10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussion in 'Algemene clubs' started by Mama Rianne, Jun 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annemie

Annemie Fanatiek lid

Apr 2, 2010
    1,067
    0
    0
    Zuid Holland
    eind augustus. wil me niet weer blijmaken met een dode mus.. en aangezien ik norm cylcus van ong. 54 dagen heb ga ik niet eerder testen... (tenzij ik me zo beroert voel alsnu... ) niks tegen mijn vriend gezegd.. maar 3 dagen al zo misselijk als ik weet niet wat. wil hem geen valse hoop geven... nu even verder met werken. spreek jullie vanavond wel !

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

Jul 13, 2008
    2,765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Spannend Annemie!

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Spannend ! Op welke cyclusdag zit je nu ?

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Spannend meid!!
    Afwachten maar weer :).

Hier gaat het niet zo best.
    Longinhoud is al van 200 naar 150 gegaan :(. Nog minder lucht.
    Als ik vandaag niet heen kon had ik met spoed gebeld.
    Net pufjes gehad dus gaat nu weer iets beter.
    Mijn moeder komt Esmee straks ophalen.
    En mijn vriendin belde, die wilde perse met me mee.
    Ben niet iemand die snel om hulp zal vragen, en heb ook zelfs nee gezegd, ik red me wel. Maar ze stond erop, misschien ook wel prettiger. Zag al zo tegen op om die lange ziekenhuisgangen door te wandelen, want dat lukt me niet :(.
    Laat me dus wel duwen ;).

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Buterfly, klinkt niet best.Hoe laat heb je een afspraak ? Goed dat je vriendin voet bij stuk hield want lijkt me idd niet verstandig als je alleen gaat.

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Goedemorgen, hier een lieve weegschaal. Weer een halve kilo eraf. Ik ga elke keer per 5 dagen een halve kilo merk ik. Vind het prima, alhoewel meer afvallen is altijd beter haha maarrr nu blijft het er langer af zeggen ze als het niet zo hard gaat. En bovendien honger ik mezelf niet zo uit nu.

Butterfly wat een ellende allemaal, lieve meid heel veel sterkte !
    Scheld en mopper hier maar dan kan je het kwijt, wie weet helpt het.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Beschuitje, is toch netjes. Hier gaat er soms iedere 2 dagen 2 ons af en soms een halve week niets. En ik ben ook van mening dat het beter beetje bij beetje kan als opeens heel snel.

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Kaatje, nee is ook beter om niet alleen te gaan.
    Maar ben eigenwijs, heb me altijd alleen moeten redden, ook van huis uit al. Kreeg nooit bij iets steun en dus leer je om alles zelf en alleen te doen. Dit zou ik ook wel kunnen, maar zou kapot zijn als ik weer in de auto zit. Zie zo tegen het blazen op. Moet thuis ook op een piekflow meter blazen, en dat lukt me al amper. Daar zit je aan die grote apparaten en moet je keihard in en uit blazen.......... als ik er aan denk word ik al moe.
    En dan de zwangerschap erbij, dan heb je al minder energie. dus voor mij is het allemaal dubbel zo slecht. Ze vergelijken het wel eens met gezonde mensen die de hele dag door een rietje moeten ademenen. Zie je dat voor je? Zo adem ik de hele dag de laatste dagen. Moet een sterkere kuur hebben, dan ben ik over 2 dagen weer redelijk de oude. Maar hoe lang gaat het dan weer goed :(.

@Beschuitje, gisteren was ik echt woest op mijn man!
    Meestal als ik boos ben gooi ik er van alles uit, en kan ik gigantisch op hem mopperen. Maar ik was zooo teleurgesteld, dat ik het niet kon opbrengen om ook nog maar een woord tegen hem te zeggen.
    Ben eerst een halfuur huilend in de auto gaan zitten. Was al zo moe, en dan dat ook nog erbij. Zucht.....

Gaat vandaag beter hoor, ik hoop vandaag meer duidelijkheid te krijgen.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    butterfly, heb zelf in mijn zwangerschap ook een keer zo'n blaastest bij de longarts gehad. Idd erg vermoeiend. laat staan als je al weinig lucht heb.
    Kapot in een auto stoppen is idd niet handig. zeker niet als je thuis een kleine meid hebt zitten. Succes straks

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedenmorgen dames

hier een druk stressig ochtendje gehad en zmteen op de fiets naar uitzendbureau, naar een vrienidn (even haren late knippen) en daarna naar de iwnkel en naar huis!

