Butterfly, ben benieuwd wat ze maandag in het ziekenhuis zeggen. Kan me voorstellen dat je even hebt zitten janken omdat je Esmee niet in bad kon doen ( prachtig meisje trouwens ) Mve, veel plezier met je neefje !
@Kaatje, pff ja, maar zo gaat het al een paar weken hoor. Harrold doet Esmee in bad, en ik ruim de rommel hier op. Hij nam de grootste zorg voor Esmee, maar hij moet maandag weer werken. Zie er wel wat tegenop, maar dan met name omdat ik het dan weer alleen moet doen. Gelukkig kan ik maandag al naar het ziekenhuis. Moet dan longtesten doen, en blazen! Dat gaat me nooit lukken, dus zien ze meteen hoe ernstig de zaak is. Normaal is mijn longinhoud rond de 400 liter,nu 200 .
mve jij ook ! butterfly, dan is het eigenlijk maar goed dat je gelijk maandag al moet, dan zien ze idd gelijk hoe slecht het nu gaat. Heb je niemand in je omgeving om een beetje bij te springen volgende week ? Vandaag 1054 calorieën. caloriechecker zegt 1254, maar die gaf 423 ofzo voor frites, en op de zak stond 223 ofzo.
Die stokbroodjes heb ik 2 weken geleden maar weggeknikkerd, lag al maanden in de vriezer.. En ik weiger om ze te eten! Mijn neefje is hier nu, heb hem net in de kinderwagen gelegd, ligt lekker te slapen.. Leuk hoor. Straks nog even een flesje geven,
@Mamavesmee, wat jij zegt vind ik ook! Dat iedereen hier zo lief is. Ik kom hier al maanden intussen, maar jullie zijn gewoon virituele vriendinnen geworden. Ik kan hier alles vertellen, ik kan alles met jullie delen. Heb ik een ***dag, dan is dat hier helemaal niet erg en vertel ik ook alles. Heb ik super dag, dan kan ik dat ook vertellen. En iedereen luistert, en iedereen is zo begripvol! Vind hier steun, respect, en wederzijds vertrouwen en dan dat voelt zo goed. En iedereen denkt zo om elkaar, ook als we een tijdje hier niet kunnen zijn door drukte vergeet niemand elkaar. Kom hier dan ook altijd graag! @Stokbroden, ze zijn heerlijk, maar ook ik weiger ze te eten! Caloriebommen . @Kaatje, het is ook beter dat ik maandag meteen kan hoor. Hoop een sterker medicijn te krijgen dan, ach, en voor de rest zie ik het wel. Ben niet zo dat ik snel anderen vraag om me te helpen. Als ik echt in nood zit is er nooit iemand, dan kan zelfs mijn moeder niet. Geleerd me zelf te redden, ook al is de nood hoog. Ik red me ook altijd wel, ook als ik nog benauwder ben dan nu. Het is niet op het ergst gelukkig.
Helemaal eens Butterfly!!! Er is zoveel gezeur op dit forum maar dit topic is super iedereen is aardig en bepripvol tegen elkaar! ECHT HELEMAAL GEWELDIG!!!! Ik ga nu languit op de bank kom straks nog wel even gluren! @Mamavesmee leuk he oppassen maandag middag komen de 2 dochters van mijn man zijn broertje (2 jaar en 1 van 7 maanden) wel druk maar erg leuk!
Butterfly.. wat verwoord je het mooi! Dit meer dan een afvalkluppie he? Vind het ook fijn om hier te komen kletsen..Niet alleen over afvallen maar ook over andere dingen. **** Inmiddels de vaatwasser uitgepakt, de luieremmer van Esmee met heet water en een sopje schoongemaakt.. Zo vies.. Doe er altijd een vuilniszak in maar die lucht krijg je er amper uit. Heeft een uur met heet water en allesreiniger gestaan maar dan nog. De wasmachine hoor ik centrifugeren dus die kan zo in de droger..
Moet zeggen dat ik verder op dit forum niet zo heel erg actief ben hoor. Heb een paar keer ergens mijn mening op gegeven, maar dat werd niet zo leuk opgevangen. Wat kun je dan een gezeur over je heen krijgen zeg. Soms lees ik eens ergens mee en plaats ik mijn reactie, of als ik een vraag heb dan open ik een onderwerp. Maar dat is maar zelden. Krijg het dus niet zo mee. Mar hier is het altijd leuk en gezellig
Ja, oppassen is i.d. leuk! De kleine zal hier straks als mijn zusje naar school gaat ook wel regelmatig te vinden zijn.. We willen geen 2e maar vind een babytje erg leuk hoor.. Maar ook fijn dat hij vanavond weer met zijn papa en mama mee mag! Zo, jij gaat het maandag druk krijgen..
@Mamavesmee, baby's zijn zo heerlijk he. Mijn nichtje is nu alweer 4 maanden, maar als ik haar dan vast heb en Esmee bekijk..... het is gewoon niet te geloven. Kan er dan niet bij dat Esmee ook zo klein is geweest. Geniet maar van lekker van het kleine mannetje.
Butterfly.. Nog even en dan heb jij ook zo'n klein mensje op je arm.. Die verantwoordelijkheid en zorg die je dan hebt. Pfff.. Vind het knap hoor! Ik moet er niet aan denken..
@Mamavesmee, aan de ene kant kan ik niet wachten tot het zover is, maar aan de andere kant vind ik het ook heel spannend. Hoe zal het zijn om 2 kinderen te hebben, al die zorg weer, en de nachten, de voedingen, hoe zal Esmee op alles reageren? En hoe gaat het lopen, de gastouder, hoe is werken in combi met 2 kinderen. Allemaal vragen waar je nu geen antwoord hebt, maar wat je straks moet bekijken. Hoe zal het kindje zijn?? Esmee was heel makkelijk, maar is deze baby dat ook? Pfffff , spannend aan de andere kant dus, maar heb er ook ontzettend veel zin in. Alleen de bevalling die steeds dichterbij komt, nou was die van Esmee niet mega heftig. Lekker is anders, maar toch is het weer heeeeel spannend. Manlief ligt in bad, de vloer is inmiddels ook gedweild, ben dus klaar! Heerlijk!
idd meiden jullie zijn allemaal stuk voor stuk KANJERS !!! dank zij jullie allemaal wordt een rotdag weer leuk en is er altijd wel iemand die ff iets liefs of strengs tegen je kan zeggen net als dat ff nodig is !! dikke knuf vanuit hier voor allemaal
Luieremmers kunnen hier ook zo stinken. Helpt nog wel eens om er deo in te spuiten voor ik de pendaalemmerzak er in doe Forum: Ben vooral actief bij de september mama's. ook een super leuk en hecht cluppie met wie we regelmatig meeten. Vind het wel jammer dat er de laatste tijd zoveel topics gesloten worden. Vind een ( nette ) discussie op zijn tijd juist lekker.
Kaatje.. Heb een tijd erg actief meegeschreven met de december2007 mama's ik ben de enige die geen 2e kindje heeft en viel er een beetje buiten de boot. Heb de meiden regelmatig live gesproken.. Erg leuk. Verder ben ik veel te vinden in de lounge.. En jammer dat er zoveel topics gesloten worden.. Als het nog maar dreigt dan zit er al een slotje op. Maar er zitten dan ook wel " tutten" die het lekker opstoken. Butterfly.. kan me voorstellen dat het allemaal spannend is, maar het komt vast allemaal goed! **** Er is er hier 1tje de boel aan het volpoepen.. Die lucht, en dan zeggen ze dat baby's niet stinken? Wij gaan een bakkie koffie drinken. Umh.. een café noir er bij.