Hoi meiden, vanmorgen kon ik niet op ZP ? Gek hoor, maar goed nu doet ie het weer. Gisteravond hebben we eters gehad dus ik heb wel iets moeten zondigen Hebben wraps gegeten en vooraf een soort ovenhapje met banaan en pittige saus. Lekker joh..als toetjes een aardbeien kruimel toetje uit de oven...heb overal maar weinig van genomen, gister ook niet kunnen fietsen op de hometrainer dus zo ga ik extra hard aan de fiets haha...morgen ochtend wegen. Ben zo benieuwd of ik weer iets kwijt ben, heb het gevoel van niet na gister maar ja je weet nooit. De rest van de week heb ik wel netjes mijn best gedaan. Jullie hebben een aardige conversatie gehouden over poepluiers haha ik kan daar helaas ( nog) niet over mee praten
@ pluisje, blij dat het wat beterder gaat @ mamarianne, is je oma al lang ziek??? @ melanie, en wat het ijsje lekker?? @ Butterfly. balen meid dat die astma je leven zo beinvloed... by the way... je was toch jarig vrijdag??? @ meiden met kindjesfoto's Wat zijn jullie rijk met deze schatjes. @ stokbroodjes, ik heb me gisteren kunnen beperken tot 4 stukjes... vond het zo knap! @ Dani, balen zeg dat je ongesteld bent geworden. @ Que, die kilo is er zo weer af meis, als je niet meer ongi bent... Wat jullie zeggen, je bent altijd hier erg welkom... Vind het erg jammer dat ik nu minder kan kletsen omdat ik nu weer fulltime aan het werk ben, maar de interesse is er niet minder om! geweldige meiden zijn jullie allemaal ! Gisteren bbq gehad met oude vrienden van mijn vriend... heb me netjes gehouden, niet veel vlees op en het was erg handig dat de gastvrouw ook aan het lijnen is. Ze had heerlijke gezonde salades gemaakt. en tadaa 2 ons kwijt... Vanmorgen ook nog even temp genomen, vond het zo spannend. Weer wat gestegen... 37 precies... ik helemaal happy, misschien wel eens een iets kortere cyclus... vanmiddag even naar mijn schoonzus toe. even borrelen ... en dan vroeg naar huis want morgen weer werken...
Hoi meiden! Ik kom even snel mijn menu voor vandaag plaatsen. Kom vanavond wel weer kijken en alles doorlezen. Ontbijt overgeslagen heb tot 11uur geslapen. Lunch: 3 stuks knackerbrod met halvajam T: kop thee met suiker en 2 glazen water bakje komkommer. A: opscheplepel gebakken aardappels, 2 opscheplepels sperzieboontjes en 2 stuks koolvisfilet. T: 2 glazen water en een bakje rijstchips. Totaal kcl: 801 Weinig maar nodig! Had gisteravond een bruiloft en heb daar baklava gehad...zag net hoeveel kcl er inzat! Ben in shock hahaha
@ Lovely: ohhh... Baklava! My favorite! mmm! Maar wel echt een calorieenbom inderdaad! Hier net mijn fruit op. Tot nu toe prima aan mijn menu gehouden (alleen een kiwi verwisseld voor een nectarine, maar das onbelangrijk) Vanavond lekker 2 pistoletjes met kipfilet en wat groente. Ik heb er zo'n zin in! mmm! Kan niet wachten...
