10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neentje

Neentje Niet meer actief

@Que, gefeliciteerd met de kleine en welkom! Succes met afvallen. Welke pillen ga je gebruiken, op voorschrift van de ha?

@MvE, achteraf gezien vielen de puzzelstukjes op hun plaats en blijkt het zwdepressie te zijn. Morgen maar eens aankaarten met de gyn. Lekker alles kant bij jou, hier niet verder gekomen dan afwassen, fornuis poetsen, was opvouwen en was draaien. Ik doe het gwn op mijn tempo.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

HVJ.. goed dat je het op je eigen tempo doet.. Goed dat je het aankaart en niet ontkent dat er wat aan de hand is.:) DIkke knuf meid!

3. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Dat had ik ook laatst!!!! Moet je dus niet doen,zijn oplichters!!!

4. MamavEsmee

Ik ga afsluiten, misschien dat ik vanavond nog even kom spieken.. niet te veel kletsen he?!!

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mve, heb nog niet gekeken naar de calorieën van de kaasstengel, kan daar nu toch ook niets meer aan veranderen ;) jep heerlijk gewandeld en net de rest van de boodschappen gehaald. Zaterdag oven frites met kipvingers uit de oven.
    Jij bent ook altijd bezig he :D

6. Neentje

Neentje Niet meer actief

Zo net ff zitten poetsen en nu voel ik me kotsmisselijk, bleghh.
    Ja kon zo niet doorgaan, heb een kleine waar ik klaar voor moet staan en wil niet dat de baby al die gevoelens meekrijgt dus moest wel.

Dank je meid en tot vanavond.

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Ja voor een uitzendbureau! ik word gebeld als iemand uitvalt, ziek is ofzoiets maar tot nu toe vaak doorgepland maar deze week helemaal niks!
    Dus aanstaande maandag gesprek bij een ander uitzendbureau die hebben maybe ook wat voor me en dan voor 15 uur per week dus dat is fijn!

Vanmiddag mijn nicht de haren geverfd dus meteen petekindje weer gezien :d! 4 is echt een leuke leeftijd:D
    Hier net middag gegeten zometeen afwassen en om half 6 vertrekken naar vrienden rond half 9 teurg!

heb de hele dag al hoofdpijn en misselijk pfff...... word gek!!

Dus denk vroeg naar bed
    Groetjes

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    4 is idd een leuke leeftijd. hoop dat je hoofdpijn en misselijkheid snel weg trekken ( wel spannend die klachten zo rondom je nod ;) ) is idd wel fijn als dat andere uitzendbureau je een beetje vaste uren kan geven. Moet toch ook geld binnen komen.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Pff wat kletsen jullie veel meiden! Kom het vanavond bij lezen!

Mijn menu:
    O: reep ontbijtkoek met margarine
    L: broodje bapao ( kon de verleiding niet weerstaan)
    A: stampot rauwe andijvie met een rundersausijs.

Verder heb ik een kop koffie gehad en vijf glazen water.
    Kwam uit op 816 kcl, dus mag vanavond nog iets lekkers.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn menu:

O: 2 br. Brood 30+ kaas ( 223 )
    T: 1 kaasstengel, 2 koffie ( ongeveer 220 )
    L: 3 crackers, halvajam, vruchtenhagel, kruidenboter, glas melk (394 )
    T: 1 koffie ( 10 )
    A: aardappelen, sla, kipburger ( 419)
    S: 1 koffie ( 10 )

Samen 1259. Ben benieuwd wat de weegschaal daar morgen van vind.

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Butterfly: Vriendlief probeert ook zo veel mogelijk rekening met mij te houden wat betreft eten. Maar ik vind eigenlijk dat ik er maar tegen moet kunnen!

@ Juffie: Super dat je weer afgevallen bent!

@ Que: Welkom en succes met afvallen!

Sorry, even vluchtig gereageerd.

Vanmorgen wat de weegschaal ondanks de vele koekjes en de magnum erg lief. 1 ons lichter :D Ben benieuwd wat hij morgen (op weegdag) zegt.

Vandaag was er een moeder van een oud klasgenoot van mij in de apotheek. JEETJE… WAT BEN JIJ VEEL AFGEVALLEN! :D:D:D
    Altijd leuk om te horen!

Mijn menu van vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram muesli
    1 beker optimel drink

T: 1 appel
    1 kiwi

L: 1 reuze krentenbol
    1 snelle jelle ontbijtkoek minder suiker

T: niks (Geen koekjes gepakt! :D)

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (kipfilet/chickentonightsaus/groenten)

Totaal van 1157 kcal.

Vanavond terrassen met een oud schoolvriendinnetje. :D Heb er zin in!

Nu eerst even eten, en dan even vlug opfrissen en omkleden. Heb om 20.00 uur in de stad afgesproken.