Zal dus weer wenig hier zijn en probeer straks bij te lezen

Groetjes

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Inderdaad!!
    En Leeuwarden is wel een stukje van Oosterwolde af.
    Moet toch wel ruim 45 min rijden om er te komen.
    Mijn moeder heeft Esmee opgehaald, stond ik weer te janken toen ze met oma mee liep naar de auto.
    Ben op het moment geen actieve moeder voor haar :(.
    Dat maakt me zo verdrietig.
    Denk dat ik dadelijk de arts ook ga zitten janken, ziet ze meteen de ernst in. Mijn moeder is bang dat ze me opnemen. Nou ja bang, zou beter zijn volgens haar. :$ die mogelijkheid is er natuurlijk ook.
    Hoop het eigenlijk niet. Maar als het moet, heb ik geen keuze!

Trouwens, ik moet zo eerst voor longfoto's vraag me af of dat mag in de zwangerschap?????

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Jeetje wat een lekkere tactische opmerking van een man. ;):x Waarschijnlijk bedoelde hij het niet zo.. Maar leuk is anders. Hier ook een man die denkt : Oh, als Judith thuis is neemt die de zorg voor Esmee en het huishouden etc wel op zich. Prima hoor, maar als ik dan eens achter de laptop kruip is het: verslaafde :x.. Umh.. Hij doet niets anders als achter de andere laptop een voetbal spel spelen wanneer we niet weg zijn.. Toevallig is hij nu bezig met filmpjes kijken op de pc met Esmee., Heel veel succes in het ziekenhuis, lief dat een vriendin aandrong om mee te gaan. Dikke knuffel meid. Mooie trouwfoto, vind je haarkleur nu mooier!:)

Melanie.. nou ik vind dat je het hardstikke goed doet, 1x zondigen in het weekend is toch super?:D

Moppie.. Gaat het niet zo goed met je meid? Niets ernstigs hoop ik.. Hele dikke knuf en als je wilt praten pb staat open hoor. Jeetje je bent al 17 weken zwanger, gaat snel. :)

Kaatje.. Joeppie.. Weer 2 ons er af. Die andere 5kg komen ook wel goed meid. Wat vind Ferry er van?;)

Annemie.. Spannend allemaal zeg.. Mijn duimen draaien voor je meid.

Beschuitje.. je jezelf uithongeren is ook niet goed he?! Je gaat hardstikke goed hoor!! ;)

Dani.. druk ochtendje.. Hopenlijk hebben ze bij het uitzendbureau werk voor je!

Al weer een productieve ochtend gehad, beneden is alles schoon, grote booschappen gehaald, gehaktballen staan klaar.. Straks nog even aardappeltjes en groente koken. Eten we tussen de middag warm en neem ik brood mee naar het werk.

Oja.. de weegschaal gaf vanmorgen 73,1 aan.. Gaat gestaag richting de 73 heen.. Ben er blij mij! Laat er weinig om, heb geen "honger" :)

Menu vandaag:

O: 1 krentenbol met iets dieetboter en een stukje meloen. (148)
    T: 100 gram verse ananas.( 50)
    L: 150 gram aardappelen, 200 gram brocolli en 1 kleine rundergehaktbal met stroganof kruiden.. ( 375)
    T: 200 gram meloen.( 24)
    A: krentenbol en 3 boterhammen met linera (353)
    T: Appel en wat chipjes.. ( 300)

Zit dan aan een totaal van 1338.. Heb dan voor mijn gevoel echt veel gegeten!

13. Neentje

Neentje Niet meer actief

@MvE, Moppie en Zustertje, dank je dames.

@Moppie, voor jou ook een dikke knuff meid en begrijp je helemaal.

@Annemie, spannend meid mijn duimen draaien voor je.

