mve, super van Esmee ! Ja op zich gaat het altijd wel tussen en smoeder en mij,maar soms zie ik haar gewoon te veel ( 3 a 4x per week ) en dan ga ik me irriteren
Is idd ook heftig, en ze is er kapot van want dit is al de 2e (de 1e bij 14 weken). Ze kreeg wel gel gesmeerd dus zou best kunnen, dacht dat het allemaal curretage heet Ik hoop alleen dat haar dochtertje vanavond wel kan slapen, want het is zo sneu voor haar (ze heeft haar mama heel de dag niet gezien). Met mij z'n gangetje, beetje over de schrik heen van vanmiddag (dacht meteen aan een dood kindje in mijn buik ivm de krampen). Verder moest ik bellen als ik nog geen oproep van de psycholoog kreeg volgende week, dan gaan ze er vaart achter zetten zei ze (begon er zelf niet over). Mijn man begint het gelukkig door te hebben, en is wat voorzichtiger en bezorgder over me. Dank je voor het vragen, heel lief van je. Leuk dagje zo te lezen, heerlijk en het weer zit ook mee super! @Kaatje, ja denk dat ze dan normaal is bevallen aangezien ze gel hebben ingebracht.
Kaatje.. Ja, ben ook erg trots op Esmee. Ze wordt zo groot. Fijn dat het contact verder wel goed is.. Hier ook soms iritatie omdat we ze te veel zien.. Ze luisterd bijv nooit als ik wat vertel, is alleen maar met Esmee bezig. Nou wou ze vanmorgen wat vertellen en ik zat in de folders te bladeren zegt ze beledigd.. je luisterd niet. Umh.. Jij luisterd ook nooit.. Ben benieuwd of het kwartje is gevallen. HVJ.. jeetje wat heftig voor je schoonzusje. Ik hoop dat ze snel zwanger mogen zijn van een gezond kindje. Fijn dat je man meer rekening met je houd.. en hopenlijk heb je snel je eerste gesprek bij een psycholoog. Het weer zit i.d. mee, het is echt heerlijk!! ***** Alvast mijn menuutje voor morgen geplant..
Hoop het ook voor haar. Bij haar eerste waren we tegelijk zwanger en beviel ik 2 weken later, bij haar 2e kreeg ze een mk en nu bij haar 3e waren we ook samen zwanger alleen heeft zij nu een mk. Ben er ook blij mee, blijkbaar had ie ff tijd nodig om te weten hoe met me om te gaan. Lekker je menu voor morgen alvast gepland. Ik wil morgen bbquen (gwn thuis en als het lekker weer is op het balkon), met een soepje erbij.
Hey meiden, @ Que: Fijn dat die schilders zich even aankondigen. Kun je blij zijn als je de gordijnen nog dicht hebt! @ Kaatje: Lekker menu meid! @ Mama Rianne: Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind te beslissen nog naar je oma te gaan of niet. Doe wat je gevoel je zegt meid. Straks kun je niet meer! Sterkte met alles! Hoop je snel hier weer te zien! @ Kim: Fijn dat je afgevallen bent. En lekker genoten van de pizza gisteren! Mmm! Leuke dag gehad vandaag? @ Butterfly: Goed dat je je rustig gehouden hebt vandaag meid. Wat niet gaat gaat niet! Komt allemaal wel weer als jij je weer beter voelt! @ Dani: Fijn dat je broertje hulp krijgt! Ik ga even eten! Kom zo mijn menu droppen! Liefs
hey meiden hier ff bijgelezen ... ouja ff !! sinds zondag heeeel wat gekletst butterfly moppie hvj en mamarianne dikke knuf !! heftig allemaal bij jullie .. en iedereen een dikke knuf zag veel mooie gewichten .. mve gaat goed he en kimmetje !! hier minder ben maandag jarig geweest dus zondag maandag en dinsdag niet goed mijn best gedaan .. ben ook aangekomen dus mag van de week weer streng aan de 1200 c ! heb wel leuke en drukke dagen gehad .. maandag zijn we zalig naar scheveningen geweest ! was zo super ! verder erg druk ook met tim die wil veel aandacht op het moment ..
Mve, heel herkenbaar zo'n smoeder die alleen maar oog heeft voor haar kleinkind en vervolgens niets meer ziet.
