Fijn dat het verder goed gaat. Kan me voorstellen dat je op zo'n dag wel extra verdrietig bent! Het is ook niet niks! Hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn! Veel plezier vandaag met alle familiebezoekjes! @ Hier: Net mijn fruit op. Is gewijzigd in een appel en een kiwi ipv een appel en ananas. Vriendlief had de ananas al opgegeten. Kom nu op een totaal van 1169 kcal. Vriendlief had het erover dattie vandaag graag friet van de friettent wil ipv ovenfriet... moet je net tegen mij zeggen. Tot nu toe heb ik gezegd dat we dat niet doen. Maar ik weet niet hoelang ik dat nog volhoud.
Moeilijk dilemma meid. Je kunt ook zeggen dat jij thuis blijft en hij een kleine friet zonder ( zelf saus) en 1 snack meeneemt.
ik dit nu op dag 33... uitgaande van een cyclus zou ik 28 aug mijn NOD hebben... ik hoop altijd dat mijn cylcus wat korter zou worden... stond net nog even op de weegschaal en niks aangekomen en niks afgevallen... ben helemaal in mijn sas want ik heb echt wel opgelet met wat ik at gisteren... en vandaag zal ik dat ook doen... een BBQ met oud vrienden van mijn vriend... wel moeilijk want zijn ex (waarmee hij getrouwd was) is er ook... zie er best wel tegenop... maar goed jullie horen wel hoe het geweest is! groetjes!!
mve, thanx. Nog nooit gezien bij de Hema. Is dat zoiets ? Borstvoedingsdeskundigen - Utrecht, Leerdam, Gorinchem - Winkel maar dan geen voedingsbh natuurlijk. Zusterte, welkom terug Drukke dag voor de boeg dus. Ow jee je schoonzusje een ongeluk. Wordt de schade ect wel vergoed ? Aangezien ze te hard reed. Gelukkig viel het mee
mve, ow heb ze gevonden HEMA - dames - ondergoed - beha Online helaas uitverkocht. Maandag eens kijken of ze ze hier in de winkel hebben.
Annemie.. Succes en veel plezier! Kaatje.. die bedoel ik i.d.! **** Net even nieuwe planten gekocht voor in de bloembakken voor het huis.. Vlinderstruiken..vind die zo mooi. Heb alvast beslag voor de pannenkoeken gemaakt, kan het even rusten en straks lekker bakken! Jummie!
Meld me vandaag ook nog even hier Wat een ... dag vandaag... 't lijkt wel herfst. Zal mijn menu voor vandaag ook nog even neerzetten. Gelukkig is de buikgriep ook wat minder geworden, dus gaat het eten ook wat beter. O: 2 sneetjes volkoren brood met 30+ kaas en kopje thee. T: niks L: tosti en een appel T: bakje yoghurt en jus d'orange A: Wokgroenten met rijst.
@ Kaatje: Bedankt voor het plaatsen van de link van de BH. Ik ga dinsdag ook even kijken bij de Hema.
Pffff ff laten weten dat het niet lekker gaat met mijn oma HA had mijn ouders gebeld en die zitten er al de halve middag Aan de ene kant zeg ik laat je gaan en ga naar Opa maar als ik dat denk moet ik ook wel slikken snik snik Mocht van mijn moeder nu ook niet meer een sms sturen dus zal wel serieus zijn dan???
@ Mama Rianne: Sterkte meid! Hier net lekker gegeten. Toch gewoon ovenfrietjes gegeten. Vriendlief heeft het opgegeven. haha... geluk voor mij. Vanavond gaan we naar een oom en tante, en die wonen vlak bij de beruchte ijssalon. Dus... wij gaan naar de ijssalon! Ik heb er zooo zin in. En het is weekend.
Zal jullie wel op de hoogte houden!! Toch blij dan dat ik vorige week nog bij haar langs ben geweest met manlief!
Net naar de Hema geweest, zit hier helaas niet in het assortiment. Bleken 2 weken geleden ofzo in de aanbieding geweest te zijn. Jammer dat ik die gemist heb. Biecht: Net een loempia gekocht. Normaal waren het er al snel 3 dus best netjes Heb een kipvinger minder genomen Mve, vlinderstruiken zijn heel mooi ! Mama Rianne,sterkte
@Mamavesmee, haha ben ik betrapt . Had even snel bijgelezen en zijn toen gaan eten. Pff, ik heb de dag weer overleefd. Maar moet zeggen..... was afzien. Mijn kuur is maandag op, en het gaat niet zoals het gaat als het goed gaat. De astma rommelt nog wel door, erg kortademig nog en mijn longinhoud is te laag! Wilde vanavond heel graag Esmee in bad doen, maar haar naar boven tillen, in en uit bad tillen lukt me gewoon even niet. Heb er even om zitten janken. De astma zorgt er voor dat ik gewoon gehinnerd wordt in mijn dagelijkse dingen. Gelukkig kan ik maandag naar het ziekenhuis. Komt omdat ik dus altijd een 30mg prednison kuur heb en nu maar 5 mg, dus niet sterk genoeg voor mij. Op het werk doe ik veel administratie momenteel, en laat de invalkrachten de groep draaien. Op die manier lukt het ook wel om gewoon de diensten te draaien, en dan is er altijd een achterwacht. Vanmiddag was ik 14.00 uur vrij, lekker op de bank gelegen een zapp film gekeken op zapp ( kinderprogramma ). Hebben altijd leuke kinderfilms haha, en Esmee vind het ook prachtig. Net lekker frietjes op! Nu de boel wat opruimen en wil even de administratie thuis bijwerken. Want dat is echt een ZOOTJE hahaha!!! Maar goed, kan ook zijn dat ik 20.00 uur voor pampers languit ga bankhangen . Hoef me niet te vervelen, maar net waar ik zin in heb. Eerss stofzuigen, vaatwassen vullen en de wasmachine aan het werk zetten.
Rianne..Stokbrood met kruidenboter is i.d. lekker slecht! Kaatje.. Klopt, de bh's waren 3 weken geleden in de aanbieding. Jammer dat je ze toen niet hebt gezien. Heb nog getwijfeld of ik ze zou halen maar heb zo'n kleine cup dat het eigenlijk niet nodig is.. En heb geen strapless topjes. Butterfly.. haha.. ja, had i.d. gezien dat je aan het lezen was. Fijn dat je eerder naar huis mocht.. Balen dat de Astma dan zo je "leven over neemt" hopenlijk maandag meer duidelijkheid. Toch wel spannend he?! Oh.. lekker frietjes gegeten. Jummie! **** Mijn zusje komt zo de kleine brengen, leuk hoor! Ben de eerste die oppast best een beetje trots. Wat zal mijn moeder balen. De pannekoeken waren jummie. Had er 1 met 30+ kaas en 2 met 1 kuipje light jam. En qua calorieen viel het me reuze mee. Zit voor vandaag nu op.. 1140.. Voor vanavond hebben we blokjes kaas en augurk met boterham worst gehaald. Jummie! Heb alvast mijn menu voor morgen gepland. Weet alleen niet wat we op het werk eten.. Heb maar 600 calorieen aangehouden.. Heb ik ruimte zat. Neem mijn lunch en tussendoortje in iedergeval mee.
Wat een leuke foto's van de kindjes . @Kaatje, wat heb je een prachtig mooi mannetje zeg! Enig die foto zo bij de boom. @Mamavesmee, volgens mij heb een lekkere ondeugende meid! Het straalt van haar af hahaha! @Emma, nee he, echt geen zelfgemaakte choco cakjes . Ik show mijn meisie ook eventjes .