10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    truste meiden !!

en wat een knappe kids !!

Bekijk bijlage 92032 en ehhhhhhhh wij eten hier echt geen lekker zelfgemaakt chococakeje hoor :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Pannenkoek klein 137
    Pannenkoek groot 312
    Per 100 gram 195

emma, ook al zo'n moppie :)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off
    Truste

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Wat een schatjes toch allemaal!!

Truste meiden!

5. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    #4125 Kimmetje23, 7 aug 2010
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
    Goedemorgen meiden,

Mijn weegschaal blijft hangen, ik kom niets aan en val niets af. Maar kan ook weer erg slecht naar de wc.

Vandaag nog een dagje werken en dan lekker 5 dagen vrij, heerlijk! Vanavond bij een vriendinnetje eten en slapen, misschien stappen vanavond, en anders naar de kermis waarschijnlijk. Morgen naar de braderie met haar ouders, dus wordt vast gezellig!
    Ben er dus 2 dagen niet....misschien via gsm.
    Mijn paps en mams gaan zondag op vakantie, dus heb dan lekker het huis voor mij alleen (en het konijn niet te vergten).

Jongen die ik had leren kennen, wilde donderdag graag afspreken, maar ik ben zooooooooooooooo schijt in die dingen. Twijfel dus heel erg! Wat een muts ben ik ook he?

Fijne dag allemaal, geniet van jullie weekend!

@Butterfly: Ik verstuur het pakketje maandag omdat ik vandaag moet werken!

6. Que

Que Niet meer actief

Goedemorgen meiden!!!!

!!!!!!IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, ZO VROLIJK, ZO VROLIJK, IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, ZO VROLIJK WAS IK NOOIT!!!!!

Donderdag begonnen met de pillen. Donderdag avond 2 uur wezen wandelen.

Vrijdag:
    - Ochtend schoonmaken zolder, 1e verdieping, badkamer en begane grond gezogen gestoft en gedweilt. Achterdeur mat geboent met een borstel. En het toilet beneden schoongemaakt. Boodschappen gedaan.
    - Middag 1 uur wezen wandelen
    - Avond 2 uur wezen wandelen.

Zaterdag (SPIERPIJN!!!)
    6 ons afgevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden !!

kim werk ze nog vandaag !! en dan lekker genieten van je vrije dagen .. zalig zo lang vrij ! en veel plezier

Que wouwwwwwwww goed hoor ! lekker volhouden dus met gezond eten en veel bewegen !

hier zelfde als altijd en dat is dus goed !
    tim en ik gaan zo op de fiets een bakkie doen met de meiden van de zwangerschapsgym ! leuk leuk
    dan ff snel boodschapjes en vanmiddag hopelijk nog een uurtje niks doen

8. Neentje

Neentje Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Vandaag laat uit bed gekropen, het liefst lig ik er heel de dag alleen heb ik een kleine waar ik voor moet zorgen. Vanmorgen een crackertje op want voelde de misselijkheid weer opkomen, hing bijna boven de pot. Ik ben sinds ik zwanger ben 5kg afgevallen en het blijft maar door gaan, ik eet gezond en beweeg veel dus daar kan het niet aan liggen (vind ik niet erg met een vette lichaam als de mijne). Vandaag via internet ingeschreven voor kraamzorg, een combi van kraamhotel en kraamzorg thuis (deed ik vorige keer ook alleen beviel de hotel me zo goed dat ik de kz thuis liet vallen en daar langer bleef wat ik nu weer ga doen denk ik).

De kleine is inmiddels ook wakker en ontbeten, we gaan zo wat frisse lucht halen, voel de muren op me afkomen pfff.

De echo gisteren ging goed. Beeb gezien, erg actief maar voelde er niks bij. Voordat ik het wist zat ik te janken bij de gyn toen ze vroeg hoe het ging. Bloeduitslag van de ijzer is goed, krijg binnenkort afspraak bij een psycholoog in het zh. Moet onder controle blijven bij de gyn dus moet mijn afspraak dinsdag afzeggen bij de vk.