Heey meiden @kaatje, mooi hoor weer 2 ons lichter Huis ook weer lekker schoon! Oh wat erg is dat he, dat ze zo goed als zindelijk zijn en dan ineens Hij is dan wel snel met zindelijk worden! @que, ik ben meestal ook zwaarder als ik ongesteld ben. @mve, werkse vandaag! @dani, wat jammer dat je weer ongesteld bent geworden, dikke knuff!! @melanie, ook weer 4 ons lichter, mooi hoor! @zustertje, weer terug van vakantie, lekkere vakantie gehad las ik Druk dagje vandaag, wel gezellig dat je nichtjes komen, hoe oud zijn ze? @beschuitje, oh dat klinkt lekker!! @annemie, ja net wat je zegt, het is super gezellig hier te kletsen, super leuke meiden zijn jullie allemaal, alleen kan ik ook niet altijd de tijd vinden.. Maar af en toe meeschrijven is ook leuk toch? Spannend meid!! dag 37 (ik ken het pff die lange cyclussen) ik duim voor je!!! @lovely, oeh baklava, lekker maar idd oh zo slecht Zo gister de hele dag gefeest op de Gay Pride, was super gezellig!! Het was erg slecht weer, maar we hebben zo een lol gehad, iets teveel drank whahaha Vandaag maar weer even rustig aan Het huis is wel al aan kant, dus besteed mijn dag nog wel een beetje nuttig
Hij was anderhalf toen hij voor het eerst iets op het potje deed. Toen heeft hij regelmatig alles daar in gedaan. toen een periode dat hij er niets van moest weten en nu sinds deze week heeft hij de smaak weer te pakken. Vanochtend ook zonder luier naar de brievenbus gegaan en dat ging ook prima. Ver van huis zonder luier durf ik nog niet hoor
Hey meiden. Ben ik ook weer, mijn werkweek zit er op! Ben al 2 uurtjes thuis hoor, maar lekker even op de bank gelegen en bijgekomen. Filmpje gekeken en geknuffeld met mijn meissie. Harrold is aan het koken, we eten straks een tomatensoepje en hij is een stuk beenham aan het braden. Ruikt lekker, heb ook wel trek. Vanmorgen gewogen, en weer 2 ons afgevallen . Sta nu op + 1.3 kilo, maar loop weer mega veel, terwijl ik er eigenlijk te moe voor ben. Eten doe ik goed. Mijn dag vandaag: O: 2 boterhammen met leverpastei. T: plak kruidkoek veel thee. L: 4 boterhammen met pittige kip salade. T: 3 kleine spritsjes met een glas magere yoghurtdrink. A: tomatensoepje, stukje beenham. T: schaaltje snoeptomaatjes??? Hm weinig fruit . Dan neem ik zo maar een appel ofzow.
@Annemie, nee, ik was niet jarig . Was 8 juni al jarig geweest . @Mamavesmee, inderdaad lange dienst, werkse meid! Al heb je de helft er al op zitten . @Kaatje, lekker he, schoon huisje. Moet ik van de week maar weer grondig doen, nu geen zin meer in.
@Kaatje, moet komende week woensdag en zondag werken, 2 daagjes dus maar. Maar werk nu nog maar 50% dus wel lekker . Dus ben weer even wat dagen vrij gelukkig. @Melanie, lekker eten is altijd zo maar op. Ik had weinig trek, nog wel 2 bolletjes ijs genomen van Hertog Jan ( dame blance ijs ). Esmee vond het ook lekker, die heeft wel een half bolletje van mij meegesnoept dus ik 1.5 .
Hoi dames, Ben ik ook weer, gisteren bij paps wezen eten en daarna nog langs mam geweest met mannetje en de kleine. Het was leuk/gezellig maar na het avondeten kregen we te horen dat hij longkanker heeft *slik*, ik was ff van de kaart (nu nog) en wist gwn niet wat te zeggen. Heb het al moeilijk momenteel en dan komt dit er nog bij, pfff wil er niet aan denken. Vandaag alleen maar gehangen omdat ik heel de dag hoofdpijn heb, mijn huis heb ik echt verwaarloosd de laatste tijd maar ach het komt allemaal wel. Net het avondeten op, en nu weer languit op de bank. Hopelijk kan ik morgen gaan sporten, ik sleur mezelf erheen want het gevoel achteraf is lekker. Vandaag: O: lu crackertje, glas karnemelk T: verse dadels, glas water L: turkse pizza, glas jus d'orange T: mini raketijsje, glas water A: pannetje aardappel/wortel/kip
@Butterfly, succes morgen in het zh. @Zustertje, welkom terug. @All, vind jullie ook allemaal top. @Dani, balen van je ongie. Knuff @Annemie, spannend tempverhoging! @Kindjes, mooie foto's allemaal.
@HVJ, wat verschrikkelijk meissie!! En het gaat al niet super met je, en dan ook nog dit erbij. Doe rustig aan, en je huis komt wel weer als jij daar aan toe bent. Sterkte, dit is geen leuk nieuws. Knuffel van mij voor jou!
Ferry heeft op het moment zo'n stokbrood met kruidenboter in de oven * kwijl * mag van mezelf 2 stukjes Butterfly, kijk dat zijn mooie uren volgende week hvj, jeetje dat is schrikken zeg. Weten ze al hoe erg het is ect ? Sterkte
@Butterfly, klopt helemaal het gaan nog moeilijkere tijden worden. Dank je meid. @Kaatje, dank je meid. Een van de longen is aangetast maar wel stabiel en de andere draait volle touren. Hij moet aan de chemo.