nou dame sjullie hebbenw eerw ta gekletst! @kaatje laat de pannenkoeken smaken vanavond! @MvE bezig bijtje heeft ook slaap nodig! ik had dat ook nosig vandaar zolaat wakker! haha is soms ook wel eens lekker! @juffie veel sterkte! hopelijk mag je mannetje gewoon lekker thuis blijven!! ga voor je duimen!(wat heeft hij precies? of weet je het niet?) wij gaan zo naar d eoverbuurtjes eten daar samen en daarna gaan we singstarren/buzzen! dus zal wle gezellig laat worden Fijne aaf
Dani..Veel plezier en eetsmakelijk! Kaatje.. Veel plezier met het logeetje en smaakten de pannenkoeken? Je hebt me op ideeen gebracht wij eten morgen ook pannenkoeken! ***** Hier naar de andere kant van het dorp +/- 15 minuten gefietst naar de snackbar..Daar friet en een kroket gegeten en daarna weer 15 minuten naar huis.. meteen weer wat beweging gehad. Esmee ligt gewassen en gestreken op bed dus rust in de tent.. Vanavond lekker thuis op de bank..
Hey meiden, @ Juffie: Arm kind! Hoop dat het snel beter met m gaat! @ Pluisje: Beterschap met je buikgriep. Wel goed voor de lijn, maar die DE manier natuurlijk! @ Dani: Super zeg, dat je onder de 83 zit! @ MamavEsmee: Lekker menu meid! Hier vandaag wel lekker gewerkt. We waren maar met 3 assistentes (eigelijk te weinig) maar er was geen bal te doen. Dus we hebben het goed kunnen redden. Was wel gezellig ook! Net mijn avondeten op. Ik zit me toch vol! Ik heb het gevoel dat ik morgen aangekomen ga zijn Ik voel me zo opgeblazen. Mijn menu: O: 2 vitalu ontbijtcrackers meerzaden 10 gram linera smeerpate 1 beker optimel drink T: 1 appel 1 kiwi L: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans 2 meergranenboterhammen 20 gram filet americain T: 2 koekjes (had eigelijk ontbijtkoek ingepland maar die was ik vergeten) A: 1 bruine pistolet 20 gram filet americain 13 gram linera smeerpate 400 gram tomatensoep Totaal van 1198 kcal. Liefs
Melanie.. Lekker menu he?! haha.. Jou menu is ook niet verkeerd. Heb ook de vitalu crackers gehaald, de volkoren. Lekkerrrrr.. Rianne.. het is wat he? Is de weegschaal lief voor je?
Pannenkoeken waren lekker hoor mve, goed idee om op de fiets naar de snackbar te gaan ! Melanie, lekker menu
Ik ben een beetje inspiratieloos voor volgende week betreft het avond eten.. We eten vaak het zelfde aangezien Erwin nogal een kieskauwer is..
@ MamavEsmee: hahaha... jij bent tijdelijk inspiratieloos. Ik ben altijd inspiratieloos! Lekker he? Die vitalu crackers?! mmm
Melanie.. Haha.. Jij altijd inspiratieloos.. Toch eten jullie altijd wat lekkers s'avonds.. Ik moet zondag op het werk de menulijst maken voor de hele week ( natuurlijk in samenspraak met clienten) dus ga eens wat lekkere magere recepten opzoeken.. Aangezien ik 3 avonden op het werk eet..
Melanie.. Die vitalu crackers zijn i.d. erg lekker! Heb er vanmiddag linera op gehad maar light jam is denk ik ook wel lekker.. Esmee heeft er 1 met pindakaas gehad en die vond het heerlijk!
@ MamavEsmee: Wij eten meestal wel lekker idd. Maar wel vaak hetzelfde! haha... Met pindakaas... oh heerlijk!
Heb mijn weekmenuutje wel zo'n beetje rond. Vind dat altijd makkelijk aangezien ik maandags grote boodschappen doe.. Ma: Gekookte aardappelen met verse sperzieboontjes en gehaktballetjes. Di: Burrito's met kipfilet,paprika en tzatiki en komkommer salade. Woe: Groente soep met broodje gezond. Do: Gekookte aardappelen met worteltjes en vis. Vrij: eet ik op het werk ( iets van zalm met broccoli en puree) Zaterdag: frietjes Zondag: Eet ik ook op het werk maar op een andere groep dus neem denk ik zelf wat eten mee of eet s'middags met Erwin en Esmee warm.
