10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Que

Que Niet meer actief

Dank jullie wel!!

Ik heb pillen via een site gevonden. Niet iedereen vind ze geweldig, maar ikke is eigenwijs en ga het gewoon proberen. Ze heten relacore. Het is niet op advies van de HA, maar op advies van mijn lichaam hihihihi.

Ik heb 4 jaar geleden mijn rug gebroken en van de zwangerschap heeft die een goede opdonder gekregen. Het is dus voor mijn lijf beter als ik nu maar eens wat ga doen. Heb SB gedaan 3 jaar geleden, maar ik heb daar het geduld en de disipline niet voor.

Ik kan je zeggen heb vandaag mijn eerst pil ingenomen en heb al de hele dag onwijze dorst die 2 liter water gaat er met gemak in!! Ook het trek hebben in snoep, drop, chocolade en chips is er (nog) niet. Wat ik wel altijd gigantisch heb.

Vanavond 1,5 uur wezen lopen met de kleine. Had zo'n dorst dat ik onderweg maar ben gestopt om een flesje water te kopen en die was ook leeg toen ik thuis kwam.

Ga nu even de kleine man zijn fles geven en dan heerlijk naar bed. Morgen mijn hele huis (3 verdiepingen) schoonmaken en boodschappen doen.

Ga denk ik ook stiekem even op de weegschaal staan.

Ik wil iedereen die aan het afvallen is succes wensen!!

Weltrusten!

2. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Butterfly: Geen probleem hoor! Komt goed!

3. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @MamavEsmee: De broek is 47 cm breed!

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hooii!

Ik wil me hier ook graag aanmelden! :)
    Wil heel graag die laatste 10 kilo eraf.
    Loop er al een hele tijd tegenaan te hikken.
    Maar NU wil en moet ik er wat aan doen van mezelf.
    Ik weeg nu ongeveer 76 kg.
    En wil graag naar de 65. ( iets meer dan 10, maar ach.. gaat om t idee hé;))
    Mijn lengte is 183 cm.
    Ja .. overal waar ik dat invul staat dat ik een gezond gewicht heb etc.
    Maar ik ben gewoon niet tevreden met mijn lichaam ( vooral mijn buik ).

In Januari dit jaar ben ik ook al begonnen met afvallen en ben toen 10 kilo kwijt geraakt.
    Daarna kon ik het lijnen niet meer opbrengen. En ben alweer 3 kilo aan gekomen.:(
    Dit wil ik dus niet, en hoop hier ook dat kleine beetje motivatie te vinden waardoor ik dit keer niet eerder stop dan wanneer ik mijn doel heb bereikt!!

Hopelijk mag ik mee kletsen!

xTamale

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Tamale welkom meid!
    Ga je kcl tellen?
    Het gaat je zeker lukken hoor, we slepen je er wel doorheen!
    Hier zitten de kilo's ook veelal op de buik, heb verder gewoon slanke benen, schouders enz!

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Denk niet dat het een probleem zal zijn.. ;) Trusten meid.. Nog 3 dagen te gaan meid.;)

Tamale.. Welkom! Ben ook benieuwd wat voor "dieet" je gaat doen. En mensen kunnen zoveel zeggen. Als jij niet tevreden bent dan moet je er wat aan doen.:D

Kim.. Zal morgen even meten wat de breedte van de jeans die ik nu aan heb is.;)

Que.. Ken de pillen niet. Zijn het echte vetburners?

Lovely.. Eet je geen tussendoortjes ( fruit oid)

Hier nog een pakje sultana weggekauwd..;) Had niet eens echt trek maar ja nu is het al op.

Net nog even gebeld met Erwin. We gaan morgenmiddag lekker zwemmen en aansluitend eten bij de friettent. Gezellig!:D

Kan me morgen vroeg niet wegen.. baal daar altijd zo van.;)

Ik ga afsluiten, even douchen en dan nog even tv kijken.

Tot morgen!

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Dankje Lovely!
    Ja ben wel van plan om ze te gaan tellen!
    Doe jij dit ook? En hoeveel houdt jij aan per dag?

8. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mamavesmee, Dankje!
    Ik ga niet echt een dieet volgen..
    Ja.. mn eigen!
    Kcal tellen en dan maar hopen dat het werkt!
    Ik heb hier wel een pot vanilleshake van weight care staan. Maar die gebruik ik heeel af en toe is om het ontbijt of lunch te vervangen!
    Ben benieuwd of het gaat lukken.
    Ik ga ervoor iniedergeval!

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    @mamavanesmee: Jah eet wel fruit samen met de kids mee, helemaal vergeten mee te tellen:). Vandaag hebben we appels gegeten.
    Schrok trouwens laatst van de hoeveelheid kcl in watermeloen:$.

@tamale: ik houd 1200 kcl per dag aan:)

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Tamale: Welkom en succes met afvallen!

