niet echt heel veel, maar ja andere kant ik val wel af en ik lijd niet heel erg honger.
    Mamma van Esmee mijn dieet bevalt dus erg goed ! Heb het soms wel even zwaar, maar ja dat hoort ook bij afvallen hè? De lekkere dingen mag je toch niet.

Wat een grappige foto met die grote wijde broek trouwens haha...Is je vriend ook zo aan het vallen dus ?
    Pluisje ik hoop dat je inmiddels wat ideetjes op gedaan hebt door de menu's van iedereen te lezen.
    Zal mijn menu ook even plaatsen

o; een boterham met vruchtenhagel en een cracker met smeerkaas
    t;een plak ontbijtkoek
    l; 3 boterhammen met mager beleg ( weet nog even niet wat) en een glas optimel
    T; een liga evergreen
    A; aardappels, bloemkool ( bleh) en een kipfilet a la minuut stukje
    t; schaaltje yoghurt met wat fruit erdoor

Ik ben hiernaast iedere avond op de home trainer 300cal aan het verbranden !! Heb niet altijd zin maar het werkt dus we gaan vrolijk verder....

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ah ok dus gewoon bij de worst en vleeswaren :D
    Ik kom af en toe bij de AH normaal doen we boodschappen bij de Lidl en Super de Boer maar zal daar eens kijken!

18. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Dani, dank voor het vragen. Voel me echt *** joh, nergens zin in en alleen maar hoofd/rugpijn.

@Patriesja, dank voor je reactie. Zal eens wat winkels afgaan en navraag doen.

@MvE, het werd groentensoep met die pastasalade. Vandaag lekker makkelijk omdat ik geen zin heb om te koken, voor manlief vissticks en frietjes. Voor mezelf moet ik nog kijken wat.

@Mel, wat is veel afgevallen je vriend netjes! Jullie zijn goed bezig!

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @HvJ wat *** dat je je zo voelt!!dikke knuffel en doe rustig aan!

Hier klaar met poetsen :d sneller gegaan dan ik dacht1 moet het gras nog afdoen maar ziet naar regen uit dus even wachtten!

Ga zo fotos vd kleidng maken wat me te groot is (veel blousjes/truitjes) en ga het op mp zetten! benieuwd wat ik daar nog voor kan krijgen!!
    zijn allemaal wel redelijk dure dingen (van miss etam en c&a)

is rustig hier!

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hallo meiden!
    Ik kom me ook weer na een tijdje melden :).
    Ben eerder al bijna 10 kilo kwijt geraakt en wil nu weer verder met lijnen. Gelukkig ben ik niks meer aangekomen nadat ik was gestopt. Wil nu eerst beginnen met 5 kilo eraf.

Mijn menu voor vandaag:
    Ochtend:
    Vanille Shake ( heb momenteel niet echt trek in de ochtend en om toch wat binnen te krijgen neem ik nu standaard een shake)
    Middag:
    2 maal knackerbröd met hüttekäse beetje komkommer en natuurlijk peper en zout. En een bouillion.
    Avond:
    Kippensoep met 2 pistolets gevuld met gehakt en geraspte kaas uit de oven

Verder tussendoor: 1 koffie. Probeer aan 2 liter water te komen en vanavodn mag ik nog een klein bakje lays baked :).

Kom uit op 1088 Kcal!

Deel Deze Pagina