Butterflly.. I.d. erg herkenbaar.. Hier gelukkig ook 1 zusje waar ik ontzettend goed mee kan! En meeten.. Ik ben voor!! Leuk!! En jou menuutje mag als je zwanger bent hoor! Renate.. Goed dat je hebt doorgezet meid..En als je trek krijgt! Je lichaam gaat dan vet verbranden! Hield ik altijd in mijn hoofd.. Renieta.. Je ziet er goed uit meid! Slank zeg!! Moppie.. i.d. een beetje een vreemde dag! Waar is de groente en fruit?! In de winkel laten liggen? Kaatje.. Las in de lounge dat je een tv had gekocht. Dan is Avatar wel geschikt om op te kijken! Veel plezier!! Emma.. Toch stiekem genoten van de friet? Kim.. I.d. een lang dagje vandaag voor jou.. Hopenlijk kun je snel goed naar het toilet toe.. Lastig als dat niet lukt! *** We gaan zo film kijken..
Zo, hier een druk avondje gehad! Druk WEER aan het opruimen geweest hahaha, stofgezogen en gedweild. De nieuwe gordijnen in Esmee haar kamer hangen nu ook eindelijk . Zal morgen foto's maken van haar kamertje en deze showen. Het is echt mooi geworden. Ben nog wat aan het zoeken geweest naar babykamers, maar wil nog even 1.5 week wachten, dan hebben de echo! Wil zo graag het geslacht weten , want dan kan ik daar gericht op zoeken. Zo ook mijn nieuwe banner.... vond hem zooo leuk. Maar de meeste tickers zijn OF voor een jongetje.... OF voor een meisje. Deze doe je ook eerder voor een meisje maar vind vlinders zoooo mooi , check my name whahaha!! @Slagroomtaartje.. was heerlijk hahaha! Echt genoten. En inderdaad, als je zwanger bent mag het he . @Renieta, vind je kleding ontzettend leuk staan meid! Echt een leuk jurkje ook. Je ziet er zo trouwens mega slank uit zo. Zwart kleed ook altijd heel erg af vind ik. Staat echt leuk. @Mamavesmee, leuk, welke film ga je zien? @Meeten.. we hebben het er vaak over gehad inderdaad. Dus ik vind het wel een leuk idee om dit gewoon te gaan doen voor degene die het leuk vinden. Mijn voorstel: iedereen die het leuk vind mag mij wel een prive bericht sturen met de voorkeuren voor de meeting. Ik weet niet waar iedereen woont en wat iedereen leuk vind. Ik kom bijvoorbeeld zelf uit Friesland. Ik weet dat Moppie en Renieta aardig in de buurt wonen en Mamavesmee woont ook niet mega ver. Aangezien veel kinderen hebben is het misschien een idee om het in de avond te doen? Of... iets leuks met de kinderen erbij natuurlijk!~ Dus stuur me je ideeen, dan maak ik een lijstje ervan! Het lijkt mij erg leuk in elk geval .
Butterfly.. We zijn Brother aan het kijken.. Nu even plas pauze.. En meeten..Maakt mij niet uit.. Als het maar niet TE ver rijden is.. Met of zonder kindjes, maakt me ook niet uit..
voor mij is friesland wel een beetje ver weg.. al ben ik ook maar net bij de club en kennen jullie me niet, dus het houd voor mij op!
Avatar: Heel mooi gemaakt die film Meeting: Ik sla deze over. Ben geen held met auto ( lange afstanden ) en openbaar vervoer, en daarbij vind ik het doodeng nieuwe mensen te leren kennen Eerst elkaar hier maar wat beter leren kennen voor ik in het diepe spring. Ik ga off truste en fijne vaderdag morgen
Pfff... wat ben ik toch een moeilijk mens. Ik kan niet kiezen, welke gordijnen ik wil. Het zijn echt 2 hele verschillende, maar ik vind het allebei zo mooi! Net alvast mijn spullen klaargelegd voor ons weekendje brugge... Ik heb er zin in!
leuk hoor melanie !! hmmm ben stiekem wat jaloers ik wil ook wel eens lekker weg meeten !! te leuk maar ik ben geen held met de auto en volgensmij is het veeeel te ver weg ben ff kwijt wie het vroeg maar ik kom niet uit eindhoven! maar uit een dorpie vlak bij breda ! ga ff mijn drinken opdrinken en dan naar bedje fijne papa dag morgen meiden !!
