10 kilo afvallen, wie doet er mee DEEL 4

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Mama Rianne, 16 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

Even snel een berichtje van mij...

Vanmorgen gewerkt en daarna thuis gedouchd en gekookt en toen met mijn liefste vriendin en haar dochtertje gewinkeld.
    Net thuis en lekker gegeten nu weer omkleden en richting de sportschool!:D

Kom straks nog even gluren en reageren!

2. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Mijn oma begint vanavond aan Morfine capsules....
    Mams vind dat ze hard achteruit gaat op het moment!!
    Slik slik!!! :(
    Maar zien of we nog langs kunnen gaan evt,maar goed even over nadenken!!
    Moeilijk

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. klopt, Erwin heeft nog een weekje vrij. Hij moet maandag a.s. weer beginnen. Ben blij als hij weer aan het werk kan. Vind het heel gezellig dat hij bij huis is maar aan de andere kant ook weer niet.. Mis het doen van mijn eigen dingen.. Hij vind het bijv niet nodig dat ik elke dag schoonmaak.. Toen had ik bewust een paar dagen niet gestoft en dan klaagt hij dat het zo stoffig is.. Pfff.. Vanmiddag dus heerlijk mijn gang kunnen gaan, was met een uurtje klaar. Na het eten nog een halfuurtje boven bezig geweest, 2 wasjes gevouwen, het bed weer opgemaakt.. De was weggepakt. Alles weer klaar!

Melanie.. Jeetje, jij bent ook lekker druk geweest, rot klus he? Vouwgordijnen wassen. ;) Je goed aan je menu kunnen houden? Ok, jij ook al een doorbraakbloeding..

zustertje.. Drukke dag gehad vandaag.. nog wat leuks gekocht? Zweetse in de sportschool!!:D

Vanmiddag een uur aan het poetsen geweest, daarna met de fiets boodschappen gehaald, eerst flink fruit ingeslagen, ananas en meloen en daarna door naar de lidl voor kipfilet.. je moet maar wat te doen hebben he?!:) Esmee had haar pop bij mijn schoonouders laten liggen, dus daar ook nog even langs gefietst.. Onderweg een bounty ( kleintje) gehad.. Vond dat ik die wel verdiend had..:D

Ik ga zo lekker een uurtje slapen, ben het echt even nodig.:)

4. MamavEsmee

Oja.. Esmee is van 15.00-18.30 luierloos geweest en alle plasjes netjes op het toilet gedaan! :D Zelfs een uur van huis geweest, bij mijn schoonouders op het toilet en daar een plas gedaan. Ben zo trots!

5. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Goed hoor van Esmee!

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Mama Rianne: Sterkte meid!

@ MamavEsmee: Wow... knap hoor van Esmee! Kan me voorstellen dat je trots bent!

Hier net gegeten. Sauzen heb ik niet gepakt. Kom dus iets lager uit. Misschien zo nog een raketje als ik daar zin in krijg maar ik denk t niet. En dan hoop ik dat er morgen weer wat af is...

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mama Rianne. Moeilijk he. Mijn opa ging opeens ook heel snel achteruit, en heb besloten om geen afscheid te gaan nemen omdat ik hem wilde herrinneren zoals ik hem voor het laatst zag.

mve, na zoveel fietsen heb je die bounty idd verdiend !
    Gaat goed het zindelijk worden dus. Levi loopt hier ook de hele dag zonder luier, op af en toe een ongelukje gaat hier ook alles in de wc.
    Maar ver van huis durf ik nog niet zo. wel even naar de brievenbus of hond uit laten

8. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik wou toen mijn Opa overleed niet mee naar de begrafenis later als klein meisje ben ik daar heel boos om geweest dus ja denk dat ik het mezelf niet vergeef als ik nu ook zou gaan denk ik! Was toen nog klein 4 jaar geloof ik!
    Dus ja moeilijk

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    iig doen waar jij je goed bij voelt ! Ik heb er nooit spijt van gehad,maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.

10. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    :x KAN IEMAND MIJ EEN SCHOP ONDER MN KONT GEVEN? :x

Was ik zo goed bezig vandaag... heb ik net alles verpest met een magnum gold! :x

11. MamavEsmee

Melanie.. het kan niet anders dan dat er morgen minimaal 500 gram af is. :)

Rianne.. Ik heb het ook niet zo op begravenissen en afscheidnemen maar ga altijd wel. Durf niet in de kist te kijken, probeer de persoon levend te herrinneren. Dus doen wat jij wilt. Jij moet het voor jezelf kunnen afsluiten.