Sorry dat ik niet bij hem gelezen dames.

9. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Hoe is het hier met jullie allemaal? leuke dingen gedaan??? en hoe is het lijnen?

Heb de afgelopen dagen drukke dagen gehad. weinig thuis geweest en daardoor weinig kunnen lezen. Gisteren met een collega van mijn vriend en die zijn aanstaande vrouw naar scheveningen geweest. Daarna met zijn tweeen heerlijk aan het steengrillen geweest op de bourlevard... Was echt genieten.

Vandaag weer een BBQ :( wordt er een beetje moe van.. zoveel de afgelopen periode...

Plannen voor straks. we gaan voor een louncheset kijken, in mijdrecht hebben ze beschadigde elemente staan... vanaf 25 euro. eens kijken of er wat bij zit...

hier de weegschaal op 4 ons zwaarder, maar ben niet echt goed naar de wc geweest dus verwacht dat dat er ook wel afgaat...

o ja, vanmorgen temp opgenomen. normaal zit ik op 36.2 en vanmorgen op 36.9:D ik hoop dat het morgen ook nog zo hoog is... we zijn goed aan de klus geweest!! leve de vakantie!!

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kim.. Gewoon doen donderdag.. Wat kan er nou gebeuren?Lekker potje zoenen.. Leuk toch?!:D Veel plezier het weekend!!

Emma.. Jij hebt ook een prachtig zoontje. En choco is wel favo he?!

HVJ.. FIjn dat je hulp krijgt en de echo was goed.. Hopenlijk kun je er snel van genieten.

Que.. Het goed je best doen werpt zijn vruchten af.. WOW -600 gram is hardstikke goed!

Lovely.. Haal vaak recepten van AH maar aangezien mijn vriend een kieskauwer is moet ik het vaak alleen voor mezelf maken en dat is dubbel op koken. Dat doe ik straks als ik weer meer vrij ben en dan man in werken. Vind het leuk om te keuken maar niet met een vent om me heen.;)

@ pannekoek.. Ik heb eierenpannekoekenmeel en dat is per 100 gram pannekoek 129 calorieen.:D Maak er voormezelf vanavond 3!;)

Vanmorgen was de weegschaal weer lief.. 73,3.. Wil niet boven de 73,5 uitkomen.;) Zeg ik dat niet elke week..;)

Menu:

O: 2 vitalu crackers met linera en een 1/2 banaan. (184)
    T: appel of peer. ( 60)
    L: 2 boterhammen met linera en 1 cracker met light jam (260)
    T: 2 pruimen en evt een plak koek. ( 124)
    A: 3 pannekoeken van 100 gram , 1 met 1 plak ( 24 gram 30+ kaas) en 2 met light jam.(529)

Zit dan rond de 1904..

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Goedemorgen meiden,

@ foto's: Wat een schatjes van kinderen hebben jullie allemaal! :D

@ Hvj: Fijn dat je echo goed was meid! Fijn dat je hulp krijgt in het zkh!

@ Kim: Gewoon doen!!! Er kan niks gebeuren! Je hebt m toch al een keer gezien?! Het is geen blind date :p Komt allemaal goed hoor!

@ Que: Goed dat er 6 ons af is meid! :D

@ Annemie: Balen dat er 4 ons bij zit, maar een keer goed naar de wc en die zijn er weer af hoor! ;)

Hier net om 10.00 uur pas wakker. Ben dus meteen opgestaan en natuurlijk gewogen. Hetzelfde als gisteren. Ben er blij mee, want ik had echt het gevoel aan te zijn gekomen (hoewel ik nu natuurlijk wel later heb gewogen dan normaal).

Nu eerst even ontbeten. Ga ik me zo maar even douchen en aankleden. Heb een lamdag vandaag! Heerlijk!