@Renieta: Je ziet er goed uit meid! @Mel: Kun je hier geen foto's posten van je gordijnen? Veel plezier samen in Brugge!
@ Kim: Kan op internet geen foto's vinden. En ik denk dat het op de foto ook niet echt goed tot zijn recht komt. En ik kan het wel omschrijven maar je weet hoe duidelijk (NOT) mijn omschrijvingen altijd zijn! hahaha
Ik heb wel een foto van het behang kunnen vinden: (hoewel de kleuren niet echt duidelijk overkomen. Het behang is wit, de kleur in de cirkel in lichtgrijs en het verdere patroon is zilver)
Op deze foto zie je een groter deel (en dus het effect als het op de wand zit. Dit is alleen in de verkeerde kleur! (vriendlief houd niet zo van roze)
Banaan, bosvruchtensap met toegevoegde C vit. en komkommer! Uhm... ok, geen groente... Maar dat haal ik morgen wel weer in! Hoop ik! Heb overigens vanmorgen ook nog 2 activia yoghurtjes gehad, en daarnet nog 1. Die was ik vergeten... @Renieta: Staat je super!!!!!
Meiden, Ik ga douchen en naar mijn bed. Morgen rijden we rond 9.00 uur aan. Misschien kom ik van te voren hier nog even zwaaien (ligt eraan hoe goed ik uit mn bed kan ) En anders, doe jullie best de komende dagen he! En niet teveel kletsen, want dat moet ik dinsdag ALLEMAAL weer bij lezen. Liefs
Hallo allemaal, ben er ook weer. eerst hele berg gelezen wat wordt er toch een hoop gekletst @Rianne... je gaat dus trouwen. Spannend joh !! Morgen begreep ik? Of heb ik het verkeerd. In ieder geval, geniet ervan. @ Kaatje: ook het nodige te verduren gehad begrijp ik. Goed dat je even voor jezelf kiest. Ook ik heb het de laatste ruim 1½ jaar niet makkelijk gehad. Ex en ik waren 8 jaar samen, 7 maanden getrouwd en 6 maanden zwanger toen hij bij me wegging. Reden: financiele problemen die hij niet overzag en waardoor hij zich schaamde voor familie, hij wist niet meer hoe hij alles moest oplossen. Zag een leven met geldproblemen en verantwoordelijkheden en een komend kind bijelkaar niet zitten en koos toen om alleen door te gaan. Erg moeilijk gehad die eerste periode. Wel doorgwerkt toen tot mijn verlof (natuurlijk vol emotie etc), alles verder alleen geregeld, schuldsanering aangevraagd etc. Enorm toegeleefd naar mijn kleine man. Daar heb ik die eerste periode ook echt voor geleefd. Voor hem heb ik me sterk weten te houden. Ben ook na verlof weer begonnen met werken enz. Echter nu pas sinds poosje kan ik weer zeggen dat ik me ECHT lekker in mijn vel voel. Zie mijn ex niet meer (door onrust, leugens en omstandigheden) en ben weer rustiger. Dus meid... geef het de tijd. Vooral gezien het feit dat het bij jou wellicht nog heftiger is daar jij een kind bent verloren... iets zo dierbaar en mensen om je heen als familie bent kwijtgeraakt. Ik snap hoe rot je je kunt voelen, maar ook hoe sterk je eruit kunt komen en petje af dat je het afvallen doorzet. Geeft toch een goed gevoel he!! Keep going. @ Melanie fijne dag @ all: wat zijn er een hoop meiden met problemen met ouders zeg. Wat jammer. Ik ben enorm blij en trots op mijn ouders. omdat ik alles alleen doe passen hun 1 avond per week op omdat ik dan tot later werk en kdv dan al dicht is. Mijn ouders halen hem daar dan op en eten met hem. Verder heb ik door de sanering geen auto. Mijn ouders halen regelmatig de zware boodschapjes even voor me mee en als ik het even niet zie zitten mag ik altijd even bellen of langskomen... ze wonen dichtbij. Verder geven ze me geen kritiek