@ mamavEsmee: Ik bedenk ook altijd voor de weekboodschappen al wat ik ga eten die week. Kan dan nog wel eens van dag wisselen maar dan heb ik in ieder geval de juistje boodschappen in huis. Lekker weekmenu! Erg gevarieerd.
Melanie.. probeer ook wel gevarieerd te eten en zowiezo 2x gekookte aardappels.. 1 of 2x gebakken en soms iets van burrito's , soep oid.. Maar vind het soms zo saai!!
hey meiden tja inspiratieloos zijn wij hier ook wel hoor .. off zo moeilijk wat je allemaal moet maken ... van de week iets van bief stroganof gemaakt met aardappels was eens wat anders en lekker ! de weegschaal is lief .. na mijn 2 baaldagen en vreten sta ik weer terug op mijn gewicht ! de ongi is weg en buiten dat ik erg moe ben had ik vandaag een top dagje druk druk druk op het werk en thuis .. zelfs geen tijd gehad om hier ff te komen zwaaien ... nieuwe meiden welkom ! leuk dat het weer lekker druk is ... over afvallen met pillen ik heb alli gebruikt daar zijn de meningen ook over verdeeld ! ik moet zeggen ik ben ook blij dat ik aan het afbouwen ben ipv 3 gebruik ik er nu nog 1 en toch blijf ik mooi op gewicht ! zo en nu ff hollands got talent kijken ! leuk leuk !
@Juffie, och jee meid! Wat vervelend allemaal met je zoontje. Ik hoop dat het snel beter gaat en dat het allemaal wat mee zal vallen. sterkte ermee. @Mamavesmee, dat heb ik ook wel eens hoor, dan weet ik totaal niet wat ik moet koken. Harrold lust eigenlijk alles wel, dus dan denk je: zo moeilijk kan het dan niet zijn. Als ik totaal geen inspiratie heb, dan zoek ik een week lekkere recepten op internet en ga gewoon anders koken dan anders. Maak jij ook altijd al een planning wat je de week erna eet? Wij wel, vind ik makkelijker met boodschappen doen . @Mamarianne, ik heb het nog niet gehoord, wat is er gebeurd dan? Heb het vast gemist, mega drukke week gehad. @Kaatje, rustig aan , wat is dat? Deze week is een beetje top drukte, dat is op het werk anders nooit zo. Maar het vaste team heeft haast allemaal vakantie en vooral de dagdiensten, daar moest ik opgezet worden omdat er anders 2 invalkrachten aan het werk zijn met een stagiaire. Dat mag niet bij ons, er moet altijd een vaste kracht naast staan. Maar voor mij wel iets teveel van het goede hoor. Doe op het werk rustig aan hoor. Beetje vlug gelezen. Hier inmiddels alles rustig. Uit mijn dienst meteen naar huis. Wel lekker gewerkt, heb de stagiaire en de invalkracht aan het werk gezet en ben zelf met wat administratie aan de slag geweest. Daarna meteen naar huis dus, met Esmee nog even te fietsen geweest, moest nog even langs mijn moeder om te vragen of ze op Esmee wil passen maandag want moet naar het ziekenhuis. Harrold is gaan koken, dus eenmaal thuis konden we meteen aanschuiven. Dan Esmee in bad, heb stofgezogen en gedweild, was gevouwen, de boel wat opgeruimd. Manlief had het netjes in huis , dus scheelde mij nu echt werk. Net de wasmachine weer aan het werk gezet, wil zo nog even een klein wasje strijken. Zo eerst een bakkie thee met een creme de brulee koekje . Niet goed, maar dat was mijn choco milka reep van vanmiddag ook niet . Had er 3 meegenomen, dus nu zijn ze tenminste op .
Melanie86, wow wat ben jij veel afgevallen! Wat knap. Juffie: ach gos wat zielig voor je zoontje! Mijn dochtertje had precies hetzelfde de eerste weekjes, wat ontzettend zielig om te zien hé! Succes ermee, hopelijk komtie er snel vanaf! Dani, dankje! Wat een mooie bloemen! Maak je die zelf? Wat een verschil op die foto's! Mooi hoor! Wat zul je trots op jezelf zijn! Wat leuk om eens te lezen wat jullie op een dag allemaal binnenkrijgen! Ik heb net , heel slecht, een patatje gehad. Maar dat wist ik gisteren al, dus heb de rest van de dag heel netjes gegeten!