@ MamavEsmee: Op mijn werk zijn de koekjes NOOIT op! :D

Net terug van het terras. Het was echt super gezellig. Echt weer als vanouds (na 10 jaar hahaha) Stomtoevallig waren er in dezelfde kroeg ook nog 3 jongens (vrienden van elkaar) die ook bij ons op de basisschool in de klas hebben gezeten. Daar ook nog even mee gekletst. Was echt leuk! Voor herhaling vatbaar. :D Alleen water gedronken. Ben benieuwd naar de weegschaal morgen.

Ik ga naar mijn bedje, het is eigelijk al veel te laat voor mij!

Truste

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@pillen: Relacore Dieetpil Beoordeeld | Dieet ervaring, forum en tips

Brrrr, dat lijkt me dus echt niks he! Een middel wat (nog) niet goedgekeurd is, en waar niet eens een ingredientenlijst van te vinden is, noch op de officiele website, noch op de verpakking! Tenminste als je dat artikel mag geloven.

Alle pillen werken als je maar gezond en gevarieerd er bij eet, en genoeg beweegt! Ik ga denk ik maar 1 dropje per dag eten als pilletje ;)

@All: druk druk druk sowieso de komende weken qua fulltime werk, huishouden, verbouwing en zwangerschap. Ik kom dan ook eventjes niet meer buurten. Tot over een paar weekjes. Succes met lijnen allemaal!

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Tamale.. natuurlijk gaat het je lukken!:D

Melanie.. Een geslaagde avond gehad zo te lezen. Leuk, weer een vriendinnetje er bij. Hier sinds ruim 2 jaar weer goed contact met een schoolvriendinnetje. We hebben "ruzie " gekregen toen ze verkering kreeg met een jongen. ( is ze nu getrouwd en bijna 2 kids mee ;)).. We hebben besloten de man in kwestie niet meer tussen ons in te laten staan. En we spreken elkaar wekelijks. Ben zo blij dat ik haar weer bij me heb.:) De weegschaal is vast lief.

Moppie.. Jammer dat je even een break neemt. Maar snap het wel. Liefs.

Slechts geslapen.. Bah! :x

13. Que

Que Niet meer actief

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    @ Moppie: Ahh... daar ben je. We begonnen ons al zorgen te maken. Druk dus! Succes ermee!

@ MamavEsmee: Bij ons is het ongeveer hetzelfde gedaan. Ze is nu ook getrouwd en heeft 2 kinderen. Echt heel raar om haar over de kinderen te horen praten hahaha... We houden echt zeker contact nu :D

De weegschaal was superlief vanmorgen :D. 6 ons eraf sinds gisteren. Deze week dus 1,1 kg :D

Zit nu aan mn ontbijt. Zo gaan werken!

Fijne dag! Liefs

15. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

Apr 13, 2010
    1,259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Tamale: Welkom hier, en veel succes met afvallen!
    @Mel: Wat leuk dat het weer zoals vanouds was! Gezellig :D

Hier niks aangekomen, en ook niks afgevallen, zal wel door de Bounty komen haha.
    Maar heb die 9 ons van laatst er nog niet helemaal af. Hoop die er morgen toch wel af te hebben!

Ik ga maar eens wat doen, zometeen weer werken. Wordt een lange dag vandaag!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    #4036 Kaatje85, Aug 6, 2010
    Last edited: Aug 6, 2010
    Goedemorgen.
    Hier een stomme weegschaal L
    2 ons erbij. Vandaag dus maar weer even opletten

O: 2 br brood , appelstroop ( 201 )
    T: 1 ontbijtkoek, 1 koffie ( 86 )
    L: 2 br brood 30+ kaas ( 223 )
    T: 1 liga evergreen, 2 koffie ( 91)
    A: 2 zelfgebakken pannenkoeken ( 273 ), beker melk ( 118 )
    S: 1 koffie ( 10)

Totaal: 1003

Butterfly, doe je een beetje rustig aan meis.

Que, als jij denkt dat de pillen voor jou werken is het toch goed. Ik zelf ben niet zo van de ( internet ) pillen, heb altijd het idee dat je er heel snel van af valt,maar als je stopt je met dezelfde gang weer aan komt.

Tamale, Je bent gekomen J Kom op je gaat het deze keer redden !
    Succes

Kim, en wat zei de weegschaal ? Niets erbij en niets eraf. Netjes toch na die bounty.

Melanie, lieve weegschaal J

17. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

Goeiemorgen,
    Gister een hele drukke dag gehad, moest met spoed met mn zoontje naar het ziekenhuis. Gelukkig hoefde hij (nog niet) worden opgenomen. Maar ik had geen tijd en zin om te koken dus het is chinees geworden... oeps!!
    Zo maar even wegen..
    Vrees het ergste!!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ow moet ik natuurlijk wel de calorieën optellen en plaatsen :D

Juffie, ow jee wat was er met je zoontje ?

19. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

weer 0,4 kilo erbij Tsja dat was te verwachten.
    Hij kan zn ontlasting niet kwijt.. Heel naar, hij ligt maar te persen en te persen.. Hij had lactulose gekregen maar kreeg daar mega buikkampen van maar geen poep.. Nu moet ik hem andere meds. geven en moet hij binnen 48 uur poepen anders moet het doorgespoeld worden...

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    ahh arm mannetje. hoop dat hij het snel kwijt is

Share This Page