op hoe ik het doe met de kleine en passen ze zich in grote lijnen aan (blijven natuurlijk wel opa en oma die de kleine eens verwennen af en toe). Ik merk dat ze trots zijn op hoe het met mij en Luuk gaat. Ik weet wel dat ze zich erg druk hebben gemaakt in de afgelopen periode om me of ik het wel zou redden ook gezien mijn achtergrond (schildklierproblemen, epilepsie etc) wat extra risico was voor postnatale depressie en aanvallen. Gelukkig heb ik er voor kunnen zorgen dat die uitbleven mede dankij hun steun en ik ben dus ook trots op hun. Mijn ex-schoonouders heb ik de afgelopen periode niet meer gezien op 1x na toen ik contact opnam omwille van de kleine. Ex-schoonvader had zelfs in de periode me staan bedreigen in de tuin omdat hij vond dat ik Luuk maar aan mijn ex moest geven. Dus tja... helaas zijn niet alles ouders zo lief als de mijne. ---- On topic.. Ik was dus laatst aangekomen. Vanmorgen op de weegschaal 78,3. Dus ben weer blij. Toch weer iets eraf gelukkig. Vandaag ga ik naar het huis van mijn zusje zo dalijk. Dieren verzorgen want hun zijn op vakantie en verder heb ik besloten niet te veel te doen vandaag. Ben nogal verkouden en moe. Mede dankzij zoonlief die de peuterpubertijd heeft ontdekt. Pfoe wat een driftbuien zeg whahaha. Tot later
Eindelijk bijgelezen! Wat een klets meiden zijn jullie ook haha... @Melanie geniet van je weekendje weg! EN super mooi behang helemaal mijn smaak ben benieuwd naar je gordijnen. @Meiden schrik echt van jullie verhalen over jullie ouders wat mag ik dan in mijn handjes knijpen met mijn lieve ouders Ik heb dan wel een vader die rechtzijdig verlamd is (hij was 38 jaar toen hij een herseninfarct gehad heeft) Maar ze zijn echt geweldig en ben ook super trost op ze. Jullie hebben in elk geval wel voorbeelden hoe je het niet wilt doen bij je eigen kindjes. Ik ga niet op iedereen reageren is echt teveel... @Renieta wat een super gaaf jurkje heb je gekocht staat je echt goed! Gisteren zijn wij met een groep naar de open dagen van de luchtmacht geweest was echt super gaaf! De laatste dagen gelukkig wel wat kwaaltjes gekregen want anders zou ik niet weten dat ik zwanger ben erg vervelend je moet op je lichaam en die stomme testen vertrouwen dat het zo is erg moeilijk... Over 4 weken bel ik de dokter die doet de eerste echo en dan gaan we het vertellen we hebben al leuke dingen bedacht voor verschillende mensen En ook hebben we plannen gemaakt voor het kamertje we gaan er een Hollandse kamer van maken met rood,wit,blauw we willen niet weten of we een jongen of meisje krijgen en dat kan voor alle 2. Gisteren morgen vroeg heb ik me aangemeld voor moeders voor moeders ben benieuwd of het hier kan. Vanmiddag kom ik bijkletsen meiden fijne morgen .
Goedemorgen meiden, Hier gelukkig weer afgevallen, zit nu op 91.7 kg. Vandaag nog een dagje werken en dan lekker 3 dagen vrij. Dinsdag een uitje met het werk en een BBQ. Dus vandaag en morgen even rustig aan doen. @Mel: Super mooi behang! Heel veel plezier samen in Brugge!!
Goedemorgen. Ik was blij met de weegschaal vanochtend. Ben nu 4 kilo kwijt in 3 weken. Merkte het vanochtend ook al met een broek die normaal net iets te strak zat Nog 0.5 kilo en dan zit ik eindelijk weer eens onder de 80 mamametzoon, jij hebt ook een behoorlijke heftige periode meegemaakt. gelukkig nu in wat rustiger vaarwater. heb je nog wel contact met je ex? Melanie, erg gaaf behang !