10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Oja, was ik even vergeten.. Volgens mij is Daan met zijn 2e luier bezig!;)

Emma.. Hele dikke knuf terug!:D

2. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Zo, heb even geschreven!
    Heel ouderwets, maar ik heb al jaaaren een penvriendin.
    We hebben alleen contact via brieven, vind het zoooo leuk :).
    Ach, en hyves he ;). Ook leuk. Maar we schrijven voornamelijk en moest haar nodig schrijven.

Harrold kijkt een saaie western film 8), dus ik ben met wat rommel dingen bezig gegaan die steeds blijven liggen.

Net 2 bakjes thee gehad, en geen koekje gehad :D, dus mag straks wat lekkers nemen van mezelf.

@Mamavesmee, een lekkere poepluier kan inderdaad flink ruiken. Bij Esmee nu soms ook luiers dat ik denk: wat heeft ze gehad joh!
    Maar heb astma en ben vaak neusverkouden, dus ruik het niet. Esmee heeft dat denk ik door. Als ze gepoept heeft trekt ze aan haar luier, kijkt me aan en zegt "bah". Heerlijk ;);). Ruik haar luiers alleen na een kuur hahaha!

@Lounge, daar kom ik ook het meest als ik zin heb verder te forummen. Hoor dat vaker, dat er heel gauw een slotje op komt. En een lekkere discussie vind ik ook heerlijk. Een discussie voeren betekend verschillende meningen, dat is juist leuk. Maar mijn ervaring hier op het forum is dat mensen zo snel op een mening boos reageren terwijl ik niets boos bedoel. Geef gewoon mijn mening...!
    Ach tsja, zo is er altijd wel wat he.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Net nog 2 augurken gegeten. Beter als mijn salmiak balletjes verslaving J

Butterfly, leuk ! Heb ook een tijd een penvriendin gehad maar op een gegeven moment is het contact verwaarloosd. Heb haar wel een tijdje op hyves gehad maar “spraken” elkaar eigenlijk nooit meer

Ik duik mijn bedje in
    truste

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ All: Ik ben ook ontzettend blij met jullie meiden! Alles kan hier gezegd worden. Voel me hier echt thuis! Knuf voor jullie allemaal! :D

@ Butterfly: Aan het einde van je kuur en nog niet echt verbetering is niet goed. Maar normaal 30 mg en nu 5 is ook wel een heel groot verschil. Hoop dat je je snel beter voelt. Kan me voorstellen dat je er zo ontzettend van baalt als het je belemmerd. Knuf meid!

Hier vanavond bij een oom en tante van vriendlief op visite geweest. Was wel gezellig. De ijsco was ook heerlijk! :D Nu hopen dat de weegschaal het me vergeeft. En anders jammer dan. Heb nu al zin in mijn menu van morgen :D

Ik ga naar mijn bedje!

Truste

5. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenavond dames

hier net pas thuis van schoonouders!
    hele dag druk gehad dus geen tijd gehad om hier te spieken!
    jullie hebben 11 pagina;s gekletst dat is me teveel om terug te lezen dus haak hier in!!

hoe was jullie dag?
    en hoe waren de weegschalen? beetje goed gezind

hier vanmorgen 1 kilo zwaarder maar ook rond half 8 vanavond ongesteld geworden! dus ronde 51 gaat van start :(
    pffff......heb ook echt opgeblazen gevoel!

gisteraaf bij de overbuurtjes geweest daar echt SUPER lekker gegeten en MEGA gezellige avond gehad! was half 3 toen we in bed lagen
    om kwart voor 11 pas wakker geworden (TE laat) want hadden om 12uur afspraak met vrienden pffff.....
    daar huisje bekeken, boodschapjes gedaan en lekker gegeten!
    toen naar huis, cadeau voor schoonpaps halen, verzorgen/omkleden naar schoonouders (schoonpa was jarig) en lekker gaat wokken!

Merk nu wel ehct meer van maagbandje (echt raar 2 weken na 2e opspuiting pas)
    had 1 bord leeg (met wat stukjes kipfilet, snijbonen,uien,courgette, beetje bami en 2 miniloempias) en zat toen al ver vol!
    toen nog 1 x gegaanmet beetje kipfilet met groente en 2 miniloempias en toen was ik ehct vol!
    gisteravond ook al snel vol
    merk nu ehct dta het werkt dus ben eens benieuwd met de weegschaal morgen!