Mijn menu voor vandaag:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: niks

L: 2 meergranenboterhammen met;
    23 gram 20+ kaas en;
    18 gram ham en;
    ananas
    (tosti hawaii) :D
    1 beker optimel drink

T: 1 appel
    annanas (totaal incl lunch 100 gram)

A: 250 gram ovenfriet
    1 kroket
    1 lepel curry
    1 lepel halfvolle frietsaus

Totaal van 1181 kcal.

Nu nog aan houden...

Liefs

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen allen!
    Ben zo stik nieuwsgierig of ik ook al afgevallen ben maar ik 'mag ' pas wegen op maandag van mezelf.
    Ik lees hier weer allemaal lieve weegschalen die voorbij komen. Heerlijk ! En pannenkoeken hmmm hoe smaakten ze Kaatje ? Je brengt ons allen op een idee geloof ik. Zou er ook wel zin in hebben. Vanavond komt mijn broertje eten met zijn lief en gaan we wat uitgebreider koken. Vandaag dus opletten geblazen want anders mag ik vanavond niet mee eten :D

Net naar de kapper geweest, mijn eigen kapper is met vakantie...mijn haar is nu veel korter dan normaal hmm...even wennen weet niet of ik er blij mee bent. Beschuitenman was wel enthousiast. Het maakte me veel jonger ! ? Hmmm is dit een compliment haha denk het wel he?

Wat een leuke en lieve foto's van jullie kids zeg !
    Kimmetje jij gaat gewoon daten en dan heb je ons vast iets leuks te vertellen. Wij als gebakken stellen smullen van date verhalen..;)

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Logeetje werd helaas om 03.00 en 05.30 wakker. Kon van 03.00 tot 06.00 niet meer slapen. Kort nachtje dus.
    Was wel een halve kilo kwijt J

Kimmetje, heb je kleding binnen ! Alles past, alleen bij de truitjes is de bovenkant te wijd dus even kijken of smoeder dat kan innemen.

Als je die jongen leuk vindt, Doen !

Que, super ! En nu volhouden

Hvj, vervelend he die misselijkheid. Weet er alles van. Bij Levi 16 weken meerdere keren per dag boven de pot, en bij Milou tot 14 weken ( achteraf snapte ik waarom die misselijkheid toen ophield )

Annemie, mooie temp. Ik duim voor je

Mijn menu voor vandaag:

O: 2 br brood, halvajam, bekertje melk
    T: 2 koffie, 1 ontbijtkoek
    L: 3 crackers, 30+kaas en vruchtenhagel
    T: 2 koffie, liga evergreen
    A: Ovenfrites en 3 kipvingers uit oven.
    S: 1 koffie

Calorieën tel ik straks even op.

bh tips gevraagd Waar haal ik nu een goede bh ? Heb maatje C90/ C95 ofzo.
    Wil dus een bh met doorzichtige bandjes/geen bandjes, maar dan wel één die goed aansluit. Heb er nu één van de hema aan,maar zoals jullie op de foto zien sluit de cup van voren niet helemaal aan en dat zie je door het shirt heen. ( ow ja en hij hoeft geen 80 euro te kosten
    J )

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    BH's praat me er niet van...ik heb ook tips nodig hihi dus luister ff mee...;)

15. MamavEsmee

Annemie.. Spannend dat je temp hoog blijft.. Wanneer is je NOD? En geniet maar lekker van de uitjes etc.. Maar wel met mate he?!;)

Melanie.. De weegschaal gaf in iedergeval niet meer aan, dat is al prima toch? Lekker een lamdagje.. geniet er van! Mooi menu, hier ook een tosti op! jummie..:D

Beschuitje.. Wat gezellig dat jullie een etentje bij huis hebben vanavond. Ben wel benieuwd wat je gaat koken? Een keer wat anders met je haar is toch best leuk?;)

Kaatje.. Joehoe.. De weegschaal is je weer goed gezint. Jammer van je nacht.. Die kipvingers van Mora lijken me ook wel wat! Geniet van je frietjes.. Jummie! En je bent echt slank geworden zeg! 8) Kan me nog herrinneren dat je de foto met die spijkerrok plaatste en toen had je echt een gordel en nu ben je mooi slank! Betreft de bh. Bij de Hema verkopen ze bh's en dat is een soort van band die je om je borsten doet. Je hebt ze voorgevormd en gewoon.. geloof iets van 15,00;)

Vanmorgen lekker op de fiets inkopen gedaan.. We moesten nogal wat hebben dus hadden de ochtend wel gevuld . Nog even bij vrienden een kopje koffie gedronken..