Liefs

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hello meiden !
    Ik lees weer een nieuw lid Que, van harte welkom hier.
    Je gaat afvallen met pillen ,ben wel heel benieuwd hoe je dat aan pakt, is het op verzoek van de huisarts?
    De meesten van ons volgen sonja bakker of de caloriechecker.nl
    Wie weet heb je er wat aan.

Hier een zeeeeeeer luie dag gehad. Net maar extra hard gefietst op de hometrainer hihi...Straks flash forward kijken. Is een nieuwe serie echt een aanrader ;)

13. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: Zal ik 'm anders voor je opmeten? Is misschien makkelijker haha :D
    @Que: Welkom hier, en heel veel succes met afvallen!

Vandaag lekker gewerkt, we hebben nu een actie 2e artikel gratis van de zomercollectie, dus dat is wel lekker, loopt goed door! En weer veel te doen om de rekken vol te krijgen, fijn!
    Vandaag even lekker niks, ben de hele week nog op reep geweest, dus vandaag en morgenavond lekker thuis en relaxen.

@Mel: Wat leuk dat je vanavond gaat terassen met je vroegere beste vriendinnetje! Veel plezier!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, leuk he als mensen het gaan zien aan je J

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Grrrrrrrrrrr kan mezelf wel voor mijn kop slaan! Heb net een bounty gegeten.

Nu dus spijt!

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @melanie: altijd leuk om te horen van een ander dat het te zien is!

Ik heb net een klein bakje rijstchips op...heb nu eigenlijk zin in iets zoets..misschien maar een half bakje magere kwark nemen?

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    zo net terug van vriendne en lekker op de bank met deken in de pyama HEERLIJK! vriendlief is chips aan het eten maar hbe de verleiding kunnen weerstaan

@melanie altijd fijn om te horen
    @que welkom! met wat voor pillen ga je afvallen?op doktoersadvies? succes
    @kaatje nou ik hoop even nergens op hoor ik zie het wel! teleurstellingen genoeg gehad!

Vriendin van mij net was helemaal geschokt toen ze me zag! ze zegt tegen mijn vriend nou je hebt een nieuwe vriendin ja zget hij en daar ben ik zeer trots op! echt lief om te horen!
    vriendlief kwam daarstraks thuis met bos bloemen! echt zo lief!had ik ook echt even nodig!hij voelt dat ehct aan!!

@kaatje en melanie mooie menuutjes!ben benieuwd morgen!
    @kimmetje heeft de bounty wel gesmaakt?

18. MamavEsmee

Kaatje.. Duim met je mee dat de weegschaal je menu ok vind.;)

Melanie.. Goedzeg, helemaal geen koekjes gepakt! Of waren ze al op?!:p Was het gezellig vanavond?

HVJ.. Je hebt helemaal gelijk, de beeb en de kleine meid mogen er niet de dupe van worden.

Dani.. Leuk compliment meid! En lief dat je een bosje bloemen kreeg. Koopt die van mij nou nooit.;) Knap dat je de verleiding van de chips hebt kunnen weerstaan!

Kimm.. Ja, als je dat zou willen zou erg fijn zijn!;) En bounty is lekkerrrrr..

Lovely.. Heb ook altijd dat ik zoet en zout door elkaar lekker vind. ( at altijd choco pinda's en cheese onion door elkaar.. heerlijk!):)

Beschuitje.. Af en toe een lui dagje moet kunnen he?!

Hier wel lekker gewerkt, zit er al weer helemaal in. Wat een zooitje op het werk. Heb het 1 en ander al weer recht gezet. Ga zo nog even een halfuurtje wat doen en dan lekker naar bed. Er zijn een aantal clienten met vakantie. Kan ik morgen ook een halfuurtje langer blijven liggen!:D

Me goed aan mijn menu gehouden, wel de evergreen opgegeten.. mijn maag knorde tegen half 9. Net nog een bakje chipjes op. Zit dan nog vrij laag.;)

Butterfly.. Ga even met een collega overleggen of ik blanco lijsten mag doorsturen. ;)

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dani, lief van je vriend !
    Idd soms kan je maar beter nergens op hopen ( zolang je maar hoop blijft houden ! )

Ik ga off.
    truste

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Ik ben doodop!
    Morgen om 07.00 uur werken :$ tot 15.00 uur.
    Zoooo vroeg :(. En het weekeinde ook nog dagdiensten :(:(.
    Ben echt moe, net nog wat gedronken, en ga zo denk ik maar lekker naar bed. Kan ik wat slaap inhalen.

@Kimmetje, och, ben helemaal vergeten geld te storten :(. Vind je het goed als ik dat morgen even doen.

@Mamavesmee, tuurlijk moet je dat even in overleg doen. Had ik ook gedaan, en als het niet lukt is het geen groot probleem hoor, ben gewoon benieuwd hoe het eruit ziet.

Trusten meiden!

Deel Deze Pagina