Nou hij heeft gepoept!! Pff!!! Gelukkig maar!!! Maar ik moet nog 2 dagen doorgaan met klysma's en meds moet hij blijven nemen tot hij ook van de reflux af is.. Ik ga straks maar soepje maken ofzo, beetje weer een balansdag.. Voel me toch behoorlijk misselijk, zal wel niet veel eten vandaag...
Hallo allemaal... Nieuwe leden welkom Ben zelf ook vrij nieuw hier. Heb sinds gisteren een buikgriepje dus veel eet ik niet. Maar dat zag ik ook wel aan de weegschaal...ik weeg nu 77.9 en afgelopen maandag nog 79.8. Maar ga vandaag weer rustig aan wat proberen te eten. Mijn menu voor vandaag ( hoop ik ) O: 1 snee volkoren boterham met kipfilet. T: Bakje Yoghurt L: 2 cracottes met kaas en komkommer T: Geen idee.... A: Spaghetti Bolognese Ik hoop dat die rot buikgriep snel weer over is.. Succes weer iedereen vandaag!
ik moet gaan schoonmaken, we hebben vanavond en morgen overdag open huis... Blegh! Nog snelle schoonmaaktips? O: venkelthee, stukje suikervrije chocolade..
enmorgen dames wat hebben jullie weer gekletst! Hier lekker uitgeslapen tot 9uur daarna douchen, verzorgen en met de hond geweest en gezogen! en nu lekker niksen @tamale welkom meid en heel veel succes! @moppie jammer dat even break neemt maar snap het wel! succes! @MvE hoe is het bij jou? @juffie poets ze! @pluisje beterschap zolang je maar genoeg drinkt! @weegschaal die was vanmorgen lief 82.9 (ONDER de 83) dus nu 21.5 kilo eraf! Mijn menu voor vandaag: O: niks was laat klaar T: beschuit met smeerkaas en zo nog wat water L: 1 tosti met alleen magere ham T:water en appel/banaan A: kipfilet, aardappelpuree en salade T: water en glaasje appelsap (echt zin in :S) @de rest sorry maar ben niet helemaal bij gelezen!
ow ja even foto van mijn bosje bloemen! vind die roze (apart gevormde) echt super mooi! zijn beetje fluweelachtig en de hond ernaas en ingezoomd
en hbe nieuwe fotos nu ik 21.5 kilo lichter ben dit was voor: 104.4 kilo En dit is 19 weken later en 21-5 kilo tot nu toe eraf my face nog eens van de zijkant -21.5 kilo sta ehct met mijn mond vol tanden dta ik ooit zo hbe uitgezien en zo heb rondgelopen! (dit is gewoon 1 jaar geleden )
Juffie, fijn dat je zoontje het weer kwijt is. Kan je toch behoorlijk beroerd van zijn. Pluisje, hoop dat je buikgriep weer snel over is Dani, jeeee lieve weegschaal J Mooi bosje ! Jeetje wat een verschil zeg ! Ik ga ff pannenkoeken bakken, hoef ik ze vanavond alleen nog maar op te warmen. Levi krijgt een (september) vriendje te logeren. Krijg als het goed is vandaag ook een pakketje, heb een broek en 2 shirts van kimmetje overgekocht. Nu hopen dat het past J
Que.. Als jij denkt dat je het nodig hebt prima toch? Melanie.. Grappig dat het tussen jullie op de zelfde manier stuk is gegaan. Leuk dat het gevoel er nog is.. En de weegschaal was lief voor je.. Mooi resultaat meid!! Kimmetje.. Ach.. Als de bounty maar gesmaakt heeft en er zit niets en dat is toch goed? Werkse vandaag? Is de sfeer wat beter? Kaatje.. Mooi menuutje hoor! En geniet van je pannenkoeken vanavond. Jammer van de weegschaal, maar dat komt morgen helemaal goed! Wat leuk dat je kleding hebt gekocht van Kimmetje! Hopenlijk past het, dan willen we wel foto's zien.8) Juffie.. Wat vervelend dat je zoontje " ziek" is. Oh.. Chinees, lekker!! Jammer dat de weegschaal niet lief was vanavond. Succes met poetsen. Snelle