Lunch is een tosti met 12 gram 30+ kaas en een plak achterham en kerriepoeder geworden.

Vanmiddag neem ik bij mijn fruit nog een glas optimel.. Lekker!!

16. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Hier net visite gehad van mijn ouders. Was wel gezellig. Paps komt sinds deze week hier 3x per week onder de zonnebank, dus dat heeft ie nu ook even gedaan. Meteen mijn moeder mijn nieuwe favo trouwjurk laten zien. Ze vond m helemaal geweldig! :D

Net lekker mijn tosti hawaii op. Mmm... lekker zeg. Zou er nog wel 1 lusten hahah...

@ BH's: Hier ook altijd een groot probleem. Ik moet ook nog op zoek naar een strapless BH. Heb nog nooit een fatsoenlijke kunnen vinden. Gewone BH's koop ik altijd bij hunkemoller. Kan ik altijd wel goed slagen.

Zo even naar de stad. Behang ophalen. Kwam er net achter dat ik een rol teveel besteld heb. Hopelijk kan ik dus 1 rol daar laten. Scheelt toch weer 20 euro.

Ik kom straks nog wel een keertje kijken hier.

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden!!

Ik ben er ook weer na een weekje vakantie wij hebben heerlijk genoten en elke dag goed weer gehad alleen 2 keer 's nachts regen gehad volgens mij is het in nederland slechter geweest.

Deze week niet echt gezond gegeten aantal keren gebak 2x bbq 1x pizza haha maar volgens mij is de weegschaal wel lief net met kleding 101 kg dus moet goed komen.

Vanaf nu ga ik weer meekletsen :D

Zijn er nog belangrijke nieuwtjes??

18. MamavEsmee

Welkom terug zustertje.. Genoten van het weer en allerlei lekkers. De weegschaal is i.d. lief voor je. Leuk toch?!:D

Ga even een sopje maken en beneden alles nat afnemen, heb vanmorgen al gezogen dus straks nog even dweilen.

OJa.. We moeten vanavond op mijn neefje passen.. Mijn zusje en vriend gaan uiteten.. Leuk!!:D

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Zustertje: Welkom terug! Fijn dat je zo genoten hebt. Hoe is het verder met je?

20. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Mamavesmee geniet van het oppassen! Ja leuke weegschaal ben benieuwd hoe hij maandag is :)

@Melanie ja was een heerlijke vakantie, Voor de rest gaat het goed maar af en toe voel ik me nog wel wat verdrietig op ''speciale'' dagen net als afgelopen donderdag zou ik eigenlijk 12 weken zwanger zijn dat is wel erg hard maar het is niet anders.
    Ik heb wel netjes getest met ovulatietesten en ik zit nu in mijn vruchtbare dagen :D

Wij gaan zo even naar mijn broer en schoonzus even wat lekkere dingen brengen en bedanken voor ons huis zorgen, Dan even naar mijn man zin zusje en haar man die heeft vorige week een ongeluk gehad toen wij weg waren :x
    Ze moest ook eens op de scooter van mijn schoonzusje rijden (had ze nog nooit gedaan) en toen is ze een sloot ingereden met minimaal 70km per uur en naar het ziekenhuis gebracht gelukkig mag het allemaal meevallen.
    Dan rijden we door naar mijn schoonouders en blijven daar eten dan naar huis en onze lieve katten ophalen in het pension en dan vanavond RELAXEN op de bank :D

Deel Deze Pagina