@Dani, dank je. Doe ik! Lekker gepoetst heerlijk een schoon huisje. @Lovely, welkom terug. Mooi menu!
Ja echt lekker schoon huisje! nu bezig met mijn kleding op MP te zetten (zet zo link hier neer) is allemaal maat 46 - 48 hopelijk reageert er iemand! heb ook weer fotos geupload van afgelopen zaterdag dus die plaats ik ook even hier nieuwe fotos 21 kilo lichter
Zo, inmiddels alles redelijk aan kanten hier. Gezogen, gedweild, was gevouwen en opgeruimd, zo even naar kruidvat voor billendoekjes en luiers, in de aanbieding dus even voorraad inslaan. Vandaag weer slaapdienst. De Bami staat klaar, ik neem een bakje mee en Harrold en Esmee hoeven het alleen warm te maken. @Weegschaal hier HEEL lief, ondanks 2 dikke stukken slagroomtaart. Ben afgevallen, en wel een hele kilo. Schrok er gewoon van toen ik ging wegen want heb er afgelopen dagen eigenlijk niet zo op gelet. En best wat lekkere dingen gehad, ook als lunch. In totaal met 26 weken zwangerschap + 1.4 kilo. Ben er blij mee . @Melanie, ik zal wel even een foto plaatsen van mezelf op mijn trouwdag. Hoop vandaag en anders morgen.
Lovely, welkom en succes met afvallen Dani, ziet er goed uit meis ! Butterfly, wow dat doe je goed zeg. Maar ehh afvallen is toch eigenlijk zo goed als je zwanger bent ?
hey meiden ik vlieg ff lang sorry ga niet overal op reageren want dat lukt niet stelletje kletsers hier geen goede 2 dagen .. ik heb me eens niet in kunnen houden .. zit geloof ik ook ff niet zo in mijn vel en heb het ook maar eens toegestaan om een doos bonbons op te eten gister .. nu weer goed verder !
@Dani, mooi meid dat doe je goed! @Butterfly, toe maar 26 weken en maar 1.4kg aangekomen. Hier tot nu toe alleen afgevallen en nog niks aangekomen, niet dat ik dat erg vind want van de vorige zwangerschap heb ik genoeg over. @Emma, dikke knuff meid. Hier ook niet lekker in de vel, last van beginnende zwangerschapsdepressie. Vandaag: O: 2 puntjes kaas, glas halfv.melk T: glas bio. karnemelk L: ? T: ? A: ?
Kim.. Die broek maat 42, valt die groot omdat hij te koop staat? En wat wil je er voor hebben? Balen van de kilo die er bij is.. Lekker gegeten dus haha.. Butterfly.. Hier deed ik nog wel eens Oh, een extra stukje vlees, voorgesneden groenten in zak ( 2,00) luxe koeken dure sausjes etc. Probeer daar zelf wel op te letten en het scheelt al gauw 20,00 per week bij ons. Neem nu bijv alleen vlees mee wat is afgeprijst of in de aanbieding. Idem met groenten. Af en toe een keer vissticks, koolvis of een hamburger. Hier ook altijd merk spulletjes voor Esmee maar dat wordt natuurlijk nu zo groter is steeds minder. En besparen, als het kan altijd leuk! Al weer druk geweest in huis en vanavond weer werken. Heftig soms he?! Fijn dat de weegschaal lief blijft..En je eet i.d. voldoende dus er is niets mee dat je iets afvalt!! Patriesja.. Had de link al geplaatst van de film. Het was " knight and day " .. Erg leuk! Zo, jij hebt een lekkere wandeling gemaakt zeg. Melanie.. Jeetje wat is je vriend veel afgevallen! Dani.. Wel genoten van het snaaien? En die paar honder gram is er zo weer af joh! Jij bent lekker bezig in huis zeg.. Wat een slanke den ben je zeg!!8) Kaatje.. Geslaagd voor luiers? Hier ook regen Bah! Mooi menu meid! Beschuitje.. 600 gram per week is toch hardstikke goed! Ja, afvallen is soms zwaar.. Maar je kunt het hoor! En je menu ziet er netjes uit zeg.. Kun je de bloemkool niet vervangen door een groente die je wel lekker vind? Lovely.. Je hebt ons weer gevonden zie ik! Je menu ziet er prima uit.. En die 5 kilo is er zo af . Emma.. Even lekker losgaan mag..Dikke knuf. ******** Hier vanmorgen lekker uitgeslapen tot 10.00.. Rustig ontbeten en een bakkie koffie gedaan.. Daarna Esmee opgehaald en een nieuwe laptop gekocht. Joeppie! Kwamen langs de MC heen en het was lunch tijd dus kon een MC Flurry niet weerstaan. Menu ziet er dus een beetje vreemd uit. Oja en de weegschaal was niet zo lief na gister avond.. + 500.. 73,9.. Hoop er morgen wel weer wat af te hebben. Menu: O: 200 gram optimel kwark en 1 pruim (87) T: MC Flurry ( 440) L: 1 beschuitje met muisjes ( 80) T: appel ( 60) A: 175 gekookte krieltjes, 200 gram sperziebonen en een rundersausijsje ( 346) Totaal van 1006.. Vanavond nog lekker wat zoute sticks..