Menu van vandaag:
    O: 2 toastjes met kaas
    T: water
    L: 1 boterham met 1 ei en salade erbij
    T:water
    A: wok: kipfilet met groente, 1 el bami, 4 loempias (mini) en 2 stukjes stokbrood met daarbij 1 cola light en 1 appelsap en 1/2 glas spa rood
    T:water

Morgen hebben we verjaardagsfeest van mijn schoonpa (hopelijk blijft het droog) en dan zie ik weer veel mensen die ik de laatste keer vorig jaar december heb gezien dus ben stiekem wel benieuwd naar dereacties (hahah erg he:p)
    dus dan zal ik morgen hier weer weinig zijn!
    dus hopelijk kletsen jullie niet teveel!!

wat zijn jullie plannen voor morgen?

slaap lekekr allemaal en ik lees morgenochtend wel bij

Groetjes

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Vanochtend weer 2 ons lichter
    J

Plannen: Nog geen idee.Ferry is vissen dus ben alleen met Levi. Misschien dat ik mijn angsten op zij probeer te zetten en alleen met Levi ga zwemmen of naar een indoorspeeltuin ga ofzo.

Dani, toch weer ongesteld L knuff. Ook al ga je nu nergens vanuit, het is toch steeds weer een teleurstelling.
    En wat zei de weegschaal ?

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Na een uur bankhangen besloten toch niet weg te gaan,maar even het huishouden te doen. Net gestofzuigd en gedweild. straks de vaatwasser uitruimen en dan boven aan de gang. Gelijk de ramen binnen maar even mee nemen.

8. Que

Que Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Ik ben aangekomen :(:(. Ben ongesteld geworden dus ik hoop dat het daar aanligt. Pff was zo blij gister en nu zei dat stomme ding weer wat anders.

Ach ik ga maar even zolang ik ongesteld ben niet op de weegschaal staan en dan zie ik het wel weer daarna.

Vandaag ga ik lekker wandelen, wandelen en wandelen. Moet ook nog strijken, maar vandaag is het zondag dus doe lekker rustig aan en ook omdat ik buikpijn en rugpijn heb hoor.

Kaatje lekker hoor dat je weer wat kwijt bent!! je bent er bijna zie ik aan je banner!!

Fijne dag allemaal!!

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Dani.. jullie hebben drukke, maar gezellige weekenden! K*t dat je ongi bent geworden.Ik gun het je zo!!

Kaatje.. Wow, weer 200 gram er af.. Straks nog wat leuks doen met Levi?;) Succes met poetsen..

Que.. Het kan heel goed door je ongi komen dat je zwaarder bent.

Melanie.. Een gezellige avond gehad en genoten van je ijs? Weegschaal lief?

Hier was de weegschaal weer lief.. Het zelfde als gisteren.. 73,3! Gisteren wat blokjes kaas, komkommer en een bakje chips gehad..

Menu vandaag:

O: 2 vitalu crackers met linera en een pruim. ( 150)
    T: peer (60)
    L: 2 krentenbollen en 1 vitalue met light jam (335)
    T: trosje druiven. ( 70)
    A: geen idee, heb 600 gerekend.
    T: fruit..( 60)

Zit ik op 1250.. s'avonds bij thuiskomst nog wat chipjes.

We gaan zo eerst naar mijn moeder heen een bakkie doen, kan ik vanuit daar zo naar mijn werk..

Lange dag vandaag: 12.00-21.00

Zal er dus niet zijn vandaag.. tot morgen!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Kan heel goed van je ongi komen hoor. Was vorige week ook wat zwaarder en toen was mijn ongi over en ging er gelijk een kilo af.
    Jep ben er bijna,maar dan wil ik nog 5 kilo extra hoor ;)

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Welke crackers heb je van vitalu? Ik heb de Tarwe? Maar daar zit dan zeker meer in of niet??
    Baal baal haha

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

ik was vanmorgen precies kilo zwaarder dus dat is van de ongi!
    ja ronde 51.....pffff.....ik wil het zo graag! maar oke!