schoonmaaktip: bijhouden.. Elke dag wat doen!! Pluisje..De weegschaal erg lief voor je. Je bent waarschijnlijk veel vocht kwijt geraakt. Kijk niet raar op als je zwaarder wordt de komende dagen. Je menu ziet er prima uit. Dani.. Was je toe aan wat extra slaap?Hier is alles prima, werk zit er weer op. Nu zondag weer. En wat goed dat je onder de 80 zit. Jij gaat ook hard met afvallen! En wat een enorm verschil.. ****** Eenmaal thuis kon ik zo verder.. vaatwasser uitpakken, stofzuigen en het toilet even schoongemaakt. Vanavond de was even doen, mijn werktas is weer uitgepakt. Nu lekker relaxen. Vanmorgen even bij mijn zusje op visite geweest.. Even bijgekletst! Misschien dat mijn neefje morgenavond een paar uurtjes komt. Mijn zusje en vriend willen graag uiteten. Er lekker op de fiets heen geweest. Menuutje vandaag: O: knackebrod met kipfilet en een boterham met light jam ( 176) T: appel en een peer ( 120) L: 3 vitalu crackers met Linera smeerpaté en een kommetje optimel kwark (260) T: Reep ontbijtkoek en een appel ( 154) A: kleine friet met ketchup en een kroketje. (605) Totaal 1312.. Mag ik vanavond nog wat chipjes oid.. Vanmiddag naar het bos en daarna een stuk fietsen.
mammavanesmee wat ben jij toch altijd actief ! Ik zie jou echt als een bezig bijtje de dag doorkomen hihi...en maar fietsen, poetsen enzovoorts...Wel goed voor de lijn hè? Ik ben vandaag ook aan de poets en dan ook lekker grondig. De keuken gedaan, badkamer en het huis stofvrij gemaakt. Nu nog ff de bedden lekker schoon opmaken en dan zijn we weer aardig klaar. Oh ja de wc's nog ! Heb de hele dag een rare maag en darmen als ik wat eet zit ik gelijk echt vol. Voel me niet ziek maar lekker ook niet , geen idee wat dat nou kan zijn.
Zo stapeltje in de koelkast. Tuurlijk kom ik even een foto spammen mve, mooi menu ! Lekker frietjes vanavond. Geniet er van
Kinderarts belde net.. De koorts blijft komen en gaan en als dat van het weekend nog is moet ik terug met hem.. balen!! Ben zo bang dat hij moet worden opgenomen.. zucht.. Ik heb net bakje yoghurt gegeten. Hoop dat de weegschaal morgen weer lief is
Ja, daar zijn ze ook bang voor. Maar uit het urine onderzoek kwam niks. Dus dan zouden ze dmv katheter moeten onderzoeken Lijkt me geen pretje voor zo'n klein mannetje..
Ach juffie wat sneu zeg voor je kleine mannetje. Heel veel sterkte en ik hoop dat ie niet hoeft worden opgenomen. Aan de andere kant wordt er dan wel echt goed naar hem gekeken en is hij wel in goede handen. Thuis zit je toch ook in spanning denk ik..
Ja en nee, want ik vertrouw ziekenhuizen voor geen meter Met de bevalling is er zoveel mis gegaan dat je me er heen moet slepen.. haha we hebben dat ziekenhuis ook officieel aangeklaagd Maar het WKZ is anders, daar heb ik wel een fijn gevoel bij, maar toch ben liever thuis met de kleine. Zo van al dat traplopen krijg ik honger! We wonen notabene in een appartement maar ik loop elke keer naar beneden voor vuilniszakken, spullen in de berging etc.. Hi hi hup kilootjes eraf
Beschuitje.. Ben ook wel een bezig bijtje Kan moeilijk stil liggen.Al heb ik vanmiddag lekker een uurtje op de bank liggen slapen.. Jij ook al weer lekker het huis gepoetst. Wat vervelend dat je niet lekker bent meid.. Juffie.. Hopenlijk mag je mannetje gewoon thuis blijven. Kaatje.. En? De pannekoeken gelukt?