mama van esmee, hoeveel calorien zitten er in die zoute sticks? Is dat een "verantwoord" tussendoortje. Ik eet nu soms patato heads van Lays,want ik heb echt behoefte aan iets hartigs.. Maar daarna voel ik me altijd zo schuldig..
Mc daar heb ik nu wel zin in, frietjes en die shakesalade jummie. Heb nog niet geluncht, maar nu wel beginnende trek. Wat zal ik nemen? Ow ja die Prestige smeerkaas is zo lekker dames, iemand geprobeerd?
mve, nee nog geen luiers, regent nog pijpenstelen en Levi slaapt nu nog. ow lekker mc flurry ! niet naar de cal. kijken
Kaatje.. Is toch asociaal dat er zo veel calorieen inzitten?! Balen van de regen.. Hier ook veeeeeeel regen.. De honden zullen nog even moeten wachten tot het droog is. Juffie.. Per 10 stokjes is het ongeveer 40 calorieen. HVJ.. Ken de smeerkaas niet. ******** Hier vanmorgen de ramen binnen en buiten gelapt, de auto van binnen en buiten weer lekker schoon.. Inmiddels is het aan het regenen.. Bah! Denk dat ik zo met Esmee koekjes ga bakken
Mamma van Esmee ik eet bewust bloemkool omdat ik vind dat ik dat gewoon moet eten af en toe haha...soms moet je wel eens iets eten dat je niet zo lekker vind. Vriendlief lust het wel namelijk Wat een leuke foto's allemaal weer! Dani je hebt een heel ander gezicht dan op je profielfoto hier op ZP. Ik herkende je bijna niet haha...
*Emma ik hoop dat de bon bons wel smaakten ? *Loveley welkom hier en succes met de afval race *Butterfly wat goed dat je nog maar zo weinig bent aangekomen. Als de kleine er straks is dan ben je slanker dan voorheen waarschijnlijk haha... Hier is het gelukkig weer droog, de was hangt lekker buiten.. Vriendlief is naar een vriend en ik heb het rijk alleen lekker beetje rommelen in huis. Zus is net geweest en een vriendin ook dus al met al nog druk gehad, maar wel heel gezellig. Nu maar even stofzuigen enzo..
Ik kom ook weer even wat bij schrijven... Had problemen met inloggen op zwp..? Maar goed vandaag heb ik veel fruit in huis gehaald..dus heb er zin an Mjn menu voor vandaag: O: Bruin bolletje met 30+ kaas en een kop thee T: Liga en wat yoghurt L: 1 snee volkoren brood met wat hagelslag en een glaasje melk. T: 1 kiwi en een banaan A: Gebakken aardappeltjes, sperziebonen en kebabspiesjes.
Hier vanmiddag Levi zijn speelhoek omgegooid in de hoop dat de muur waar het tegen aan staat iets minder kaal lijkt. Is aardig gelukt. Daarna vast Levi zijn traktatie gemaakt ( jep ik ben overal vroeg bij ) mve, zeker aso zoveel calorieën. Pluisje, mooi menu ow Levi is wakker, ben dus weer weg
Hoi meiden, Hier mijn menu van vandaag.. Ontbijt: Optimel yoghurt (90) Tussendoor: (neger)zoen (74) lunch: 2 witte boterhammen met ham en kaas. (we hadden helaas alleen maar wit...) (298 ) Tussendoor: aardbeien met 2 toeven light slagroom ( 57) Diner: poffertjes met poedersuiker en boter.... (526) Totaal 1046 kcal dus nog wat over voor vanavond. Duinrel was enorm leuk! 3 uur gezwommen en veel gelopen,maar ook patatjes op en uit eten geweest... toch 1 ons afgevallen.. Vandaag me netjes houden, misschien is er morgen wel meer af ! Het wordt denk tijd voor mijn tussendoortje... beetje pijn in mijn hoofd. nog even lekker op de bank liggen en dan gaat het vast beter... Morgen is mijn ventje weg dus dan kom ik even meer kletsen...
Annemie, lekker poffertjes ! Hier ga ik volgend jaar denk een keer naar duinrell als Levi iets ouder is. Vrijdag krijgt Levi een vriendje te logeren dus ga ik pannenkoeken bakken. lekker !