Kaatje.. Levi dus ook goed bezig! Ik had zoiets, thuis houd ze het ook goed op, is ze nat dan gaan we direct naar huis.;) Ze moet het toch leren.. Volgende week ben ik de hele week vrij dus kan er veel aandacht aan schenken dus nu maar vast beginnen en dan is ze hopenlijk overdag droog over een paar weekjes..;)

Zo, ik ben bijgeslapen, de vaatwasser is uitgepakt..

Net samen met Erwin een hele galia meloen opgegeten, lekker!:D Zo lekker douchen en dan filmpje kijken.

Denk tot morgen!;)

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hoi meiden, hier weer erg jaloers op een magnum gold Hmmm...maarre die schop onder je kont wil ik wel geven
    *schopt*
    Nu morgen heel goed je best doen hoor anders komt er niets van ;)
    ( ach soms heb je gewoon even wat lekkers nodig ;))

Ik ben vandaag helemaal nat geregend bah bah bah...
    Net heerlijk onder de douche geweest dus vanavond verder niets. Neem misschien zo nog wel een lekker biscuitje :) Hmm wat een traktatie ahum..heb nu meer zin in een magnum gold :D:D:D:D

13. zustertje

Zo ik ben weer thuis bijna 1,5uur bezig geweest 672 calorieen verbrand dat vind ik het allerleukste :D:D:D

Daarna even naar mijn schoonpa zijn land gereden en een 2 kilo bak gevuld met verse pruimen en bramen (zelf geplukt) in de auto zeker 7 pruimen opgegeten en een handje bramen hopelijk kan ik morgen goed naar de wc ;)

@Melanie balen van die magnum maar je zat erg laag in de calorieen dus denk dat er morgen echt wel wat af is! Ga anders nog even een rondje lopen of zo?

@Mamavesmee super joh je dochter wordt groot!

@MamaRianne sterkte valt niet mee allemaal

@Kaatje gaat goed bij jou met afvallen!

@Kimmetje 17kg kwijt SUPER:D

@Beschuitje is bij jullie volgende week de vakantie al om? Hier beginnen ze net aan hun 3de week!

14. zustertje

@Mamavesmee ik heb alleen op de markt een groot stuk 30+kaas gekocht is erg lekker beter dan van de supermarkt.
    Voor het dochtertje van mijn vriendin wel veel leuke kleding gekocht.
    Las trouwens dat je vriendin bevallen is super joh! Leuke naam ook. Hoe is het eigenlijk met Jesse en zijn moeder?

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Zustertje: Leuk idee, een rondje lopen, maar het regent dat het giet, dus dat gaat m niet worden. Ik heb vandaag wel heel actief gepoetst dus ik hoop dat dat iets gedaan heeft.

16. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Ik heb ook een grote schop verdient! Net een hele reep chocola in mijn eentje weggewerkt. Baal enorm, snap ook niet dat ons mam het in huis heeft, als hun allebei op vakantie zijn.
    Daar wordt ik zooooooooooooooooooooo NIET goed van!

@Mel: Ik heb ministat, hele oude pil schijnbaar (had ons mam vroeger).
    @Butterfly: Fijn dat je het ontvangen hebt, en alles zo goed zit! :D

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    *deelt weer een schop uit*
    ;)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, ow jee. Nou ja als hij maar lekker was toch.

mve, zo moeten ze het toch ook leren. Maar Esmee is natuurlijk wel wat ouder en kan het beter aangeven. Levi geeft het ook wel aan,maar als hij iets leuks aan het doen is dan wil hij daar niet mee stoppen om te plassen. Gister staat hij met benen gekruist zijn pielie dicht te drukken. Dus ik vraag of hi moet plassen,zegt hij doodleuk Nee, terwijl de druppels er al uit kwamen haha

Zustertje, dat is handig zo'n svader met een landje

Kimmetje, balen ! Dat is ook de reden dat ik het niet koop. kan er anders ook niet vanaf blijven

Ik ga off
    truste

19. MamavEsmee

melanie.. Zonde zeg! ;)

Kaatje.. Je hebt helemaal gelijk,Levi moet nog 2 worden he?! Dan is hij wel vroeg zeg!!

Hier netjes een schaaltje chipjes en wat zoute sticks gepakt.. we zijn de storm aan het kijken..heftige film zeg. Even plaspauze..;)

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Ja, zeker zonde, maarja nu niks meer aan te doen.

Geniet van het lekkers en de film!

Deel Deze Pagina