@ Emma: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Vanmorgen 3 ons lichter dan gisteren. Niet zoveel als gehoopt, maarja... eigen schuld dikke bult. Mijn menu van vandaag: O: 200 gram otpimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans 1 beker optimel drink T: 2 nectarines L: 2 meergranenboterhammen 20 gram ham 24 gram 20+ kaas T: niks A: 1 portie (overheerlijke) lasagne Totaal van 1171 kcal. Wat was die lasagne lekker zeg. Normaal gooi ik er zo'n kant-en-klaar groentepakket doorheen. Nu had ik zelf verse groenten gesneden. (ui, 3 kleuren paprika, champignons, prei) Echt heerlijk. Had alleen te veel groente (zag ik toen alles in de pan zat). Dus maar een grote pan lasagne gemaakt voor 2 dagen. Eten we dus vrijdag nog een keer. Niet zo goed voor de lijn (550 kcal per portie) maarja... dan houd ik er de rest van de dag wel rekening mee. Zo nog even fruit kopen. Hebben alleen nog 2 appels. Schiet dus niet op! Liefs
Kaatje.. Haha.. het is wat he schoonmoeders.. maar ze is zo leuk voor Esmee. Emma.. Hieperdepiep!!! Zo te horen lekker veel gegeten?! Knap dat je nu even streng doet. Is het er zo weer af! Melanie.. Lekker toch, 2x lasagne! En je menu ziet er prima uit.. Jammer dat er niet meer af is maar 300 gram is toch al super. Geslaagd voor fruit? *** Hier net thee en een café noir op. Lekker!
Zo... fruit is weer binnen. Ik zit nu te piekeren over het boodschappenlijstje. As zaterdag willen we iets makkelijks eten. Vriendlief wil een uitsmijter. Maar ik houd niet van ei (en vind het te veel calorieen). Ik wil graag iets op brood maar dan wel iets warms wat niet te veel werk is... Iemand ideeen?
Hey meiden, Hier ontzettend gaar. Ben helemaal lam van het in de trein hangen, in de metro etc etc. Primark was niet geweldig, ik zou er in ieder geval geen 2e keer heen ga na al dat gedoe met het openbaar vervoer. Primark is een mega grote winkel a la Zara/H&M/C&A. Alles erg goedkoop, maar de kwalititeit is dus ook niet geweldig. Wel erg leuke accessoires, dat was eigenlijk het enige voordeel haha. Verder was er gelukkig wel een overdekt centrum, dus heb nog een hele mooie broek gevonden bij de Zara en een leuk giletje. Twijfel nog steeds of ik morgen moet gaan terassen met die jongen.... Ik ben daar zo'n schijterd in, weet nu al niet wat ik aan moet of hoe ik mijn haar moet doen. En ik weet niet eens of het wel echt mijn type is. Drama dus!!
Gewoon doen! Wat heb je te verliezen? Enne wat je aan moet? Die leuke broek en giletje wat je vandaag gekocht hebt?! Of 1 van die 100.000 andere leuke dingen die in jou kast hangen Komt echt goed!
@Mel: Hahahha ik heb teveel keus dat is het probleem Ik weet echt niet waar ik het over moet hebben, ben er nu al zenuwachtig voor, verschrikkelijk! Enneh...haar krullen of stijl?
@ Kim: Dat komt vanzelf goed. Je vind wel iets om over te praten. En zo niet... dan klinkt het gewoon niet, en weet je dat ook weer. Ik zeg krullen! En je vind vast wel iets leuks om aan te trekken!
@Melanie jammer dat er niet meer af is maar gelukkig nog wel 300 gram! Suc6 met strijken ik heb het ook nog gedaan vanavond ben der weer even vanaf gelukkig, @kimmetje jammer dat primark tegen viel maar veel kwaliteit kan het voor dat geld ook niet zijn denk ik meestal maar. Gewoon doen joh met die jongens als het niks is weet je dat gelijk ook weer en hoef je niet meer te twijfelen. WIj zijn net nog even bij mijn broer en schoonzus geweest was wel even gezellig mijn ouders waren er ook. Nu nog even heerlijk relaxen ben echt gaar en moe.
Waar de fysio me al voor gewaarschuwd had. De hele avond knallende koppijn en zere nek. Hoop dat het snel wegtrekt. Ze zei één a twee dagen. Tot morgen J
Kaatje.. Een pcmtje en dan lekker slapen.. Tot morgen! Kim.. Als het niet wat is ga je naar de wc, sms je een vriendin dat ze je met 5 minuten moet bellen! En een strakke spijkerbroek met mooie top is altijd goed.. En veel decoleté! Melanie.. Wat dacht je van ragout op brood? evt extra champignons bij bakken! Gelukt met de strijk? Zustetje.. een gezellige avond gehad. Gaat het goed met het calorieen tellen? ****** Net warme popcorn op lekkerrr. Had voor 50 gram een enorme bak vol! Zelf gepoft!
@Kaatje: Hopelijk is de pijn snel weg!! @MamavEsmee: Hmmmmm popcorn, lekker!! Enneh, thanks voor de tip! Goed idee