@Butterfly, goed dat je vriendin mee gaat. Sterkte ermee

@Hier, vanochtend wezen sporten (heeft me goed gedaan). Daarna ff langs de winkel gegaan en weer terug naar huis gelopen, de kleine ligt te slapen en ik heb net mijn lunch op. Ondertussen mijn huisje leefbaar gemaakt, straks kijken hoever ik kom.

Vandaag:

O: halve cracker, 250ml optimeldrink
    T: 0.5l water
    L: tomaat bouillon, broodje sandwichspread
    T: 250ml optimeldrink, appel
    A: vissoep, vissticks, 0.5l water

B: 45min BBB, 45min XCO, 15min gelopen

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Butterfly, longfoto's mag volgens mij niet in je zwangerschap ivm straling.
    Opnemen zou voor de behandeling en controle misschien beter zijn,maar natuurlijk niet leuk, zeker niet als je thuis een dochtertje hebt zitten.
    Kan me voorstellen dat je je rot voelde omdat je nu geen actieve moeder bent voor Esmee. Na de bevalling van Milou* was opstaan al een hele opgave, en heb me ook dagelijks schuldig gevoeld naar Levi toe.

mve, Ferry vind het ook super dat het afvallen zo goed gaat :)
    Mooie weegschaal weer !

15. MamavEsmee

Butterfly.. Hoe is het gegaan?

HVJ.. Vind je menu een beetje karig meid.. Je huisje inmiddels weer op orde?

Kaatje.. Ja, de weegschaal was lief.:D Ferry vind het dus leuk dat zijn meisje weer slank wordt!;)

Hier mijn tas voor het werk weer gepakt, boterhammen gesmeerd, fruit gesneden.

De vaatwasser draait en de keuken is weer schoon.Nu nog lekker even relaxen voordat ik met werken.

Ik voel me zo goed en zit zo vol energie.. heerlijk! Toen ik nog 90 kilo woog was ik vaak depressief en moe en wou niets..Als ik daar aan terug denk.. Waarom ben ik niet eerder gaan " afvallen"

16. Neentje

Neentje Niet meer actief

Kreeg net honger, zit nu aan knäckebröd met zelfgemaakte tonijnsalade (blikje tonijn, 1 el mayo, 1 th chutney mango, scheutje citroensap, mespuntje zout/peper) en glas jus d'orange.

Ja het huisje is weer 'leefbaar', als ik nog puf heb straks nog het een en het ander doen.

Lekker alles aan kant bij jou, relax ze voor je gaat werken.

17. MamavEsmee

Jij maakt altijd wel een feestje van je eten.. Helaas niet zo'n tonijn eter..;)

18. MamavEsmee

Ben op mtv met ene half oog een programme met bekende sterren die veel zijn afgevallen te kijken. Als je in America 75 kilo weegt ben je te dik..:$ Jeetje zeg.. geen wonder dat er daar zoveel mensen met een eetstoornis zijn.;)

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hier ook alweer een drukke ochtend gehad. Kom net thuis van school. Maandag aanstaande begin ik weer met werken dus deze week ga ik iedere dag even naar school om alles klaar te maken. Vandaag begonnen met alle meubels weer op zijn plaats te zetten ( in de zomer wordt alles op een grote hoop gezet vanwege de schoonmaak) Het zweet stond op mijn rug dus ik denk dat ik aardig wat kalorietjes verbrand heb haha...
    Nu vanmiddag beetje rustig aan en eind van de middag nog ff op de hometrainer.
    Morgen weer verder op school. Moet mijn klassemap nog doen en de hele jaarplanning. Wil ook nog even wat plantjes kopen voor in de klas, anders is het zo ongezellig.
    Ben ook helemaal blij dat het afvallen zo goed gaat.

Butterfly pas je wel goed op jezelf?
    Mamma van esmee wat was je weer druk vandaag;)
    Lekker menutje ook hoor ! ( vooral die chipjes haha)
    Kaatje wat fijn dat bij jou het afvallen ook zo goed gaat en dat mannetje trots op je is.

Ik kwam net op school en iedereen vroeg meteen heeee ben je afgevallen !! IK helemaal BLIJ ! Joehoee ze zien het al haha..

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Tonijn moet je lekker maken vind ik...beetje yofresh erdoor en een uitje dan zit er gelijk smaak aan...;)

Share This Page