@kaatje thuis hangen is ook wel eens lekker!
    @mve jullie plannen vandaag?

@hier zometeen even eten, tv kijken en rond half 12 ga ik me verzorgen tot die tijd lekke rin de pyama hangen :p ga zo even wat muziek en fotos op mijn gsm zetten

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Dani: Je hebt het druk gehad. Vind dat je nog veel kan eten met je maagbandje. Vriendin van mij kan echt geen vol bord leeg (niet eens een half)… Veel plezier vandaag. Ik hoop voor je op veel positieve reacties.

@ Que: Balen dat je aangekomen bent. Maar dat ligt waarschijnlijk echt wel aan de ongi hoor! Na de ongi ben je gewoon weer afgevallen!

@ MamavEsmee: Ijs was heerlijk. En de weegschaal heel lief. 4 ons eraf! :D Werkze!

@ Mama Rianne: Ik heb altijd de vitalu meerzaden crackers. Erg lekker en 66 kcal per cracker. Ook lekker om gewoon droog te eten! :D

Hier vandaag 4 ons lichter dan gisteren :D

Mijn menu vandaag:

O: 2 vitalu meerzaden crackers
    10 gram linera smeerpate
    1 beker optimel drink

T: niks

L: 1 snelle jelle minder suiker
    1 groenteloempia

T: 1 appel
    1 kiwi

A: 2 bruine pistolets met;
    (totaal) 100 gram kipfilet, uien, champignons, rode paprika;
    1,5 lepel mango currysaus

Totaal van 1172 kcal.

Liefs

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    ik kan ec ht niet veel eten hoor met 1 beschuitje zit ik vol (lijkt misschien veel maar is hete hct niet) ik eet nu 1/3 - 1/4 van voorheen

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    :) Sorry, dan lijkt het gewoon meer!

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hier zit ook 66 in maar zag dat in de volkoren nog minder zat

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Ja klopt, zag ik ook. Die ga ik de volgende keer proberen. Maar de meerzaden zagen er zo lekker uit (en dat zijn ze ook)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo al lekker aan de poets geweest. Straks als Levi op bed ligt nog even de laatste was wegvouwen en dan even lekker mama tijd

Vitualu crackers Ik heb die volkoren. Tarwe ect lijkt me ook lekker maar zitten idd meer calorieën in.

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden,

Eindelijk doet het forum het weer hoezo verslaafd:D
    Ik moet er weer even inkomen hoor calorieen tellen ga zo maar eens kijken voor morgen wat ik ga eten.
    Erg drukke dag want ik moet 's ochtends en 's avonds werken en rond 12uur komen mijn 2 kleine nichtjes en die blijven tot een uurtje of 5 denk ik.
    En vanaf deze week 3 keer fitnessen :)

@Melanie fijn dat de weegschaal lief was! En toch lekker genoten van je ijsje
    @Dani pfff ronde 51 dat is echt al heel lang maar ben je er al eens voor naar de HA geweest? Of temp je of ovutesten?
    @mamavesmee werkse vandaag!
    @Kaatje ga je nog iets leuks doen met je zoontje of niet? Poetse in elk geval (al zal je nu misschien al wel klaar zijn;))

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo mijn huisje is aan kant. Ben er klaar mee.
    Voor de lunch nog even met Levi en de hond naar de brievenbus gewandeld. De hele dag gaat het goed met Levi en op de wc plassen,en net staat hij zo op mijn slaapkamervloer te poepen.

Mijn menu:

O: 2 br. Brood leverworst ( 229 )
    T: 1 koffie, 1 ontbijtkoek ( 86 )
    L: schaaltje muesli met melk ( 265 )
    T: 1 evergreen, 2 koffie ( 92 )
    A: aardappelen, snijbonen, halve slavink ( 289)
    S: 1 koffie ( 10)

Totaal 970
    Dus heb nog speling. Vanavond nog maar een paar augurken

Zustertje, nee ga straks niets meer doen. Eer dat hij wakker wordt is het 15.30 / 16.00 uur

Deel Deze Pagina