10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Beschuitje.. Lief dat je voor je vriend toch bloemkool gaat eten! En je dag goeg gevuld met allerlei visites. Gezellig!

Annemie.. Fijn dat de weegschaal lief was. Je menu ziet er lekker uit!

Pluisje.. je menu ziet er al wat "gevulder" uit! Houd je het zo ook wat beter vol?

Kaatje.. Leuk dat er een vriendje komt logeren. En pannenkoeken zijn i.d. lekker!!

Net nog even lopend naar het postkantoor geweest.. Ik ga vast beginnen met het eten. We hebben honger! Niet zo gek met een beschuitje als lunch, maarja eigenschuld!;)

2. Neentje

Neentje Niet meer actief

@beschuitje, gebakken bloemkool in ei is ook heerlijk. Of aangemaakt jummie.

@annemie, fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad. Lekker poffertjes!

@Kaatje, is idd leuker als Levi ouder is.

@MvE, ach moet kunnen toch! Heb je de nieuwe mcflurry op?

@Hier, friet en frikandel gebakken maar uiteindelijk alleen dat laatste op. Zit nu aan een blikje cassis. FOEI! Ff kcal tellen.

3. MamavEsmee

HVJ.. Lekker frikadellen.:D

@ mc flurry.. had de stroopwafel.. Jummie!

Hier speklappen voor Erwin aan het bakken "kwijl" :)

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ohh ik zie hier mc flurry voorbij komen! Zag hem zo straks op de reclame!Jummie Jummie!:D

5. Neentje

Neentje Niet meer actief

Ondanks het zondigen kom ik op 1132kcal vandaag.

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, het is idd frikadellen ipv frikanddellen (weet niet hoe ik er op kom). Ze smaakte idd heerlijk, heb er wel 2 op (was 389kcal, jeetje zeg). De stroopwafel, hoe smaakte die?

@Lovely, zag hem ook in de reclame en was er benieuwd naar.

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ik denk dat ik vanavond eens ga kijken naar die calorienteller.
    Moet toch rond de 1900 cal. eten om Christian voldoende eten te geven via de BV.
    Wij eten vanavond pannenkoeken

8. MamavEsmee

HVJ.. De MC Flurry smaakte heerlijk!:D

9. MamavEsmee

Geniet van je pannekoeken.. En 1900 is best veel maar in samengaan met bv is het wel belangrijk om goed te eten id.!;) Veel groenten en fruit!;)

10. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Dat ziet er lekker uit :D Is dat die nieuwe?

11. MamavEsmee

Ik weet niet of ze de stroopwafel variant eerder hebben gehad maar hij was wel erggggggggg lekkerrrrrrrrr :)

12. MamavEsmee

Zit nu achter de nieuwe laptop en hij tikt lekker en is lekker snel!:)

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ohh wat doe je ons aan! Het water loopt me in de mond!

Ik heb net m'n avond eten op en zit echt tonnetje rond vol!

14. MamavEsmee

Ik ga even mijn menu voor morgen plannen.

15. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Oh, die MC flurry ziet er echt lekker uit...

moet nog even boodschappen doen... kattenvoer is op... even beweging naar de winkel en weer terug...

trouwens net vakantie geboekt... :D echt Aso... met 2 personen in een 6 persoons huisje... hihi (nu hebben we allebei een eigen badkamer..... ) ze hadden geen 4 pers. huisjes meer en deze was maar 20 euro duurder... 8)

fijne avond iedereen !!!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lekker een nieuwe laptop !

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kim: Balen dat je 9 ons aangekomen bent. Komt goed meid! Is er zo weer af ;)

@ Marktplaats: http://verkopers.marktplaats.nl/10702483

@ Dani: Drukke dag vandaag meid, en balen dat het uitzendbureau steeds geen werk heeft.

@ Beschuitje: Je gaat goed meid! :D Mijn vriend is tegelijk met mij begonnen met afvallen. Hij is nu inmiddels op zijn streefgewicht. Hij is 26 kg afgevallen!

@ Lovely: Welkom terug meid! Succes weer!

@ Buttefly: Jij blijft echt super gaan meid! Wacht op je foto! Ben benieuwd! ;)

@ Emma: Knuf!

@ MamavEsmee: Balen dat de weegschaal niet lief was. Maar dat is er zo weer af hoor. Wel genoten gisteren bij de film van al het lekkers? En een mcflurry had ik ook niet kunnen weerstaan! Ben ook zo benieuwd hoe die stroopwafel smaakt. I love stroopwafels!!! Ohhh… en hij ziet er HEERLIJK uit!

@ Annemie: Fijn dat Duinrell zo leuk was. En nog afgevallen ook. Wat wil een mens nog meer?

Hier ook weer bijgelezen. Vandaag wel lekker gewerkt. Het was niet zo druk, wat maar goed was want we waren eigenlijk met te weinig personeel. Alle neuzen stonden dezelfde kant op, dus dat scheelt altijd heel veel.

Vandaag me schandalig gedragen. Viel vanmiddag zowat om van de honger (zag sterretjes) Had geen brood meer ofzo (was vanmiddag) dus heb een koekje gepakt. Maar dat bleef er niet bij 1 natuurlijk! Heb er geloof ik 7 op. En ze waren niet eens ECHT lekker… Nu ontzettende spijt natuurlijk!

Misschien valt het mee in de calorieën. Ik heb net namelijk een deel van mijn avondeten laten staan (had genoeg) en vanmiddag mijn halve portie cruesli balans over de grond gegooid (beetje een baaldag)…

Mijn menu:

O: 2 vitalu meerzaden crackers
    10 gram linera smeerpate
    1 beker optimel drink

T: 100 gram ananas
    1 kiwi

L: 200 gram optimel vanille yoghurt
    25 gram cruesli balans (geen idee hoeveel er over was)
    2 meergranenboterhammen met;
    20 gram filet americain

T: 1 zakje special K mini-breaks
    7 koekjes *schaam*

A: 125 gram macaroni
    60 gram hamblokjes
    160 gram tomatensaus en groenten

Totaal van 1245 kcal. (geen idee of het klopt, want weet niet hoeveel er in die koekjes zit)

Vanmorgen gelijk gebleven in gewicht met gisteren. Zal morgen wel weer een paar ons aan zitten!

Liefs

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ligt het aan mij, of is moppie hier al lang niet geweest?!

19. MamavEsmee

melanie.. Mooi menu had je .. Jammer dat er niets af was vanmorgen, maar er zat ook niets aan!;) Moppie is i.d. al een tijdje niet geweest.

Kaatje.. Ja, een nieuwe laptop was ook wel nodig. Esmee was boven op de andere gaan zitten waardoor het scherm een scheur opgelopen had. Liepen dus altijd rare strepen door het scherm.

20. MamavEsmee

Wat voor koekjes waren het Melanie? Toch geen kano's ! haha..

Deel Deze Pagina